• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Posh Totty klinkt zo vrouwelijk. Zou ik hem gay maken?! O.O|
    Tyler Julian Jones | Posh Totty.
    Net toen Tyler het gebouw in wilde gaan verscheen Marie in het deurgat. Ze zag er weer in beeldig uit met haar lange krullende blonde lokken en haar korte schort, blouse en hoge hakken. Maar dat moest ook, want Marie was Headgirl.
    "Ah, Marie," zei Tyler en glimlachte alweer meer,"Klaar voor een nieuw schooljaar?" Tyler in elk geval wel. Hij was al blij van zijn ouders verlost te zijn voor de rest van het jaar. Ze zeurde de oren van zijn kop over het feit dat hij geen voorbeeld was voor zijn broertje en zus. Maar ach, wat boeide het. Tyler luisterde toch al lang niet meer naar hen.


    kindness is never a burden.

    (oke ik haat kiezen daarom liet ik jou kiezen *KUCH* x3
    maar ik denk annebelle? dat lijkt me wel interresant want Demian haat mensen van andere groepen en vooral nieuwelingen xd)


    On wednesdays we wear black

    [nou dit word leuk aangezien Annabelle het nichtje is van het schoolhoofd en ze eigenlijk er al een jaar zit maar nog niet gekozen heeft xd Annabelle staat in de gang trouwens waar is Demian?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Ianto Howell | Nieuweling
    Ik stopte onzeker uit de auto van mijn ouders. Ik vond het idee van een nieuwe school maar helemaal niks. Ik zat liever gewoon thuis met mijn vriend Phil te gamen of filmpjes te maken. Ik sloeg mijn rugzak om mijn schouder en tilde mijn plunjebaal uit de kofferbak. Toen liep ik naar de voorkant van de auto. "Ik ga jullie toch wel missen." Het was waar, ik was gehecht aan ze, maar ik kon nogsteeds niet geloven dat ze me dit aandeden. "Het is het beste, Daniel. En als je goed je best doet mag je mee naar Sisilie van de zomer." Ik gaf een handkus aan mijn moeder, die op het randje zat van huilen en draaide me zonder te reageren op mijn vaders opmerking om naar mijn nieuwe school. Ik begon ernaartoe te lopen, terwijl mijn ouders wegreden. Natuurlijk de stap die ik door de poort zette struikelde ik en bellande ik na een paar vreemde kukels op mijn neus op de grond. Ik krabbelde op, veegde het zand van mijn borst en knieen en keek nog eens goed rond. Wat een geweldige eerste indruk maakte ik nu al op deze school. Ik verlangde nu echt niets liever meer dan de avonden bij Phil thuis achter de playstation en editing achter mijn computer.

    (iemand?)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:54 ]


    Bowties were never Cooler

    [NEEEE. NEENEENEEEEEEEEEE

    Ben ik de enige die Tamsin's haar zo awesome vindt? ;o]

    Annemarie Sophie Cambridge
    Marie bleef even in het deurgat staan en keek leunend tegen de deurstijl naar alle kinderen en leerkrachten die luidruchtig bezig waren. Ze speelde afwezig met haar vlecht, die haast helemaal los kwam te zitten - het was ook bijna onmogelijk om dat in een goeie vlecht te krijgen als ze net in de douche was geweest en ze haar stijltang vergeten was. Ze zou er wel eens één lenen van Cordelia of Savannah als ze het nodig had.
    "Ah, Marie," zei een bekende stem plotseling, waardoor ze opschrok uit haar gedachten. Ze keek op en zag Tyler met een glimlach op zijn gezicht staan. "Klaar voor een nieuw schooljaar?" Ze moest even glimlachen, ze voelde zich altijd op haar gemak bij Tyler, hij was als een broer voor haar. Een hele knappe broer, maar Marie kende hem al te lang om daar nog op te letten.
    "Helemaal," zei ze glimlachend. Dat haar vader haar in de vakantie gedwongen had om terug naar die idiote psychiater te gaan, zei ze niet. "Hoe was je vakantie?"


    help

    (hij loopt in de gang op zijn rooster te kijken xd)


    On wednesdays we wear black

    [Ik ga zometeen slapen.]


    help

    Annabelle Fritton
    Ik loop rond te kijken en glimlach als ik een First Year plots langs me zie rennen maar bots daardoor tegen een jongen aan. 'Ow! Sorry, ik lette niet op waar ik liep.' verontschuldig ik me. Ja ik pas hier beslist niet helemaal maar ja, tante is de enige die ik nog heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Annabeth schreef:
    [Ik ga zometeen slapen.]


    (Alvast slaaplekker! :))


    On wednesdays we wear black

    [Wajoo, ik had 72 mails! O.O]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Wajoo, ik had 72 mails! O.O]


    [Als ik abo's neem, heb ik er zeker meer dan driehonderd. xd]


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    [Als ik abo's neem, heb ik er zeker meer dan driehonderd. xd]


    [Haha, maar ik moet echt nemen anders vergeet ik het steeds]


    16 - 09 - '17

    |NOOO! Marthe stay! (: |


    kindness is never a burden.

    [Ten more minutes. xd]


    help

    Demian Samorena
    Dan loop je door de hal naar je rooster te kijken een liedje te neurien en dan BAM, loopt er iemand tegen je aan.
    Knarsentandend doe ik mijn mond open om diegene die het durfde om tegen me op te lopen even laten herrineren dat het niet weer mag gebeuren maar zie dan dat het een meisje is. 'Ow! Sorry, ik lette niet op waar ik liep' Ik klap mijn mond gelijk dicht en neem haar even op met samengeknepen ogen. 'Excuses aangenomen, in welke groep zit je?' Als ze in een of andere truttige groep zit zoals 'de posh trotty' zal ik nu gewoon weglopen en haar niet meer aankijken.


    On wednesdays we wear black