• Ja ik weet niet wat ik moet vragen voor kerstmis.
    Ik wil super graag Harry Potter related sieraden maar die wilt mijn moeder me niet geven, dus moet ik andere dingen bedenken.
    Iemand ideetjes?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Boeken, lots of boeken.
    Films, cd's, andere sieraden..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Boeken, lots of boeken.
    Films, cd's, andere sieraden..


    Ja maar alle boeken die ik leuk vind leen ik gewoon bij de bieb, heb geen nood aan ze zelf te hebben.
    Films hoef ik ook niet, die kijk ik wel op de tv. Cd's hoef ik ook niet, daar heb ik youtube voor en tja andere sieraden weet ik niet zo snel wat ik wil hebben.:\


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja maar alle boeken die ik leuk vind leen ik gewoon bij de bieb, heb geen nood aan ze zelf te hebben.
    Films hoef ik ook niet, die kijk ik wel op de tv. Cd's hoef ik ook niet, daar heb ik youtube voor en tja andere sieraden weet ik niet zo snel wat ik wil hebben.:\


    Oh dear.. Zo krijg je inderdaad niet gauw iets.. Hmmm. Poster van dit of dat?
    Ik had een sjaal gevraagd voor de surprise of woordenboeken voor op school. Gewoon dingen die je nodig hebt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oh dear.. Zo krijg je inderdaad niet gauw iets.. Hmmm. Poster van dit of dat?
    Ik had een sjaal gevraagd voor de surprise of woordenboeken voor op school. Gewoon dingen die je nodig hebt.


    Ja maar kijk die praktische dingen die ik nodig heb die krijg ik gewoon zo als ik het nodig heb weet je wel.:x Ik vind het zo stom om dat te vragen voor kerstmis.
    Voor kerst wil ik juist dingen vragen die ik normaal niet zou kopen of niet krijg weetje wel.xd En ja ik ben lastig ik weet het.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    ik heb zo'n ketting gevraagd waarmee je muntjes kunt veranderen.
    Zelf heb ik een pandora armband met bedeltjes en elk bedeltje heeft zijn verhaal.
    ook erg leuk en de meeste bedels zijn niet duur.
    Dit is de site.
    www.slimstars.nl
    je kan nog vragen
    -hp boeken
    -andere boeken
    -sieraden
    -geld
    -mooie kleding(als je gala hebt iets voor gala feest van binnenkort.)
    -nagellak
    Zelf vraag ik niet veel het enige wat ik wens is nagellak of een leuk bedeltje of die ketting.
    meer heb ik niet gevraagd.
    not real misschien dat ik iets heb gezegd dat onbewust is gezegd, maar verder niks!\
    mocht je nog meer willen weten:)ask me:)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Wel, misschien leke dingen voor je verjaardag? Dan geef je je kamer gewoon een make-over^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Geld? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Befree schreef:
    ik heb zo'n ketting gevraagd waarmee je muntjes kunt veranderen.
    Zelf heb ik een pandora armband met bedeltjes en elk bedeltje heeft zijn verhaal.
    ook erg leuk en de meeste bedels zijn niet duur.
    Dit is de site.
    www.slimstars.nl
    je kan nog vragen
    -hp boeken
    -andere boeken
    -sieraden
    -geld
    -mooie kleding(als je gala hebt iets voor gala feest van binnenkort.)
    -nagellak
    Zelf vraag ik niet veel het enige wat ik wens is nagellak of een leuk bedeltje of die ketting.
    meer heb ik niet gevraagd.
    not real misschien dat ik iets heb gezegd dat onbewust is gezegd, maar verder niks!\
    mocht je nog meer willen weten:)ask me:)


    Hmmmm, kan allemaal wel maar ik denk nou ook niet van, "Hebben!" weet je wel.xd
    Ja meer tips zijn altijd welkom.xD

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 18:40 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Oorbellen (die kan je voor niet zo duur krijgen bij de six of claires)
    Dingen voor in het haar
    Een grote zak pepernoten
    Chocolade
    CD's
    Make-up


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Oorbellen (die kan je voor niet zo duur krijgen bij de six of claires)
    Dingen voor in het haar
    Een grote zak pepernoten
    Chocolade
    CD's
    Make-up


    Ik alergish voor nep (kan alleen zilver of goud) dus helaas geen oorbellen voor mij. In me haar gebruik ik niks, chocolade...ik ben aan het lijnen.xd cd's vind ik nutteloos, daar heb ik youtube voor en make-up jat ik van me mams hahaha.:$


    You were born original, don't die as a copy.

    laptopxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    drakenoorbellen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    laptopxD


    Heb vier jaar geleden ofzo al gekregen en ik moet er minstens vijf jaar mee doen.:x


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha je bent wel moeilijk zeg;)
    Ik vind het ook altijd moeilijk om kadoos te bedenken. Voor sint krijgen wij altijd een scheurkalender je kan misschien een leuke uitzoeken. Hou je misschien van kookboeken?
    Woon je toevallig in Utrecht? Daar is een geniale winkel: Keck en LIsa [url] http://www.keckenlisa.nl/[/url]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 14:29 ]


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Damare schreef:
    Haha je bent wel moeilijk zeg;)
    Ik vind het ook altijd moeilijk om kadoos te bedenken. Voor sint krijgen wij altijd een scheurkalender je kan misschien een leuke uitzoeken. Hou je misschien van kookboeken?
    Woon je toevallig in Utrecht? Daar is een geniale winkel: Keck en LIsa [url] http://www.keckenlisa.nl/[/url]


    Klopt ik ben erg moeilijk, dat weet ik zelf als de beste want ik kan niks bedenken hahaha. Ik woon in Limburg en ik hou niet van kookboeken nee.xD
    Toch bedankt voor het idee!='D


    You were born original, don't die as a copy.