• Het eerste topic is daar :] Finally :3

    Vandaag is het de dag van de audities. De jongens zitten in de zaal achter zo'n bureau wat je ook bij X-Factor ziet enzo. De meiden, de auditanten dus zijn in de hal en worden opgeroepen. De meiden doen auditie en krijgen later te horen welke rol ze zullen spelen in de film. In real life, weten we dit natuurlijk al, maar je rpg. rol nog niet.

    Film
    - Avianna Dawn Lockwood ==> Tegenspeler: Niall Horan
    - Darlene Mary Marshell ==> Tegenspeler: Louis Tomlinson
    - Candice Rose McFly ==> Tegenspeler: Harry Styles
    - Jane May Rivers ==> Tegenspeler: Zayn Malik
    - Daney Ceira Wakefield ==> Tegenspeler: Liam Payne

    Rollen

    Jongens
    - Niall James Horan ~ xNialldos
    - Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles
    - Harry Edward Styles ~ quin98
    - Zayn Javadd Malik ~ Depay
    - Liam James Payne ~ 0o7

    Meisjes
    - Jenessa Roselynn Valentine ~ CxStylinson ==> Auditie nummer: 0567
    - Mackenzie Lou Arretez ~ Curlies ==> Auditie nummer: 0629
    - Sunshine Caroline Cleveland ~ Rider ==> Auditie nummer: 0688
    - Lola Lily Spring ~ JustMyselfx ==> Auditie nummer: 0794
    - Luna Kim Stevens ~ AgentP ==> Auditie nummer: 0932

    De jongens delen de meiden in, in drie groepen : Door, misschien, en niet

    Als je nog niet bent geweest zit je in de ontvangsthal, ben je al wel geweest zit je in een van de drie hallen. Aan het einde van de auditie is het aan de jongens om te zeggen naar welke kamer je moet gaan. Je kunt de kamers herkennen aan het led-lampje boven de deur. Het is de bedoeling dat alle meiden(Deze vijf dan) door gaan. Dat kan door ze naar kamer groen te laten gaan, of oranje. Naar rood kan ook, maar dan dien je er voor te zorgen dat ze toch in groen komt. Ben je in groen, ben je door naar de volgende ronde. In oranje, moet je nog een keer het podium op. Rood spreekt voor zich.

    Voor de auditie, heeft de organisatie, vijf scripten gemaakt. De meiden hebben dan ook allemaal een eigen. Dat script verzin je zelf als je een meisje speelt.

    In je eerste reactie is het de bedoeling dat je aankomt in de ontvangsthal..

    Ik hoop dat alles duidelijk is, als er nog vragen zijn hoor ik het wel :3

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:08 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Jenessa Roselynn Valentine.

    "Maak je niet druk..je bent echt niet de enige die zo zenuwachtig is en het komt echt wel goed." zei de jongen, maar eerst ging hij naast me zitten.
    Ik slikte eventjes en knikte kort, waarna ik van hem wegkeek en zuchtend op mijn lip beet. Ik mocht hem wel, hoor... Maar het liefste had ik dat hij nu gewoon wegging.
    "Is er misschien iets wat ik kan doen om te zorgen dat je minder zenuwachtig word?" vroeg hij nu, waardoor ik opkeek.
    Ik gniffelde zachtjes, wetend dat mijn antwoord verschrikkelijk vreemd zou overkomen. Het komt erg vreemd over om te zeggen; 'Als je me nou even een rol geeft wat ik moet acteren zodat ik me in dat personage kan veranderen dan verdwijnen de zenuwen wel!'
    "Nee..." mompelde ik, waarna ik lichtjes glimlachte en zuchtte.
    "Het is leuk om je te ontmoeten en Louis is de naam. Maar naar Lou of iets in die richting luister ik ook." zei de jongen, die ik nu dus Louis kon noemen.
    "Van hetzelfde." zei ik zacht. "En... wat doe jij hier?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    xNialldos schreef:
    Niall James Horan

    Na al dat gezit heb ik best wel veel honger gekregen, echt heel erg verrassend. Welke idioot heeft er voor gezorgd dat je niet constant kunt eten, of op elke gelegenheid? Nou ja, ach, het zei zo. Als ik zie dat Louis ook is vertrokken en er geen nieuwe auditant is, bedenk ik me dat het pauze is en sta op om voedsel te gaan halen. Ik zeg gedag tegen de overige drie jongens en wandel de ruime zaal uit, waarin ik ook ooit heb gestaan. Wat een tijd geleden was dat zeg. Op dat moment had ik nooit durven dromen dat ik wereld beroemd zou zijn en audities zou houden voor acteurs en actrices voor in mijn eigen film! Oké de film is niet van mij alleen, maar toch. Als ik door de gangen van de studio loop zie ik een meisje dat overduidelijk bloednerveus is voor wat er komen gaat.
    'Gaat het wel? Wat doe je eigenlijk hier? Je hoeft nog niet. Of wel? Louis is ook weg en het is pauze nu lijkt me.' vraag ik aan het meisje dat bij me staat. Hebben ze een fout gemaakt? Ik snap er nu geen ene bal meer van. Wacht, bal? O God, nu heb ik trek in een bal gehakt! Mijn maag rammelt en ik kijk even om me heen. Misschien iemand iets te veel overdonderd?

    Ik snap het niet helemaal al vind ik het wel een leuk stukje ! Wie is dat meisje! :3 Omggg.... Ik ben dom >.< hihi kan ik nog wat schrijven? :3 x


    It hurts because it mattered † - John Green

    (Iemand voor Mack?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Ik zou wel proberen wat minder off-topic te gaan, anders is het topic zo vol en hou ik het niet goed bij... ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Curlies schreef:
    (Iemand voor Mack?)


    Wie is mack? Heb ik wat gemist? ;o
    X


    It hurts because it mattered † - John Green

    JustMyselfx schreef:
    (...)
    Ik snap het niet helemaal al vind ik het wel een leuk stukje ! Wie is dat meisje! :3 Omggg.... Ik ben dom >.< hihi kan ik nog wat schrijven? :3 x


    [Jij --' haha maakt niet uit ik moet zo gaan, misschien kom ik nog online op mijn mobiel, maar ik zal geen grote stuken meer typen...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    Wie is mack? Heb ik wat gemist? ;o
    X


    [Mackenzie]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 21:28 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk even rond en probeer ondertussen iets te verzinnen om haar gerust te stellen of iets in die richting. De zenuwen zijn normaal, maar als je iets kan doen om ze te verminderen is het mooi meegenomen.
    Ik kijk haar met een vragende blik aan als ze zacht gniffelt, want eigenlijk ben ik wel benieuwd wat ze in gedachten heeft. 'Dan geef ik je de rol die je straks doet en waarvoor je hier bent. Het klinkt wel als een goed iets en als de zenuwen dan verdwijnen die ik het graag.'
    'Wat nee..?' vraag ik met een toch lichtelijk verwarde ondertoon.
    Gelukkig werkt alles wel een beetje mee en is mijn energie wat verminderd. Het is niet heel veel, maar toch wel wat en hopelijk straks genoeg om weet stil te blijven zitten. Ik wil niet naar buiten en wil mijn gedachten erbij kunnen houden.
    'Daar ben ik blij om' zeg ik glimlachend. 'Uhh..eigenlijk ben ik een van de juryleden, maar had iets teveel energie waardoor ik niet stil kon blijven zitten. Door die reden ben ik hier naartoe gekomen en ben daar blij mee.'

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    Ja yup je kan echt goed schrijven ben echt blij daar mee, dat jij mijn tegen speler bent (: je lijkt me erg aardig! ;D
    X


    ( Heel erg bedankt en het is iets wat ik graag doe (: Jij lijkt me ook een hele goede tegenspeler en lijkt me ook erg aardig)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Wiewatwaar? Tegen wie heeft Niall het?^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xNialldos schreef:
    (...)

    [Jij --' haha maakt niet uit ik moet zo gaan, misschien kom ik nog online op mijn mobiel, maar ik zal geen grote stuken meer typen...]

    Haha dus Nialler heeft het tegen Lola? :3 okii.... Ik ga mijn best doen om r wat over te schrijven xD
    X


    It hurts because it mattered † - John Green

    Curlies schreef:
    (Wiewatwaar? Tegen wie heeft Niall het?^^)


    Lola.... Volgens mij.... :3 hihi
    X


    It hurts because it mattered † - John Green

    Janessa Roselynn Valentine.

    "Dan geef ik je de rol die je straks doet en waarvoor je hier bent. Het klinkt wel als een goed iets en als de zenuwen dan verdwijnen die ik het graag." hoorde ik Louis zeggen, waardoor ik opkeek en opgelucht knikte.
    "Ja um... dat is goed." zei ik, waarna ik in mezelf breed glimlachte. Alleen zag je dat niet op mijn gezicht.
    "Wat nee..?" vroeg Louis opeens, lichtelijk verward.
    Ik haalde mijn schouders op en wuifde het weg. Hij hoefde niet te weten dat ik gewoon vreemd was...
    'Daar ben ik blij om' zei hij glimlachend. 'Uhh..eigenlijk ben ik een van de juryleden, maar had iets teveel energie waardoor ik niet stil kon blijven zitten.
    Mijn ogen leken ietsjes groter te worden en ik staarde hem aan. Fijn, daar ging je rol en reputatie. Nu stond ik bekend als het getikte, vreemde meisje die er nog uitzag als een mislukkeling ook... "Interessant."
    Dat was het enige wat ik wist te zeggen... Ik keek weer omlaag en zuchtte. "Dus... Welke rol had je in gedachten?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik kijk even rond en probeer ondertussen iets te verzinnen om haar gerust te stellen of iets in die richting. De zenuwen zijn normaal, maar als je iets kan doen om ze te verminderen is het mooi meegenomen.
    Ik kijk haar met een vragende blik aan als ze zacht gniffelt, want eigenlijk ben ik wel benieuwd wat ze in gedachten heeft. 'Dan geef ik je de rol die je straks doet en waarvoor je hier bent. Het klinkt wel als een goed iets en als de zenuwen dan verdwijnen die ik het graag.'
    'Wat nee..?' vraag ik met een toch lichtelijk verwarde ondertoon.
    Gelukkig werkt alles wel een beetje mee en is mijn energie wat verminderd. Het is niet heel veel, maar toch wel wat en hopelijk straks genoeg om weet stil te blijven zitten. Ik wil niet naar buiten en wil mijn gedachten erbij kunnen houden.
    'Daar ben ik blij om' zeg ik glimlachend. 'Uhh..eigenlijk ben ik een van de juryleden, maar had iets teveel energie waardoor ik niet stil kon blijven zitten. Door die reden ben ik hier naartoe gekomen en ben daar blij mee.'

    (...)

    ( Heel erg bedankt en het is iets wat ik graag doe (: Jij lijkt me ook een hele goede tegenspeler en lijkt me ook erg aardig)


    Hihi dank je (:


    It hurts because it mattered † - John Green

    Curlies schreef:
    (Iemand voor Mack?)


    {Luna wil wel ^^ where is she?}

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 22:03 ]


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson

    Een vrolijke glimlach verschijnt op mijn gezicht toen ze opkeek en opgeluchte knikte. Dit gaat goed komen en dat weet ik echt zeker en als dat niet zo is eet ik mijn schoenen op. Ik weet niet waardoor het komt, maar dat is ook niet nodig.
    'Ik ben benieuwd en geloof in je' zeg ik vrolijk en kijk haar ook weer aan.
    Ik grinnik zacht als ze haar schouder ophaalde en het wegwuifde. 'Mensen vind ik niet zo snel vreemd als je dat soms denkt, want zelf gedraag ik me ook nog steeds als een vierjarige dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.'
    Haar ogen leken iets groter te worden en ze staarde me aan. 'Sorry misschien geen goed idee om dat te zeggen, maar aan de andere kant heb je het recht om het wel al te weten. Maar maak je niet druk..je bent speciaal en dit gaat echt allemaal goed komen.'
    Ik kijk haar bedenkelijk aan en haal het script uit mijn zak. 'Ik zou zeggen dat deze perfect is.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer