• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [misschien naam boven het stukje zetten:)]

    [Goed idee!]


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    xkimx124 schreef:
    jasmine eberson

    Ik glimlach als jayson mij een kusje op mijn mond geeft, op dat moment hoor ik dat de bel gaat. 'hehe eindelijk, ik stop mijn spullen in mijn tas en draai snel mijn haren in een staart, en sta op. 'jayson ik zie je vanmiddag goed' ik geef hem een zoen op zijn mond. 'hayden ga je mee naar buiten cheerleaden?' Ik stuur naar alle cheerleaders even een smsje
    hey girls, buiten cheerleader repetitie see u there x jas


    Hayden Noralie Everett
    De bel gaat en ik zucht opgelucht. Eindelijk. Mijn spullen prop ik op mijn gemakje in mijn tas en ik kijk op als Jasmine aan me vraagt of ik buiten mee ga cheerleaden. 'Alsof je dat nog moet vragen aan me?' Vraag ik met een scheve glimlach. Ik gooi mijn rugzak over mijn schouder. 'Dan moet ik alleen even langs mijn locker om mijn pakje uit te pakken en naar de kleedkamer om die aan te trekken,' zeg ik tegen haar. Ik haal een hand door mijn haar en bind die dan alvast in een hoge staart voor straks. De klas stroomt leeg. 'Ik ben benieuwd naar dat nieuwe meisje,' zeg ik tegen Jasmine.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jasmine eberson

    'tuurlijk dan wacht ik wel even op je, maar dat nieuwe meisje komt pas in de tweede pauze hoor, maar van mij mag deze dag snel voorbij zijn, 1 omdat ik moe ben en 2 omdat jayson vanmiddag komt' we lopen rustig door de gang heen. 'weetje waar ik aan zat te denken? Misschien is het leuk om vrijdag ofzo met alle cheerleaders te gaan logeren, kunnen we het nieuwe meisje ook gelijk leren kennen, en dan kunnen we ook weer bijkletsen enzo, en doen,durft of de waarheid doen, lijkt het je wat?'

    Hayden Noralie Everett
    Ze zegt dat ze wel op me wacht en dat het meisje pas in de tweede pauze komt. Ik trek een wenkbrauw op. 'Waar is ze dan in de eerste pauze? Ze mist anders de aftrap van het cheerleaderseizoen,' merk ik op. Dat is dan al een geweldig begin maar niet heus. Jasmine vertelt me dan een idee en ik knik een paar keer tussendoor. 'Lijkt een prima en leuk plan,' glimlach ik naar haar. We komen bij mijn locker en ik doe snel de combinatiecode en open mijn locker. Ik kijk erin en pak mijn pakje terwijl ik zeg, 'Het kan alleen niet bij mij. We hebben daar echt een te klein huis voor.' Ik kijk even naar Jasmine en glimlach verontschuldigend. Sorry voor de leugen. Maar je mag nou eenmaal niet komen als mijn moeder er ook is. Ik sluit mijn locker en we vervolgen onze weg naar de kleedkamers. Dat is wel een voordeel aan je pakje al aan hebben. Ten eerste hoef je je niet meer om te kleden in die stinkende kleedkamers, maar iedereen weet ook gelijk dat je een cheerleader bent.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jasmine eberson

    'geeft niet, het kan eventueel wel bij mij thuis hoor, maar dan moet ik wel van te voren weten wie er allemaal kunnen komen' ik kijk geiriteerd als we de kleedkamer in lopen. 'damn wat een stank hier altijd zeg, poeh poeh, ze mogen hier wel eens een raampje open zetten, en waar blijft katherine eigenlijk?,anders beginnen we gewoon zonder haar hoor, tijd is tijd, maar ik heb haar echt nodig want ze is mijn co captain' ik kijk even om me heen of ergens een raam is. 'trouwens wat ik nu ga vertellen mag je echt niet doorvertellen oke? Want alleen jayson weet dit eigenlijk......'

    [Mag ik laatste post van Andrew ? ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (het is echt heeel rustig vandaag, normaal moet ik om de minuut kijken om jullie bij te houden)

    quin98 schreef:
    Andrew

    'Welja!' zegt hij dan en knikt hevig waardoor ik even begin te lachen. 'Wat een lul. Ik moet nablijven ook...' zegt Danny en ik knik even. 'moet ik nu eigenlijk ook nablijven?' vraag ik aangezien ik nog niet precies weet hoe dat nou allemaal op deze school gaat. 'Trouwens, zorg maar dat het toch naar een andere dag gaat dat je moet nablijven want volgens mij zou jij de hele dag naar mij toe gaan' zeg ik lachend en kijk hem even aan. 'Zo, wat zullen we doen?' vraagt Danny dan en ik haal mijn schouders even op. 'verzin jij maar wat' zeg ik met een glimlach en loop met hem mee terwijl ik een beetje om me heen kijk. Ik weet niet echt wat hier nu allemaal is maar ja, daar had ik Danny voor en hij wist ook wel wat we konden doen. Ik haal mijn vrije hand even door mijn haar en kijk daarna naar Danny met een glimlach op mijn gezicht. 'Nu ben ik tenminste wel gered van de saaie bioles' zeg ik lachend.

    Hayden Noralie Everett
    Ik glimlach. 'Sowieso Katherine natuurlijk,' antwoord ik als ze zegt dat ze dan wel moet weten wie er komen. 'En dat nieuwe meisje.' We komen aan bij de kleedkamers en ik pak gelijk mijn deo uit mijn tas. 'Tijd voor een betere lucht,' grijns ik. Ik ga niet te veel spuiten, anders stikken wel alsnog half. Maar gewoon een klein beetje zodat het in ieder geval iets beter ruikt. Ik begin met om te kleden. 'En ik denk de rest van het team,' zeg ik dan nog als vervolg. Ik wilde graag eigenlijk Co.-captain zijn, maar in plaats daarvan is het Katherine geworden. En daar baal ik wel van. Maar goed, accept it and do it. 'Ik heb geen idee waar Katherine is, ik heb haar nog niet gezien of gesproken sinds ik op school ben aangekomen vanochtend.' Dan wordt Jasmine iets serieuzer en ik knik dan. 'Ik vertel het niet door!' Maar ik ben wel nieuwsgierig. Ik sta in mijn bh en trek mijn boven stuk aan van mijn pakje. En daarna het rokje. Zo, alles past perfect.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Even huiswerk maken en dan post ik wel weer evn, was dit een beetje vergeten:'D]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    jasmine eberson

    Ik zucht even. 'Nou je kent de trainer wel van het football team he?, ik ben dus vorig seizoen daar door aangerand, en als ik het tegen iemand zou vertellen, zou hij nog verder gaan, toen ik het aan jayson vertelde werd hij echt zo boos, hij wilt de coach in elkaar slaan enzo, maar alsjeblieft vertel het niet door hayden, het is nu eenmaal gebeurt en ik kan het misschien maar beter gewoon vergeten, het zal wel niet niet nog een keer gebeuren' zo dat was er ook uit, ik trok mijn pakje recht en kijk ongeduldig naar de tijd op mijn mobieltje. 'Serieus he, als co captain word er wel van je gevraagd dat je op tijd bent''zucht ik.

    Hayden Noralie Everett
    Voordat ze begon met vertellen had ik gedacht dat ze gewoon een roddel ofzo ging vertellen. Maar dit verbaasd me echt. Heeft hij haar aangerand?! 'Ik zal het niet door vertellen,' zeg ik dan plechtig. 'Maar waarom heb je het me verteld?' Ik denk na over de coach. Natuurlijk heb ik hem best wel eens onze kant zien op kijken, maar dat hij haar echt aangerand heeft. 'Heeft hij het echt gedaan?' Mompel ik dan. 'Hij is zo aardig.' Tegen mij tenminste. En hij heeft nooit wat in mijn richting gedaan. Ik doe nog mijn pakje even goed en ook mijn haar nog maar een keer. 'Anders wil ik ook wel haar plaats innemen, als co-captain,' grinnik ik. Natuurlijk wil ik echt haar plaats in nemen, en niet alleen als grapje. Maar ik weet toch wel dat het niet zomaar kan, en dat ik gewoon een cheerleader ben. Niet captain of Co.-captain.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Isabella Jennifer Jones

    De bel gaat en ik sta op. Ik trek Audrey achter me aan het lokaal uit. Opgelucht sta ik op de gang. 'Nou dan is die les ook mooi afgelopen,' grijns ik en kijk over mijn schouder. Die man was nog steeds erg geïrriteerd. Daarom dat hij ons ook even na liet blijven. Dat krijgt Ian dan wel weer lekker voor elkaar... Ik bijt op mijn lip en kijk over alle leerlingen heen of ik Austin al zie, maar ik zie hem nergens. 'Het spijt me echt, maar ik moet hier wachten op Austin, dan had ik hem beloofd,' verontschuldig ik me tegen over Audrey. Ik kijk om me heen en probeer Austin te vinden in de menigte. Ik wilde hem even vasthouden en bij me hebben. Ik had hem echt gemist, al had ik hem na de vakantie nog best vaak gezien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lifeisajoke schreef:

    Zara Elisabeth McFly.

    Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en schudde grijnzend mijn hoofd, "Mijn gedachten zijn privé" zei ik lachend. Ik keek hem ietwat vreemd aan. "Oké, laat me dit even samenvatten, jij wilt dat ik, een meisje die volgens jou telkens maar erger en erger wordt, bij je groepje komt die bestaat uit jongens die als imago Badboy hebben ?". Ik tuitte lichtjes mijn lippen en begon te lachen, "Dat is zo logisch".
    Ik rekte me even uit en trok toen mijn kleedje weer naar beneden sinds het bijna meer liet zien dan ik wou.
    "Hoezo roddels ? Ik wist niet dat de mensen hier elkaar interessant genoeg vonden om roddels over te maken" zei ik waarna 1 mondhoek omhoog krulde.