• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [Ja, ik had het tegen Rosalie, maar het kan nog steeds, dan is Eli haar gewoon voor en staan ze nu met z'n tweeën bij haar?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Right. Oké..]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 22:45 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [laat maar x'D]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 22:45 ]


    Take me to wonderland

    jamey
    ik begon te lachen. “voor mij is het niet eng maar voor andere wel. memsen weten nooit wanneer ik iets doe, ik kan ze volledig veranderen dus veel mensen verteouwen me niet. “ ik zuchtte. Helaas was dat echt zo, mensen waren bang dat ik iets zou doen. “oke laat die fee in jou maar los“ zei ik gefaacineerd. ik keek haar aan en zag haar transformeren. wow dat was zo raar. Ze leel wel een volledig ander persoon door de transformatie.


    Hi. This makes no sence.

    [reageer zo]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry ben weer terug gekeerd. Zat in bad en nu inbed met me iPod dus ik ga nog lekker even door. Wie wilt Aiden meeten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik wil wel!! Waar is Aiden? :p]


    Take me to wonderland

    [Aiden is bij de poort.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit

    Ik kijk op van 2 stemmen. Hebben ze het beidde tegen mij? Ik kijk eerst naar de jongen en glimlach even. Voor ik me voor kan stellen hoor ik mijn naam. Vaag dringt het tot je door wie het is. 'Lil,' glimlah ik. Ik had haar gezien toen ik kwam kijkj naar deze school, maar dat ze mijn naam nog wist! Ik kijk naar de jongen genaamd Eli. 'Ja ik ben Rosalie zoals je waarschijnlijk al gehoord had.' ik glimlach naar hem En kijk om naar Lily, maar die was al in haar kamer. Ik loop naar de deur ernaast en steek de sleutel in het slot. Mijn tassen deden vet irritant en zodra de dur dan ook openging gooide ik mijn tas de kamer in. Ik weet niet wat er gebeurde maar waarschijnlijk knapte mijn flesje water door de gooi en vlogen druppels water in het rond. Ik deinsde achteruit, waardoor ik boven op Eli knal. 'Sorry,' Zeg ik beschaamd. Maar nat was ik niet. Voorzichtig loop ik mijn kamer in het natte ontwijkend. Ik had er namelijk geen zin om om te vallen en midden in mijn kamer in een zeemeermin te veranderen. Ik pak een handdoek en gooi die op de natte plekken op de grond. Dan kijk ik naar Eli. 'moet je verder of wil je binnenkomen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Kayleigh is net het gebouw binnen. dus voor de deur eigenlijk. :p Wie komt naar wie? :p]


    Take me to wonderland

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    Ondanks mijn vele geratel lachte Jamey, waarna hij uitlegde dat hij het niet eng vond, maar dat het wel eng kon zijn voor vele mensen wel zo was. Hij vertelde dat veel mensen hem niet vertrouwden. Nadat ik getransformeerd was, keek ik hem aan. 'En?' Vroeg ik, omdat ik hem niet goed genoeg kende om zijn gezicht te lezen. Ik liet me zakken en mijn blote voeten raakten de vloer.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:20 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    jamey
    “dit is supervet“ zei ik gefascineerd. ik liep naar haar toe en keek naar haar vleugels. “mag ik je vleugel aanraken?“ vroeg ik verlegem. ze zagen er zo vaag uit, ik moest ze aanraken.

    (soery kort antwoord want ik zit op mijn mobielx)


    Hi. This makes no sence.

    IrishCharm schreef:
    [Kayleigh is net het gebouw binnen. dus voor de deur eigenlijk. :p Wie komt naar wie? :p]

    [maakt mij niet uit. Komt Kayleigh anders naar Aiden toe. Dan kan ze bijv een koffer zijn vergeten. Te veel koffers hebben. Aiden vragen omdat de koffers zwaar en met veel zijn?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    'Dit is supervet,' antwoordde hij, waardoor ik moest lachen. Ik had nog nooit iemand zo gefascineerd naar me zien kijken. Hij liep naar me toe en bekeek mijn vleugels aandachtig. Ook al stond ik stil op de vloer, mijn vleugels wapperde heel zacht en ritmisch op en neer. 'Mag ik je vleugels aanraken?' vroeg hij toen verlegen. Ik wist dat ze er nogal raar uitzagen. Ze waren witachtig zilver en doorkijkbaar, maar hoe langer je keek, hoe meer je er een structuur in zag verschijnen. Er zaten zelfs glitters doorheen. Of nou ja, glitters. Het was feeënstof. 'Ja hoor,' antwoorde ik, en terwijl ik dat zei, hoorde ik dat mijn stem minstens 3 octaven hoger was geworden. 'Al zou je dan straks wel schoon moeten maken,' vervolgde ik. 'Er valt namelijk feeeënstof af als je ze aanraakt. Of je kunt het bewaren, het is erg kostbaar.'

    [Ik ga slapen, ben er morgen weer! x]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [kan je ook nog even reageren met Eli]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne