• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga ook slapen, weltrusten!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jasmine eberson

    'nouja laten we er maar over ophouden meiden, waarschijnlijk zijn audrey en ik gewoon heel verschillend, maar ik heb wel een goede band met alle cheerleaders hoor!' Eenmaal buiten staan alle cheerleaders op me te wachten. 'hey meiden, wat goed om jullie weer te zien, katherine is denk ik wat later,maar die komt zo nog wel, we gaan er weer hard tegen aan dit jaar' ik doe even mijn haren op mijn staart en zucht opgelucht alle meiden zijn er.

    Aiden Samuel Dream
    Ze schud haar hoofd en boord blijkbaar onbewust haar blauwgroene ogen in de mijne. Wauw... Dit was pas een mooi meisje. Zo puur natuur en absoluut geen Make-Up doos zoals de meeste cheerleaders. 'Nee' Vervolgt ze zij waarna ze haar benen wegtrekt haar kleedje goed doet wat best wel kort was en ik ga zitten. Ze doet haar iPod uit en ik ga kijken naar de bomen. 'Zara.' Zegt ze dan. Ik kijk haar aan. Haar hand naar me uitgestoken. Ik neem haar hand aan. 'Aiden.' Zeg ik vriendelijk terwijl een glimlach mijn mond siert en ik haar hand schud. 'Je bent nieuw of niet aangezien ik je nog niet ken.' Vraag ik haar een beetje nieuwschierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine Maer
    Ik fluit en loop richting mijn kluisje waar ik mijn tas ingooi en er een nieuwe uittover. Is was laat en had er geen reden voor So what? Ik loop de zaal in en ik voel alle hoofden naar me draaien. Sommige kijken arrogant die ik niet ken. 'Sorry dat ik te laat ben.' Zeg ik nonchalant. Sommige kijken me bitchy aan en ik grijns. 'Maar het hoort erbij. Een echte ster is altijd te laat.' Zeg ik waarna ik naar Jasmine loop. Ik was nou eenmaal Co.-Captain. Ik vond het wel leuk alleen sommige moesten niet zo arrogant doen naar mij.


    I'm finally back, Finally after a Year break


    Zara Elisabeth McFly.

    Ik lachte en schudde zijn hand ook eventjes waarna ik zijn hand terug losliet. Een kleine lach verliet mijn lippen waarna ik een hand door mijn haren haalde, "Is het dan zo duidelijk ?". Ik beet op mijn lip en haalde mijn schouders op, "Dus, ja ik ben nieuw". De wind blies mijn haren in mijn gezicht waarna ik die weer uit mijn gezichtsveld veegde. Ik draaide me wat naar hem toe zodat ik beter kon praten, aangezien ik mensen graag aankeek als ik tegen ze praatte en glimlachte, "Laat me raden, jij bent 1 van de populaire mensen hier op school ?". Het was niet beledigend bedoeld hoor, maar ik dacht niet dat hij het zo zou opvatten.

    jasmine

    Ik zucht opgelucht. 'yes je bent er', ik geef katherine snel een knuffel en richt me dan weer tot de groep. 'jullie mogen je even gaan opwarmen' ik neem katheribe even een stukje mee naar achteren. 'het maakt niet uit dat je later bent, maar wees de volgende keer wel op tijd, ik zat trouwens te denken, misschien kunnen we iedereen auditie laten doen voor een solo,,normaal hebbrn wij die namelijk altijd, maar andere moetrn ook het recht daarop hebben'

    Aiden Samuel Dream
    Ze lachte waarna ze mijn hand losliet. Ze had wel om eerlijk te zijn een erg mooie lach. 'Is het zo duidelijk?' Ze beet op haar lip en haalde haar schouders op "Dus, ja ik ben nieuw" haar haren bliezen in mijn gezicht waardoor ik een paar seconde had om haar ongezien te bekijken en dat deed ik ook. Ze kon het onmogelijk gezien hebben. Ze draait zich naar me toe en kijkt me aan waardoor weer haar ogen in de mijne boren. "Laat me raden, jij bent 1 van de populaire mensen hier op school ?" Vraagt ze dan. Ik kijk haar aan en lach dan waardoor ik met mijn hand door mijn haar ga. 'Ja eigenlijk wel, maar eigenlijk niet omdat ik het wil. Aangezien ik wel van rust hou. Maar omdat ik hou van sport. Ik heb er wel talent voor.' Zeg ik dan terwijl ik even mijn blik losscheur, maar haar erna weer aankijk. 'En jij? Jij al een ideetje hoe je door de mensen hier slabakt word aangezien je binnen een aantal dagen gelabeld zal worden.' Vraag ik haar dan terwijl ik wat geïnteresseerder ga zitten aangezien ik anders wel heel raar zat.


    I'm finally back, Finally after a Year break


    Zara Elisabeth McFly.

    Nu had ik dus een echte sporter ontmoet. Ian was niet echt een sporter sporter, volgens ik zijn uitleg had gevolgd. Hij ging wat anders zitten zodat hij wat 'normaler" zat. Lichtjes haalde ik mijn schouders op en keek even rond waarna ik weer gewoon zijn blauwe ogen inkeek.
    "Ik heb besloten tegendraads te doen" zei ik waarna mijn mondhoeken omhoog krulden. "Het punt is dat ik van muziek hou, maar om elke dag met mensen te zitten die alleen maar met muziek bezig zijn, uh, nee, dan begin ik muziek gewoon te haten". Ik haalde een hand door mijn haren en likte even over mijn lippen, "Het was makkelijker geweest als iedereen gewoon met iedereen omging" zuchtte ik onder mijn adem door. Ik ging er niet bij zeggen net zoals op mijn ouder school. De kans dat uitkwam waarom ik hier was werd enkel maar groter en groter als meer mensen het wisten, dus ik besloot dat stuk maar gewoon weg te laten.

    Danny

    "Verzin jij maar wat. Nu ben ik tenminste wel gered van de saaie bioles," zegt Andrew en ik lach even.
    "Hmm, oké. Jammer dat je biologie zo saai vindt," zeg ik dan en loop met een kleine grijns door. Dit moet hem wel op het andere spoor brengen. Ja halloo ik heb hem het weekend niet bij me gehad. Kan ik er iets aan doen?
    "Laten we spijbelen," stel ik dan voor en kijk Andrew aan. Het is toch de eerste dag, dus wat maakt het uit.

    [Sorry voor korte stukje]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Coockies schreef:
    Isabella Jebnifer Jones

    Ik kijkj met een glimlach naar Austin en knik. 'Klinkt gezellig. Ik zit met Ian, dan die Audrey, een nieuw meisje en dan Katherine.' ik zucht even. 'Alleen dankzij Ian en dat nieuwe meisje hadden we al gelijk een paar minuten nablijven te pakken terwijl ze de les na 10 minuten al geskipt hadden, maar ja.' ik glimlach even en loop naar buiten het zonnetje in. Heerlijk vond
    Ik dat. En dan vooral met Austin. 'Hoe gaat het met je ouders,' vraag ik hem met een glimlachje en kijk hem vragend aan. Ik verstrengel onze vingers en kijk rustig om me heen.


    Austin Treves

    Ze verteld met wie ze zit en ik knik even. Ik grinnik even nadat ze verteld wat er is gebeurt. 'Dat is echt een actie voor Ian hé' Zeg ik en grinnik even. Ian zorgde altijd voor dat soort dingen. 'Maar moeten jullie nu allemaal nablijven?' vraag ik dan verbaast. Hun konden er toch niks aandoen? Als we naar buiten lopen schijnt het zonnetje op ons wat me even laat glimlachend. 'Gaat goed met ze hoor' zeg ik met een glimlach en voel hoe ze onze vingers verstrengeld.

    Andrew

    'Hmm, oké. Jammer dat je biologie zo saai vindt,' zegt Danny waardoor ik even grinnik. Ik snap allang waar hij naartoe wilt. 'Kijk van die man daar wel maar met jou' zeg ik met een grijnsje en kijk Danny even aan. Hij stelt voor om te gaan spijbelen en ik twijfel even, het was wel me eerste dag, echt een goeie indruk maakte ik dan niet maar ja. Dat maakte ik nu ook al niet. Ik haal mijn schouders op en knik dan. 'Ach waarom ook niet, ik heb toch geen zin in die lessen. al hoewel misschien wil ik toch nog wel een lesje biologie' zeg ik met een knipoog en loop dan grijzend veder.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik knik even en zucht diep. 'Die man is en klootzak, dus tja..' Ik kijk opzij naar Austin. 'Niemand mag hem op dag 1 al,' grinnik ik. Ik ga in het gras zitten en trek Austin naast me neer. Vanaf hier hadden we zicht op iedereen. Jasmine was al weer bezig met de trainingen en ik zag Audrey er ook bij staan. Ik kijk op zij naar Austin en glimlach naar hem. Ik kijk verder om me heen en zie het andere nieuwe meisje met Aiden zitten. Ik kijk om me heen maar Ian zie ik niet. Ik ga zo zitten dat mijn benen over die van Austin heen liggen en ik een beetje tegen hem aanlig. ik glimlach en kijk Austin aan. 'Hoe was jouw eerste les?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (sorry dat ik er zo lang niet was! Heb het echt erg druk enzo..Even kijken, wil iemadn Kate ontmoeten? Ga btw zo weer weg, ik heb echt geen tijd voor de com eigenlijk xd)

    Darla
    Ik blijf zitten in de bibliotheek, het maakt me niet uit als ik de les mis. Na een tijdje besluit ik om toch naar de les te gaan, ik verzin wel een smoes. Ik loop naar het lokaal, als ik teggen Darrel aan bots. Verschrikt kijk ik hem aan. O nee, wat moet ik nu? Wat moet ik zeggen, wat moet ik doen? Duizende gedachten spiken door mijn hoofd. Uiteindelijk besluit ik om maar gewoon stil te zijn en naar de grond te kijken.


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Hayden Noralie Everett
    We zijn op het veld, zoals Jasmine heeft voorgesteld, ga ik niet meer over het onderwerp door over een manier van training geven. Ik sta lekker in het zonnetje en begin met stretchen. Ik zie dat Katherine aan komt, eindelijk. En Jasmine is er ook blij mee. Wanneer ik mijn benen goed uit rek en voorover buig zie ik een blauwe plek op mijn scheen zitten. Ik hoop maar dat die de anderen niet op valt. Mijn moeder schopte me gisteren. Ach, als iemand er naar vraagt zeg ik gewoon dat ik me gestoten heb ofzo. Ik ben al klaar met het stretchen en loop naar Jasmine en wenk haar even in de hoop dat ze meeloopt. 'Wat vindt jij van dat nieuwe meisje?' Vraag ik haar dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jasmine eberson

    Ik wacht even op antwoord van katherine. 'nouja weetje ik doe het gewoon want het is wel het eerlijkst' hayden wenkt me even en vraagt wat ik van audrey vind. 'ik denk dat ze best, aardig is, maar ik erger me er echt aan dat zij zich zo bemoeid met mij, alsof ik geen band met jullie heb ,zulke inzin, mensen moeten mij echt niet zeggem wat ik moet doen' ik loop naar de groep toe. 'nou zijn jullie een beetje opgewarmt' ik pak mijn mobiel en sluit hem aan op de boksen. 'luister hier maar eens naar, op deze mix zullen we gaan cheerleaden dit jaar'