• Het eerste topic is daar :] Finally :3

    Vandaag is het de dag van de audities. De jongens zitten in de zaal achter zo'n bureau wat je ook bij X-Factor ziet enzo. De meiden, de auditanten dus zijn in de hal en worden opgeroepen. De meiden doen auditie en krijgen later te horen welke rol ze zullen spelen in de film. In real life, weten we dit natuurlijk al, maar je rpg. rol nog niet.

    Film
    - Avianna Dawn Lockwood ==> Tegenspeler: Niall Horan
    - Darlene Mary Marshell ==> Tegenspeler: Louis Tomlinson
    - Candice Rose McFly ==> Tegenspeler: Harry Styles
    - Jane May Rivers ==> Tegenspeler: Zayn Malik
    - Daney Ceira Wakefield ==> Tegenspeler: Liam Payne

    Rollen

    Jongens
    - Niall James Horan ~ xNialldos
    - Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles
    - Harry Edward Styles ~ quin98
    - Zayn Javadd Malik ~ Depay
    - Liam James Payne ~ 0o7

    Meisjes
    - Jenessa Roselynn Valentine ~ CxStylinson ==> Auditie nummer: 0567
    - Mackenzie Lou Arretez ~ Curlies ==> Auditie nummer: 0629
    - Sunshine Caroline Cleveland ~ Rider ==> Auditie nummer: 0688
    - Lola Lily Spring ~ JustMyselfx ==> Auditie nummer: 0794
    - Luna Kim Stevens ~ AgentP ==> Auditie nummer: 0932

    De jongens delen de meiden in, in drie groepen : Door, misschien, en niet

    Als je nog niet bent geweest zit je in de ontvangsthal, ben je al wel geweest zit je in een van de drie hallen. Aan het einde van de auditie is het aan de jongens om te zeggen naar welke kamer je moet gaan. Je kunt de kamers herkennen aan het led-lampje boven de deur. Het is de bedoeling dat alle meiden(Deze vijf dan) door gaan. Dat kan door ze naar kamer groen te laten gaan, of oranje. Naar rood kan ook, maar dan dien je er voor te zorgen dat ze toch in groen komt. Ben je in groen, ben je door naar de volgende ronde. In oranje, moet je nog een keer het podium op. Rood spreekt voor zich.

    Voor de auditie, heeft de organisatie, vijf scripten gemaakt. De meiden hebben dan ook allemaal een eigen. Dat script verzin je zelf als je een meisje speelt.

    In je eerste reactie is het de bedoeling dat je aankomt in de ontvangsthal..

    Ik hoop dat alles duidelijk is, als er nog vragen zijn hoor ik het wel :3

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:08 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Blijkbaar hoef ik niet te koken dus ik ben er weer...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    Het eerste topic is daar :] Finally :3

    Vandaag is het de dag van de audities. De jongens zitten in de zaal achter zo'n bureau wat je ook bij X-Factor ziet enzo. De meiden, de auditanten dus zijn in de hal en worden opgeroepen. De meiden doen auditie en krijgen later te horen welke rol ze zullen spelen in de film. In real life, weten we dit natuurlijk al, maar je rpg. rol nog niet.

    Film
    - Avianna Dawn Lockwood ==> Tegenspeler: Niall Horan
    - Darlene Mary Marshell ==> Tegenspeler: Louis Tomlinson
    - Candice Rose McFly ==> Tegenspeler: Harry Styles
    - Jane May Rivers ==> Tegenspeler: Zayn Malik
    - Daney Ceira Wakefield ==> Tegenspeler: Liam Payne

    Rollen

    Jongens
    - Niall James Horan ~ xNialldos
    - Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles
    - Harry Edward Styles ~ quin98
    - Zayn Javadd Malik ~ Depay
    - Liam James Payne ~ 0o7

    Meisjes
    - Jenessa Roselynn Valentine ~ CxStylinson ==> Auditie nummer: 0567
    - Mackenzie Lou Arretez ~ Curlies ==> Auditie nummer: 0629
    - Sunshine Caroline Cleveland ~ Rider ==> Auditie nummer: 0688
    - Lola Lily Spring ~ JustMyselfx ==> Auditie nummer: 0794
    - Luna Kim Stevens ~ AgentP ==> Auditie nummer: 0932

    De jongens delen de meiden in, in drie groepen : Door, misschien, en niet

    Als je nog niet bent geweest zit je in de ontvangsthal, ben je al wel geweest zit je in een van de drie hallen. Aan het einde van de auditie is het aan de jongens om te zeggen naar welke kamer je moet gaan. Je kunt de kamers herkennen aan het led-lampje boven de deur. Het is de bedoeling dat alle meiden(Deze vijf dan) door gaan. Dat kan door ze naar kamer groen te laten gaan, of oranje. Naar rood kan ook, maar dan dien je er voor te zorgen dat ze toch in groen komt. Ben je in groen, ben je door naar de volgende ronde. In oranje, moet je nog een keer het podium op. Rood spreekt voor zich.

    Voor de auditie, heeft de organisatie, vijf scripten gemaakt. De meiden hebben dan ook allemaal een eigen. Dat script verzin je zelf als je een meisje speelt.

    In je eerste reactie is het de bedoeling dat je aankomt in de ontvangsthal..

    Ik hoop dat alles duidelijk is, als er nog vragen zijn hoor ik het wel :3


    dus ff dat ik het begrijp; we moeten (die gene die een meisje schrijft) nu het verhaal beginnen met dart we auditie gaan doe? :3 klopt dat? en moeten moeten we 'het stukje' dan in een reactie zetten? :3
    xx


    It hurts because it mattered † - John Green

    [Jup.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    dus ff dat ik het begrijp; we moeten (die gene die een meisje schrijft) nu het verhaal beginnen met dart we auditie gaan doe? :3 klopt dat? en moeten moeten we 'het stukje' dan in een reactie zetten? :3
    xx


    [Dit was je eerste RPG hè? Nou ja je gaat het vanzelf snappen hoor :3
    Maar ja, je moet in je eerste reactie zetten dat je aankomt in de ontvangst hal :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Mijn topics! Whahaha, Pietje Puck. xd Sorry...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Mijn topics! Whahaha, Pietje Puck. xd Sorry...)


    [Haha , dat dacht ik ook eerst ;3 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Waahha ik weet het! Mijn natuurkunde docent gebruikt dat ook vaak, ik heb het maar overgenomen :3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Jenessa Roselynn Valentine.

    Mijn handen omsloten mijn middel terwijl ik langzaam naar binnen liep via de draaideuren. Ik slikte even bij het zien van de vele mensen. Als ik hier doorheen kwam was ik wel een beetje trots op mezelf. Ik liet een diepe zucht horen en liep naar een of andere tafel waar ik een nummer van de vrouw kreeg.
    "Nummer 0567." zei de vrouw, waarna ik het stukje papier aanpakte en blozend knikte.
    Ik kon horen dat anderen om me gniffelden, wat me nog nerveuzer maakte. Ik was al zo onzeker als er zoveel mensen waren, laat staan als ze me uitlachten. Als er camera's waren was het zaakje wel even anders, dan kon ik ze wel het veld uitslaan hoor... Maar nu, zonder script of zonder rol was ik Jenessa. De verlegen, onzekere Jenessa die flauwviel in de kleedkamers op twaalfjarige leeftijd omdat er drie klassen waren in plaats van één. Ik beet op mijn lip en ging zitten op een stoeltje in de grote ontvangsthal. Ik kamde mijn blonde haren nog even snel wat nog een beetje vochtig was van de douche vanochtend en bekeek mijn kleding even. Zou dit goed genoeg zijn? Ik hoopte het... Ik wilde bewijzen dat ik wel een goede actrice kon zijn die talent had. Ik wilde een trotse meid zijn die het kon maken in dit wereldje!
    Alleen moest ik eens van die nervositeit en verlegenheid af. Ik kon geen interview over mezelf geven, dan klapte ik volledig dicht. Als mezelf klapte ik dicht. Maar als ik iemand anders was dan opende de hele wereld zich voor mij.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 19:13 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    Jenessa Roselynn Valentine.

    Mijn handen omsloten mijn middel terwijl ik langzaam naar binnen liep via de draaideuren. Ik slikte even bij het zien van de vele mensen. Als ik hier doorheen kwam was ik wel een beetje trots op mezelf. Ik liet een diepe zucht horen en liep naar een of andere tafel waar ik een nummer van de vrouw kreeg.
    "Nummer 0567." zei de vrouw, waarna ik het stukje papier aanpakte en blozend knikte.
    Ik kon horen dat anderen om me gniffelden, wat me nog nerveuzer maakte. Ik was al zo onzeker als er zoveel mensen waren, laat staan als ze me uitlachten. Als er camera's waren was het zaakje wel even anders, dan kon ik ze wel het veld uitslaan hoor... Maar nu, zonder script of zonder rol was ik Jenessa. De verlegen, onzekere Jenessa die flauwviel in de kleedkamers op twaalfjarige leeftijd omdat er drie klassen waren in plaats van één. Ik beet op mijn lip en ging zitten op een stoeltje in de grote ontvangsthal. Ik kamde mijn blonde haren nog even snel wat nog een beetje vochtig was van de douche vanochtend en bekeek mijn kleding even. Zou dit goed genoeg zijn? Ik hoopte het... Ik wilde bewijzen dat ik wel een goede actrice kon zijn die talent had. Ik wilde een trotse meid zijn die het kon maken in dit wereldje!
    Alleen moest ik eens van die nervositeit en verlegenheid af. Ik kon geen interview over mezelf geven, dan klapte ik volledig dicht. Als mezelf klapte ik dicht. Maar als ik iemand anders was dan opende de hele wereld zich voor mij.


    [Mooi geschreven ;] ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    (...)

    [Mooi geschreven ;] ]


    (Thankyou. x)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 19:13 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Thankyou. x)


    [No thanks

    Ik ga even iets met Nialler schrijven :3]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 19:15 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Lola Lily Spring

    Ik loop de grote hal in en kijk gespannen rond. Oh My God! Wat zijn hier veel mensen! Ik kijk naar het grote bord waar de instructies op staan. Shit! Wat was mijn nummer ook al weer!? Een golf van paniek gaat door me heen. Echt weer iets voor mij. Had ik speciaal mijn nummer al eerder aan ge vraagt vergeet ik wat het was! Ik kijk snel om me heen. Waar is de receptie? Er moet toch een receptie zijn? Daar! Met vlugge passen loop ik er naar toe. "Wat kan ik voor je doen?" Vraagt de vrouw achter de computer. "Ik ben mijn nummer vergeten, zou u het kunnen opzoeken?" Vraag ik en ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen. Dit is zo gênant! "Ja natuurlijk lieverd! Wat is je naam?" vraagt de vrouw lief. Gelukkig! Ze vind het niet raar! "Lola Spring, mevrouw." Ze typ iets in op haar computer. "Nummer 0794." "Dank u." zeg ik opgelucht en ik schenk haar een glimlach. "Graag gedaan! En zet hem op straks!" Ik glimlach nog een keer en loop naar een leeg stoeltje. Ik sla mijn benen over elkaar. Ik bekijk mijn kleding. Ik zie er niet anders dan normaal ui. Misschien had ik toch een jurkje aan moeten doen. Snel kijk ik om me heen, nee bijna niemand heeft een jurk aan. Wat me wel op valt is dat er een hoop mooie meiden tussen zitten. Nou lekker dan! Ik zucht nog een keer diep en staar naar mijn All Stars. Ik had die toch maar niet aan kunnen doen, het zijn mijn oude en ze zijn alles behalve 'schoon'. Ik slik moeizaam. De zenuwen zijn er nu al. Ik kijk nog een een keer de zaal door. Waar zie je eigenlijk wanner je aan de beurt bent? Op dat moment schalt er een stem door de ruimte. "Nummer 0678." Okay, je wordt dus gewoon om geroepen. Ik haal mijn telefoon uit mijn tas en kijk of ik nog een sms of What's App heb. Ja, een sms van Thomas mijn broer.

    Van; Thomas

    break a leg! XD


    Ik moet even grinniken om zijn sms. Gelukkig nog een iemand die aan me denkt. Ik betwijfel of mijn ouders maar dan ook weten of ik auditie doe. Ze zijn bijna noot thuis. Altijd aan het 'werk'Ik merk dat ik honger heb. Dat zou goed kunnen want ik kan als sinds half 10 niets door mijn keel grijnen van de spanning. Normaal ben ik echt een vreetzak. Ik sta op en loop naar een automaat. Ik gooi er wat kleingeld in en ik het nummer 56 in. Een paar seconden later valt de Snickers uit het rekje en ik grappel hem weg. Ik loop weer terug naar mijn plaats en neem een hap. Mmmm... Snickers stilt echt stevige trek! Mijn gedachten worden onderbroken door de schelle vrouwenstem "Nummer 0794." De Snickers draait zich om in mijn maag en wilt weer naar boven komen. Ik slik moeizaam en loop naar de zwarte deur. Mijn zenuwen berijken hun hoogtepunt. Nu gaat het echt gebeuren!

    Is het wat ? :3 i hope so... (:

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 20:04 ]


    It hurts because it mattered † - John Green

    CxStylinson schreef:
    Jenessa Roselynn Valentine.

    Mijn handen omsloten mijn middel terwijl ik langzaam naar binnen liep via de draaideuren. Ik slikte even bij het zien van de vele mensen. Als ik hier doorheen kwam was ik wel een beetje trots op mezelf. Ik liet een diepe zucht horen en liep naar een of andere tafel waar ik een nummer van de vrouw kreeg.
    "Nummer 0567." zei de vrouw, waarna ik het stukje papier aanpakte en blozend knikte.
    Ik kon horen dat anderen om me gniffelden, wat me nog nerveuzer maakte. Ik was al zo onzeker als er zoveel mensen waren, laat staan als ze me uitlachten. Als er camera's waren was het zaakje wel even anders, dan kon ik ze wel het veld uitslaan hoor... Maar nu, zonder script of zonder rol was ik Jenessa. De verlegen, onzekere Jenessa die flauwviel in de kleedkamers op twaalfjarige leeftijd omdat er drie klassen waren in plaats van één. Ik beet op mijn lip en ging zitten op een stoeltje in de grote ontvangsthal. Ik kamde mijn blonde haren nog even snel wat nog een beetje vochtig was van de douche vanochtend en bekeek mijn kleding even. Zou dit goed genoeg zijn? Ik hoopte het... Ik wilde bewijzen dat ik wel een goede actrice kon zijn die talent had. Ik wilde een trotse meid zijn die het kon maken in dit wereldje!
    Alleen moest ik eens van die nervositeit en verlegenheid af. Ik kon geen interview over mezelf geven, dan klapte ik volledig dicht. Als mezelf klapte ik dicht. Maar als ik iemand anders was dan opende de hele wereld zich voor mij.


    wow ik vind dit echt goed geschreven! ;o
    x


    It hurts because it mattered † - John Green

    (Je schrijft zelf ook prima hoor! (: Alleen is het 'Snickers'. ;p Ik ben namelijk fan van die dingen en dus weet ik dat.
    Dankjewel trouwens. [a])


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Je schrijft zelf ook prima hoor! (: Alleen is het 'Snickers'. ;p Ik ben namelijk fan van die dingen en dus weet ik dat.
    Dankjewel trouwens. [a])


    hahah graag gedaan (: ik hou ook van die dingen! <3 ik ben alleen dyslectisch en doe zo goed mogelijk mijn best ik verander het wel ff ;D
    dank je (a)


    It hurts because it mattered † - John Green