• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    [Ik heb niet echt het gevoel dat ik goed kan inkomen in het RPG xd. Dus dan maar een gesprek aanknopen. Wie voor Hayden?]


    [Austin kan wel, hij zit buiten op een bankje]

    DreamWishes schreef:
    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    'Het is geen domme vraag hoor.' zeg ik dan grijnzend terwijl ik naast Isabella ga zitten en kijk haar aan. 'Waarom deze school.' mompel ik dan. 'Hij ligt het dichts in de buurt van waar ik woon.' zeg ik dan grijnzend. 'En als je wilt weten waarom ik verhuist ben van Italië, dat is om mijn ouders werk, zakenmensen, je kent het wel, altijd druk.' zeg ik dan en haal even mijn schouders op.Ik kijk dan het lokaal even rond en kijk dan weerIsabella aan met een zwakke glimlach. En tik wat met mijn pen tegen het boek en steen met mijn kin op mijn hand en mijn elleboog steunt op de tafel en zo kijk ik Isabella aan.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:56 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Danny

    "Nou die biologie bevalt me veel meer ' zegt Andrew grijnzend en hij geeft me een kus. "Ik heb echt geen zin in dat saaie biologie," zegt hij daarna en begint te lopen. Ik volg hem. Hij gaat de goede kant uit.
    "Andrew, niet zeuren anders krijg jij vanavond jou eigen biologielesje niet," zeg ik op een waarschuwende toon en kijk hem 'streng' aan. Ik trek Andrew dichter tegen me aan en sla linksaf de gang in. We moeten helemaal naar boven. Ik kijk via mijn ooghoeken naar Andrew en glimlach eventjes. Waarom heeft hij voor mij gekozen? Ik bedoel, ik ben een verwend joch. En ja dat weet ik zelf ook wel! Maar ik kan er niets aan doen.
    "Andrew, waarom heb je voor mij gekozen? Ik ben zo verwend als wat," zeg ik dan zachtjes. Ik bijt op mijn lip en kijk naar de grond .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew

    'Andrew, niet zeuren anders krijg jij vanavond jou eigen biologielesje niet' zegt hij op een waarschuwende toon en ik kijk nep geschrokken. 'Ik zeg al niks meer!' zeg ik gelijk lachend en kijk Danny aan. Hij trekt me naar links en ik loop rustig mee. Wat was ik blij dat hij hier al de weg kende, ik zou hier zo verdwalen. 'Andrew, waarom heb je voor mij gekozen? Ik ben zo verwend als wat' zegt Danny en ik kijk hem een beetje verbaast aan door de vraag. Ik stop met lopen en hou Danny tegen. 'omdat je de leukste liefste jongen bent die ik ken, en dat je een beetje verwend bent maakt me echt niet uit. Ik hou gewoon van je' zeg ik met een glimlach en geef hem een kus.

    Hayden Noralie Everett
    Ik ben weer terug alleen, en eigenlijk vind ik het nooit zo fijn om alleen te zijn. Oké, liever alleen dan met mijn moeder. Maar ook dit is weer iets wat niemand weet. Even tuit ik mijn lippen en kijk het plein rond. Dan zie ik Austin zitten, naar hem kan ik wel toe. Ik ken Austin, want hij is een sporter. En ik moedig sporters aan, omdat ik een cheerleader ben. Mijn tas pak ik op en gooi die over mijn schouder. Ik glimlach en zet mijn pas voor richting Austin. 'Hi Austin,' zeg ik glimlachend en ga naast hem zitten. 'Al klaar voor het nieuwe sportseizoen?' Vraag ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jasmine eberson

    'Dankjewel, trouwens ik heb mezelf iets voorgenomen en je mag me nu niet gaan uitlachen goed?' Ik haal even adem. 'ik weet dat jij er een hekel aan hebt, al ik gemeen tegen mensen doe, en altijd mijn zin wil hebben, daarom geef ik iedereen nu een eerlijke kans, en probeer tegen iedereen aardig te doen, ook tegen dat nieuwe meisje die bij de cheerleaders wilt, die al gelijk heel bijdehand verteldr dat ze bij de beste club cheerleade in italie, maar goed ik doe mijn best' glimlach ik

    (anders kunnen austin en hayden miss wel in de zelfde klas zitten als jasmine en jayson)

    [Even het hondje uitlaten ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin treves

    Ik kijk op als ik de stem van Hayden hoor. 'Al klaar voor het nieuwe sportseizoen?' vraagt ze en ik knik gelijk. 'ja ik ben er helemaal klaar voor, ik heb der zin in!' zeg ik vrolijk en glimlach even. 'En jij klaar om ons weer te gaan aanmoedigen?' vraag ik lachend. Het was altijd leuk als de meiden langs de kant stonden te juichen en meestal werkte het ook wel. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk Hayden met een glimlach aan. 'Welke klas zit je?" vraag ik dan aangezien de bel al is gegaan en ik eigenlijk wel naar de les moet. Eigenlijk hoop ik wel dat ze bij mij in de klas zit, dna heb ik tenminste iemand in me klas die ik redelijk goed ken

    Jayson Cole

    'Dankjewel, trouwens ik heb mezelf iets voorgenomen en je mag me nu niet gaan uitlachen goed? zegt ze en ik knik. 'ik zal het proberen' zeg ik aangezien ik niet weet wat ze gaat vertellen. 'ik weet dat jij er een hekel aan hebt, al ik gemeen tegen mensen doe, en altijd mijn zin wil hebben, daarom geef ik iedereen nu een eerlijke kans, en probeer tegen iedereen aardig te doen, ook tegen dat nieuwe meisje die bij de cheerleaders wilt, die al gelijk heel bijdehand vertelde dat ze bij de beste club cheerleade in Italië, maar goed ik doe mijn best' zegt ze en k grinnik. 'Heel goed van je, vraag me af of je dat elke keer vol gaat houden' zeg ik lachend en glimlach even. 'lief dat je dat voor mij wilt doen' zeg ik met een glimlach.

    Hayden Noralie Everett
    Austin antwoordt vrolijk dat hij er helemaal zin in heeft en ik glimlach nu wel oprecht. 'En jij klaar om ons weer te gaan aanmoedigen?' Vraagt Austin dan aan me. 'Any time, any place,' glimlach ik naar hem. Ik weet dat de bel is gegaan dus dat we zo echt moeten gaan lopen willen we op tijd komen. Ik vraag me af of we bij elkaar in de klas zitten. Austin vraagt aan me in welke klas ik zit. 'Volgens mijn rooster heb ik nu...' En ik kijk er even op en vertel het dan aan Austin. Volgens mij zit ik bij Jasmine in de klas. Hopelijk zijn er nog meer bekenden van me, en niet te veel gothic's. Niets persoonlijk... Of eigenlijk wel. Maar dat is gewoon een issue met mezelf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk Audrey met een klein glimlachje aan en knik dat ik het begrijp. Meestal zijn ouders altijd de reden. Ik bedoel, volgens mij verhuizen de meeste mensen voor werk. Dat idee heb ik dan. 'Mijn ouders hebben het inderdaad ook druk met hun werk.' En met mij. Dat laatste hield ik voor me. Ze maakte zich zoveel zorgen en het was terecht, weet ik ook wel, maar toch. Ik glimlach even naar Audrey en zet mijn ellebogen op tafel neer. Als Austin niet mee was geweest in de vakantie denk ik dat ik er nu heel slecht uit had gezien. Ik bedoel, ik ben nu heel mager, maar zonder Austin was dat veel erger. Ik probeer namelijk echt te eten. Voor Austin. Ik kijk even opzij naar Audrey en glimlach zwakjes. 'Mis je Italië al?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin Treves

    Ze verteld me wat ze heeft en ik glimlach. 'Nou kom op want je zit bij mij in de klas' zeg ik met een glimlach en sta op. 'Laten we maar naar het lokaal gaan anders komen we te laat' zeg ik en begin rustig te lopen. Ik hoopte eigenlijk ook dat ik bij Isabella in de klas zat maar dat zou wel niet zo zijn, jammer. Maar ik was allang blij dat ik iemand in me klas heb die ik aardig vindt. Ik kijk even om me heen en kijk dan naar Hayden. Ik weet al waar we les hebben dus begin ik rustig te lopen. Gelukkig was het lokaal hier dichtbij waardoor we waarschijnlijk wel op tijd komen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:56 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jasmine eberson

    'tuurlijk wil ik dat voor je doen, je weet toch hor lief ik ben' zeg ik triomfantelijk en zoek in mijn naar mijn lipgloss en doe er een beetje van op mijn lippen. 'trouwens ik heb eigenlijk in de pauze niet zo veel tijd voor je, het spijt me heel erg maar ik moet cheerleaden, je mag wel komen kijken, maar ik denk dat je het leuker vind om bij je eigen vrienden te zitten'