• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    5Boys1Dream schreef:
    (...)

    [Brooke ^^]


    [Zit Brooke al in de aula? :p]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Zit Brooke al in de aula? :p]


    [Ja ze is al in de aula]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    [Oké, tof. Mogen we geen leraren aanmaken? Seems quite fun..]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    5Boys1Dream schreef:
    (...)

    [Ja ze is al in de aula]


    [Ik doe dan net alsof ze al naast Brooke zat, maar dat ze dat nu pas door heeft. x'D]


    Take me to wonderland

    [Het spijt me ten zeerste, maar ik zal moeten afhaken. Vond het anders wel een leuk idee voor een RPG, maar het gaat voor mij iets te snel. Ik zit nog met school en kan daarom moeilijk volgen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Ik doe dan net alsof ze al naast Brooke zat, maar dat ze dat nu pas door heeft. x'D]


    [Is goed haha]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Kayleigh beale

    Na een tijdje verveeld voor mij uit gestaard te hebben, krijg ik pas doordat er nog iemand naast me zit. Ik kan beter even met haar praten, dan vervelen, niet?
    "hey, ik ben kayleigh," zei ik tegen het meisje. "Ik had je no niet gezien, ben je nieuw hier?" glimlachte ik naar het meisje. Onbewust begon ik weer met mijn haar te spelen, iets dat ik al heel lang doe, Geen idee waarom. . Ik bleef het meisje glimlachend aankijken, wachtend op antwoord.

    [Sorry dat het kort is, maar ik wist niet goed hoe ik moest beginnen. Waarschijnlijk worden ze later wel langer als het gesprek met brooke vordert. ^^]


    Take me to wonderland

    Brooke Lisa Collins
    "hey, ik ben kayleigh," Zegt ineens iemand naast me. Ik kijk haar aan en kijk verwondert naar haar haren.'Hey, ik ben Brooke en inderdaad ik ben nieuw.'Grijns ik.'Jij ook?' Ik werp een blik op het podium en zie een enge gast staan met tentakels of wat het ook zijn mag. Ik kijk weer na het meisje en staar vragend aan.

    [Sorry dat het kort is moet weg, heb ineens een voetbalwedstrijd tot vanavond xx]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Kayleigh beale

    Het meisje naast mij stelt zich voor als Brooke en ze is dus nieuw. Ze heeft bruine en blonde haren [Als ze die vorm heeft tenminste x'D] wat ik heel erg mooi vind bij haar. Ik vraag me af wat haar kracht nu net is. "Jij ook?" Hoor ik haar vragen wat doelt op mijn vraag of ze nieuw is. Ik schud mijn hoofd. "Ik ga hier al een tijdje," lach ik vriendelijk. "Wat is je kracht eigenlijk?" Dit was een vraag die ik eigenlijk altijd als tweede stelde. Ik moest gewoon weten wat hun kracht was, ik vond het altijd fascinerend die verschillende krachten. Ik keek even weer naar voren om te kijken of ze al waren begonnen, maar blijkbaar niet en dus keerde ik me terug naar brooke.


    Take me to wonderland

    Gipsy schreef:
    [Het spijt me ten zeerste, maar ik zal moeten afhaken. Vond het anders wel een leuk idee voor een RPG, maar het gaat voor mij iets te snel. Ik zit nog met school en kan daarom moeilijk volgen.]


    [Dat snap ik, het gaat ook tamelijk snel. Ik zal je uitschrijven.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nickolas Anderson
    Hij knipte in zijn vingers en knikte dan,"Dat lijkt me wel een goed plan." Ik glimlachte en niet veel later ging er door de speakers dat iedereen naar de aula moest."Enig idee waar de aula is?" vroeg hij en ik haalde mijn schouders op."Volgens mij is het beste gewoon de menigte volgen."zeg ik dan en glimlach licht.Polar begon te krabben aan mijn been als teken dat ik hem moest dragen.Ik bukte me en pakte hem dan op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wolf Dumont
    Er ging een mededeling door de speakers dat we naar de aula moesten."Ik zie ja later wel weer." zeg ik tegen Jason en ga dan door naar de aula.Als ik daar aankwam ging ik een plaatsje zoeken helemaal vanachter en zet me daar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Patholoog schreef:
    [Oké, tof. Mogen we geen leraren aanmaken? Seems quite fun..]


    [ Ja, dat mag ook (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [ Ja, dat mag ook (: ]


    [Naajs. Goed, ik ga aan de slag. Heb je daar een apart lijstje met vragen voor?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    Samen met Jamey liep ik de drukke aula in, op zoek naar een plekje. Verschillende mensen keken op toen ze zagen dat ik binnen kwam en begroetten me enthousiast, waarna er een glimlach op mijn gezicht verscheen en ik naar iedereen zwaaide. Mijn ogen scanden de ruimte en ik zag achteraan dat we nog op een tafel plaats konden nemen. Ik greep Jamey's pols vast en trok hem door de menigte mee, waarna ik hem losliet en op de tafel plofte. Doordat de tafel hoger was had ik nog goed zicht op het podium, waar binnen enkele minuten de directeur zijn welkomstoespraak kon gaan houden. 'Echt leuk om al die bekende gezichten weer te zien,' zei ik tegen Jamey. 'Wie zijn jouw vrienden eigenlijk?' Ik had met de vraag niets kwaads bedoeld, ik was alleen nieuwsgierig. Ik draaide mijn hoofd om en keek naar hem, terwijl ik een pluk van mijn lichtblonde haar rond mijn vinger draaide.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel