• Het eerste topic is daar :] Finally :3

    Vandaag is het de dag van de audities. De jongens zitten in de zaal achter zo'n bureau wat je ook bij X-Factor ziet enzo. De meiden, de auditanten dus zijn in de hal en worden opgeroepen. De meiden doen auditie en krijgen later te horen welke rol ze zullen spelen in de film. In real life, weten we dit natuurlijk al, maar je rpg. rol nog niet.

    Film
    - Avianna Dawn Lockwood ==> Tegenspeler: Niall Horan
    - Darlene Mary Marshell ==> Tegenspeler: Louis Tomlinson
    - Candice Rose McFly ==> Tegenspeler: Harry Styles
    - Jane May Rivers ==> Tegenspeler: Zayn Malik
    - Daney Ceira Wakefield ==> Tegenspeler: Liam Payne

    Rollen

    Jongens
    - Niall James Horan ~ xNialldos
    - Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles
    - Harry Edward Styles ~ quin98
    - Zayn Javadd Malik ~ Depay
    - Liam James Payne ~ 0o7

    Meisjes
    - Jenessa Roselynn Valentine ~ CxStylinson ==> Auditie nummer: 0567
    - Mackenzie Lou Arretez ~ Curlies ==> Auditie nummer: 0629
    - Sunshine Caroline Cleveland ~ Rider ==> Auditie nummer: 0688
    - Lola Lily Spring ~ JustMyselfx ==> Auditie nummer: 0794
    - Luna Kim Stevens ~ AgentP ==> Auditie nummer: 0932

    De jongens delen de meiden in, in drie groepen : Door, misschien, en niet

    Als je nog niet bent geweest zit je in de ontvangsthal, ben je al wel geweest zit je in een van de drie hallen. Aan het einde van de auditie is het aan de jongens om te zeggen naar welke kamer je moet gaan. Je kunt de kamers herkennen aan het led-lampje boven de deur. Het is de bedoeling dat alle meiden(Deze vijf dan) door gaan. Dat kan door ze naar kamer groen te laten gaan, of oranje. Naar rood kan ook, maar dan dien je er voor te zorgen dat ze toch in groen komt. Ben je in groen, ben je door naar de volgende ronde. In oranje, moet je nog een keer het podium op. Rood spreekt voor zich.

    Voor de auditie, heeft de organisatie, vijf scripten gemaakt. De meiden hebben dan ook allemaal een eigen. Dat script verzin je zelf als je een meisje speelt.

    In je eerste reactie is het de bedoeling dat je aankomt in de ontvangsthal..

    Ik hoop dat alles duidelijk is, als er nog vragen zijn hoor ik het wel :3

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:08 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Luna Kim Stevens

    ''Leuke naam.'' Er viel een stilte. Ik keek een beetje rond en begon een beetje te neuriën. This girl is on fire.
    De zenuwen kwam ook steeds meer. Maar aan de andere kant vond ik het ook al super geweldig om te doen.
    ''Zenuwachtig?'' zei ik na een tijdje. Dat was wel het stomste wat ik kon vragen want iedereen was hier, gok ik, zenuwachtig.


    Do what people say you can't.

    Mackenzie Lou Arretez
    ''Dank je.'' Er viel een ongemakkelijke stilte. ''Zenuwachtig?'' vroeg ze. Ik knikte. ''Je voelt gewoon de spanning in deze ruimte.'' mompelde ik en keek rond. Of mensen waren met elkaar aan het praten , of ze zaten gewoon voor zich te kijken. ''Het zou gewoon super zijn als we doorgaan.. Dan mogen we in een film spelen!'' gilde ik bijna. Het was mijn droom van kinds af aan om actrice te worden en nu is mijn kans. Het is groot. En ik wil het niet verknallen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    Na al dat gezit heb ik best wel veel honger gekregen, echt heel erg verrassend. Welke idioot heeft er voor gezorgd dat je niet constant kunt eten, of op elke gelegenheid? Nou ja, ach, het zei zo. Als ik zie dat Louis ook is vertrokken en er geen nieuwe auditant is, bedenk ik me dat het pauze is en sta op om voedsel te gaan halen. Ik zeg gedag tegen de overige drie jongens en wandel de ruime zaal uit, waarin ik ook ooit heb gestaan. Wat een tijd geleden was dat zeg. Op dat moment had ik nooit durven dromen dat ik wereld beroemd zou zijn en audities zou houden voor acteurs en actrices voor in mijn eigen film! Oké de film is niet van mij alleen, maar toch. Als ik door de gangen van de studio loop zie ik een meisje dat overduidelijk bloednerveus is voor wat er komen gaat.
    'Gaat het wel? Wat doe je eigenlijk hier? Je hoeft nog niet. Of wel? Louis is ook weg en het is pauze nu lijkt me.' vraag ik aan het meisje dat bij me staat. Hebben ze een fout gemaakt? Ik snap er nu geen ene bal meer van. Wacht, bal? O God, nu heb ik trek in een bal gehakt! Mijn maag rammelt en ik kijk even om me heen. Misschien iemand iets te veel overdonderd?


    Lola Lily Spring

    Ik sta voor de zwarte deur. Er si niemand. Waarom? Ik moest toch nu auditie doen? Jezus ik heb echt mijn dag niet! Ik schrik me dood als ik een stem hoor. "Gaat het we? Wat die je eigenlijk hier? Je hoeft nog niet. Of wel? Louis is ook weg en het is pauze nu lijkt me..." zegt de stem. Hij klinkt verbaast. Ik kijk de jongen met grote ogen aan. "Hoe bedoel je pauze?" vraag ik zacht. "Nou... Precies zo als ik het zeg..." Hij lijkt me niet te snappen. "Maar ik werd omgeroepen..." mijn stem klink bijna wanhopig. "Waarschijnlijk dat jij na de pauze was." Lacht hij naar me. Ik tril als een gek en kijk hem langzaam aan. Hij heeft blond haar en hij grijnst scheef. Daardoor kan je zie dat zijn tanden niet helemaal recht staan. Maar toch... Toch staan ze precies goed. "Ik ben gewoon zo zenuwachtig...." mompel ik weer naar de grond. "Don't be!" zegt hij met een Iers accent. Hij gaat naast me staan. "Kom je mee? Ik ga wat eten." Ik kijk hem aan, dit keer recht in zijn oceaan blauwe ogen. Ik verdrink er in. "J-Ja... Is goed..." weet ik uit te brengen. Ik loop achter hem aan de gang uit. Ik ben nog half in schok door zijn mooie ogen. Hij loopt naar de kantine. "Wat wil je?" Ik trek een wenkbrauw op. "Ik betaal voor mezelf." zeg ik vastberaden. "Maar ik ben de man." brengt hij er tegen in. "Dus..." "Dat hoort zo!" Als ik er weer wat tegen in wil brengen steekt hij bazig zijn hand op. "Shut Up!" ik grinnik. Ik man hem wel. Ik kijk naar mijn handen, ze trillen nog steeds van de zenuwen. De jongen bestelt twee broodjes bal. Daar heb ik best zin in. Goh mijn moeder moest is weten! Ze was altijd heel erg bezig op niet te dik worden. Snoepen mogen we bijna niet en we eten bijna nooit vet eten zo als een broodje bal. Mijn moeder zou flippen als ze wist dat ik een Snickers en een broodje bal op zou hebben. Ik word uit mijn gedachten ontwaakt door dat de jongen het het broodje voor mijn ogen zwaait. "Hallo? Ben je op aarde?" grijnst hij. Ik glimlach en knik. We lopen naar twee stoeltjes en hij duwt het broodje in mijn honden. "Bedankt..." zeg ik en ik neem een hap. Mmmm! Binnen een paar minuten is het broodje weg. De jongen heeft het ook al achter zijn kiezen. "Ik ben Niall." en hij steekt zijn hand uit. "Lola." en ik schut zijn hand. "Dus je gaat auditie doen?" Ik knik onzeker. "Jij ook?" vraag ik hem en hij schut zijn hoofd. "Nee, ik ben een van de jury leden." Ik heb het gevoel dat er een gat in de onderkant van mijn maag komt en het broodje er dwars door heen valt. Mijn ogen puilen uit hun kassen. Nu kan ik die rol dus echt vergeten. Ik sla mij voor mijn hoofd en zucht diep. "Nu kan ik die rol wel vergeten!" "HOEZO?" roept hij uit. "Gewoon..." "Waarom zou jij minder kans maken? Ik zou juist denken dat je meer kans maakt! Ik bedoel je bent erg aardig!" Ik kijk Niall onzeker aan. Zijn blauwe ogen twinkelen. Ik zucht trillerig. "Dank je Niall...." Hij grijst weer.

    (Sorry dat ik ginster niets meer had schreven maar ik ging al om 10 uur slapen maar ik was vergeten uit te loggen -.- is het wat? :3)


    It hurts because it mattered † - John Green

    Louis William Tomlinson

    Dit gesprek zet me eigenlijk wel aan het denken en laat me ook weer verschillende dingen inzien. Dingen waardoor ik ook weer een beetje terugga naar de tijd van voor One Direction bestond en nog gewoon onherkenbaar was.
    Als ze zegt dat ze mijn opmerking volledig begrijpt kijk ik haar weer aan. 'Normaal zou ik het fijn vinden als mensen me begrijpen, maar op dit moment niet. Dat betekent dat je hetzelfde meemaakt of mee heb gemaakt' zeg ik zacht.
    Ondertussen heb ik al door dat ze precies het tegenovergestelde is dan mij, maar dit keer vind ik het niet erg. Het liefst zou ik haar helpen om weer een beetje vertrouwen te krijgen en dat word misschien dan ook wel weer een volgend doel.
    Ze glimlacht onwillekeurig en knikt na mijn volgende woorden en zelf luister ik naar wat ze zegt. 'Het maak niet uit..En ik ben blij dat dat nu niet het geval is' zeg ik met een glimlach. Het vreemde is dat het op een of andere manier gelijk al vertrouwt voelt. Het komt niet heel veel vaker voor bij mij en heb het dan ook pas een paar keer meegemaakt.
    Ik bijt op mijn lip om niet in de lach te schieten als haar mond openvalt en in een snelle beweging opstaat. Zelf ga ik op de leuning van de stoel zitten om haar weer recht in haar ogen aan te kijken.
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht voor ik antwoord door dat ze eventjes uit haar rol valt en me een kleine glimlach schenkt. 'Sinds het moment dat je misschien niet meer de grote ster bent en misschien ook nog wel door je gedrag' antwoord ik en negeer de mensen die zich naar haar toedraaien en verbaasd aankijken. Ze doet wel alsof het haar niets doet, maar vanbinnen weet ik wel hoe ze haar voelt. Het komt gewoon door mijn eigen gebeurtenissen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 14:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Luna Kim Stevens

    Ik grinnikte zachtjes. Gewoon, om haar bij gegil. ''Ik weet,'' zei ik wat zachter dan haar.
    Nou zei gilde het bij en ik zei het dus dat verschilde nog wel. ''mij lijkt het ook super geweldig!''
    Ik had wel eens iets gedaan met camera's maar dan achter de schermen.
    Ik probeerde haar auditie nummer te lezen. Volgens mij was het 0628. Ik keek naar mijn nummer. Bijna 300 nummers hoger.
    Ik zuchtte en zakte wat onderuit. Het zou écht nog super lang duren.


    Do what people say you can't.

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    Lola Lily Spring

    Ik sta voor de zwarte deur. Er si niemand. Waarom? Ik moest toch nu auditie doen? Jezus ik heb echt mijn dag niet! Ik schrik me dood als ik een stem hoor. "Gaat het we? Wat die je eigenlijk hier? Je hoeft nog niet. Of wel? Louis is ook weg en het is pauze nu lijkt me..." zegt de stem. Hij klinkt verbaast. Ik kijk de jongen met grote ogen aan. "Hoe bedoel je pauze?" vraag ik zacht. "Nou... Precies zo als ik het zeg..." Hij lijkt me niet te snappen. "Maar ik werd omgeroepen..." mijn stem klink bijna wanhopig. "Waarschijnlijk dat jij na de pauze was." Lacht hij naar me. Ik tril als een gek en kijk hem langzaam aan. Hij heeft blond haar en hij grijnst scheef. Daardoor kan je zie dat zijn tanden niet helemaal recht staan. Maar toch... Toch staan ze precies goed. "Ik ben gewoon zo zenuwachtig...." mompel ik weer naar de grond. "Don't be!" zegt hij met een Iers accent. Hij gaat naast me staan. "Kom je mee? Ik ga wat eten." Ik kijk hem aan, dit keer recht in zijn oceaan blauwe ogen. Ik verdrink er in. "J-Ja... Is goed..." weet ik uit te brengen. Ik loop achter hem aan de gang uit. Ik ben nog half in schok door zijn mooie ogen. Hij loopt naar de kantine. "Wat wil je?" Ik trek een wenkbrauw op. "Ik betaal voor mezelf." zeg ik vastberaden. "Maar ik ben de man." brengt hij er tegen in. "Dus..." "Dat hoort zo!" Als ik er weer wat tegen in wil brengen steekt hij bazig zijn hand op. "Shut Up!" ik grinnik. Ik man hem wel. Ik kijk naar mijn handen, ze trillen nog steeds van de zenuwen. De jongen bestelt twee broodjes bal. Daar heb ik best zin in. Goh mijn moeder moest is weten! Ze was altijd heel erg bezig op niet te dik worden. Snoepen mogen we bijna niet en we eten bijna nooit vet eten zo als een broodje bal. Mijn moeder zou flippen als ze wist dat ik een Snickers en een broodje bal op zou hebben. Ik word uit mijn gedachten ontwaakt door dat de jongen het het broodje voor mijn ogen zwaait. "Hallo? Ben je op aarde?" grijnst hij. Ik glimlach en knik. We lopen naar twee stoeltjes en hij duwt het broodje in mijn honden. "Bedankt..." zeg ik en ik neem een hap. Mmmm! Binnen een paar minuten is het broodje weg. De jongen heeft het ook al achter zijn kiezen. "Ik ben Niall." en hij steekt zijn hand uit. "Lola." en ik schut zijn hand. "Dus je gaat auditie doen?" Ik knik onzeker. "Jij ook?" vraag ik hem en hij schut zijn hoofd. "Nee, ik ben een van de jury leden." Ik heb het gevoel dat er een gat in de onderkant van mijn maag komt en het broodje er dwars door heen valt. Mijn ogen puilen uit hun kassen. Nu kan ik die rol dus echt vergeten. Ik sla mij voor mijn hoofd en zucht diep. "Nu kan ik die rol wel vergeten!" "HOEZO?" roept hij uit. "Gewoon..." "Waarom zou jij minder kans maken? Ik zou juist denken dat je meer kans maakt! Ik bedoel je bent erg aardig!" Ik kijk Niall onzeker aan. Zijn blauwe ogen twinkelen. Ik zucht trillerig. "Dank je Niall...." Hij grijst weer.

    (Sorry dat ik ginster niets meer had schreven maar ik ging al om 10 uur slapen maar ik was vergeten uit te loggen -.- is het wat? :3)


    [Eigenlijk is het de bedoeling dat je alleen je eigen personage tekst geeft, je moet dus niet voor Niall spreken, maar geeft niet hoor ;3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    (...)

    [Eigenlijk is het de bedoeling dat je alleen je eigen personage tekst geeft, je moet dus niet voor Niall spreken, maar geeft niet hoor ;3]


    ohh dat is stom! >.< zal ik het over schrijven? :3
    x


    It hurts because it mattered † - John Green

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik grinnikte even. ''Er zijn wel honderden mensen hier. En wij moeten leuk wachten.'' zuchtte ik. Ik keek wat rond. Er waren hier té mooie meiden. Ik zou niet tegen ze op kunnen. ''Weet je ook trouwens wie de jury is? Want als ik zo rondkijk en de jury jongens zijn.. Nah , dan ga ik dus echt niet winnen.'' mompelde ik. Kom op! Kijk dan! Ze zijn allemaal stuk voor stuk bloedmooi en ik.. Ja. Ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -Dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 12:34 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    [ohh dat is stom! >.< zal ik het over schrijven? :3]


    [eughm, ja als dat zou kunnen is het denk ik wel wat duidelijker.... Ik ga nu mijn ma helpen...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    (...)

    [eughm, ja als dat zou kunnen is het denk ik wel wat duidelijker.... Ik ga nu mijn ma helpen...]


    ik goed.... (:


    It hurts because it mattered † - John Green

    Lola Lily Spring

    Ik sta voor de zwarte deur. Er si niemand. Waarom? Ik moest toch nu auditie doen? Jezus ik heb echt mijn dag niet! Ik schrik me dood als ik een stem hoor. "Gaat het we? Wat die je eigenlijk hier? Je hoeft nog niet. Of wel? Louis is ook weg en het is pauze nu lijkt me..." zegt de stem. Hij klinkt verbaast. Ik ben helemaal verstijft van de zenuwen en kan geen vin verroeren. Ik tril als een gek. Ik draai me langzaam om en kijk hem aan. Hij heeft leuk blond haar en oceaan blauwe ogen, ik verdrink er in. Ik merk dat ik staar en kijk snel weg. Naar mijn schoenen. Wat heb ik mezelf in godsnaam aan gedaan? Ik ben gewoon te laf om auditie te doen! En ik kan toch niet goed acteren! Al die andere meiden zijn beter! Ik bijt op mijn lip en kijk naar de plek waar de jongen staat. Hij staat er nog steeds. Hij vind me vast raar. Nou lekker gedaan Lola! De jongen grijnst naar me, zijn tanden staan niet helemaal recht maar op een of andere manier toch prefect!

    [ik weet niet.... het is niet echt goed :/ slecht zelfs.... hopelijk kan je er wat mee.... (: x ]


    It hurts because it mattered † - John Green

    [Ik ga nu vast heel erg dom klinken , maar we gaan toch op volgorde van de nummers 'auditie' doen? Dan is CxStylinson toch eerst en dan ik en dan etc. ? ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Dat lijkt me wel... Als Lou dadelijk gewoon Jenessa meesleept of zo? xd)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Curlies schreef:
    [Ik ga nu vast heel erg dom klinken , maar we gaan toch op volgorde van de nummers 'auditie' doen? Dan is CxStylinson toch eerst en dan ik en dan etc. ? ]


    [Ja dar was wel de bedoeling....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you