• Ja ik weet niet wat ik moet vragen voor kerstmis.
    Ik wil super graag Harry Potter related sieraden maar die wilt mijn moeder me niet geven, dus moet ik andere dingen bedenken.
    Iemand ideetjes?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Een spelletje voor op je wii/playstation/xbox/... ?

    Ik weet nog wel wat leuks c:
    Als je van nail art houdt kan je stiften voor je nagels vragen. Daarmee kan je leuk op je nagels tekenen. Ik heb ze zelf ook en ze zijn echt heel handig


    26 - 02 - '16

    Knikkebeen schreef:
    Een spelletje voor op je wii/playstation/xbox/... ?


    Hmmm ja kan, misschien de sims3 ofzo, alhoewel ik niet sta te springen om die te krijgen maar goed het is wel oké.:P


    You were born original, don't die as a copy.

    Opera schreef:
    Ik weet nog wel wat leuks c:
    Als je van nail art houdt kan je stiften voor je nagels vragen. Daarmee kan je leuk op je nagels tekenen. Ik heb ze zelf ook en ze zijn echt heel handig


    Oh, ja dat kan. Ik hou van Nail art maar doe het niet omdat ik zo slecht er in ben.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh, ja dat kan. Ik hou van Nail art maar doe het niet omdat ik zo slecht er in ben.xd


    Ik ben er ook niet zo goed in maar ik doe simpele dingen zoals stippen en strepen. Dan zijn die pennen echt ideaal.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Ik ben er ook niet zo goed in maar ik doe simpele dingen zoals stippen en strepen. Dan zijn die pennen echt ideaal.


    Hmmm en waar zou je die moeten krijgen?xD


    You were born original, don't die as a copy.

    Zoek iets uit op ebay. :3
    Ik heb daar bijvoorbeeld studs, zo'n draakje dat door je oor gaat en om je oor heen krult - oorbel en een awesome klok met een snor erop vandaan. ^^


    life is awesome

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmmm en waar zou je die moeten krijgen?xD



    Internet c:


    26 - 02 - '16

    Creativity schreef:
    Zoek iets uit op ebay. :3
    Ik heb daar bijvoorbeeld studs, zo'n draakje dat door je oor gaat en om je oor heen krult - oorbel en een awesome klok met een snor erop vandaan. ^^


    Hmmm, ja ik hoef niet echt dringend nieuwe sieraden, heb iets van 25 armbanden en 25 kettingen, 8 paar oorbellen (nep ben ik allergisch voor dus die draag ik amper) en drie paar ringen die ik ook niet zo veel draag omdat ik ringen irritant vind.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Een suikerspinmachine :Y)


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Een suikerspinmachine :Y)


    Whaha lijkt me wel vet maar vrij nutteloos, gebruik je een paar keer en dan ben je er op uitgekeken?xD


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Whaha lijkt me wel vet maar vrij nutteloos, gebruik je een paar keer en dan ben je er op uitgekeken?xD


    Tuurlijk niet, suikerspinnen zijn een verslaving o.o


    El Diablo.

    Malino schreef:
    (...)

    Tuurlijk niet, suikerspinnen zijn een verslaving o.o


    Lol laat dan maar zitten, word ik moddervet.D=


    You were born original, don't die as a copy.