• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Annabelle Fritton
    'Grappig dat je het vraagt, ik zit daar nu al een jaar over te twijfelen. Ik weet niet wat te kiezen.' zeg ik met een glimlachje en bekijk hem even. Chav, denk ik. Geen Geek dat staat vast en hij heeft geen dreads en geen emo kleren. Ik ben echt slecht in kiezen. Het is alsof men je vraagt welke frisdrank je wilt hebben terwijl je ze allemaal lust.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lene, ik moet echt wel naar bed nu. :/]


    help

    |Waarom niet? Je zegt net dat hij als een broer voor Marie is. Gay broers zijn toch awesome. ^-^
    En ik vind haar haar echt machtig. (: |
    Tyler Julian Jones | Posh Totty.
    "Helemaal," zei Marie glimlachend en Tyler knikte goedkeurend en sloot de buitendeur achter zich dicht. Ty knikte eerste naar zijn zakken en dan naar de trap als teken dat hij eerst zijn tassen naar boven wilde brengen. Vervolgend vroeg Marie hoe Ty's vakantie was. "Werken, feesten en het gezaag van mijn ouders," zei Tyler met een zucht. Zijn ouders hadden hem zowat verplicht voor een baantje. Ze dreigden ermee zijn dure feestjes en drank niet meer te betalen als hij zelf geen deel zou geven. "Het was gewoon zwaar klote," zei Ty en lette niet op zijn taalgebruik,"Zelfs de feestjes leken dit jaar nergens op. Maar zeg eens, want ik gok erop dat jij spannendere verhalen te vertellen hebt?"

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:11 ]


    kindness is never a burden.

    Annabeth schreef:
    [Lene, ik moet echt wel naar bed nu. :/]


    |Pfoe ): |


    kindness is never a burden.

    [Wie wil Nathaniel lastig vallen xd Hij is aan het proberen rode verf uit zijn haar te krijgen xd ]


    El Diablo.

    (ik, Daniel, wel)


    Bowties were never Cooler

    Demian Samorena
    'Grappig dat je het vraagt, ik zit daar nu al een jaar over te twijfelen. Ik weet niet wat te kiezen.' Mijn ogen lichten op, beter dat ze nog geen groep had gekozen want ze leek me best wel een leuk meisje. 'Nou beter als je voor 'De chavs' kiest.' Ik geef haar een knipoog waarna ik mijn rooster ongeduldig in mijn zak prop, ik wist het nu toch wel uit mijn hoofd.


    On wednesdays we wear black

    SupahBaby schreef:
    Rosalie Eleanor Sugg | Chav
    "Nog geen vriendinnetjes van je gevonden?" vroeg Noah met een lichte grijns. Hij deed het gewoon puur om me te plagen. "Nee, maar jij blijkbaar ook niet aangezien je al naar het niveau van de nieuwelingen bent gezakt", kaatste ik de bal terug. Wat was het nu toch handig dat hij Headboy was en dus alle nieuwelingen moet verwelkomen en al die dingen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Na deze post. :3

    AND I KNOW RIGHT. HET IS ZO LUCHTIG EN VOLUMIEUS.

    NEE HIJ MAG NIET GAY ZIJN.]

    Annemarie Sophie Cambridge
    Tyler knikte goedkeurend en deed de deur achter zich dicht. Dus niet naar buiten om eerstejaartjes te begroeten... Jammer.
    "Werken, feesten en het gezaag van mijn ouders," antwoordde hij dan, nadat hij een blik op zijn koffers wierp die hij naar boven wilde brengen. Marie knikte even. "Het was gewoon zwaar klote." Ty was meestal niet echt het persoon die op zijn taalgebruik lette.
    "Zelfs de feestjes leken dit jaar nergens op. Maar zeg eens, want ik gok erop dat jij spannendere verhalen te vertellen hebt?" Marie zuchtte even. Het was beter om het gewoon te zeggen in plaats van het op te kroppen. Ze had vorig jaar zeker een stuk of duizend keer gezegd dat ze zo hoopte dat haar vader haar niet meer naar die stomme psychiater zou sturen.
    "Pa denkt dus dat dat idioot mens goed voor me is, terwijl ik er alleen maar nerveuzer en kwader van word. En dan is hij er ook nog steeds van overtuigd dat Sint Trinians de beste school op aarde is zodat ik me als, ik quoteer, een echte, vriendelijke, beschaafde en beleefde dame zal worden. Hij zei het alsof ik werkelijk géén manieren heb." Ze zuchtte even en nam een tas van Tyler, die ze dan meteen aan een eerstejaar gaf omdat hij te zwaar was. Het meisje liep mee met hen de trap op.

    [Ik kom nog op mijn tablet, kay?]


    help

    Malino schreef:
    [Wie wil Nathaniel lastig vallen xd Hij is aan het proberen rode verf uit zijn haar te krijgen xd ]


    [Mhihi. ^^]


    help

    Sylvesti schreef:
    (ik, Daniel, wel)


    [Is goed, hij zit in een badkamer..]


    El Diablo.

    Annabelle Fritton
    Ik lach zachtjes. Ik had gelijk. Het is een Chav. 'Dank je voor je advies.' grinnik ik en denk even na. De chavs zijn eigenlijk nog de normaalste groep van allemaal. 'Dat is eigenlijk nog geen slecht idee ook.' zeg ik lichtjes verbaast en kijk naar het blad dat hij in zijn zak propt. Ik haal een wenkbrauw op. 'Je weet dat je het ook gewoon kon dubbelplooien he?' zeg ik met een lachje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Lenetjuh, maar je gaat wel snel moeten typen als je nog wilt dat ik antwoord. ^^)


    help

    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy.
    "Nee, maar jij blijkbaar ook niet aangezien je al naar het niveau van de nieuwelingen bent gezakt," kaatste Rosalie terug. Noah stak lachend zijn handen in de lucht,"Die had ik verdiend," gaf hij toe en wreef toen over de plek waar zijn hart zou moeten zitten. "Au, weet je. Nu heb je echt mijn gevoelens gekwetst."

    |Moet je je nu zien praten over háár. -.- Ik bedoel maar...
    Geef me een reden waarom niet. (: |
    Tyler Julian Jones | Posh Totty.
    Marie zuchtte,"Pa denkt dus dat dat idioot mens goed voor me is, terwijl ik er alleen maar nerveuzer en kwader van word. En dan is hij er ook nog steeds van overtuigd dat Sint Trinians de beste school op aarde is zodat ik me als, ik quoteer, een echte, vriendelijke, beschaafde en beleefde dame zal worden. Hij zei het alsof ik werkelijk géén manieren heb." Ty schoot vreemd genoeg,"Alsof dit de juiste school daarvoor is." zei hij en keek toen naar het eerstejaars meisje die één van Tyler's tassen mee naar boven nam. Dat verlichte al een hele boel. Toen plaatste hij een hand op Marie's schouder,"Ik leef met je mee meid, echt waar." Wat was Tyler blij dat zijn ouders niet op het idee zijn gekomen hem naar een psychiater te sturen.


    kindness is never a burden.

    Demian Samorena
    Waarschijnlijk is het papier nu kapot en gescheurd maar dat boeit me niks, Als ik weer naar het meisje voor me kijk zie ik haar een wenkbrauw ophalen 'Je weet dat je het ook gewoon kon dubbelplooien he?' Ik grinnik. 'Achja, dat weet ik. Maar anders vind ik het papiertje saai en, plus het is maar school?' Nonchalant haal ik mijn schouders op. ' Hoe heet je trouwens?' oke eigenlijk was het best wel onbeleefd om haar naam niet gelijk te vragen, maarja. Ze liep dan ook tegen me op.


    On wednesdays we wear black