• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Annabeth schreef:
    (Lenetjuh, maar je gaat wel snel moeten typen als je nog wilt dat ik antwoord. ^^)


    |Ik weet het, ik weet het. Slome typer, maar ik moet nog reageren op ander posts ook hé. :/ |


    kindness is never a burden.

    Daniel Ianto Howell
    Ik sleepte mijn spullen verder en keek om mij heen. Ik zag er waarschijnlijk ook niet uit na zo'n lange reis. Daarbij kwam dat iedereen hier in uniform liep en ik nogsteeds gewoon jeans met een sweater droeg. Ik sleepte mijn spullen dus maar verder naar een plek waar badkamer boven stond. Ik ging binnen en begon ik een hoekje te graven in mijn koffer waar veel kleren in zaten die ik als uniform kon gebruiken. Voor de rest was er nog een andere jongen in de badkamer, maar ik maakte me meer zorgen om mijn uiterlijk en eerste indruk nu dan hem, hij leek namelijk veels te druk met zijn haar om op mij te letten.


    Bowties were never Cooler

    (I know, maar ik liet het je gewoon weten)


    help

    Annabelle Fritton
    'Annabelle maar noem me maar Bels of Lea.' glimlach ik en kijk hem dan vragend aan. 'Jij?' Ik heb geen zin om mijn achternaam er bij te zeggen. Vanaf dat de meeste weten dat ik het nichtje ben van het schoolhoofd, mijden ze me. Ookal zijn ze dol op haar en houden de meeste van deze school toch willen ze liever niet bij me in de buurt zijn, geen idee waarom.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    5TYLE5 schreef:
    Ethan William Peterson | Geek.
    Toen Ethan George in het vizier kreeg liep hij op hem af. "Hallo, George. Zin in het nieuwe schooljaar? Naar het schijnt krijgen we een nieuwe docent Engels." Dat zei Ethan enkel en alleen zodat hij weer kon uitsloven en het lievelingetje worden van de docent. Maar veel hoefde hij daar niet voor te doen. Zolang men maar geen streken uithield met de leerkracht was je het lievelingetje. En meestal waren er dat weinig. Ethan was een redelijk goeie en voorbeeldige student. Behalve die ene keer dat er een leerkracht was die iedereen afblafte had Ethan geholpen bij het weghelpen. En natuurlijk wanneer er grappen werden uitgehaald met nieuwe leerlingen deed hij ook mee. Dat was gewoon te grappig.



    George Kensington - Geek

    Ik kijk naar mijn tassen, ik had volgens mij veel te veel boeken mee genomen. 'Hoi George. Zin in het nieuwe schooljaar? Naar het schijnt krijgen we een nieuwe docent Engels.' Hoor ik achter me. Ik draaide me om. 'Hey Ethan. Ja, jij? Ow, ik hoop dat hij goed kan uitleggen.' Zeg ik. Bij leraren was goed uitleggen een pluspunt. Ik pak mijn tassen van de grond. 'Ga je mee naar onze kamer? Dan kan ik mijn spullen wegzetten.' Vraag ik. Ik strijk mijn schooluniform glad en kijk Ethan aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [wie wil mij ontmoeten???:P]

    dan bedoel ik Lou, niet Michael:P

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:33 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    (oke ik schrijf zo nog 1 post en dan ga ik, want ik moet zo nog even huiswerk maken --')


    On wednesdays we wear black

    [okeee]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sylvesti schreef:
    Daniel Ianto Howell
    Ik sleepte mijn spullen verder en keek om mij heen. Ik zag er waarschijnlijk ook niet uit na zo'n lange reis. Daarbij kwam dat iedereen hier in uniform liep en ik nogsteeds gewoon jeans met een sweater droeg. Ik sleepte mijn spullen dus maar verder naar een plek waar badkamer boven stond. Ik ging binnen en begon ik een hoekje te graven in mijn koffer waar veel kleren in zaten die ik als uniform kon gebruiken. Voor de rest was er nog een andere jongen in de badkamer, maar ik maakte me meer zorgen om mijn uiterlijk en eerste indruk nu dan hem, hij leek namelijk veels te druk met zijn haar om op mij te letten.


    Nathaniel

    Opeens hoor ik iemand binnen komen en kijk op. Een jongen, ken hem niet. Boeit me dus ook niet..
    Ik begin weer met mijn haar en vloek wat. wanneer gaat dat spul er nou eindelijk uit..
    Ik kijk even in de spiegel, en zie dat het alleen nog wat plukjes zijn. Ik haal mijn schouders op, beter krijg ik het niet..


    El Diablo.

    Demian Samorena
    'Nou bels, ik heet Demian, Demian Samorena.' Zuchtend kijk ik haar aan. 'Misschien ken je mijn irritante tweeilingzus.' Oke ik vond haar niet echt irritant, maarja ze kwam steeds in de problemen en wie moest haar er dan weer uithalen? Juist ja. Ik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:37 ]


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    (oke ik schrijf zo nog 1 post en dan ga ik, want ik moet zo nog even huiswerk maken --')


    O.O nu nog?!


    help

    Dan
    Ik keek toen hij in de spiegel keek. Zijn gezicht zag er opzich aardig uit. Ik sleurde een bloes en mijn jasje uit de plunjebaal, zette mijn rugzak neer en ging recht staan op mijn trui uit te trekken. Ik trok de bloes aan en begon hem dicht te knopen terwijl ik weer naar de jongen en de spiegel keek. Mijn haar zag eruit als leeuwenmanen. Ik liet mijn bloes dus maar half open hangen en trok mijn borstel uit mijn tas en begon driftig te borstelen. Zo kon ik mijn eerste schooldag toch niet beginnen.


    Bowties were never Cooler

    Annabelle Fritton
    'Ik denk van wel.' grinnik ik. Iedereen geraakt hier constant in de problemen maar zijn achternaam komt me wel bekend voor. Ik zit even te denken misschien kan ik een week bij de chavs gaan en zien hoe het me bevalt. 'Wel ik denk dat ik een oplossing heb. Ik kijk gewoon of ik me amuseer bij jullie groep en zo niet dan zoek ik verder, zo wel, dan ben ik een chav.' zeg ik simpel. Dat ik daar vorig jaar niet opgekomen ben! Het had me veel gezaag bespaard van de Posh Totty's en de Geeks.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Annabeth schreef:
    (...)

    O.O nu nog?!


    (Jep, --' Ik heb morgen 4 toetsen waarvan 1 meetelt voor mijn eindexamen x_x)


    On wednesdays we wear black

    [succes zou ik zeggen O.o]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'