• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jayden Tristan Parker.
    Jayden grinnikte,"Goed plan." zei hij alweer. Hij keek toe hoe Nickolas Polar opnam en liep toen met hem mee achter de stoom mensen de aula in. Daar ging hij in een lege stoel zitten. Of Nickolas wel of niet bij hem ging zitten was zijn zaak, maar Jayden vond het in elk geval niet erg.


    kindness is never a burden.

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room

    De jongen stelde zich voor als Aiden en vertelde erbij dat hij hier nieuw was, dus het fijn vond me te leren kennen. Ik was blij dat hij het zei, omdat ik me het al afvroeg en net wilde vragen. 'Oké, cool.' Ik draaide me om naar het podium, waar de directeur nu plaats had genomen achter zijn microfoon. Hij vroeg om stilte en langzaamaan ebte de zwerm van stemmen weg. Iedereen was stil en draaide zich naar de directeur om. Hij zag er angstaanjagend uit voor de meesten, met zijn baard van tentakels en een paarsgrijze huid, maar eigenlijk was het wel een aardige vent. Ik had vaak genoeg op zijn kantoor gezeten, als ik weer eens de les uitgestuurd was. 'Welkom,' bromde de stem van directeur Squidder door de speakers. Er ontstond een glimlach op zijn gezicht terwijl hij zijn ogen door de ruimte gingen. 'Allereerst wil ik de nieuwe leerlingen welkom wensen op deze school en de oude leerlingen een welkom terug.' Hij opende zijn armen alsof hij de zaal een knuffel wou geven. Een uitleg van de klassen volgde. 'De lessen zullen morgenvroeg beginnen. Het eerste uur valt uit, maar het tweede uur, dat om 9 uur begint, gaat wel door. Zoals de meesten weten, maar de nieuwe leerlingen nog niet, heeft deze school 4 leerjaren. Het eerste jaar is voor de 14-jarigen, waarbij ze kennis leren maken met vakken als toverdranken en magiegeschiedenis. Het tweede jaar is voor de leerlingen die 15 en 16 jaar oud zijn, de onderbouw, en al een beetje met deze vakken overweg kunnen. Dan komt het jaar voor de 17 en 18, de bovenbouw. Het laatste jaar is voor de 20-jarigen en het eindexamen jaar. Ja, dat gebeurt ook op deze school. Voor diegenen waarbij dit het eerste jaar is op een bovennatuurlijke school, deze school bied lessen zoals toverdranken, magiegeschiedenis, en een persoonlijk uur waar je geholpen wordt beter met jouw kracht om te gaan, heeft deze school ook gewone lessen, die ieder ander leeftijdgenoot ook krijgt. Wiskunde, aardrijkskunde, biologie, gym, tekenen, Frans, Engels en Spaans. Ieder van jullie heeft een persoonlijk rooster gekregen en waarschijnlijk al gevonden in hun kamer, waar verdere informatie en je persoonlijk rooster op staat. Ieder jaar is weer in verschillende groepen opgedeeld, maar dat zal uitgelegd staan in de brief. Wat ik verder nog te zeggen heb is het volgende. De avondklok voor door de week, die vorig jaar op 11 uur binnen de school zijn en om 12 uur in jullie kamers is verlegd. Vanaf nu moet iedereen voor het donker binnen de schoolmuren zijn, dus ook niet meer onder de overkapping, maar echt binnen de school,' hij liet zijn blik eens streng door de zaal gaan. 'En jullie zijn gediend om 11 uur in jullie kamers te zijn. Wordt deze regel overtreden, dan zal de leerling zeker 10 uur na moeten komen en krijgt deze corvee. Het is voor jullie eigen veiligheid. In het weekend is dat anders, zeker omdat een deel van de school naar huis gaat. Voor degenen die hier blijven, zijn de regels als volgt. De avondklok blijft om voor het donker binnen te zijn, maar iedereen moet zeker om half 3 's nachts in zijn of haar kamer zijn. Als er nog vragen zijn hoor ik het graag. Ik wil jullie allemaal een prettig schooljaar toewensen. Dank jullie wel.' De directeur knikte vriendelijk naar ons en verliet het podium, waarna de lichten weer aangingen en vele leerlingen weer opstonden, om vervolgens weer weg te lopen. Rustig bleef ik zitten. Ik had geen zin om te dringen tussen al de leerlingen door, dus wachtte rustig af.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Naajs. Goed, ik ga aan de slag. Heb je daar een apart lijstje met vragen voor?]


    [Nee, niet echt, maar bij extra zou je het vak en de uitleg daarvan kunnen schrijven?]

    Mensen, de toespraak van de directeur staat tussen het stuk wat ik vanuit Eli heb geschreven. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jason Lee
    Wolf zegt me gedacht en het maakt me geen barst uit dat hij weg gaat. Ik besluit na een tijdje toch maar naar de aula te gaan. Ik kom binnen en ga ergens achterin zitten. Het schoolhoofd is al begonnen met de toespraak. Jammer dan. Ik kijk om me heen en zie een paar mensen geïntereseerd kijken. Ow god, wat kan het mij nou intereseren wat die man verteld.
    (sorry dat ik er vandaag niet was, maar ik heb echt heel veel te doen voor school. Ik haat mijn personage nu echt al)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    | Missed a bit, en ik ga het nog een laatste keer proberen. Dus, iemand voor Hel's bitch? |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Material schreef:
    | Missed a bit, en ik ga het nog een laatste keer proberen. Dus, iemand voor Hel's bitch? |

    (wil ze met Jason praten?)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Material schreef:
    | Missed a bit, en ik ga het nog een laatste keer proberen. Dus, iemand voor Hel's bitch? |


    |Ik heb Jayden, en waarschijnlijk ook Nickolas die naast hem zal gaan zitten -am not sure- voor haar of mijn engel die ik zo meteen ga invullen. ^-^
    PS: Ik zag dat je lange stukken schrijft. Dat kan ik ook als je dat liever hebt. (: |

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 19:53 ]


    kindness is never a burden.

    [Oké, oké.]
    [Het persoonlijk rooster, maak je dat ook nog, of niet?]

    Lily Sharp - Helderziende.
    'Nou ja zeg,' mopperde ik tegen Rosalie. 'Ik slaap echt niet voor elf uur. Het merendeel van de derde klas. Ach ja, we zullen er maar aan moeten wennen, niets wat je daar tegen kunt doen. Dus, wat vind je er van?' Ik stond al op om weg te gaan en keek Rosalie afwachtend aan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nickolas Anderson
    "Goed plan."zei hij en we liepen met de menigte mee naar binnen.Toen we in de aula aankwamen Jayden ging ergens zitten en ik ging naast hem zitten met Polar op mijn schoot.Toen de directeur op het podium kwam,vond ik hem toch wel eng.Polar ook want zijn oortjes stonden wat achteruit.'Welkom,' bromde de stem van directeur Squidder door de speakers. Er ontstond een glimlach op zijn gezicht terwijl hij zijn ogen door de ruimte gingen. 'Allereerst wil ik de nieuwe leerlingen welkom wensen op deze school en de oude leerlingen een welkom terug.' Hij opende zijn armen alsof hij de zaal een knuffel wou geven. Een uitleg van de klassen volgde. 'De lessen zullen morgenvroeg beginnen. Het eerste uur valt uit, maar het tweede uur, dat om 9 uur begint, gaat wel door. Zoals de meesten weten, maar de nieuwe leerlingen nog niet, heeft deze school 4 leerjaren. Het eerste jaar is voor de 14-jarigen, waarbij ze kennis leren maken met vakken als toverdranken en magiegeschiedenis. Het tweede jaar is voor de leerlingen die 15 en 16 jaar oud zijn, de onderbouw, en al een beetje met deze vakken overweg kunnen. Dan komt het jaar voor de 17 en 18, de bovenbouw. Het laatste jaar is voor de 20-jarigen en het eindexamen jaar. Ja, dat gebeurt ook op deze school. Voor diegenen waarbij dit het eerste jaar is op een bovennatuurlijke school, deze school bied lessen zoals toverdranken, magiegeschiedenis, en een persoonlijk uur waar je geholpen wordt beter met jouw kracht om te gaan, heeft deze school ook gewone lessen, die ieder ander leeftijdgenoot ook krijgt. Wiskunde, aardrijkskunde, biologie, gym, tekenen, Frans, Engels en Spaans. Ieder van jullie heeft een persoonlijk rooster gekregen en waarschijnlijk al gevonden in hun kamer, waar verdere informatie en je persoonlijk rooster op staat. Ieder jaar is weer in verschillende groepen opgedeeld, maar dat zal uitgelegd staan in de brief. Wat ik verder nog te zeggen heb is het volgende. De avondklok voor door de week, die vorig jaar op 11 uur binnen de school zijn en om 12 uur in jullie kamers is verlegd. Vanaf nu moet iedereen voor het donker binnen de schoolmuren zijn, dus ook niet meer onder de overkapping, maar echt binnen de school,' hij liet zijn blik eens streng door de zaal gaan. 'En jullie zijn gediend om 11 uur in jullie kamers te zijn. Wordt deze regel overtreden, dan zal de leerling zeker 10 uur na moeten komen en krijgt deze corvee. Het is voor jullie eigen veiligheid. In het weekend is dat anders, zeker omdat een deel van de school naar huis gaat. Voor degenen die hier blijven, zijn de regels als volgt. De avondklok blijft om voor het donker binnen te zijn, maar iedereen moet zeker om half 3 's nachts in zijn of haar kamer zijn. Als er nog vragen zijn hoor ik het graag. Ik wil jullie allemaal een prettig schooljaar toewensen. Dank jullie wel.' De directeur knikte vriendelijk naar ons en verliet het podium' dat was dus de speach. Ik kijk naar Polar die weer relaxt was en aai hem dan even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    | Ik zie wel wie op haar afstapt, anders. Dat is makkelijker, voor mij. :] |

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer
    Ieder jaar was zijn toespraak hetzelfde: de kalmte, het vlinderdasje. Ik had zo het idee dat de directeur één van de weinige dingen aan deze school was die blijvend was. Mijn rode lippen krulden zich tot een zuinig glimlachje toen de leerlingen in een weerwaas opstonden en over elkaar heen duikelden.
    Sommigen van hen hadden me tijdens de introduce een angstige blik toegeworpen: vooral eerstejaars staarden me me graag met volgelopen ogen aan.
    ‘Mag ik er langs, darling’ Vraag ik zoetjes aan een meisje met twee paardenstaarten. Haar ogen worden groot en ik zie hoe ze ineenkrimpt tot een kleine, grijze muis. Mijn ogen worden een moment groot waarna er een melodieke lach over mijn lippen rolt. ‘Uit de weg.’ Vervolg ik iets dwingender waarna ik toezie hoe er voor mijn voeten een weg vrijkomt door de leerlingen simpelweg uit elkaar te duwen. ‘Miss Magnolic, ah, wat fijn om u terug te zien. Hades is niet de beste leerplek voor zo'n pittige jongedame als u.’ De counselator van de school glimlacht haar beverige glimlach waarna ik haar passeer.
    Troela.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Patholoog schreef:
    [Oké, oké.]
    [Het persoonlijk rooster, maak je dat ook nog, of niet?]

    Lily Sharp - Helderziende.
    'Nou ja zeg,' mopperde ik tegen Rosalie. 'Ik slaap echt niet voor elf uur. Het merendeel van de derde klas. Ach ja, we zullen er maar aan moeten wennen, niets wat je daar tegen kunt doen. Dus, wat vind je er van?' Ik stond al op om weg te gaan en keek Rosalie afwachtend aan.


    [Het persoonlijk rooster zal ik niet maken, maar dat zal er uiteindelijk wel uitrollen als de lessen begonnen zijn. Persoonlijk rooster betekend dat je niet altijd bij dezelfde leerlingen in je jaar zit, maar dat daar ook afwisseling in zit. Dat komt omdat er keuzevakken zijn, snap je? ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Jaja, maar ik bedoel een algemeen rooster, met de gemeenschappelijke vakken en daarnaast zet je lege vakken voor de keuzevakken. En maak je in de rollenstory de klassen overzichtelijk bij elkaar? Of zal ik dat doen? Of niet?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Gosh dit gaat snel ;o
    maar moet ik nog ergens op reageren? )


    On wednesdays we wear black

    Blossom Niënna Jones ~ Engel ~ Elementaire besturing

    Ik weet dat ik niet boos mag worden op de taxichauffeur, maar deze was wel heel erg vervelend bezig.
    Met zowat geen handen aan het stuur ratelde hij maar aan één stuk door door zijn mobiel tegen iemand die zowat tegen hem terug schreeuwde.
    Voor de tiende keer zuchtte ik terwijl er achter ons allerlei getoeter weerklonk omdat hij ALWEER eens te lang stil was blijven staan bij een groen licht.
    Gelukkig was het me gelukt om mijn vleugels vandaag goed te verbergen, maar het begon pijn te doen en ik kon niet wachten om terug op mijn kamer te zijn waar ik me om kon kleden naar iets gemakkelijker zodat mijn vleugels de ruimte zouden krijgen.
    Het instituut, de plek waar ik me altijd veilig voelde, gewoon omdat ik er mezelf kan zijn.
    Met mijn vingers streek ik even over de beslagen ramen van de taxi heen, waardoor er een lijntje ontstond en al snel was ik aan het tekenen.
    Door een trucje met het water dat er voor de mensen buiten niet eens te zien was hield ik de druppels tegen die naar beneden wouden glijden zodat ik een redelijk gedetailleerde tekening kon maken van mezelf, maar dan voornamelijk van mijn vleugels.
    "Waar moest je ook al weer wezen meisje ?"
    En dat terwijl ik hem in het begin tijdens het instappen al zijn vraag beantwoord heeft hoe oud ik ben, wat 18 inhoud.
    Ik schraapte even mijn keel. "The Mystic Institute, alsjeblieft."
    De chauffeur kuchte even onbeleefd. "Sorry, maar tot zover rij ik niet."
    Waarschijnlijk was het meer een kwestie van niet willen, want het was nog geen tien blokken verder, maar in de stromende regen was het wel een pokken eind lopen en het zou nogal opvallen als ik een kracht scherm tegen de regen op zou hangen als een grote bubbel om me heen.
    "ik betaal u extra ?" sputterde ik een beetje, ik was nooit echt goed met onbekende mensen geweest, behalve in situaties wanneer het er echt toe doet.
    En voor ik het wist croste de auto opeens naar voren, fijn, voor geld deed hij het wel.
    Na nog geen tien minuten bleef hij halt houden voor het grote hek dat het landgoed van het instituut afscheidde.
    ''Uw eindbestemming."
    Ik keek op mijn horloge, hhmm... nu was ik wel veel te laat, maar ach, ik kon zo naar mijn kamer en lekker uitrusten.
    Mijn zwarte koffer belande al snel naast me op de grond waarna ik de taxichauffeur betaalde, waardoor ik iets meer kwijt was dan eigenlijk de bedoeling was.
    Maar dat boeide me al niet meer nadat de taxi met piepende banden weg croste over het land pad.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 19:59 ]


    Credendo Vides

    Jason Lee
    Ik zie een meisje langs lopen die gelijk iemand beledigd. Ha die mag ik wel, denk ik gelijk. Ik sta op en loop haar achterna. 'Hé' zeg ik en ik knipoog naar haar terwijl ik achter haar aan loop. 'En jij bent?' vraag ik haar met een glimlachje. Ik zie een meisje met twee paardenstaarten in de buurt zitten huilen. Het meisje wat het meisje voor me net had beledigd. Die doet het goed, denk ik tevreden. Er zijn nog andere normale mensen op de wereld.


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort