• Het eerste topic is daar :] Finally :3

    Vandaag is het de dag van de audities. De jongens zitten in de zaal achter zo'n bureau wat je ook bij X-Factor ziet enzo. De meiden, de auditanten dus zijn in de hal en worden opgeroepen. De meiden doen auditie en krijgen later te horen welke rol ze zullen spelen in de film. In real life, weten we dit natuurlijk al, maar je rpg. rol nog niet.

    Film
    - Avianna Dawn Lockwood ==> Tegenspeler: Niall Horan
    - Darlene Mary Marshell ==> Tegenspeler: Louis Tomlinson
    - Candice Rose McFly ==> Tegenspeler: Harry Styles
    - Jane May Rivers ==> Tegenspeler: Zayn Malik
    - Daney Ceira Wakefield ==> Tegenspeler: Liam Payne

    Rollen

    Jongens
    - Niall James Horan ~ xNialldos
    - Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles
    - Harry Edward Styles ~ quin98
    - Zayn Javadd Malik ~ Depay
    - Liam James Payne ~ 0o7

    Meisjes
    - Jenessa Roselynn Valentine ~ CxStylinson ==> Auditie nummer: 0567
    - Mackenzie Lou Arretez ~ Curlies ==> Auditie nummer: 0629
    - Sunshine Caroline Cleveland ~ Rider ==> Auditie nummer: 0688
    - Lola Lily Spring ~ JustMyselfx ==> Auditie nummer: 0794
    - Luna Kim Stevens ~ AgentP ==> Auditie nummer: 0932

    De jongens delen de meiden in, in drie groepen : Door, misschien, en niet

    Als je nog niet bent geweest zit je in de ontvangsthal, ben je al wel geweest zit je in een van de drie hallen. Aan het einde van de auditie is het aan de jongens om te zeggen naar welke kamer je moet gaan. Je kunt de kamers herkennen aan het led-lampje boven de deur. Het is de bedoeling dat alle meiden(Deze vijf dan) door gaan. Dat kan door ze naar kamer groen te laten gaan, of oranje. Naar rood kan ook, maar dan dien je er voor te zorgen dat ze toch in groen komt. Ben je in groen, ben je door naar de volgende ronde. In oranje, moet je nog een keer het podium op. Rood spreekt voor zich.

    Voor de auditie, heeft de organisatie, vijf scripten gemaakt. De meiden hebben dan ook allemaal een eigen. Dat script verzin je zelf als je een meisje speelt.

    In je eerste reactie is het de bedoeling dat je aankomt in de ontvangsthal..

    Ik hoop dat alles duidelijk is, als er nog vragen zijn hoor ik het wel :3

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:08 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    [haha je ik ben rond de 1.70 gwn normaal maar ik wil ook hakken.... maar ik neem wel mij All Stars mee want meer dan 4 uur op hakken ga ik niet redden... We kunnen namelijk bijna alleen maar staan en tja.... ik draag echt ooit hakken alleen op feesten (bepaalde feesten) nou suc10 met zoeken ^^ x]


    [ OMG ik ben jaloers op jouw lengte kind ö ik ben 1,59 en een beetje.... Ik zou 1.68 moeten wrorden, nou niet dus.... Maar goed... Moet zo leren en eten dus ik ga morgen denk ik gben...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik draag nooit jurken en ik zal ze waarschijnlijk nooit dragen.. Alleen in tijden van noodgevallen zoals een gala xd Enne ik ben nu 1,64 en ik ben 12^^ Ik word rond de 1,70 ghehe^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Ik draag nooit jurken en ik zal ze waarschijnlijk nooit dragen.. Alleen in tijden van noodgevallen zoals een gala xd Enne ik ben nu 1,64 en ik ben 12^^ Ik word rond de 1,70 ghehe^^]


    [ Nou, in februari word ik 15, dus veel groeien zal iok niet meer :( maarja, de kleinste van de klas zijn is opzicg niet vreselijk, toch.... Ik moet mijn kamer blijkbaar opruimen, voedsel nuttigen en leren, dus ik zal pas later weer online zijn :3


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    (...)

    [ Nou, in februari word ik 15, dus veel groeien zal iok niet meer :( maarja, de kleinste van de klas zijn is opzicg niet vreselijk, toch.... Ik moet mijn kamer blijkbaar opruimen, voedsel nuttigen en leren, dus ik zal pas later weer online zijn :3


    [ik ben 13 en groei nog wel eventjes hoop ik. Ik zou rond de 1.75 worden dus lang zal ik ook niet meer groeien... Ik ben wel erg blij met mijn lengte <3 maar ik vind dat er niets mis is met een beetje klein zijn, ik ben altijd een van de kleinste geweest. (dat ben ik nog steeds... O.o) Ik ben liever klein dan lang dank ik... (: x]


    It hurts because it mattered † - John Green

    [bleh, ik ben 12 en nu 1.59 of net 1.60 en ik groei nog maar 5 centimeter, iedereen groeit nu boven mij uit, vroeger was ik namelijk altijd de langste (:

    oh en AgentP -> xElounor]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 9:57 ]


    Do what people say you can't.

    Ik ben van vandaag tot en met donderdag afwezig, want ik heb middag en avond uitvoeringen van de kerstmusical op school. Als je vast zit aan mijn personage en verder wilt, mag je mijn personage besturen, zodat je weer verder kunt.

    -xxx-


    Happy Birthday my Potter!