• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Oh, ik haat vampieren, ik neem de challenge van Eli wel aan! Haha!
    Maar ik ga Bones kijken! Doeidoei.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jayden Tristan Parker | Weerwolf.
    Nick knikte en mompelde,"Daarom wilde Polar dus naar je toe." Jayden knikte bedenkelijk,"Waarschijnlijk." Even viel er een ongemakkelijke stilte tot Jayden weer helemaal rechtop ging staan. "Ik vroeg me trouwens af of je hier al lang zat? Ik ben namelijk nieuw." Dat vroeg en vertelde hij om een ander onderwerp aan te knopen. Hoe hij werkelijk was vond hij niet fijn.


    kindness is never a burden.

    [Ik wil wel bff zijn met Lillith (:]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Patholoog schreef:
    [Oh, ik haat vampieren, ik neem de challenge van Eli wel aan! Haha!
    Maar ik ga Bones kijken! Doeidoei.]


    [ Ik bedoelde eigenlijk een van de jongens, maar ik vind het ook goed dat Lily Eli's meisjes best friend wordt, dan heeft hij er gewoon twee haha (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    5Boys1Dream schreef:
    [Ik wil wel bff zijn met Lillith (:]


    [Oké, is goed! (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit|| Kamer

    Ik kijk hem lachend aan en glimlach even. Ik voel nog steeds de adrealine door mijn aderen stromen en lach zachtjes. 'Mmmm, nee ik houd niet van alle parfums,' lach ik. 'Weet je dat ik me net zo'n vragen kanon voel.' Ik lach even en ga in een kleermakerszit op mijn bed zitten en kijk naar Lily. 'Dat was echt leuk,' grinnik ik naar haar. Dan kijk ik weer naar Eli. 'Bij mij is het eeen beetje appart dat leeftijdsgedoe.' Ik kijk hem aan. 'Omdat mijn vader mens is en mijn moeder zeemeermin is het heel appart. Mijn moeder blijft namelijk stilstaan en is al zolang ik weet 20. Als ik in het water ben word ik niet ouder, maar als ik op land ben word ik gewoon ouder net zoals de normale mensen. Dus stel ik wil langer jong blijven dan is de enige mogelijkheid voor mij jaren in het water leven. Het is dan alsof de tijd voor me stilstaat. Maar als zeemeermin zal ik er dan ook altijd zo jong uit zien, misschien iets ouder, maar nee een oma dat zal ik niet worden als zeemeermin,' lach ik en kijk hem aan. 'Het is best ingewikkeld en ik heb ook het gevoel dat ik op een gegeven moment moet kiezen. Wil ik een gewoon mens zijn of kies ik voor de zeemeeermin.' Ik haal mijn schouders op. 'Dat weet ik nog, de bedoeling is dat ik kies voor mijn twintigste.' Ik bijt op mijn lip en zucht diep. 'Het is ook heel moeilijk voor mijn ouders, want mijn vader word ouder en mijn moeder blijft jong. Er is één mogelijkheid en dat is....' Ik bijt op mijn lip. 'Willen jullie dat wel horen eigenlijk,' vraag ik met een lachje en kijk ze aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nickolas Anderson
    "Waarschijnlijk."zei hij bedenkelijk en er viel dan een ongemakkelijke stilte."Ik vroeg me trouwens af of je hier al lang zat? Ik ben namelijk nieuw." zei hij waarna hij weer rechtop was staan.Ik glimlachte licht."Ik ben hier ook nieuw."zeg ik dan."Mischien kunnen we samen het schoolgebouw verkennen ?"stelde ik dan voor.

    (ik ga wat studeren,mischien tot strax of tot morgen ;) )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eli Stefan Dark.

    Aandachtig luister ik naar het verhaal van Rosalie. Ik snap haar dilemma, mijn moeder wordt ook gewoon ouder, terwijl mijn vader onsterfelijk is. Hij is al jaren op zoek naar een manier om haar ook onsterfelijk te krijgen, zonder dat hij haar in een vampier hoeft te veranderen. Mijn moeder is er streng op tegen. Ze wilt niet onsterfelijk zijn als ze weet dat op een dag haar enigste zoon wel zou overlijden. Zachtjes zucht ik even, hopend dat Rosalie en Lily er niets van gemerkt hebben. 'Er is maar één mogelijkheid en dat is...' Rosalie bijt op haar lip en kijkt ons met een klein glimlachje rond haar lippen aan. Weer leun ik tegen de muur - dit keer eerder tegen het kozijn, maar goed - en knik haar bemoedigend toe. Het is allemaal wel erg interessant, al wilde ik het eigenlijk niet toegeven.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit|| Kamer

    Ik grinnik en kijk naar Eli. 'Dat ik je niet verveel,' lach ik en bijt op mijn lip. 'Maar goed. Zeemeerminnen kunnen heel sluw zijn, ze hebben zo'n sirene, ken je dat? Dat nou ja, ze zo zingen en dan wordt je een soort betoverd. Je bent jezelf niet en geloofd aan de mooiheid van een zeemeermin. Ze lokt je het water in en verdrinkt je.' Ik grinnik even. 'Heb ik nog nooit gedaan hoor,' lach ik verdedigend. Nee, dat had ik nog nooit gedaan. Alleen een soort stiefzusje van mij wel. Maar ze was dan ook anders dan mij. Ze is geen stiefzusje, maar ik noem haar zo. Alle zeemeerminnen zijn familie van elkaar, maar soms vermoorden ze elkaar. Ik zucht even. 'In iedergeval, als een zeemeermin je kust en je dan het water intrekt kan de man onder water leven, ademen enz. Hij behoud zijn benen gewoon, maar leeft dus als een zeemeermin. Hij heeft de kans om terug te gaan op land, maar hij zal niet meer ouder worden en zal de meeste tijd doorbrengen onder water.' Ik zwijg even. 'Dus als ik ervoor kies om voor altijd zeemeermin te zijn, dan denkt mijn vader dat hij daarvoor kiest. Dan is hij samen met mijn moeder en kan hij als hij ooit behoefte heeft om weer te lopen nog wel naar land. Als ik ervoor kies mens te blijven dan blijft mijn vader bij mij.' Ik haal mijn schouders op en kijk ze aan. 'Maar ik wil mijn ouders niet uit elkaar halen dus misschien dat ik mijn vader gewoon onderwater trek en mijn moeder dwing hem te kussen,' grinnik ik en kijk Eli aan. Dan haal ik mijn schouders op. 'Dat is het rotte. Ik moet iets opgeven, mijn menszijnde of mijn zeemeermin zijnde en dat wil ik niet. Ik bedoel hier op school leer ik mensen kennen die ik dan achter zou moeten laten, maar onderwater is mijn familie ook. Het is gewoon moeilijk.' Ik bijt op mijn lip en denk aan mijn moeder en dan aan dit leven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eli Stefan Dark.

    Ik knikte begrijpelijk naar Rosalie, terwijl zij haar verhaal deed. Ik wist dat ze moeilijke keuzes had om te maken, maar die had iedereen. Dat maakte het niet dat die voor iedereen even makkelijk waren. Ik likte even langs mijn lippen en bleef naar haar kijken tot ze uitgepraat was. Mijn armen had ik over elkaar heen geslagen en ik leunde nog steeds tegen het kozijn aan. 'Ik snap dat je het moeilijk vind en het is ook een grote keuze. Maar onthoudt dat je niet iedereen het naar zijn of haar zin kan geven. Door keuzes te maken moet je ook dingen opgeven.' Wow, Eli. Dat was diep. Ik grijnsde weer naar haar en wreef even door mijn ogen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit|| Kamer

    Ik kijk hem aan en glimlach even. Ik overweeg zijn woorden. 'Stel.... Stel ik kies voor dat zeemeermin zijn. Zou jij me dan missen denk je?' De vraag was eruit voordat ik er erg in heb. 'Oké sorry,' zeg ik verlegen en voel mijn wangen lichtjes rood worden. Ik bijt hard op mijn lip. Zo hard dat ik bloed proef. Mijn blik gaat gelijk naar Eli. Zou hij dat ruiken? Nee toch. Ik houd mijn mond gewoon gesloten en doe alsof er niks aan de hand is. Ik kijk weg naar buiten en dan weer naar Lily. Uiteindelijk dan toch weer naar Eli. Ik glimlach even naar hem en kijk hem eventjes aan. Dan kijk ik weer weg. 'Je hebt één vraag nog niet beantwoord.' Ik kijk hem aan. 'Waarom ruikt het bloed van de een lekkerder dan van de ander?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    | Ik denk dat ik me misschien ook maar terugtrek uit de rpg. Zoals eerder vernoemd worden er tóch stellen bij elkaar getrokken en daarnaast is iedereen maar een beetje lossig aan het rondzwerven. Niet mijn type rpg. (: |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Material schreef:
    | Ik denk dat ik me misschien ook maar terugtrek uit de rpg. Zoals eerder vernoemd worden er tóch stellen bij elkaar getrokken en daarnaast is iedereen maar een beetje lossig aan het rondzwerven. Niet mijn type rpg. (: |


    [Dat er mensen los rondzwerven komt nog goed. Het zal niet lang meer duren voordat de lessen beginnen, dus dan zit iedereen in hun lokalen. Daarbij zal ik aan iedereen vragen of ze wat minder meteen koppels kunnen vormen. Is dat goed? ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Eli Stefan Dark. - room.

    Ze vroeg me of ik haar zou missen als ze voor het zeemeerminnenleven zou kiezen. De vraag spookte even door mijn hoofd. Ik was er lichtelijk van geschrokken. Heel eerlijk zou ik geen idee hebben, ze leek me echt heel aardig en het was niet vreselijk om naar haar te kijken, maar ik kende haar nog maar een kwartiertje. Ik besloot de vraag maar te negeren en rook opeens bloed. Het was maar heel licht en ik wist meteen dat het van Rosalie af kwam. Aan haar gezicht zag ik dat ze probeerde te doen dat er niets aan de hand was, dus ook ik zei niets. Haar bloed rook zoet, zoals het bloed van een meisje meestal rook. Maar ook zat er een mengeling van vis tussen. Het was apart, maar niet irritant. Haar bloed stonk niet, zoals ik wel eens bij anderen had geroken. Ik voelde aan mijn keel dat ik dorst had, maar ik duwde het gevoel makkelijk weg. Ik had gisteren nog vers bloed gedronken - van een wild konijn dan wel, dat is toch wat anders dan een mens, laat staan een halve zeemeermin - maar ik kon makkelijk nog een aantal dagen zonder. Op de klok die aan de wand hing zag ik dat het al 3 uur geweest wat, wat betekende dat over een half uurtje een bijeenkomst in de aula zou zijn. 'Ik eh... Ga er maar weer eens vandoor. Over een half uur moeten we in de aula zijn voor een bijeenkomst, dus ik zie jullie dan wel weer.' Ik pakte mijn jack van mijn tas af en gooide mijn tas over mijn schouder, terwijl ik mijn jack in stevig in mijn hand hield. Naar beide meisjes glimlachte ik voordat ik de kamer verliet, om vervolgens naar mijn eigen kamer te lopen. Eenmaal daar zag ik een briefje op de deur geplakt zitten.

    Dear mister Dark,
    Laat dit niet nog eens gebeuren. Er zullen concequenties komen als u dat wel doet.
    Hoogachtend,
    Directeur Squidder.


    Grijnzend trok ik het briefje van de donker houten deur, waarna ik mijn kamer binnenstapte. Alles was inderdaad schoon en opgeruimd. Het was een heel ander gezicht dan de zwijnenstal die ik achterliet. Met een plof gooide ik mijn jack en rugzak op het bed en liet me erop vallen. Ja, ik was wel klaar voor het aankomende schooljaar.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Directeur Squidder, he. Grappige naam.]
    [Oh, ja, in RL ga ik op school ook meer om met jongens, dan meisje, in de klas dan. Maar goed. Misschien kunnen we Rosalie erbij betrekken?]

    Lily Sharp - Helderziende.

    'Rosalie, -' begon ik, maar maakte het niet af. Ze keek me verwachtingsvol af. 'Nee, niks laat maar,' mompelde ik en liep gauw de kamer uit. Ik kon het haar niet zeggen. Toen realiseerde ik me plots dat ik haar niet zo kon laten zitten, dus liep ik terug en stak mijn hoofd om het hoekje om te kijken waar ze mee bezig was. Toen ik zag dat ze nog steeds op haar bed zat, kijkend naar de deur, kwam ik binnen. 'Sorry,' mompelde weer. 'Ik was bang.' Dat laatste was zo zacht dat ik hoopte dat ze het niet zou horen. 'Dus.' Ik schraapte mijn keel. 'Dus. Mag ik je erop wijzen dat jij en Eli veel gemeen hebben? Ik bedoel, laat maar je zult het vast zelf ook wel doorhebben.' Ik staarde naar de grond. 'Stomme actie,' mompelde ik. 'Ze wist het natuurlijk al.'

    [Naar bed! Goedenacht mensen. Tot morgenvroeg, evtueel. Anders morgennamiddag!]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 22:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt