• Het eerste topic is daar :] Finally :3

    Vandaag is het de dag van de audities. De jongens zitten in de zaal achter zo'n bureau wat je ook bij X-Factor ziet enzo. De meiden, de auditanten dus zijn in de hal en worden opgeroepen. De meiden doen auditie en krijgen later te horen welke rol ze zullen spelen in de film. In real life, weten we dit natuurlijk al, maar je rpg. rol nog niet.

    Film
    - Avianna Dawn Lockwood ==> Tegenspeler: Niall Horan
    - Darlene Mary Marshell ==> Tegenspeler: Louis Tomlinson
    - Candice Rose McFly ==> Tegenspeler: Harry Styles
    - Jane May Rivers ==> Tegenspeler: Zayn Malik
    - Daney Ceira Wakefield ==> Tegenspeler: Liam Payne

    Rollen

    Jongens
    - Niall James Horan ~ xNialldos
    - Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles
    - Harry Edward Styles ~ quin98
    - Zayn Javadd Malik ~ Depay
    - Liam James Payne ~ 0o7

    Meisjes
    - Jenessa Roselynn Valentine ~ CxStylinson ==> Auditie nummer: 0567
    - Mackenzie Lou Arretez ~ Curlies ==> Auditie nummer: 0629
    - Sunshine Caroline Cleveland ~ Rider ==> Auditie nummer: 0688
    - Lola Lily Spring ~ JustMyselfx ==> Auditie nummer: 0794
    - Luna Kim Stevens ~ AgentP ==> Auditie nummer: 0932

    De jongens delen de meiden in, in drie groepen : Door, misschien, en niet

    Als je nog niet bent geweest zit je in de ontvangsthal, ben je al wel geweest zit je in een van de drie hallen. Aan het einde van de auditie is het aan de jongens om te zeggen naar welke kamer je moet gaan. Je kunt de kamers herkennen aan het led-lampje boven de deur. Het is de bedoeling dat alle meiden(Deze vijf dan) door gaan. Dat kan door ze naar kamer groen te laten gaan, of oranje. Naar rood kan ook, maar dan dien je er voor te zorgen dat ze toch in groen komt. Ben je in groen, ben je door naar de volgende ronde. In oranje, moet je nog een keer het podium op. Rood spreekt voor zich.

    Voor de auditie, heeft de organisatie, vijf scripten gemaakt. De meiden hebben dan ook allemaal een eigen. Dat script verzin je zelf als je een meisje speelt.

    In je eerste reactie is het de bedoeling dat je aankomt in de ontvangsthal..

    Ik hoop dat alles duidelijk is, als er nog vragen zijn hoor ik het wel :3

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:08 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    hahah graag gedaan (: ik hou ook van die dingen! <3 ik ben alleen dyslectisch en doe zo goed mogelijk mijn best ik verander het wel ff ;D
    dank je (a)


    (Snap ik, kan gebeuren. c: Jij kan er niets aan doen dat je dyslectisch bent. Wauw, rotwoord... ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Snap ik, kan gebeuren. c: Jij kan er niets aan doen dat je dyslectisch bent. Wauw, rotwoord... ;p)


    haha i knoe echt hé dan heb je al moeite met spelling en dan laten ze je zo'n woord typen xd
    awesome ;D


    It hurts because it mattered † - John Green

    Louis William Tomlinson

    We zitten achter het bureau te wachten op de auditanten en het duurt echt allemaal te lang als je het mij vraagt. Louis William Tomlinson en stilzitten? Dat zijn dus de woorden die je niet in een zin moet gebruiken, want dat is een iets wat gewoon niet lukt en vooral niet als je weer eens teveel suiker heb gegeten. 'Jongens ik ben zo terug, want heb weer eens een keer teveel energie' zeg ik vrolijk en zonder op antwoorden te wachten sta ik op. Na nog een keer rond gekeken te hebben zet ik het op een sprinten. Nadat ik via een rare omweg, vraag me niet welke, ben ik aangekomen in de grote ontvangsthal. Ik moet gewoon even een moment voor mezelf hebben en weer wat rustiger worden. Mensen zouden echt boos worden als dat niet zo gebeuren en ik was bang als dat niet zou gebeuren heel snel buiten zou staan, want het zorgt altijd voor rare situaties. Ik kijk even rond en mijn blik valt op een meisje met blond haar dat op een stoeltje zit. 'Hello' zeg ik vrolijk en loop naar haar toe. Ach als ik hier toch loop kan ik beter even kijken naar wie er allemaal zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    We zitten achter het bureau te wachten op de auditanten en het duurt echt allemaal te lang als je het mij vraagt. Louis William Tomlinson en stilzitten? Dat zijn dus de woorden die je niet in een zin moet gebruiken, want dat is een iets wat gewoon niet lukt en vooral niet als je weer eens teveel suiker heb gegeten. 'Jongens ik ben zo terug, want heb weer eens een keer teveel energie' zeg ik vrolijk en zonder op antwoorden te wachten sta ik op. Na nog een keer rond gekeken te hebben zet ik het op een sprinten. Nadat ik via een rare omweg, vraag me niet welke, ben ik aangekomen in de grote ontvangsthal. Ik moet gewoon even een moment voor mezelf hebben en weer wat rustiger worden. Mensen zouden echt boos worden als dat niet zo gebeuren en ik was bang als dat niet zou gebeuren heel snel buiten zou staan, want het zorgt altijd voor rare situaties. Ik kijk even rond en mijn blik valt op een meisje met blond haar dat op een stoeltje zit. 'Hello' zeg ik vrolijk en loop naar haar toe. Ach als ik hier toch loop kan ik beter even kijken naar wie er allemaal zijn.


    [Mackenzie of Jenesse?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jenessa Roselynn Valentine.

    "Hello." hoorde ik ineens iemand heel vrolijk zeggen.
    Mijn bloed leek in ijs te veranderen en ik keek voorzichtig op, Nee... niet nu! Waarom moest nou net iemand tegen me beginnen te praten? Het maakte me alleen nog maar zenuwachtiger...
    "Um... Hoi." antwoordde ik zacht, waarna ik het ijzige bloed naar mijn wangen voelde trekken en ik snel mijn haarlokken ervoor liet vallen. Ach god, het kon niet slechter gaan...
    Ik keek weer snel naar beneden en kuchte even, waarna ik op mijn lip beet. Wat moest ik nou doen? Dadelijk was dit een jurylid, en dan? Dan had ik toch een mooie beurt neergezet hier. Als hij me nou een script had gegeven was het een stuk beter gegaan.
    "I-Ik ben Jenessa. Of Nessa." zei ik zacht, om de stilte maar te doorbreken.
    Meer zei ik niet, dat kon ik gewoon niet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Curlies schreef:
    (...)

    [Mackenzie of Jenesse?]


    (Jenessa, dat had ik met haar overlegd. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    We zitten achter het bureau te wachten op de auditanten en het duurt echt allemaal te lang als je het mij vraagt. Louis William Tomlinson en stilzitten? Dat zijn dus de woorden die je niet in een zin moet gebruiken, want dat is een iets wat gewoon niet lukt en vooral niet als je weer eens teveel suiker heb gegeten. 'Jongens ik ben zo terug, want heb weer eens een keer teveel energie' zeg ik vrolijk en zonder op antwoorden te wachten sta ik op. Na nog een keer rond gekeken te hebben zet ik het op een sprinten. Nadat ik via een rare omweg, vraag me niet welke, ben ik aangekomen in de grote ontvangsthal. Ik moet gewoon even een moment voor mezelf hebben en weer wat rustiger worden. Mensen zouden echt boos worden als dat niet zo gebeuren en ik was bang als dat niet zou gebeuren heel snel buiten zou staan, want het zorgt altijd voor rare situaties. Ik kijk even rond en mijn blik valt op een meisje met blond haar dat op een stoeltje zit. 'Hello' zeg ik vrolijk en loop naar haar toe. Ach als ik hier toch loop kan ik beter even kijken naar wie er allemaal zijn.


    OMG! Super leuk! ;D
    X


    It hurts because it mattered † - John Green

    JustMyselfx schreef:
    Lola Lily Spring

    Ik loop de grote hal in en kijk gespannen rond. Oh My God! Wat zijn hier veel mensen! Ik kijk naar het grote bord waar de instructies op staan. Shit! Wat was mijn nummer ook al weer!? Een golf van paniek gaat door me heen. Echt weer iets voor mij. Had ik speciaal mijn nummer al eerder aan ge vraagt vergeet ik wat het was! Ik kijk snel om me heen. Waar is de receptie? Er moet toch een receptie zijn? Daar! Met vlugge passen loop ik er naar toe. "Wat kan ik voor je doen?" Vraagt de vrouw achter de computer. "Ik ben mijn nummer vergeten, zou u het kunnen opzoeken?" Vraag ik en ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen. Dit is zo gênant! "Ja natuurlijk lieverd! Wat is je naam?" vraagt de vrouw lief. Gelukkig! Ze vind het niet raar! "Lola Spring, mevrouw." Ze typ iets in op haar computer. "Nummer 0794." "Dank u." zeg ik opgelucht en ik schenk haar een glimlach. "Graag gedaan! En zet hem op straks!" Ik glimlach nog een keer en loop naar een leeg stoeltje. Ik sla mijn benen over elkaar. Ik bekijk mijn kleding. Ik zie er niet anders dan normaal ui. Misschien had ik toch een jurkje aan moeten doen. Snel kijk ik om me heen, nee bijna niemand heeft een jurk aan. Wat me wel op valt is dat er een hoop mooie meiden tussen zitten. Nou lekker dan! Ik zucht nog een keer diep en staar naar mijn All Stars. Ik had die toch maar niet aan kunnen doen, het zijn mijn oude en ze zijn alles behalve 'schoon'. Ik slik moeizaam. De zenuwen zijn er nu al. Ik kijk nog een een keer de zaal door. Waar zie je eigenlijk wanner je aan de beurt bent? Op dat moment schalt er een stem door de ruimte. "Nummer 0678." Okay, je wordt dus gewoon om geroepen. Ik haal mijn telefoon uit mijn tas en kijk of ik nog een sms of What's App heb. Ja, een sms van Thomas mijn broer.

    Van; Thomas

    break a leg! XD


    Ik moet even grinniken om zijn sms. Gelukkig nog een iemand die aan me denkt. Ik betwijfel of mijn ouders maar dan ook weten of ik auditie doe. Ze zijn bijna noot thuis. Altijd aan het 'werk'Ik merk dat ik honger heb. Dat zou goed kunnen want ik kan als sinds half 10 niets door mijn keel grijnen van de spanning. Normaal ben ik echt een vreetzak. Ik sta op en loop naar een automaat. Ik gooi er wat kleingeld in en ik het nummer 56 in. Een paar seconden later valt de Snickers uit het rekje en ik grappel hem weg. Ik loop weer terug naar mijn plaats en neem een hap. Mmmm... Snickers stilt echt stevige trek! Mijn gedachten worden onderbroken door de schelle vrouwenstem "Nummer 0794." De Snickers draait zich om in mijn maag en wilt weer naar boven komen. Ik slik moeizaam en loop naar de zwarte deur. Mijn zenuwen berijken hun hoogtepunt. Nu gaat het echt gebeuren!

    Is het wat ? :3 i hope so... (:


    [OMG zo awesome :3


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik ben online tot denk ik half tien, en dan ben ik hoogts waarschijnlijk weg....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    (...)

    [OMG zo awesome :3


    Dank je :3
    X


    It hurts because it mattered † - John Green

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Jenessa, dat had ik met haar overlegd. ;p)


    ( Klopt helemaal)

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    OMG! Super leuk! ;D
    X


    ( Dankjewel (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    ( Dankjewel (: )


    Haha graag gedaan hoorw ik zag dat Lou de tegen speler van Lola is (:
    X


    It hurts because it mattered † - John Green

    Louis William Tomlinson

    Ik merk dat als ze opkijk dat ik haar alleen maar zenuwachtiger maakte, iets wat dus echt niet de bedoeling is. Toch ga ik naast haar op een stoeltje zitten, want ergens is het wel te begrijpen.
    'Maak je niet druk..je bent echt niet de enige die zo zenuwachtig is en het komt echt wel goed' zeg ik in de hoop dat het haar een beetje geruststelt. Ik heb het zelf allemaal meegemaakt bij de X-Factor en is dan wel net iets anders, maar het komt uiteindelijk toch weer op hetzelfde neer.
    'Is er misschien iets wat ik kan doen om te zorgen dat je minder zenuwachtig word?' vraag ik zacht. Het is zo dat ik toch het liefst zoveel mensen nog helpen en gerust wil stellen.
    'Het is leuk om je te ontmoeten en Louis is de naam. Maar naar Lou of iets in die richting luister ik ook' zeg ik deze keer met een glimlach. Mijn drukke gedrag probeer ik zover mogelijk achterwegen te laten, want dat zou op die moment niet heel erg handig zijn.

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    Haha graag gedaan hoorw ik zag dat Lou de tegen speler van Lola is (:
    X

    ( (: Ik zag het inderdaad ook en gezellig)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 21:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik merk dat als ze opkijk dat ik haar alleen maar zenuwachtiger maakte, iets wat dus echt niet de bedoeling is. Toch ga ik naast haar op een stoeltje zitten, want ergens is het wel te begrijpen.
    'Maak je niet druk..je bent echt niet de enige die zo zenuwachtig is en het komt echt wel goed' zeg ik in de hoop dat het haar een beetje geruststelt. Ik heb het zelf allemaal meegemaakt bij de X-Factor en is dan wel net iets anders, maar het komt uiteindelijk toch weer op hetzelfde neer.
    'Is er misschien iets wat ik kan doen om te zorgen dat je minder zenuwachtig word?' vraag ik zacht. Het is zo dat ik toch het liefst zoveel mensen nog helpen en gerust wil stellen.
    'Het is leuk om je te ontmoeten en Louis is de naam. Maar naar Lou of iets in die richting luister ik ook' zeg ik deze keer met een glimlach. Mijn drukke gedrag probeer ik zover mogelijk achterwegen te laten, want dat zou op die moment niet heel erg handig zijn.

    (...)
    ( (: Ik zag het inderdaad ook en gezellig)


    Ja yup je kan echt goed schrijven ben echt blij daar mee, dat jij mijn tegen speler bent (: je lijkt me erg aardig! ;D
    X


    It hurts because it mattered † - John Green

    Niall James Horan

    Na al dat gezit heb ik best wel veel honger gekregen, echt heel erg verrassend. Welke idioot heeft er voor gezorgd dat je niet constant kunt eten, of op elke gelegenheid? Nou ja, ach, het zei zo. Als ik zie dat Louis ook is vertrokken en er geen nieuwe auditant is, bedenk ik me dat het pauze is en sta op om voedsel te gaan halen. Ik zeg gedag tegen de overige drie jongens en wandel de ruime zaal uit, waarin ik ook ooit heb gestaan. Wat een tijd geleden was dat zeg. Op dat moment had ik nooit durven dromen dat ik wereld beroemd zou zijn en audities zou houden voor acteurs en actrices voor in mijn eigen film! Oké de film is niet van mij alleen, maar toch. Als ik door de gangen van de studio loop zie ik een meisje dat overduidelijk bloednerveus is voor wat er komen gaat.
    'Gaat het wel? Wat doe je eigenlijk hier? Je hoeft nog niet. Of wel? Louis is ook weg en het is pauze nu lijkt me.' vraag ik aan het meisje dat bij me staat. Hebben ze een fout gemaakt? Ik snap er nu geen ene bal meer van. Wacht, bal? O God, nu heb ik trek in een bal gehakt! Mijn maag rammelt en ik kijk even om me heen. Misschien iemand iets te veel overdonderd?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you