• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer
    ‘Is dat een bedreiging?’ Vraag ik hem honend, waarna ik mijn ogen ten hemel sla. ‘Want weet je, hoe erg je ook vasthoud aan je goedaardigheid, je hebt zo'n ontzettend hopeloze blik.’ Prevel ik zacht, terwijl ik met een onzichtbare pas de ruimte tussen ons verbreek.
    Ik voelde mijn lippen tot een glimlach krullen en hoe mijn ogen over zijn schouder naar de lege gang gleden.
    ‘Licht, doof.’ Fluisterde ik uitdagend in zijn oor, waarna de lichtbronnen zich langzaam sloten en tastbare duisternis als een vloedgolf door de gang begon te rollen - ieder lichtpuntje opslokkend.
    Ik kon zijn hart horen, zijn bloed zien stromen en de warmte die hij uitstootte tegen mijn huid voelen. Het was bijna te makkelijk om hem mee te lokken, hem totaal machteloos maken in mijn irissen van gevaarlijk bruin. Wist hij zeker dat hij mijn baasje wilde spelen? Hij was duidelijk de wolf en misschien moest deze wat basis commando's leren?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    |Ik ga morgen reageren. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    | Slaap lekker! :] |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Brooke Lisa Collins

    Voordat ik op haar vraag kan beantwoorden begint de directeur-waarvan ik zijn naam steeds vergeet- zijn speech.Ik luister met een half oor, ik ben altijd al slecht geweest in goed concentreren. Als de speech eindelijk is afgelopen keer ik me terug naar Kayleigh.'Oké goed opletten dan zie je het.'Zei ik met een grijns. Ik neem volledig het uiterlijk van de directeur over.'En?'

    [Sorry dat het zolang duurde, wedstrijd was uitgelopen]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Kayleigh Beale

    Na de hele uitleg van de directeur, die eigenlijk elke jaar hetzelfde is, draait brooke terug naar mij toe. 'Oké goed opletten dan zie je het.' zei ze met een grijns waarop ik haar afwachtend aankeek. Wanneer ze het uiterlijk aanneemt, kijk ik haar met grote ogen aan. "En?"
    "Cool!" is het enige wat ik op dat moment kan uitbrengen. Ik sla wat haren opzij en neem één van de tentakels beet. "Dus zo voelt zijn baard dus," lachte ik. "Je gave moet vast superhandig zijn?"

    [Is niets hoor. :p]


    Take me to wonderland

    [Voorlopige roosters;
    Rooster totaal!
    Rooster per klas.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    [Voorlopige roosters;
    Rooster totaal!
    Rooster per klas.]
    \
    (Wel handig dat er een rooster is, anders weet ik nooit wat ik m'n personage moet laten doen)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    [Ik ga, goedenacht! Pebble, laat maar wat weten.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Brooke Lisa Collins

    'Cool.'Zegt ze met stomheid geslagen. Ik grinnik even als ze één van de tentakels pakt, het kietelt een beetje.'Dus zo voelt zijn baard dus.'Zegt ze lachend en ik grinnik met haar mee. "Je gave moet vast superhandig zijn?" Ik grijns even.'Ja best wel, mijn ouders werden gek van me, net als mijn leraren trouwens.' Ik glimlach even als ik denk aan alle leraren die ik weggepest heb op school. 'Wat is jou gave eigenlijk?' Vraag ik terwijl ik langzaam weer terug verander.


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    TOPIC 2. Pas reageren als dit topic vol is a.u.b (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    @pebble. heb je nog gereageerd via lilitj. ik kan nergens je antwoord vinden? x


    Hi. This makes no sence.

    Kayleigh Beale

    'Ja best wel, mijn ouders werden gek van me, net als mijn leraren trouwens.' Antwoordt ze. Ik laat de tentakels weer los en bekijk ze nog even. Die dingen zien er zo glibberig uit, alsof het slangen zijn. "Ik zou ook schrikken als er opeens een octopusman in de klas voor me zit," lachte ik.
    'Wat is jou gave eigenlijk?' Vraagt ze als ze langzaam weer terug haar normale vorm aanneemt. "Veel beter dan al die tentakels," glimlach ik. "Ik kan aura's manipuleren," zeg ik. "Ik kan iemand verliefd laten worden, vriendelijker laten worden, zorgzamer of net het tegenovergestelde. Ik kan je hele karakter veranderen als ik wil, maar kan je ook ziek maken. Maar maak je geen zorgen. ik moet je wele cht heel erg haten voor ik je ziek of depressief maak," lach ik.


    Take me to wonderland

    Brooke Lisa Collins

    'Ik kan iemand verliefd laten worden, vriendelijker laten worden, zorgzamer of net het tegenovergestelde. Ik kan je hele karakter veranderen als ik wil, maar kan je ook ziek maken. Maar maak je geen zorgen. ik moet je wele cht heel erg haten voor ik je ziek of depressief maak'Lacht ze.'Das ook onwijs stoer.' Ik kijk even om me heen en zie dat de meeste al uit de aula zijn maar ik ben niet van plan weg te gaan.'Ik mag jou wel.'Grijns ik naar Kayleigh.


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    [Ik ga slapen, anders ben ik niet te genieten morgen x ]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Kayleigh Beale

    'Das ook onwijs stoer.'
    "Het kan inderdaad handig zijn," lach ik. "Als iemand mij bijvoorbeeld uitscheld, dan hoef ik gewoon even de kleur van hem of haar aura te veranderen en ze zijn meteen een stuk aardiger...Of zieker," knipoog ik naar Brooke. .'Ik mag jou wel.' grijnst Brooke waarop ik ook grijns. "Laten we de school onveilig maken," zei ik waardoor mijn ogen twinkelen. Opeens kwam er een gedachten door mijn hoofd. "Jij kan dus ook zomaar wanneer je maar wilt je haar een andere kleur even niet? Ik zou zo jaloers zijn, aangezien ik met haarverf moet werken," lach ik luidop.

    [Ok, even random over haar beginnen. :p Slaapwel btw. ^^]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 23:01 ]


    Take me to wonderland