• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik glimlach even als ik haar knieen tegen de mijne voel. 'Maakt niet uit joh.' Ik kijk haar rustig aan terwijl ik luister. Ik zelf heb mijn voeten op tafel gelegd en kijk haar rustig aan. Verbaasd trek ik mijn wenkbrauw op. 'Jij en gepest,' vraag ik ongelovig. Het leek echt zwaar onmogelijk. Zij kon toch niet fepest zijn? 'En waarom dan? Ik bedoel, je bent niet anders, niet dat ik daar problemen mee heb.' Ik eb geen problemen met geen een meisje, zij volgens meer met mij. Ik houd het voor me. 'Waarom zou iemand jouw willen en kunnen pesten?' Ik kijk haar aan en glimlach even vriendelijk. Ik was wel blij dat ze was gestopt over de school, want dan hoefde ik niks uit te leggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Iemand voor Aiden of Katherine?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    quin98 schreef:
    Andrew Brown

    'Over twee en halve meter, rechts afslaan.' zegt die met een tom-tom stem waardoor ik in de lach schiet. 'U bereikt uw bestemming over dertig seconde aan uw rechterkant.' vervolgt hij serieus met dezelfde stem waardoor ik harder begin te lachen. Ik volg zijn aanwijzingen op en sla rechts af. 'Ow ik heb net besloten dat ik vanmiddag met jou mee ga en dat ik blijf overnachten. Ik moet je lichaam tegen het mijne hebben.' zegt hij en ik grijns even. 'Nou dat besluit van jou vindt ik nou helemaal niet erg' zeg ik grijnzend en kijk daarna om me heen. 'moeten we daar onze rooster halen?" vraag ik en knik met mijn hoofd naar een soort receptie. Fijn, nu moest ik hier echt weer helemaal de weg leren kennen. Dat was een nadeel van naar een nieuwe school gaan maar voor Danny deed ik het wel.


    [Danny?(A)]

    Coockies schreef:
    Isabella Jennifer Jones

    Ik glimlach. 'Ja klopt. Wat heb je nu?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach even. Eigenlijk had ik geen idee bij wie ik in de klas zit. Misshien bij Austin, misschien bjj ian. Ik weet het nier en eigenlijk wil ik het wel weten. Ik kijk op mijn blad en besluit gewoon naar het lokaal te lopen en daar wel te kijken met wie ik zit. Alleen moet ik Audrey eerst even helpen. Ik kijk opzij naar haar en glimlach even. 'Dus wat heb je?' Ik kijk haar vfagend aan en glimlach even. Ergens hoopte ik dat we hetzelfde hadden, anders ben ik bang dat ze me vergeet door al dar gecheerleader en dat zou ik niet willen, want dan heb ik nog steeds weinig vrienden. Bijna geen. Maar ik beb Austin en dat maakt alles zoveel beter. Ik glimlach onwillekeurig als ik aan hem denk en even denk ik weer aan de vakantie. Als de vakantie niet waa geweest was ik nu helemaal alleen geweest.


    Audrey Gwyneth Zaviera
    Ik kijk op mijn rooster. 'Engels' mompel ik dan twijfelend en duw dan het rooster in Isabella's handen. 'Kijk jij maar, ik heb ook werkelijk geen idee waar het precies is. Ik voel me nu echt een nieuweling. Ik grinnik dan toch even. 'Wat heb jij nu?' vraag ik dan toch. Eigenlijk hoop ik dat ik bij Isabella in de klas zit, ze is aardig en dan ken ik teminsteal iemand en dat stelt me wel gerust, dat ik niet helemaal een nieuweling lijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (kan jayson straks even op jasmine reageren:) )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xkimx124 schreef:
    (...)


    Jasmine eberson

    Ik hoor de bel en loop naar het lokaal waar ik moet zijn, ik lees nog snel jaysons smsje even en zucht even. Dan loop ik het lokaal in en zie tot mijn grote schrik jayson daar zitten. 'jayson, zit jij bij mij in de klas?!' Ik loop verschrikt naar hem toe, en geef hem een kus. 'niet dat ik niet blij ben om je te zien, maar als nog, ik ben gewoon echt verbaasd, mag ik wel naast je zitten' grinnik ik.


    Jayson Cole

    Ik kijk Jasmine aan en grinnik. Ze leek nogal verbaast. 'niet dat ik niet blij ben om je te zien, maar als nog, ik ben gewoon echt verbaasd, mag ik wel naast je zitten' zegt ze en ik kijk eraan. 'Nee dat mag niet' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Natuurlijk mag dat' zeg ik en trek der op de stoel naast me. Ik druk een kus op me wang en glimlach. Tenminste al een leuk persoon in me klas.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk met een glimlach naar Audrey en bekijk haar rooster. 'Loop maar mee, ik heb ook Engels,' grijns ik. Ik kijk haar met een lachje aan en loop met haar door de gangen. Ondertussen geef ik haar haar rooster terug. 'Ben benieuwd bij wie we allemaal zitten,' glimlach ik en kijk Audrey aan. Ik was opgelucht dat ze bij mij in de klas zat. Voor de basisvakken dan. Anders had ik zo ie zo al alleen gezeten en nu niet. Ik loop vrolijk het lokaal in en zie Ian met een meisje zitten. Het meisje ken ik niet, maar Ian wel. 'Hooi Ian,' begroet ik hem en zet mijn tas op het tafeltje achter hem. Wow, dit viel me mee. Ian en Audrey bij mij in de klas. Volgens mij werd dit wel leuk. Ik kijk met een glimlach naar Audrey. 'Audrey, dat is Ian, Ian dat is Audrey.' Ik glimlach even en kijk naar Audrey.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Nou dat besluit van jou vindt ik nou helemaal niet erg. Moeten we daar onze rooster halen?" vraagt Andrew en ik kijk naar de plek waar hij naar kijkt.
    "Helemaal, ja!" zeg ik en ik klem mijn voeten voor zijn buik achter elkaar, bij Andrew lukt dat. Als ik dat bij een ander zou doen gaat dat echt niet lukken hoor.
    Ik laat min voeten van elkaar af haken en ga van Andrew zijn rug af. "Ik haal ze wel even," zeg ik en geef een tik op Andrew zijn kont. Dan loop ik naar de administratie toe.
    "Twee roosters 4b," zeg ik en houd mijn hand op. De vrouw achter de receptie kijkt me eerst even met opgetrokken wenkbrauw aan maar overhandigt me dan toch de roosters. "Be-dankt," zeg ik en ik draai me om, waarna ik naar Andrew loop.
    "Hier je rooster," glimlach ik en duw hem een van de blaadjes in zijn handen. Dan pak ik zijn vrije hand en verstrengel onze vingers. Vervolgens kijk ik op het blaadje. "Biologie?" Mompel ik met een zucht en kijk Andrew aan. "Ik heb mijn eigen biologie," zeg ik met een grijnsje en kijk mijn vriendje aan met een wenkbrauw wiebel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    Ik knik en ben toch wel opgelucht Dat we bijenkast inde klas zitten en glimlach vrolijk en ik loop met Isabella mee naar het lokaal waar we blijkbaar les hebben. Ik neem mijn rooster weer aan en stop hem in mijn tas en kijk dan weer voor me, maar let wel goed op waar we lopen zo dat ik al wat van de school ken, ongeveer weet waar ik nu ben. Dan zijn we al snel in het lokaalwaar we blijkbaar les hebben en ik merk dat Isabella al snel iemand kent en ze zegt de jongen gedag en zet haar tas op het tafeltje erachter neer en ze stelt me dan aan hem voor. Ian dus, het meisje ernaast zal Isabella dan ook wel niet kennen. 'Audrey dus.' stel ik mezelf dan weer voor aan de jongen en glimlach even en kijk hem aan en zet mijn tas dan ook op het tafeltje naast Isabella. 'Het is toch wel goed dat ik naast je kom zitten.' mompel ik dan met een lichte grijns.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:20 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jasmine eberson

    'sorry dat ik je niet eerder opgezocht hebt, maar ik zag telkens bekende mensen, eerst heb ik met katherine staan kletsen, ik weet niet of je haar kent maar zij is mijn co captain, daarna heb ik bij aiden en ian gestaan, om over de wedstrijden te praten, toen kwam ik isabella en audrey tegen, dat is een nieuw meisje die misschien bij de cheerleaders wilt, en toen ging de bel, maar ik heb je gevonden' glimlach ik.
    'hoe vind je trouwens dat mijn cheerleader pakje me staat' zeg ik grijnzend.

    Andrew

    'Helemaal, ja!' zegt Danny waardoor ik even glimlach. Had ik toch al een ding gevonden, met wat hulp van Danny maar dat maakt niet uit. 'Ik haal ze wel even' zegt Danny en ik knik. 'Is goed' zeg ik met een glimlach en voel even zijn hand op mijn kont waardoor ik grinnik. Ik kijk hoe hij de rooster gaat halen en Ik grinnik even door het gezicht van de vrouw. Waarschijnlijk had Danny het weer op zijn eigen manier gedaan en was die vrouw dat niet echt gewend. 'Hier je rooster' zegt Danny dan als die terug is en ik pak het rooster aan. 'Dankje' zeg ik met een glimlach en kijk even me heen. Ik voel Danny mijn hand vast pakken en glimlach even. 'Biologie?' zucht Danny en ik zucht ook even, Ik haat dat vak, ik was er best goed in maar ik vond het gewoon niet leuk. Het was nogal saai. 'Ik heb mijn eigen biologie' zegt Danny met een grijns en ik grinnik als hij ook nog met zijn wenkbrauw wiebelt. 'Nou die biologie bevalt me veel meer ' zeg ik grijnzend en geef Danny even een kus. 'Ik heb echt geen zin in dat saaie biologie' mompel ik ontevreden en begin daarna langzaam te lopen. Hopend dat ik de goede kant opga.

    Jayson Cole
    'sorry dat ik je niet eerder opgezocht hebt, maar ik zag telkens bekende mensen, eerst heb ik met katherine staan kletsen, ik weet niet of je haar kent maar zij is mijn co captain, daarna heb ik bij aiden en ian gestaan, om over de wedstrijden te praten, toen kwam ik isabella en audrey tegen, dat is een nieuw meisje die misschien bij de cheerleaders wilt, en toen ging de bel, maar ik heb je gevonden' verteld ze in een keer en ik grinnik even. 'Maakt helemaal niet uit joh' zeg ik met een glimlach. 'hoe vind je trouwens dat mijn cheerleader pakje me staat' vraagt ze dan en ik grijns even. 'Het staat je echt heel goed' zeg ik met een glimlach.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik glimlach even. 'Ja tuurlijk. Anders zit ik ook in mijn eentje,' lach ik en kijk om me heen. Veel meer mensen waren er nog niet. Ik glimlach even naar Audrey en kijk haar aan. 'Waarom ben je eigenlijk naar onze school gekomen,' vraag ik haar nieuwsgierig. 'O wacht domme vraag, je bent verhuisd uit Italië,' grinnik ik en leun achterover. Toch had ze andere scholen kunnen kiezen, maar ja. 'Maar toch, waarom deze school?' Zelf vond ik deze school niet echt heel leuk, maar dat is logisch. Ik vind deze school niet meer leuk sinds de tweede, ik snap ook niet waarom ik niet naar een andere school ben gegaan, maar ja. Als ik de positieve kanten bekijk heb ik hier nu meer... Vrienden? Ja, zo kan ik ze wel weer noemen denk ik. Hoop ik. Ik kijk naar Ian, maar besluit hem gewoon in het gesprek met het meisje te laten. Ik kijk weer naar Audrey en glimlach naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb niet echt het gevoel dat ik goed kan inkomen in het RPG xd. Dus dan maar een gesprek aanknopen. Wie voor Hayden?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.