• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Patholoog schreef:
    [Jaja, maar ik bedoel een algemeen rooster, met de gemeenschappelijke vakken en daarnaast zet je lege vakken voor de keuzevakken. En maak je in de rollenstory de klassen overzichtelijk bij elkaar? Of zal ik dat doen? Of niet?]


    [Ik wil het best doen, maar ik moet nu naar school voor een voorlichtingsavond. Zou jij het kunnen doen? We kunnen de basisvakken zoals Engels, wiskunde en magiegeschiedenis de leerlingen opdelen in 3 groepen en dat dat de basisklassen zijn? Lillith en Jamey zitten dan sowieso bij elkaar in de klas, de andere vakken maken niet uit? Ik zal wel meehelpen als ik terug kom, maar ik moet ook nog leren. Tot straks (: x]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [Ik wil het best doen, maar ik moet nu naar school voor een voorlichtingsavond. Zou jij het kunnen doen? We kunnen de basisvakken zoals Engels, wiskunde en magiegeschiedenis de leerlingen opdelen in 3 groepen en dat dat de basisklassen zijn? Lillith en Jamey zitten dan sowieso bij elkaar in de klas, de andere vakken maken niet uit? Ik zal wel meehelpen als ik terug kom, maar ik moet ook nog leren. Tot straks (: x]


    [Ik zal zien wat ik kan doen.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer
    ‘Magnolic. Aria Magnolic.’ Mijn ogen glijden voor een minieme seconde over de jongen en ik kan zijn kille karakter gek genoeg bijna ruiken. Ach, ik heb wel eens vreemdere weirdo's aangetrokken. Het meisje met de paardenstaarten kon zich enkel in een muis transformeren? Wauw, toen mijn vader me hier inschreef wist ik zeker dat hij niet aan zulke typen had gedacht. Mensen als zij.. hoorden die hier überhaupt wel?
    Verveelt glipten mijn vingers door mijn lokken - de zaal stroomde leeg en niemand nam het lef om naar me op te kijken. Eigenlijk was ik van plan om me naar de eerstejaars te begeven, voorlichting over Hades zou misschien een beetje vreugde geven.
    Maar misschien interesseerde deze nieuwe jongen me genoeg om hem onbeschadigd te laten en dit gesprek op een formele manier af te sluiten,
    Ik werd niet zonder reden Hel's bitch genoemd.


    - anderen zijn ook welkom in het gesprek, hoor. :] -


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jason Lee
    'Zo, dus jij vind jezelf nogal wat?' vraag ik met een minzaam lachje. Nog nooit hebben mensen zo op me gereageerd. Altijd waren ze bang en gehoorzaamde ze maar Aria, zij is anders. Zij. 'Zo, dus... waarom ben jij hier?' vraag ik haar. Ik merk dat ik voor het eerst van mijn leven geïntereseerd ben in iemand, dat ik echt iets over die persoon wil weten. Het zal wel komen door haar karakter. Dat ze zich te goed voor me vind. En dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ze laat haar blink over mij glijden dus ik doe dat op mijn beurd bij haar. Er is een ding wat opvalt, ze is een schoonheid, en dat vind ik niet snel. Ik moet haar hebben, en als ik iets wil dan leg ik me er niet zomaar bij neer.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer
    Daddy issues.’ Ik schenk hem een duurzaam glimlachje waarna ik mijn handen in de zak van mijn jack stop. ‘Of, nou ja, ik geloof dat heel Hades een beetje.. moe wordt van zijn seksleven.’ We noemden onze wereld nooit 'hel'. Mijn vader had een objectievere naam gekozen en was enorm hebzuchtig geworden nadat mijn moeder hem niet meer aan zijn behoeften kon voorzien. Lucifer had vrijwel iedere demon gehad en ik had persoonlijk gezien geen zin in gezinsuitbreiding. Het instituut was een.. mooi opvangsoord, hoewel ik liever de doden een beetje tartte.
    Misschien was seks een zonde die ik van hem had geërfd, of misschien leek ik meer op mijn vader dan ik ooit zou willen.
    Toch was ik blij met de voortdurende angst, de titel achter mijn naam en de duivels aantrekkelijke schoonheid die me was geschonken: mannen een zonde met mij laten begaan was alles behalve moeilijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Voorlopige(!) klassenindeling!
    [Ik ga douchen, tot zo!]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:26 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jason Lee
    'Daddy issues' antwoord ze. Ja daar weet ik jammer genoeg alles vanaf alleen ik hoop dat zij niet zulke erge dingen als ik heb meegemaakt heeft moeten doorstaan.'Aha' zeg ik. 'Ok, nou ja, ik geloof dat heel Hades een beetje.. moe word van zijn seksleven' verteld ze. Ik grinnik kort. 'Maar wie is je vader dan?' vraag ik. Ik vind het een beetje irritant worden dat Aria niks over mij wil weten. Normaal zijn meiden heel geïntereseerd in me. Of nou ja, ik maak ze wel geïntereseerd. Ze heeft mijn naar zelfs nog niet eens gevraagd. Ik zucht, deze meid zal het me nog wel eens moeilijk kunnen gaan maken...


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer
    ‘Raad eens.’ Grijns ik quasi-hooghartig waarna ik mijn schouders lichtjes onverschillig optil. ‘Lucifer, Satan, de Duivel.. euh.. ik weet niet hoe jullie hem hier noemen, maar ik noem hem vader.’ Er rolt een zachte grinnik over mijn lippen waarna ik mijn tong langzaam over mijn lippen laat glijden.
    ‘En, met wie heb ik het genoegen?’ Ik wist wie hij was, hoe hij was - en dat enkel door de school in mijn vrije tijd in de gaten te houden. Toch was ik beleefd genoeg om het hem vriendelijk te vragen.
    De zaal is op enkele, smoezelende leerlingen na leeg, en ik betwijfel of ze zich nog snel in mijn gezelschap zouden willen vertonen.
    Ik vraag me af hoe dit jaar zal verlopen, hoe de leerlingen zullen zijn en hoe mijn krachten zich hebben ontwikkeld toen ik in Hades verbleef na een.. akkevietje met een mede student.
    Ze zijn donkerder, groter - maar ook puurder en beheersbaarder dan vorig jaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jason Lee
    ‘Lucifer, Satan, de Duivel.. euh.. ik weet niet hoe jullie hem hier noemen, maar ik noem hem vader.’ zegt ze. Ik staar haar verbijsterd aan. Nog nooit heeft iemand me zo verrast. Aria brengt allemaal dingen in me boven waarvan ik niet eens wist dat ik het had. Ze laat haar tong over haar lippen glijden. Dat vind ik wel sexy en nu wil ik haar zeker. Dan vraagt ze eindelijk wie ik ben. 'Jason Lee' antwoord ik. 'nee ik heb geen vader of moeder die iets speciaals doet ofzo.' Ik vertel maar niet dat mijn ouders helemaal geen krachten hebben of iets speciaals kunnen. Het zijn gewoon doorsnee mensen. alleen mijn vader is een lul, maar daar kan ik niks mee. 'Maar als dochter van Lucifer hè? Kan jij iets speciaals of ben je gewoon extreem knap.' gooi ik er in een keer uit.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer
    Jason Lee, hm. Jason. Ik kende een Jason, maar dat was een demon die nog meer verkrachtte dan hij aankon.
    Ik vleide mezelf enkele seconden dichterbij om bij zijn oor te kunnen: ik hield van de drama en de potentie. Het gaf een soort.. verzadiging.
    ‘Ik kan alles dat verboden is, alles dat me tevreden zou stellen. Weet je zeker dat je dat pad wilt bewandelen? Uiterlijk is een groot bedrog als je weet wie je voor je hebt, lieverd.’ Ik buig achterover, schenk hem een miniem glimlachje en loop vervolgens met zuinige passen langs de banken naar de uitgang.
    ‘Open.‘ Lispel ik dwingend, waarna de zware deuren openen en mijn weg vrij is om de rest te bezoeken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    Toen de speech van de directeur afgelopen was -die trouwens een echte freak leek- zei Jayden tegen Nickolas dat hij even naar de wc moest en stond op. Met een fluitdeuntje verwijderde Jayden zich uit de aula en zocht naar de herentoiletten.
    Maar in de hal werd hij afgeleid door een huilend meisje in een hoekje van de hal. Ze was veel jonger dan Jayden en had twee paardenstaarten in haar haar. Als de goedheid zelfde knielde Jayden naast haar neer.
    "Hallo," zei hij vriendelijk en glimlachte. Het meisje schrok maar toen ze zag dat het maar Jayden was ontspande ze. "Hoi," zei ze behoedzaam.
    "Ik ben Jayden," stelde Jay zichzelf voor en stak zijn hand uit naar het meisje. Ze nam die vast en schudde hem. "Leuk je te ontmoeten." Jayden moest grinniken door het feit dat ze haar naam niet zei.
    "Waarom huil je?" vroeg Jay vervolgens en het meisje kromp ineen. Jayden wachtte geduldig en met een glimlach tot ze antwoord gaf,"Daarnet was er een meisje. Ze deed zo eng."
    Jayden knikte en werd wel wat boos in zichzelf. Als er iets was waar hij niet tegen kon waren dat mensen die dachten dat ze beter waren dan diegene die jonger waren. En dan nog een meisje. Zij zou enig begrip moeten tonen.
    Maar Jay deed niks blijken en vroeg enkel door. "Hoe zag ze eruit?" vroeg hij en wreef ondertussen over de bovenarm van het meisje om haar te kalmeren. "Ze- ze had lang donker lang haar en een lichte huidskleur. Ze leek wel dood," de ogen van het meisje haakte in die van Jay. Waarschijnlijk overdreef ze. "En ze had- bruine ogen die echt heel eng waren. Alsof ze me elk moment zo kunnen doden enkel met haar blik."
    Jay knikte alweer en hielp het meisje toen overeind. "Dat zal wel niet weer gebeuren." zei hij en glimlachte nog steeds naar haar. "Zoek nu maar je vriendinnen." Het meisje knikte met een blijde glimlach en liep weg terwijl ze de tranen met de rug van haar hand wegveegde. Toen keerde Jayden zich opnieuw naar de aula. Zomaar jonge meisjes verdriet doen. Dat deed Jayden zeer, vooral omdat ze hem deed denken aan zijn zusje. Maar net toen Jayden de deuren van de aula wilde openen gingen zíj open en stond een jonge vrouw in de deurpost. Ze kwam overeen met de beschrijving die het kleine meisje hem had gegeven.
    "Jou heb ik nodig." zei Jayden tegen de vrouw. "Vind je het amuserend meisjes te laten huilen?"


    kindness is never a burden.

    Jason Lee
    Ze komt dichter bij mijn gezicht en fluistert wat in mijn oor. Dan loopt ze snel weg. Ik staar haar na, tsjee wat een meid. Er loopt een leraar naar me toe en die duwt me het rooster en de klas in mijn handen. Ik werp een snelle blik op het rooster en op mijn klas. Ik zit samen met Aria zie ik. Ik laat eem klein glimlachje zien op mijn lippen. Dan loop ik de aula uit en ga naar mijn kamer toe. Ik vind hem al snel en open de deur. Ik kijk de kale witte ruimte rond. Er is helemaal niks in mijn kamer. O ja, dan maar wat laten verschijnen. Ik denk heel hard aan een bed en er verschijnt een tweepersoonsbed. Dan kan er nog iemand bij slapen, denk ik met een lachje. Dan richt ik de rest van de kamer ook in en plof neer op het bed. Geen idee wat ik moet gaan doen.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer
    ‘Pardon?’ Mijn wenkbrauwen trekken kort samen wanneer de jongen met een passieve houding de weg naar mijn kamer blokkeert. Vanuit mijn ooghoeken zie ik het muizen-meisje wegrennen. Haar hart klopt als een vervelend gezoem in mijn oren en het kost me focus om mijn aandacht bij de jongen te houden.
    ‘Dat hangt er van af. Ik hoef enkel met mijn wijsvinger te bewegen of ze duiken huilend onder hun jassen. Aria Magnolic, aangenaam.’ Ik schenk hem een niet al te gemeende glimlach waarna ik mijn armen over elkaar sla en mijn gestolde, bruine irissen over de jongen laat glijden.
    ‘Oh, toe. Je weet hoe bang de eerstejaars voor Satan zijn.’ Ik krul mijn bovenlip op en laat hem mijn bleke gebit zien, met aan de hoeken twee scherpere snijtanden. Ach, het paste wel zo, dacht ik. Er rolt een zachte sis over mijn lippen waarna ik mijn gezicht tot een grimas voel vertrekken en een zachte melodie mijn keel verlaat. Het was gewoon grappig om hoe ze me zagen: bloeddorstig, de dochter van de dood. Et cetera. Het ging maar door en door en door.
    Mijn tanden zinken bedachtzaam weg in mijn onderlip terwijl ik mijn blik iets laat verzachten. In Hades waren er ook zulke types: mensen met berouw en enige trouw aan het goede. Ik voelde mezelf bitter slikken toen ik me op de knipperende verlichting richtte.
    ‘Anders nog iets?’ Vraag ik hem vervolgens emotieloos: als dat is wie iedereen in me ziet, waarom zou ik me dan anders gedragen?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    Jaydens walgde nu al van haar. Hij rolde met zijn ogen en sloeg zijn armen over elkaar heen terwijl hij het meisje, die blijkbaar Aria heette met een opgetrokken wenkbrauw aankeek.
    "Ik denk niet dat onze ontmoeting aangenaam is," zei Jay onverschillig en zijn blik volgde de beweging van Aria. Ze sloeg ook haar armen over elkaar heen en keek Jay aan.
    "Oh, toe. Je weet hoe bang de eerstejaars voor Satan zijn." Haar lip krulde ze op waardoor een wit gebit te voorschijn kwam en zelfs twee scherpe hoektanden. Jay rolde voor een tweede keer vandaag met zijn ogen. Wat zij kon kon hij ook. Jay grijnsde waardoor ook 2 rijen parelwitte tanden te zien waren met scherpe hoektanden. Zelfs in mensengedaante had Jayden scherpere tanden dan de meeste mensen. Met uitzondering dit meisje dus.
    En toen pas ging er een belletje rinkelen. "Satan?" Het flapte eruit voor Jayden er erg in had. Aria leek het allemaal erg amusant te vinden en neuriede zelfs een liedje.
    "Anders nog iets?" vroeg Aria Jayden ten slotte. Hij woog zowel zijn antwoord en zijn woorden af en besloot toen,"Nee. Maar blijf uit haar buurt." Met een opvallende verwijzing naar het kleine meisje met de staartjes.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:44 ]


    kindness is never a burden.

    [Hebben jullie liever één groot rooster, of een rooster per klas?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt