• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben even tandenpoetsen en alles, zo terug!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Noralie Everett
    Ik kijk naar Jasmine. 'Ja, ik geloof je. Het is alleen zo moeilijk om in te denken bij die man,' leg ik uit. Dan komt er iemand binnen en ik kijk naar het meisje dat binnen komt. Dat zal wel dat meisje zijn. Jammer. Dan heb ik niet iets om af te kraken. Niet dat ik dat zozeer wil, het zou alleen maar een egostreler zijn. Ik houd me even aan de zijkant. 'Hayden,' zeg ik kort tegen haar en strik de veters van mijn schoenen. Altijd belangrijk. 'Ik help je wel met de training Jas,' zeg ik dan tegen haar. Dan doe ik het werk van de Co.-captain wel. Met genoegen. Ik ben klaar om te gaan en kijk even naar het meisje, Audrey. Helaas is ze knap. Ik weet best wel dat ik minder ben dan anderen. Maar alsnog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jasmine eberson

    'nou maak je me wel een beetje zenuwachtig hoor, je vertelde mij dat je bij de beste van italie hoorde, en ik ben nogal streng, dus ik was niet echt blij om vierde te worden, net geen beker, achteraf is het best knap van de 18 teams' ik kijk nog een keer op mijn mobiel voor de tijd. 'meiden we moeten zo echt naar buiten, de rest is er ook al, damn ik baal van katherine, we hebben haar eigenlijk echt nodig, maar fijn als je me dan wilt helpen hayden, de eerste training is altijd zo chaotisch,,ik ben blij als deze dag voor bij is, ik ben zo moe'

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 22:27 ]

    [Ik heb voor je gereageerd ;P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    Ik knikken naar het meisje Hayden. 'Aangenaam.' zeg ik dan vriendelijk. Ik
    Luister dan naar Jasmine in grinnik. 'Maak je geen zorgen, ik geef gewoon anders trainingen dan jouw, ik kijk er anders tegenaan. Ik kijk niet eerst naar wat er beter kan, maar wat er slechter kon gaan. Je kon ook vijfde zijn geworden of misschien zelfs laatste, maar je bent toch vierde geworden, kijk naar wat er allemaal goed ging en geef de anderen daarvoor een compliment, begin daar mee, daar win je vertrouwen mee in het team, krijg je en goede relatie met iedereen, geniet gewoon eerst van de overwinning. En dan als ik de trainingen weer beginnen kijk je naar wat er slecht ging, ga je daar extra mee trainen, bedenk je nieuwe dingen. En zo kom je stapje voor stapje omhoog en uiteindelijk word je eerste meerdere jaren achter elkaar en cheerleaden gaat niet om een beker.' zeg ik dan en haal mijn schouders op. 'Het is moeilijk uit te leggen, maar dit is dus ongeveer mijn manier van les geven, dus ik ben eigenlijk best benieuwd hoe andere captains het doen, dus ik kan nog genoeg dingen leren van anderen, dat maakt het cheerleaden zo leuk.' zeg ik dan vrolijk. En kijk naar Hayden en Jasmine.

    [Okee... Dit stukje sucks... Ik wist niet hoe ik het precies moest uitleggen, ik had een idee, maar kreeg het niet verwerkt in woorden.. Arrrgggg!]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 22:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Noralie Everett
    Ik erger me een beetje aan het meisje. Ze houdt een hele speech over wat er wel en niet goed is bij een training. 'Sorry hoor,' begin ik dan met een glimlach om het te verzachten. 'Maar Jasmine weet heus wel hoe ze training moet geven. Je weet nog niet eens hoe het er bij ons aan toe gaat. En in mijn ogen gaat het om hard werken, en niet alleen maar te complimentjes te geven.' Ja kom op zeg. Jezelf een applausje geven omdat je vierde bent? Daar moet je niet genoegen mee nemen. En natuurlijk ven je enthousiast als iets goed gaat, maar vorig jaar hadden we beter gekund. Vind ik tenminste. Dan loop ik richting de deur van de kleedkamer en doe die open en loop de gang op naar het veld om te trainen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 22:38 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin Treves

    Ik glimlach even en knik, 'Dan gaan we lekker naar buiten' zeg ik met een glimlach. Zelf wou ik ook wel naar buiten, ik was graag buiten, meestal was ik ook buiten te vinden. 'Mooi zo' zeg ik met een glimlach en grinnik daarna even.Ze drukt een lange kus op mijn lippen waardoor ik even glimlach. 'Ja redelijk, Jayson, Jasmine en Hayden zitten bij mij inde klas dus dat is op zich wel leuk en jij?' vraag ik en kijk der aan.

    jasmine

    Ik kijk hayden dankbaar aan, en moet veel moeite doen om mij in te houden, maar ik kan het toch niet laten. 'ik heb jou niet bij de cheerleaders gevraagd om jou plan van aanpak te bespreken audrey, ik ben de captain hier en niet jij, ik weet wel hoe ik een groep kan lijden, de meiden hebben nog nooit gezegt dat ik te hard ben, ik waardeer jou en je aanpak, maar je bent nu hier en zo pak ik het aan, je gaat niet cheerleaden met in je achterhoofd het maakt niet uit op welke plek je komt, je streeft er naar om in de top 3 tekomen' ik loop achter haydrn aan naar buiten.

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    Ik zucht en bijt even op de binnenkant van mijn wang. Vriendelijk blijven, vriendelijk blijven, vriendelijk blijven. Steeds dezelfde woorden bleef ik in mezelf herhalen, de neiging om nu een opmerking te maken is groot, maar ik had mezelf beloofd vriendelijk te blijven en niet te egoïstisch te zijn, ja, ik heb nou eenmaal een groot ego, maar meestal is het iets wat ik er onbewust uit floep, meestal doe ik er niet met opzet.. 'Ja, dat klopt, ik had er niet over moeten beginnen, dit is niet Italië en ik geloof heel goed dag Jasmine goede trainingen kan geven.' zeg ik dan toch nog vriendelijk, wel met wat moeite, maar daar is niks van te zien, gelukkig. 'En trouwens je begrIjpt duidelijk niet wat ik bedoel.' mompel ik dan zacht. Het moest er gewoon uit, zeg ik dan dat mijn trainingen alleen maar om complimentjes gaan, nee. En natuurlijk gaat het om hard werken, maar niet alleen en je moet niet teveel van je team verwachten, je moet een bereikbaar doel stellen en ik geloof zeker, zonder dat ik ook maar dit team gezien heb dat het zeker dit seizoen eerste kan worden, als je het maar goed aanpakt, maar dat zal wel mijn mening zijn... Ik moet er denk ik gewoon even aan wennen dat alles hier duidelijk een stuk anders is, het hier meer om het winnen gaat... Ik knik dan toch en zucht en zie dan hoe de twee meisjes naar buiten lopen en blijf even in de kleedkamer staan en zucht. Dat heb ik weer lekker verknald Audrey, zeer goed bezich meteen de eerste dag. Nou, wat ik wel weet is dat ik hier beter niet mijn mening kan geven, ik geef haar niet een bevel het op mijn manier te doen, absoluut niet, maar misschien kwam het wel zo over, dat wad wel niet mijn bedoeling, maar goed, volgende keer mening voor je houden. Ik kijk dan even naar mijn spiegelbeeld en zucht en wend me dan er weer vanaf en loop ook de kleedkamer uit naar buiten achter Jasmine en Hayden aan en zucht even.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 23:00 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Arme Audrey (:

    Komt wel goed met haar c: voor de rest is Hayden lief hoor :Y) cheerleaden betekent gewoon veel voor haar omdat haar moeder daar als enige geen controle over heeft ^.^

    En nu ga ik slapen c: baaayy]


    [okay, ik reageer nog 1 keer c:]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 22:54 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Isabella Jebnifer Jones

    Ik kijkj met een glimlach naar Austin en knik. 'Klinkt gezellig. Ik zit met Ian, dan die Audrey, een nieuw meisje en dan Katherine.' ik zucht even. 'Alleen dankzij Ian en dat nieuwe meisje hadden we al gelijk een paar minuten nablijven te pakken terwijl ze de les na 10 minuten al geskipt hadden, maar ja.' ik glimlach even en loop naar buiten het zonnetje in. Heerlijk vond
    Ik dat. En dan vooral met Austin. 'Hoe gaat het met je ouders,' vraag ik hem met een glimlachje en kijk hem vragend aan. Ik verstrengel onze vingers en kijk rustig om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aiden Samuel Dream
    Ik had uiteindelijk eerste uur vrij. Dat betekende eigenlijk dat ik gewoon nog in mijn bed kon liggen. Met mijn handen in mijn zakken loop ik naar mijn kluisje en gooi mijn tas op de grond nhet vak dat dus kennerlijk niet doorging gooi ik in mijn kluisje waarna ik hem dichtgooi. Ik gooi mijn schooltas over mijn schouder en loop de trap af links en dan de deur door naar buiten vogels fluiten en er zijn aardig veel mensen, maar ik wil zitten. Ik kijk rond en zie normale mensen die ik eigenlijk niet ken. Ik zie een meisje die ongeveer mijn leeftijd is op een bankje zitten en bekijk haar hoe haar vingers over de iPod van haar gaan. Ik kende haar en aangezien ik bijna iedereen kende constateerde ik dat ze dus nieuw was. Ik loop naar haar toe en tik haar aan. 'Is deze plaats misschien bezet?' Vraag ik haar terwijl ik in haar blauwgroene ogen keek en zag hoe de wind haar blonde haren uit haar gezicht blies.
    [Zara]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hayden Noralie Everett
    Ik zie de blik die Jasmine me schenkt en ben blij als ik merk dat Jas het ook niet echt bepaald met die Audrey eens is. Ik denk dat Audrey me gewoon op het verkeerde moment treft en de verkeerde dingen zegt. Normaal ben ik gewoon aardig, maar niemand moet me in de weg staan met cheerleaden. Ik luister naar wat ze zegt en weerhoud mezelf er van om met mijn ogen te rollen. Ik trek een wenkbrauw op bij het laatste wat ze zegt. 'Aha, laat me raden?' Stel ik dan voor. 'Het gaat niet om het winnen maar om het meedoen zeker?' Ik kijk haar heel even aan met een sceptische blik. 'De plezier is belangrijk. En ik doe dit ook echt met plezier, het is het belangrijkste in mijn leven. Maar als je aan een wedstrijd mee doet gaat het wel om het winnen. Onze jongens aanmoedigen bij hij wedstrijden, dat is het echte plezier.' En daarmee klaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    @HurtedHearted, als ik jou was zou ik Katherine snel laten komen ;P eerste cheerleader training!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Zara Elisabeth McFly. Outfit.

    Ik had de vreemde gewoonte om elk liedje maar half te beluisteren, behalve als ik het een goed liedje vond. Je kon wel zeggen dat ik ietwat vreemd was. Zacht uitgedrukt dan nog. Ik voelde dat iemand me aantikte waardoor ik de oortjes uit mijn oren haalden en opkeek. Een jongen van ongeveer mijn leeftijd keek me aan in mijn ogen. "Is deze plaats misschien bezet ?". Mijn blonde haren werden weggeblazen waarna ik glimlachte en mijn hoofd schudde, "Nee" bevestigde ik uiteindelijk mijn hoofdgeschud waarna ik mijn benen van het bankje haalde en mijn kanten kleedje wat naar beneden trok. Ik haalde mijn tas van het bankje en zette mijn iPod uit waarna ik die wegstak samen met mijn iPhone.
    "Zara" zei ik toen ik ietwat twijfelend mijn hand uitstak. Ja wat ? Het was zo ouderwets, maar om hem nu direct te gaan knuffelen is ook maar awkward.