• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach even. 'Mmm, rot school.' Ik kus ook verder en laat mijn handen stil tegen zijn borstkas aanliggen. Na een tijdje haal ik mijn lippen van de zijne. Ik kijk hem met een glimlachje aan. 'Hé ik heb je wat beloofd in de vakantie weet je nog,' vraag ik hem. Ik glimlach even. 'Ik zou komen kijken naar de wedstrijden, maar dan moet ik wel weten wanneer de eerste wedstrijd is en hoe het eigenlijk gaat,' grinnik ik en kijk hem aan met lichte blosjes op mijn wangen. Het was eigenlijk te erg dat ik het nog nooit gezien had. Ik kijk om me heen en kijk even naar de cheerleaders om vervolgens naar de sporters te kijken. Ik richt me weer tot Austin en grijns even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hallooo, ik was er niet omdat ik het druk had en geen zin had in Q, mag ik de berichten op mijn beiden personages even gequote hebben? ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [voor Darrel dit volgens mij]

    0o7 schreef:
    [zo ziet Lucas er uit
    BTW, Luke en Dan staan beiden nog neit in de rollenstory]

    Lucas Mayfield

    'Ja, ik ben geschorst,' Zeg ik met een bitter glimlachje. Het is me nog niet opgevallen dat er ook nog een meisje naast hem zat. Ik glimlach naar haar, maar ze reageert niet. 'Ik heb het computersysteem van mijn vorige school gehackt en cijfers verandert,' Leg ik uit, en ik grijns. Meestal verwonderen mensen zich over het feit dat ik met mijn schattige uiterlijk en leeftijd. Oke, ik geef toe, ik ben best wel jong om dit soort dingen te doen...

    NerdieMe schreef:
    (sorry dat ik er zo lang niet was! Heb het echt erg druk enzo..Even kijken, wil iemadn Kate ontmoeten? Ga btw zo weer weg, ik heb echt geen tijd voor de com eigenlijk xd)

    Darla
    Ik blijf zitten in de bibliotheek, het maakt me niet uit als ik de les mis. Na een tijdje besluit ik om toch naar de les te gaan, ik verzin wel een smoes. Ik loop naar het lokaal, als ik teggen Darrel aan bots. Verschrikt kijk ik hem aan. O nee, wat moet ik nu? Wat moet ik zeggen, wat moet ik doen? Duizende gedachten spiken door mijn hoofd. Uiteindelijk besluit ik om maar gewoon stil te zijn en naar de grond te kijken.




    [voor Danny dit]
    quin98 schreef:
    Andrew

    'Zal ik die les dan maar even gaan geven?' zegt hij en ik gijns even. 'Doe dat maar ja' zeg ik met een grijns en zie dat hij een beetje om zich heen kijkt. Hij trekt een lokaal door open waardoor ik even naar binnen kijk en snel zijn plan weet. Hij duwt me naar binnen en volgt daarna zelf. Hij doet de deur op slot en een speelse grijns komt op mijn gezicht. Hij duwt me tegen de muur aan en al snel voel ik zijn lippen in mijn hals. Ik gooi mijn hoofd naar achter waardoor hij meer ruimte krijgt. Eigenlijk was het wel raar, het doen op school. Ach daar moet ik nu gewoon niet over nadenken. Er komt al een zachte kreun uit mijn mond. 'Je wilde biologie hé? Waar zullen we heb over hebben, seksueel contact misschien?' zegt Danny en ik kijk hem aan. 'Nee eigenlijk over de spieren in het lichaam' zeg ik en kijk hem serieus aan. 'Nee, ik wil toch liever een lesje in seksuele contacten' zeg ik daarna grijnzend en voel zijn handen dan onder mijn shirt. Mijn armen had ik ondertussen al om hem heen geslagen en ik laat mijn hand rustig langs zijn zij strelen.

    Darla
    Ik blijf zitten in de bibliotheek, het maakt me niet uit als ik de les mis. Na een tijdje besluit ik om toch naar de les te gaan, ik verzin wel een smoes. Ik loop naar het lokaal, als ik teggen Darrel aan bots. Verschrikt kijk ik hem aan. O nee, wat moet ik nu? Wat moet ik zeggen, wat moet ik doen? Duizende gedachten spiken door mijn hoofd. Uiteindelijk besluit ik om maar gewoon stil te zijn en naar de grond te kijken.


    [Sowieso klopt dit niet, want Darrel is niet in het lokaal. 1. Hij is in de bieb en 2. Hij zit op een stoel hahahahaha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ denk dat ze niet goed gekeken heeft dan xd, of Darla loopt nog richting het lokaal en is nog in de bieb en is zo in gedachte dat ze tegen een stoel aanloopt waar Darrel op zit :P]

    Coockies schreef:
    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach even. 'Mmm, rot school.' Ik kus ook verder en laat mijn handen stil tegen zijn borstkas aanliggen. Na een tijdje haal ik mijn lippen van de zijne. Ik kijk hem met een glimlachje aan. 'Hé ik heb je wat beloofd in de vakantie weet je nog,' vraag ik hem. Ik glimlach even. 'Ik zou komen kijken naar de wedstrijden, maar dan moet ik wel weten wanneer de eerste wedstrijd is en hoe het eigenlijk gaat,' grinnik ik en kijk hem aan met lichte blosjes op mijn wangen. Het was eigenlijk te erg dat ik het nog nooit gezien had. Ik kijk om me heen en kijk even naar de cheerleaders om vervolgens naar de sporters te kijken. Ik richt me weer tot Austin en grijns even.


    Austin Treves
    Ik grinnik even en knik daarna, inderdaad een rot school. 'Ja dat weet ik nog' zeg ik met een glimlach en bijt daarna even op me lip. 'Ik krijg pas bij de eerste training te horen wanneer mijn eerste wedstrijd is en hoe het gaat zie je vanzelf wel toch' zeg ik met een glimlach. 'Gewoon juichen als de rest van het publiek ook juicht' zeg ik lachend en druk een kus op haar lippen. 'Als je niet wil is het ook goed hé' zeg ik met een glimlach en kijk der aan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 21:34 ]


    Zara Elisabeth McFly.

    Verveeld liep ik rond op het plein, met mijn iPod nog steeds in mijn oren. Ik had niet eens door dat ik meezong, maar tja, het boeide me niet echt. Ik beet op mijn lip en liet me neerzakken onder een boom. Ik zette mijn Ray Ban op en zuchtte. Ik wist niet eens wanneer deze schooldag omwas en wanneer de volgende les begon, like, serieus. Ik ontgrendelde mijn iPod en scrolde door mijn lijst met liedjes heen. Ik stopte bij een liedje waarna ik gewoon meezong. Of ik me iets aantrok van anderen ? Nope, totaal niet.

    Danny

    "Nee eigenlijk over de spieren in het lichaam," zegt Andrew en ik kijk hem aan, hij kijkt mij op zijn beurt serieus aan. "Nee, ik wil toch liever een lesje in seksuele contacten," zegt hij en ik voel zijn armen om mij heen.
    Ik druk een kusje op zijn kaaklijn en volg een weg naar zijn lippen. "Je zou bij het sportteam moeten," zeg ik zacht tegen zijn lippen aan. Dan druk ik ze weer stevig op zijn lippen en laat mijn handen via zijn zij naar zijn rug glijden. Vervolgens trek ik hem mee naar het bureau en laat mezelf erop vallen, om hem dan boven op me te trekken.
    "Is dat geen leuk idee?" vraag ik zachtjes en kijk hem aan. Ik streel met mijn vingertoppen over Andrew zijn onderrug en druk zachte kusjes op zijn lippen.
    Ik vind het wel een leuk ideetje, Andrew bij het sportteam, hij is er wel iemand voor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew

    Eigenlijk doe ik op dit moment nog weinig en geniet vooral van de dingen die Danny bij me doet. Hij drukt kusjes van mijn kaaklijn naar mijn lippen en ik glimlach even tegen zijn lippen aan. 'Je zou bij het sportteam moeten' zegt hij ineens zacht tegen mijn lippen en ik haal mijn schouders een beetje op. Opzich lijkt het me best leuk maar daar ging ik later wel over nadenken. Hij trekt me ondertussen mee naar het bureau en laat zich erop vallen. Hij trekt me bovenop zich en ik laat een van mijn handen onder zijn shirt gaan om zijn borstkas te strelen. ' Is dat geen leuk idee?' vraagt hij dan en ik knik even. 'Ja, misschien doe ik dat wel' zeg ik met een glimlach en voel wat zachte kusjes op mijn lippen. Hij zal het waarschijnlijk ook wel geweldig vinden als ik bij het sportteam zou zitten. Mijn lippen verplaats ik naar zijn nek en begin daar wat kusjes te geven. Ondertussen laat ik zijn shirt al wat naar boven gaan. Ik stop even en kijk Danny grijnzend aan. Ik doe zijn shirt in een snelle beweging uit en grijns heel even als ik zijn buik weer zie, het blijft een goed uitzicht. Ik plaats mijn lippen weer in zijn nek en ga dan langzaam naar zijn borstkas toe. In zijn tepel bijt ik even zacht en ga dan veder met kusjes geven.

    [Ik ga vandaag niet meer reageren, er is iets gebeurd net, dus vandaar. Misschien morgen ook niet. Of misschien wel als ik niet kan slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Ik ga vandaag niet meer reageren, er is iets gebeurd net, dus vandaar. Misschien morgen ook niet. Of misschien wel als ik niet kan slapen]


    [Wat is er gebeurd? Als het privé is mag het in PB en als je het helemaal niet wilt vertellen maakt het niet uit]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Coockies schreef:
    [Ik ga vandaag niet meer reageren, er is iets gebeurd net, dus vandaar. Misschien morgen ook niet. Of misschien wel als ik niet kan slapen]


    [ Is goed hoor, neem de tijd, als je wilt praten kan je me altijd een berichtje sturen]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:19 ]

    RellyKelinde schreef:
    (...)

    [Wat is er gebeurd? Als het privé is mag het in PB en als je het helemaal niet wilt vertellen maakt het niet uit]


    [Deems, je kan altijd bij me komen, of ja een berichtje sture! Net zoals bij RellyKelinde en quin. ^^ ]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zie, iedereen staat achter je en wil je helpen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Niet iets heel bijzonders, gewoon erg geschrokken en alles. Er is ingebroken terwijl ik sinterklaas aan het vieren was bij de buren. Ipads zijn weg, Ipod is weg, opladers zijn weg. En mijn moeders mobiel. De politie komt zo dus dat eigenlijk. Lifeisajoke kan jij het nieuwe topic maken?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne