• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit

    Ik kijk Eli na. Wauw ik had die vraag nooit moeten stellen. Ik voel aan mijn lip en zie dat er een beetje rood op zit. Ik zucht en kijk naar Lily. Ze zegt mijn naam maar loopt dan ook weg. Verbaasd staar ik naar de deur. Jaag ik iedereen weg ineens ofzo? iIk bijt op mijn lip. Uiteidelijk gaat mijn deur wel weer open. Ik kijk naar Lily en frons mijn wenkbrauwen. 'Huh? Ik en Eli lijken niet op elkaar hoor,' lach ik. Ik zag de over eenkomsten niet echt. 'Lily wat is jouw gave eigenlijk. Hoe kon je weten dat Eli een vampier was? Wat kan je precies?' ik kijk haar met een glimlahje aan en ga staan. 'Zullen we anders evt door de school lopen? Gewoon kijken en dan kan je mij Misschien een beetje weg wijzen .... .' Ik kijk haar verlegen aan en glimlach even. Nog steeds denk ik na. Waarin zouden Eli en ik op elkaar lijken? Ik zou het niet weten. Nieuwsgierig kijk ik naar Lily.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Patholoog schreef:
    [Directeur Squidder, he. Grappige naam.]
    [Oh, ja, in RL ga ik op school ook meer om met jongens, dan meisje, in de klas dan. Maar goed. Misschien kunnen we Rosalie erbij betrekken?]

    Lily Sharp - Helderziende.

    'Rosalie, -' begon ik, maar maakte het niet af. Ze keek me verwachtingsvol af. 'Nee, niks laat maar,' mompelde ik en liep gauw de kamer uit. Ik kon het haar niet zeggen. Toen realiseerde ik me plots dat ik haar niet zo kon laten zitten, dus liep ik terug en stak mijn hoofd om het hoekje om te kijken waar ze mee bezig was. Toen ik zag dat ze nog steeds op haar bed zat, kijkend naar de deur, kwam ik binnen. 'Sorry,' mompelde weer. 'Ik was bang.' Dat laatste was zo zacht dat ik hoopte dat ze het niet zou horen. 'Dus.' Ik schraapte mijn keel. 'Dus. Mag ik je erop wijzen dat jij en Eli veel gemeen hebben? Ik bedoel, laat maar je zult het vast zelf ook wel doorhebben.' Ik staarde naar de grond. 'Stomme actie,' mompelde ik. 'Ze wist het natuurlijk al.'


    [ Ja hoor, maar Eli is wel een echt stoere jongen, dus hij zal ongetwijfeld ook nog jongensvrienden hebben. Ja, Squid is inktvis in het engels, en de directeur is een halve inktvis :p]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [ Ja hoor, maar Eli is wel een echt stoere jongen, dus hij zal ongetwijfeld ook nog jongensvrienden hebben. Ja, Squid is inktvis in het engels, en de directeur is een halve inktvis :p]


    [Oooh, echt! Zoals Davy Jones?]



    Lily Sharp - Helderziende.

    'Je bent slim,' zeg ik uiteindelijk, na heel lang nagedacht te hebben over Rosalie's vraag. 'Je komt er wel achter. Maar ja, we kunnen we even door de school lopen. Ik begrijp dat alles nieuw voor je is en je op zoek bent naar sociale contacten.' Ik glimlach even. 'Sorry, ik ben nogal -' Ik pauzeer even voordat ik verder praat. 'Ik ben nogal verlegen. Maar dat gaat nog wel over. Je bent mooi, overigens.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    alex
    toen conrad mij weer voorstelde zuchtte ik. “dat jeeft ze nu wel door..“ zei ik zachtjes. ik liep als een soort hond achter hun aan door de school en vond het niet bepaald vermakelijk. maarja, wat moest ik anders. “ hoe heette je ook alweer?“ vroeg ik aan het meisje. ik was echt niet goed in namen.

    jamey
    “dus“ zei ik vervolgens. “in welke klas zit je?“ vroeg ik haar. het zal vet zijn als we in het zelfde schooljaar zaten, laat staan zelfde klas.Lilith zag er uit als een erg populair meisjr, dus niet echt het type waar ik mee om zou gaan.aar oke, tot nu toe was ze aardig dus. ik gaf haar een kans.


    Hi. This makes no sence.

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Oooh, echt! Zoals Davy Jones?]



    Lily Sharp - Helderziende.

    'Je bent slim,' zeg ik uiteindelijk, na heel lang nagedacht te hebben over Rosalie's vraag. 'Je komt er wel achter. Maar ja, we kunnen we even door de school lopen. Ik begrijp dat alles nieuw voor je is en je op zoek bent naar sociale contacten.' Ik glimlach even. 'Sorry, ik ben nogal -' Ik pauzeer even voordat ik verder praat. 'Ik ben nogal verlegen. Maar dat gaat nog wel over. Je bent mooi, overigens.'


    [Yep, dat bedoel ik!]

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room

    Ik bekeek mijn kamer even goed en keek even naar het plafond, genietend van de stilte. Om 10 voor half 4 werd er omgeroepen naar de aula te komen, dus langzaamaan stond ik op van mijn bed, om vervolgens rustig mijn tas op te ruimen, mijn jack over mijn schouder te gooien en mijn slaapkamer uit te lopen. Op mijn gemak volgde ik de stroom leerlingen naar de aula, waar ik ergens achterin plaats nam op een stoel. Dit was zo'n welkomstoespraak, waar de regels van de school nog eens voorgedragen werden. Dit had ik al zo vaak meegemaakt, ik kon het bijna meepraten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Brooke Lisa Collins

    Toen Scarlett geen antwoord gaf haal ik mijn schouders maar op en draai me om. Ik loop weer richting mijn kamer en pak een boek uit mijn tas, ik besluit maar te gaan lezen tot dat we naar de aula moeten. Ik hou van lezen want dan kan ik even weg van de narigheid op de wereld en me in leven in de hoofdpersoon van het verhaal. Mijn ogen snelde zich over de bladzijde's en al gauw had ik de helft van het boek uit. Er schalmde een stem door de school dat we naar de aula moeten. Zuchtend leg ik het boek weg en loop richting de aula.


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    'Dus,' zei Jamey. Waarschijnlijk wist hij niet precies meer wat hij moest zeggen. 'In welke klas zit je?' Ik dacht even na en pakte het blaadje uit mijn trolley. 'Ik zit in klas 4M3,' Ik keek op naar hem. 'Zit je bij mij in de klas?' Ik gaf mijn rooster aan hem, zodat hij al mijn vakken te zien kreeg. 'Bij één of meerdere vakken?' Ik hoopte dat hij bij mij in de klas zat, ik zou het fijn vinden hem beter te leren kennen. Op dat moment werd omgeroepen dat we naar de aula moesten komen. Ik wachtte even met praten tot de mededeling afgelopen was voordat ik vroeg of hij meeging naar de aula. 'Ga je mee?' Mijn ogen gleden over mijn trolley. 'Kan ik mijn trolley hier laten staan tijdens de welkomstoespraak?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jade Maysilee Ruby
    Alex dus. Oké. Alex begon te praten. 'Dat heeft ze nu wel door.' Mompelt hij. Ik kijk hem aan. Hij liep er maar een beetje bij, maar ik voelde een gele wolk van energie dicht bij hem. Een geest. Zag hij? Nee vast niet. Hij vroeg wat mijn naam was ondanks dat ik hem al 3 keer had gezegt. 'Jade. Jade Maysilee Ruby, maar veel noemen me gewoon Ruby mijn achternaam.' Zeg ik vriendelijk. Ik hoor dat we naar de aula moeten. 'Nou ik zou wel heel erg blij zijn als jullie.' Doelend op hen beide om niemand buiten te sluiten. 'Me misschien naar de aula willen brengen. Ik laat Alex naast me lopen zadat hij er wel een beetje bijhoort aangezien hij er nu een soort van achteraan dribbelt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Als iedereen nu richting de aula kon gaan? De leraren en directeur mogen door iedereen gespeeld worden, wat betekend dat iedereen die zelf mag omschrijven en uitbeelden. Ook de leraren hebben krachten of een bovennatuurlijke identiteit, maar ook die mogen jullie zelf verzinnen. De directeur is Mr. Squidder, en hij is een halve inktvis. Verder is er nog geen leraar verzonnen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    HurtedHeart schreef:
    Jade Maysilee Ruby
    Alex dus. Oké. Alex begon te praten. 'Dat heeft ze nu wel door.' Mompelt hij. Ik kijk hem aan. Hij liep er maar een beetje bij, maar ik voelde een gele wolk van energie dicht bij hem. Een geest. Zag hij? Nee vast niet. Hij vroeg wat mijn naam was ondanks dat ik hem al 3 keer had gezegt. 'Jade. Jade Maysilee Ruby, maar veel noemen me gewoon Ruby mijn achternaam.' Zeg ik vriendelijk. Ik hoor dat we naar de aula moeten. 'Nou ik zou wel heel erg blij zijn als jullie.' Doelend op hen beide om niemand buiten te sluiten. 'Me misschien naar de aula willen brengen. Ik laat Alex naast me lopen zadat hij er wel een beetje bijhoort aangezien hij er nu een soort van achteraan dribbelt.


    [Aiden negeert Kayleigh. x'D]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 23:18 ]


    Take me to wonderland

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit

    Ik bijt op mijn lip en glimlach Even naar haat. 'Je maakt me nu wel nieuwsgierig,' lach ik. Ik trek haar mee mijn kamer uit en loop met de stroom mee. Ik kijk haar aan en ska verlegen mijn ogen meer. 'Dank je.' ik kijk haar aan en glkmlach even. Met grote ogen kijk ik om je heen en laat de school om je heen komen. Ik was zwaar overweldigd door de school. En nu had ik geen irritante tassen. Ik kijk met een glimlach naar Lily. Ineens hoor ik een stem door de intercom en kijk om je heen. Leerlingen beginnen een kant op te lopen en ik loop maar met ze mee. Ik zorg ervoor dat ik goed bij Lily blijf. We komen uit in een grote zaal en ik draai een rondje. Mijn mond valt ng net niet open. Ik neem aan dat we op stoeltjes moeten zitten, maar waar? Ik trek Lily maar naast me op een van de rijen achterin. Mijn blik dwaalt door de zaal. Dit was geweldig! Ik grijns even en bit op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aiden Samuel Dream
    Ik hoor een soort val bel door luidsprekers gaan dat we naar de aula moeten ik kijk Kayleigh aan. 'Ik zie je later wel weer. Ga nu even nar mijn kamer koffers dumpen en dan ga ik naar de aula. Misschien zie ik je later wel?' Vraag ik haar. Als ik weet dat ze het heeft gehoord snel ik de trap op en de koffers zweven achter me aan omdat ze deels van metaal zijn. Ik drop ze in mijn kamer die natuurlijk van metaal is gemaakt. Ik grijns en loop weer naar beneden met de leerlingenstroom mee. Ik besluit gewoon ergens te gaan zitten en kom naast een jongen terecht. Ongeveer mijn leeftijd. De plek naast mij word al snel ingenomen door een andere jongen aangezien het langzaam vol loopt.
    [Bezwaar tegen als Aiden naas Eli komt te zitten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Aiden Samuel Dream
    Ik hoor een soort val bel door luidsprekers gaan dat we naar de aula moeten ik kijk Kayleigh aan. 'Ik zie je later wel weer. Ga nu even nar mijn kamer koffers dumpen en dan ga ik naar de aula. Misschien zie ik je later wel?' Vraag ik haar. Als ik weet dat ze het heeft gehoord snel ik de trap op en de koffers zweven achter me aan omdat ze deels van metaal zijn. Ik drop ze in mijn kamer die natuurlijk van metaal is gemaakt. Ik grijns en loop weer naar beneden met de leerlingenstroom mee. Ik besluit gewoon ergens te gaan zitten en kom naast een jongen terecht. Ongeveer mijn leeftijd. De plek naast mij word al snel ingenomen door een andere jongen aangezien het langzaam vol loopt.
    [Bezwaar tegen als Aiden naas Eli komt te zitten?]


    [Nee hoor, ik vind het prima (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Aiden negeert Kayleigh. x'D]

    [Ik was bezig maar ik reageer altijd apart omdat ik anders dingen door mekaar ga halen. Maar Aiden heeft Kayleigh verlaten :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    jamey
    ik pakte het blaadje en vergeleek die van haar met de mijne. “lilitj..“ zei ik zachtjes. “we zitten bij elkaar in de klas!“ zei ik met een glimlach op mijn hezicht. “ supervet!“ voegtte ik eraan toe. ik wou haar nog een high five geven maar het mislukte omdat de intercom afging. het was tokd voor de toespraak van de leraren. ik stond op en liep naar de deur. lilith vroeg of ze haar trolley even mocht laten staan. ik knikte en deed de deur open. “tuurlijk, kom je?“ ik wachtte tot ze op de gang stond en trok toen de deur dicht.


    Hi. This makes no sence.