• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb geen idee over een bel. Ö Ik heb een paar paigina's snel gelezen, maar het is niet echt tot me doorgedrongen wat er nu net precies is gebeurd. :p Mijn personage staat ook ergens alleen dood te wezen. x'D]


    Take me to wonderland


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik twijfelde even en ging toen uiteindelijk naast hem zitten. "Als ik ergens anders moet zitten duw me gerust van de stoel" deelde ik even mee voor de zekerheid, "Of nee, liever niet eigenlijk ik ben al eens gevallen vandaag, zeg het maar gewoon" verbeterde ik mezelf toen. Ik beet zacht op mijn lip en keek het lokaal rond, "Dat had ik al gemerkt ja" zei ik knikkend, "Maar voor de gezelligheid ben ik hier ook niet" mompelde ik zachtjes. Ik wou eigenlijk gewoon weg van het gepest en mijn oude leventje. Ik wou hier gewoon een jaar zonder problemen zodat ik mijn studies kon gaan doen. Ik ging iets met muziek doen, of met fotografie, maar alleszins 1 van de 2. Ik had geen aanleg om iets belangrijks te worden, want daarvoor moest je kunnen spreken en ik durfde amper mensen recht in de ogen aankijken. "Wat is er gebeurd dan ? Ik bedoel, zoals jij het nu zegt klinkt het alsof er iets gebeurd is waardoor iedereen een groepje vormde, iets wat ik persoonlijk haat want dan krijg je direct een label op je geplakt".

    [Aiden staat volgens mij nog bij Hayden. En anders staan ze beidde alleen geloof ik.
    Audrey staat bij Isabella en Jasmine
    Ian is met Zara.
    Dana zit alleen in een hoekje bij de bieb en heeft Darrel achter gelaten. Ze heeft bekend dat ze hem leuk vindt.
    Verder.....
    Austin zit alleen op een bankje
    Jayson zit op een bankje en moet nog reageren op een sms van Jasmine.
    Waar Danny en Andrew zijn weet ik niet precies.
    Matthew staat ergens bij de kantine.
    Jade is met Alejadro naar het lokaal aan het skateboarden geloof ik.
    Verder weet ik het ook niet echt ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Je bent geweldig Deemz! C: dan ga ik zo of een post schrijven, of morgen c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    [Aiden staat volgens mij nog bij Hayden. En anders staan ze beidde alleen geloof ik.
    Audrey staat bij Isabella en Jasmine
    Ian is met Zara.
    Dana zit alleen in een hoekje bij de bieb en heeft Darrel achter gelaten. Ze heeft bekend dat ze hem leuk vindt.
    Verder.....
    Austin zit alleen op een bankje
    Jayson zit op een bankje en moet nog reageren op een sms van Jasmine.
    Waar Danny en Andrew zijn weet ik niet precies.
    Matthew staat ergens bij de kantine.
    Jade is met Alejadro naar het lokaal aan het skateboarden geloof ik.
    Verder weet ik het ook niet echt ]


    [Dankje. :p Dan ga ik even naar een random persoon toelopen. x'D]


    Take me to wonderland

    Ian Silvas

    Ik glimlach even. 'Blijf maar zitten,' zeg ik en kijk een beetje om je heen. Als ze zegt dat ze daar voor niet is gekomen komt het niet onverwacht. Ik zou ook niet voor de plezier naar deze school komen. Als ik hier mijn vrienden niet had was ik waarschijnlijk weggegaan. Of niet. Ik weert het niet: hier heb ik wel alle leuke herinneringen met Alice en van mijn oude leuke leventje. Nu vind ik er namelijk niks meer aan. Vandaar het roken, drinken enz. Ik kijk opzij. 'Waarim ben je hier gekomen als het toch niet voor de gezelligheid is,' vraa ik terug en kijk haar even aan voordat ik weer voor me uitkijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga slapen. Slaaplekker allema! X]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ik ben er weer, kan iemand me miss alsheblieft bij praten, want heb kei veel gemist, en hoe kan ik het best inspringen?:) )

    (heeft iemand trouwens nog wat tegen jasmine gezegt?)


    Zara Elisabeth McFly.

    "Waarom ben je hier gekomen als het toch niet voor de gezelligheid is ?" vroeg hij waarna hij me even aankeek maar dan weer wegkeek. Ik keek naar mijn vingers en likte over mijn lippen heen. God, het was echt iets wat ik vaak deed de laatste tijd. Alhoewel, het was gezonder dan lipbijten, hier kreeg ik tenminste geen kapotte lippen van. Ik draaide me wat om in mijn stoel zodat ik meer naar hem keek. Door mijn actie botste ik tegen zijn knieën op, "Sorry daarvoor" zei ik met een onschuldige glimlachje. Ik haalde eventjes adem en dacht na, "Wel, een school waar groepjes zijn en waar je een label krijgt is nog altijd beter dan een school waar je gepest word om de stomste redenen". Waarom ik het zei ? Geen idee. Volgens mij werd ik losser en durfde ik meer. Ja, hij kon me nu beginnen pesten, wetende dat het me enorm zou kwetsen en ja hij zou door kunnen vragen, maar nee ik ging niet meer zeggen. Ik legde mijn linkerarm op de rugleuning van mijn stoel en leunde er tegenaan met mijn linkerzij. Ik ging wel weer normaal zitten als de leerkracht binnenkwam. Om de 1 of andere reden voelde ik telkens dat mensen ons aankeken, het was ook niet vreemd, welke populaire sporter praat er nu met een nieuweling als ik ?

    quin98 schreef:
    Jayson Cole

    Als ik naar het lokaal loop pak ik mijn mobiel erbij en zie dan pas het smsje van Jasmine. Ik ga nu naar het lokaal. Zie je in de pauze wel x stuur ik naar haar en loop rustig naar het lokaal toe waar ik nu les heb. Ik leg mijn tas op een van de tafels en ga zitten. Mijn skateboard staat naast me en ik draai rustig wat aan de wieletjes. Eigenlijk was ik wel benieuwd naar wie der nu bij mij in de klas zitten. Dat wist ik nu nog helemaal niet.



    Jasmine eberson

    Ik hoor de bel en loop naar het lokaal waar ik moet zijn, ik lees nog snel jaysons smsje even en zucht even. Dan loop ik het lokaal in en zie tot mijn grote schrik jayson daar zitten. 'jayson, zit jij bij mij in de klas?!' Ik loop verschrikt naar hem toe, en geef hem een kus. 'niet dat ik niet blij ben om je te zien, maar als nog, ik ben gewoon echt verbaasd, mag ik wel naast je zitten' grinnik ik.

    Kayleigh Beale

    April was ondertuusen het ebouw alweer ingelopen waardoor ik dus weer alleen stond. Zuchtend keek ik om me heen. "Ik heb aandacht tekort," lachte ik tegen mezelf. Tijd om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik stapte het gebouw binnen en loop random een bepaalde richting uit, zonder echt aandacht te schenken naar waar ik nu net naartoe ging. Na een tijdje beland ik in de kantine, waar ik een jonge zie die ik nog niet eerder heb gezien. Ik glimlach en loop naar hem. Volgens mij is hij een sporter, dat geeft zijn sportief lichaam en ieder geval weg. "Hoi, ik ben Kayleigh," zeg ik vriendelijk tegen de jongen. Weer blas ik wat rode haren uit mijn gezicht en kijk de jongen afwachtend aan.

    [Ik heb het trouwens tegen Matthew. :p Als je niet wilt dat mijn personage tegen Matthew praat, dan mag je gerust even zeggen dat Kayleigh moet opzouten ofzo. :p]


    Take me to wonderland

    [Kan je reageren met Alejandro?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Ik knik en grinnik even. 'Let er maar niet op, soms heb ik nogal een ego, maar het gebeurt onbewust.' zeg ik dan en haal mijn schouders op en kijk dan naar Isabella en dan weer naar Jasmine. 'Ik zal wel eens komen kijken, het lijkt me wel leuk om erbij te komen.' zeg ik dan glimlachend. En kijk dan weer baar Isabella. 'Ja is goed, dan weet ik ook ongeveer waar alles is, want nu heb ik werkelijk geen idee en ben ik overal maar aan het rondzoeken.' zeg ik dan en grinnik even. 'En dan zal ik inderdaad in de groote pauze maar eens bij Jasmine gaan kijken.' zeg ik dan glimlachend en hoor dan de bel door het gebouw galmen. 'Ik denk dat er maar eens naar de les toe moeten.' zeg ik dan tegen Isabella.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Isabella Jennifer Jones

    Ik glimlach. 'Ja klopt. Wat heb je nu?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach even. Eigenlijk had ik geen idee bij wie ik in de klas zit. Misshien bij Austin, misschien bjj ian. Ik weet het nier en eigenlijk wil ik het wel weten. Ik kijk op mijn blad en besluit gewoon naar het lokaal te lopen en daar wel te kijken met wie ik zit. Alleen moet ik Audrey eerst even helpen. Ik kijk opzij naar haar en glimlach even. 'Dus wat heb je?' Ik kijk haar vfagend aan en glimlach even. Ergens hoopte ik dat we hetzelfde hadden, anders ben ik bang dat ze me vergeet door al dar gecheerleader en dat zou ik niet willen, want dan heb ik nog steeds weinig vrienden. Bijna geen. Maar ik beb Austin en dat maakt alles zoveel beter. Ik glimlach onwillekeurig als ik aan hem denk en even denk ik weer aan de vakantie. Als de vakantie niet waa geweest was ik nu helemaal alleen geweest.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne