• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en lach even. 'Waarschijnlijk wil ik ze jiet eens weten. Jouw gedachtes,' lach ik en kijk haar grijnzend aan. 'O nee hoor, ik nodig je niet uit. Die groep is alleen voorbjongenss,' lach ik. Ik bijt op mijn lip. 'En je bent aardig waarschijnlijk leuker.' Ik kijk haar plagerig aan en dta op aangeziencde bel is gegaan. Ik trek haar oveteind en haal mijn schouders op. 'Schijnbaar bn ik belangrijk genoeg,' glimlach ik en kijk haar even met eej klein glimlachje aan. 'Het is pauze, ik wil wel bij je blijvrn, maar mjjn vrienden kunnen niet zonder me,' grijns ik en kijk haar lachend aan. 'De muzikanten zitten altjjd daar,' zeg ik en gebaar naar hun vaste plek. 'Cheerleaders staan daar,' zeg ik en maak een grbaar naar het grasveld. 'Je redt het wel,' glimlach ik en loop zelf naar binnen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (RellyKelinde, wil je met Darrel reageren?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    jasmine eberson

    'Ja natuurlijk heeft hij dat echt gedaan, ik snap dat het moeilijk te begrijpen is, maar ik ga echt niet over zoiets liegen, om aandacht te krijgen, dat zou pas zielig zijn, en ik vertel het jou, omdat ik je vertrouw, dus dat zou je als een compliment moeten zien' ik doe ook nog even mijn haren opnieuw in een staart.
    'nou als dat zo door gaat met kartherine mag jij het echt zijn hoor, ik heb haar al een smsje gestuurd, ik zou echt niet weten waar ze uithangt, ik heb haar vanmorgen nog gewoon gezien op school, ze kan toch niet ineens weg zijn?!'

    Coockies schreef:
    Isabella Jennifer Jones

    De bel gaat en ik sta op. Ik trek Audrey achter me aan het lokaal uit. Opgelucht sta ik op de gang. 'Nou dan is die les ook mooi afgelopen,' grijns ik en kijk over mijn schouder. Die man was nog steeds erg geïrriteerd. Daarom dat hij ons ook even na liet blijven. Dat krijgt Ian dan wel weer lekker voor elkaar... Ik bijt op mijn lip en kijk over alle leerlingen heen of ik Austin al zie, maar ik zie hem nergens. 'Het spijt me echt, maar ik moet hier wachten op Austin, dan had ik hem beloofd,' verontschuldig ik me tegen over Audrey. Ik kijk om me heen en probeer Austin te vinden in de menigte. Ik wilde hem even vasthouden en bij me hebben. Ik had hem echt gemist, al had ik hem na de vakantie nog best vaak gezien.


    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    Ik grinnik als ze me het lokaal uit trekt. 'Inderdaad eindelijk, ik heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om mijn lach in te houden.' zeg ik dan lachend. 'Zijn gezicht.' mompel ik dan weer zachtlachend en schud mijn hoofd even kort. Hij liet ons zelfs nog even nableven, bedankt Ian... Zo heette de jongen toch... Het zal wel, ik zal hem wel eens opzoeken en hem bedanken... Dan kijk ik weer Isabella en ik zie haar om zich heen kijken, ze is zekeropzoek naar haar vriendje Austin. Ik knik dan. 'Turlijk begrijp ik.' zeg ik dan en knik en haal mijn schouders op en leun nonchalant tegen de muur aan terwijl ik ook om me heen kijk of ik de jongen ergens zie, maar er is geen spoor van Austin te bekennen. Ik zucht dan even en ga weer recht staan en ga met een hand door mijn haar. 'Anders ga ik nu even naar de cheeta's kijken, dan heb je ook alle tijd met Austin, vooral zo nu na de vakantie.' zeg ik dan grijnzend en knipoog ook even. 'En in de tweede pauze hebben we ook meer tijd.' zeg ik dan en glimlach even en kijk haar aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Zara Elisabeth McFly.

    Oh, dus nu verwachtte hij dat ik een groep koos ? Yeah right. Ik had alle liefde voor muziek, maar ik had eigenlijk liever vrienden die niet constant met muziek bezig waren. Daarnaast waren er nog de cheerleaders. Dat was geen optie dus. Ach ja, een jaartje alleen leven is ook niet erg. Ik haalde mijn schouder op en nam het gehele bankje in beslag. Ik moest zien hoe ik zat want mijn kleedje was niet zo lang en ik had liever niet dat iedereen zag wat voor kleur slipje ik droeg. Ik haalde mijn iPod boven en stak mijn oortjes in waarna ik mijn iPhone vastnam en daar wat op Twitter en Facebook zat.
    Niet dat ik zo de volgende bel zou horen gaan, maar whatever, ik zou het wel doorkrijgen.

    [Reageer na het eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk naar Audrey en knik langzaam. 'Kan je het vinden?' Ik bijt op mijn lip en kijk haar vragend aan. 'Ja tweede pauze is goed,' glimlach ik en kijk haar even aan. 'Waarschijnlijk zijn de cheers buiten. Daar kan je ze denk ik wel vinden.' Ik kijk Audrey aan en glimlach even. Ik kijk haar dankbaar aan. 'Dank je,' grijns ik en glimlach verlegen. Ik kijk weer om me heen en begin mijn geduld te verliezen. Ik wilde Austin zien en nu! Ik lach even om mezelf. Hoe kon ik zo gehecht aan hem zijn? Nou ja, niet zo moeilijk, maar toch. Het was misschien iets te. Of niet. Het maakte me niet zoveel uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xkimx124 schreef:
    jasmine eberson

    'Ja natuurlijk heeft hij dat echt gedaan, ik snap dat het moeilijk te begrijpen is, maar ik ga echt niet over zoiets liegen, om aandacht te krijgen, dat zou pas zielig zijn, en ik vertel het jou, omdat ik je vertrouw, dus dat zou je als een compliment moeten zien' ik doe ook nog even mijn haren opnieuw in een staart.
    'nou als dat zo door gaat met kartherine mag jij het echt zijn hoor, ik heb haar al een smsje gestuurd, ik zou echt niet weten waar ze uithangt, ik heb haar vanmorgen nog gewoon gezien op school, ze kan toch niet ineens weg zijn?!'


    [Ik stuur Audrey nu naar de cheerleaders goed! ;D Want Isabella is opzoek naar Austin..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Austin Treves

    Nadat de bel is gegaan pak ik mijn tas in en loop richting de engels lokalen waar Isabella zou zijn. Als ik daar ben kijk ik even om me heen, ze ziet er nogal ongeduldig uit. ik grinnik even en loop naar haar toe. Ik glimlach even en geef haar dan een kus. 'hello' zeg ik met ene glimlach en pak der hand vast. 'Ik miste je al' zeg ik lachend en glimlach daarna. Ik kijk om me heen en dan weer naar Isabella. 'Waar wil je heen?" vraag ik en kijk der aan.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Ik stuur Audrey nu naar de cheerleaders goed! ;D Want Isabella is opzoek naar Austin..]


    (ja is goed hoor:) )

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    Ik knik even zeg Isabella nog even gedag en loop dan weg door de gangen en kijk goed rond waar ik moet zijn. Na een tijdje ben ik er nog steeds niet en zucht en ga weer even met mijn handen door mijn haar. Ik kijk weer goed rond en zie dan een bordje. Kleedkamers en ik hoor wat gepraat achter de meisjes kleedkamer en glimlach even. Eindelijk! Ik loop naar de kleedkamer toe en klop toch even om zo vriendelijk te zien en open dan de deur een stukje en kijk naar binnen en zie Jasmine staan en nog een meisje, beide met een cheerleaderpakje aan en ik glimlach en stap dan binnen. 'Hey.' zeg ik dan vriendelijk. 'Audrey.' zeg ik dan tegen het meisje dat ik nog niet ken en kijk dan even goed naar beide meisjes. 'Ik dacht kom toch nu maar al, ik wil niet het begin van het cheerleader seizoen missen.' zeg ik dan met een scheve grijns.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 21:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Isabella Jennifer Jones

    Ineens zie ik hem en mijn mondhoeken krullen zich automatisch omhoog. 'Hoi,' begroet ik hem blij. Hij pakt mijn hand vast en nog steeds voel ik de kriebels in mijn buik als ik hem zie. Ik grinnik even en bijt op mijn lip. Ik kijk even om me heen en haal mijn schouders op. 'Maakt mij niet zoveel uit. Ik ga het liefst naar buiten, maar de kantine of iets is ook goed.' Ik kijk hem aan en glimlach. 'Ik miste jouw ook al,' grijns ik en druk een lange kus op zijn lippen. 'Heb je leuke klas,' vraag ik hem en loop langzaam met hem de trappen af. Ik kijk hem even aan en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry, maar ik denk dat ik uit dit RPG ga. :p Ik reageer hier bijna niet en lees het nog amper waardoor ik eigenlijk ook totaal niet meer kan volgen. x'D]


    Take me to wonderland

    jasmine eberson

    Ik hoor de deur van de kleedkamer opengaan, en stiekem hoopte ik dat katherine er zou staan, maar het was audrey. 'hey wat goed dat je bent gekomen' roep ik enthousiast. 'zullen we zo maar naar buiten gaan, met of zonder katherine ze heeft dan maar pech hoor, ik heb haar een halfuur de tijd gegeven' ik vond het echt niet leuk om zo over katheribe te praten, ze is wel een van mijn beste vriendinnen, maar eerlijk is eerlijk, ik moet haar wel net zo behandelen als de andere meiden.

    Audrey Gwyneth Zaviera
    Outfit
    Ik glimlach en knik dan en loop de kleedkamer wat verder binnen. 'Tsja, ik kon het toch niet laten.' zeg ik dan glimlachend. 'En zoals ik al zei, ik wil niet het begin van het cheerleader seizoen missen.' zeg ik dan weer grijnzend. 'Katherine, ow, zei zat achter mij bij Engels, geen idee waar ze is, ik heb haar na de les niet meer gezien, ze was snel weg.' mompel ik dan en haal kort mijn schouders op. 'Ik ben benieuwd, aangezien je zei dat jullie vierde zijn geworden moeten jullie wel erg goed zijn.' zeg ik dan glimlachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp