• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kayleih Beale

    'Ik zie je later wel weer. Ga nu even nar mijn kamer koffers dumpen en dan ga ik naar de aula. Misschien zie ik je later wel?' zei Aiden wanneer de bel ging. "Is goed, zie je wel een keer," riep ik vrolijk terug naar hem. Toen ik zag dat ik mijn koffers ngo altijd niet naar mijn kamer had gebracht, romde ik even, maar pakte ze toch met moeite op en sleurde ze naar de eerste verdieping. Na wat gezoek, vond ik dan eindelijk mijn kamer en dropte mijn koffers op een hoop in het midden van mijn kamer. Nu moet ik snel naar de aula. Ik besloot om een sprintje te trekken zodat ik nog op tijd in de aula zou komen en ging ergens random in de zaal zitten.


    Take me to wonderland

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Ik was bezig maar ik reageer altijd apart omdat ik anders dingen door mekaar ga halen. Maar Aiden heeft Kayleigh verlaten :P]

    [Haha, is goed hoor. :p]


    Take me to wonderland

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    Toen we samen op de gang stonden glimlachte ik breed naar Jamey. Hij was echt heel aardig. Ik stak mijn hand naar hem op om hem alsnog een high five te geven, die hij net had willen geven voor de intercom afging. 'Ik vind het echt leuk dat we bij elkaar in de klas zitten,' melde ik toen we doorliepen naar de aula. De stroom van leerlingen was ons al voor geweest, dus waarschijnlijk zouden we moeten blijven staan, of op de eerste rij gaan zitten. Ach, ik zag wel weer we terecht kwamen.


    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Ik zat nog maar net op mijn stoel in de aula toen er een jongen naast me plaatsnam. Hij was van ongeveer mijn leeftijd, maar ik had hem nog nooit gezien. Ook een nieuwe? 'Hé,' zei ik tegen hem, waarna ik hem een hand toe stak om een handdruk te doen. 'Ik ben Eli.' Het kon geen kwaad jezelf voor te stellen, dat was alleen maar aardig toch? En daarbij liet ik zien dat ik geen eikel was, zoals ik af en toe wel over kan komen.

    [Ik ga slapen jongens, welterusten! x]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Aiden Samuel Dream
    'hè.' Zegt de jongen naast me waardoor ik hem ook begroet. Het schoolhoofd had rare tentakels die een bedje kronkelde waardoor het best ranzig leek, maar misschien was hij wel aardig. 'Ik ben Eli.' Stelde de jongen zich voor. Ik draai me naa hem toe met een glimlach rond mijn lippen. 'Ik ben Aiden. Vrij nieuw dus fijn om je te leren kennen.' Zeg ik vriendelijk tegen hem. Ik grijns en zie iemand met blauw haar naar voren lopen en gaan zitten. Ik zag haar wel, maar zij mij natuurlijk niet aangezien ik niet opvallend was ofzo.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik ga slapen tot morgen xx)


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Lily Sharp - Helderziende.

    De omroep om naar de aula te komen weerklonk door de hele school en Rosalie en ik gingen in een kleine omweg naar de aula, waar zij mij ergens helemaal achterin trok. Een gevoel van saaiheid overviel mij en ik keek wat om me heen. Sommige herkende ik nog van vorig jaar, zoals Eli. Ik had hem vorige jaren wel gezien, maar we hadden nooit bij elkaar in de klas gezeten of elkaars paden gekruisd. 'Dit gaat ontzettend saai worden,' mompelde ik tegen Rosalie en zakte wat onderuit.

    [Pebble, misschien kun jij klassen maken, of niet?]
    [Komen er ook nog leraren?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    jamey
    '' Ja inderdaad'' Ik gaf haar de high five en volgtte haar naar de zaal. Ten ik de volle zaal binnenkwam zuchtte ik. Ik vond het fijn om terug te zijn maar mijn verlegenheid zorgte ervoor dat ik niemand leerde kenen. Ik glimlachtte en trok de deur achter mij dicht. Ik herkende een paar mensen maar niemand herkende mij. Lilith daarintegen, ze leit verschillende hoofden draaien en werd van alle kanten aangestaard. Ik slikte ongemakkelijk en ik volgtte haar snel.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 16:51 ]


    Hi. This makes no sence.

    Soraya Yune Bryce
    Ik schrik op als ik een bel hoor, haastig kom ik overeind. Per ongelijk stoot ik een stapeltje boeken van mijn nachtkastje, maar ik heb geen zin om ze op te ruimen. Ik loop door de gang, ik voel me niet al te erg op mijn gemak in mijn nieuwe kleding. Ik mis nog altijd mijn trui.
    Het geeft niet, niemand vind je stom! herhaal ik in mijn hoofd. Zo krijg ik weer wat zelfvertrouwen. Ik loop de trap af en loop de aula binnen. Daar ga ik snel aan een tafeltje zitten, helemaal alleen. Maar dat maakt niet uit, dat ben ik gewend.
    Ik graai in mijn hand tasje wat ik nog altijd aan heb en pak er een blaadje leeg papier uit. Nerveus begin ik er op te tekenen. Niet dat ik dat kan, maar als je je verveeld is het een goed tijdverdrijf. Me mijn tong half uit mijn mond en mijn ogen tot spleetjes geknepen begin ik een vos te tekenen. Het dier wat ik nu aan het leren ben. Het is een vrij makkelijk dier, er zijn veel dingen en details bekend van dit dier. Nee, de tijger, die was pas moeilijk. Ik kijk naar de vlek die eigenlijk een vos moet zijn op mijn papiertje, haal dan mijn schouders op en begin op nieuw op de achterkant.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Iemand zin om met Kayleigh te praten? :p]


    Take me to wonderland

    [ Ja, ik ga de klassen maken. Ik laat het de directeur wel uitleggen zodra ik ze af heb. Ga er nu meteen aan beginnen. De leraren zijn open personages, dus van elk vak mag iedereen ze zelf verzinnen (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    IrishCharm schreef:
    [Iemand zin om met Kayleigh te praten? :p]

    [Ik wel :) x]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    5Boys1Dream schreef:
    (...)
    [Ik wel :) x]


    [Is goed. :p Welk personage? ^^]


    Take me to wonderland

    |Tot vandaag. (: |
    Jayden Tristan Parker.
    De jongen glimlachte,"Ik ben hier ook nieuw. Misschien kunnen we samen het schoolgebouw verkennen?" Jayden knipte met zijn vingers en knikte,"Dat lijkt me wel een goed plan." Niet veel later ging een schoolbel door de gang en werd door de luidsprekers omgeroepen dat iedereen zich naar de grote aula moest verplaatsten. Jayden keek naar Nickolas,"Enig idee waar de aula is?" vroeg hij met een grinnik erachteraan. Dit ging nog leuk worden in zo'n grote school als deze.


    kindness is never a burden.

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Is goed. :p Welk personage? ^^]


    [Brooke ^^]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    [Iedereen moet wel even opletten als de directeur zijn toespraak gaat doen, want ik de klassen zijn via leeftijd ingedeeld, wat betekend dat ze zelf bij moet houden bij welke klas jouw personage hoort. Maar dat legt de directeur allemaal wel uit, ik ga eerst even eten (: x]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel