• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- MyGash
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan Curlies.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Ik ga ondertussen ned 1 kijken, over opstand tegen kanker. Heel mooi [: ]

    [Ik ben ook daarnaar aan het kijken.(:
    Ik reageer morgen weer, kanker gaat voor mij voor.(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    (ok :3 veel kijkplezier.jammer ik heb die zender niet :c )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oke dit moet ik kwijt o-o. Ik sta op tegen kanker voor mijn lieve broertje. Ik ben vreselijk irritant, he?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O-U-T-F-I-T
    Ik knik en zoek rustig verder door de kleding rekken en vind dan het perfecte jurkje en grijns en trek het snel aan en mijn figuur komt er perfect in uit. Al snel heb ik ook het paar perfecte schoenen, gewoon een eyecatcher, perfect! Ik haal overal de kaartjes vanaf en stop mijn andere kleding in de tas met wapens en kijk dan even vluchtig door de zaak en loop dan snel de winkel uit zonder dat iemand het ziet, de camera had Charabella al uitgeschakeld. Ik grijns dan en loop dan een salon binnen, als ik iets doe, doe ik het goed. Een kwartiertje/halfuurtje later sta ik weer buiten met mijn haren perfect gedaan en mijn blauw/groene ogen met lichte kleuren opgemaakt en mijn lippen fel roos gestift. Ik kijk dan nog eens naar een spiegeling van mezelf in een raam en knik dan goedkeurend. Perfect. Ik glimlach en loop naar het restaurant waar ik met Charabella en Alice heb afgesprokken. IK ben dan misschien een stuk later, maarja, perfectie heeft tijd nodig is het niet. Ik grinnik even om mijn gedachten en stap het restaurant binnen en loop naar de man. 'Reservering.' zegt hij dan streng en ik kijk in het boek en kijk even bedenkelijk. Welke naam heeft ze gekozen. Al snel zie ik dan een reservering van 3 en zie erbij staan dat de derde nog moet komen, bingo! 'Wilson.' zeg ik dan en kijk de man strak aan en hij leidt me naar de tafel en al snel zie ik Charabella en Alice zitten en grijns en neem plaats. 'Hey. Misschien laat, maar ik ben er.' zeg ik dan grijnzend.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 14:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Joanne heeft niks te doen-_-)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Charabella Aidenn Borges

    Mijn voorgerecht en die van Alice kwamen eraan. Vriendelijk bedankte ik de ober en ritste mijn tasje weer dicht. Dan maar geen revolver. 'Scarlett, waarom vermoord jij mensen?' Vroeg ik zachtjes. Een nieuwsgierige blik was in mijn ogen te zien. Ik sneed het dunne vlees en stopte een stukje in mijn mond. Ondertussen tikte ik met mijn voet op de grond en keek hoe laat het was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alice Mc.Florence
    'Hey. Misschien laat, maar ik ben er.'ik keek op en zag Scar."Hey,Scar."zeg ik met een glimlachje en ons eten word opgedient.Ik begin wat te drinken van de sope,die nog veel te heet is,waardoor ik mijn tong verbrand.Ik trek een raar gezicht en wacht nog even tot mijn soep nog meer verkoeld is.Ik vroeg me af wat Camille en Joanne nu aan het doen waren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O-U-T-F-I-T
    Ik kijk ze beide even aan en ze krijgen al hun voorgereden en ik bestel ook wat en een water en richt me dan op Charabella en slik van wat ze vraagt. 'Waarom zou je dat willen weten, sinds wanneer heb je daar interesse in.' mompel ik dan en ik zie dan dat de ober met mijn water aankomt en dat voor me neer zet en ik knik even vriendelijk en neem een nipje van mijn water en zet het dan weer voor me en kijk naar Charabella en dan weer naar Alice en weer terug naar Charabella. 'Laten we beginnen met waarom jij moord.' zeg ik dan en kijk jaar strak aan.

    [wist even niks beter, dus sorry voor slechte/korte stukje...]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 14:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eenhoornpoep --> Purrfect


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Charabella Aidenn Borges

    'Wil je zeggen dat Ik het niet goed doe? Zo klink je wel' mompelde ik zacht en ik keek onder mijn wimpers. 'Dat weten jullie al lang. Ik wil gewoon het van jou weten. Schaam je je ervoor? Ben je weggelopen? Kan je in de toekomst kijken? Oh, ik weet het! Je komt uit Narnia!' zei ik doodserieus, wat ik ook serieus bedoelde. Ik lachte twinkelend en opgewekt naar Scarlett. 'Ja he? Hebben ze daar echt bevers die kunnen praten? Ik heb alleen deel 1 gezien' vertelde ik haar. Weer keek ik haar nieuwsgierig aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nyan schreef:
    Zayn Malik
    Net als ik wou opstaan om terug naar huis te gaan ging mijn gsm af.Op mijn schermpje stond Liam.Ik nam op "Heey,Liam."zeg ik en wandel terug naar mijn huis.

    (sorry alweer,voor dit korte stukje :s)


    Liam James Payne
    'Heey, Liam.' Ik spring blij op. Eindelijk iemand die opneemt. Of nou eindelijk, hij was pas de tweede die ik had geprobeerd, maar goed.
    'Hé Zayn!' Mijn stem klonk extra luid. Oeps. Ik verlaag het volume iets en begin dan verder te praten. 'Ik verveel me. Kan ik langskomen?' Ik hoop van wel.

    [Sorry, ook voor mijn korte post en mijn late reageren!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik
    'Hé Zayn!' klonk er luid door mijn speaker waardoor ik het even verder van mijn oor zette en toen het stilller was terug aan mijn oor zette.'Ik verveel me. Kan ik langskomen?'vroeg hij dan ,waardoor ik even glimlachte."Is goed Li,ik was net even mijn hond aan het uitlaten,maar ik ben zo bij mijn huis,dus zie ik je daar dan?"vroeg ik hem.Het was toch nog zo'n 5 minuutjes wandelen tot ik er was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    'Is goed Li, ik was net even mijn hond aan het uitlaten, maar ik ben zo bij mijn huis, dus zie ik je daar dan?" Ik knikte heftig, tot ik door kreeg dat niemand dat natuurlijk zou opmerken.
    'Oké is goed! Ik ben in 10 minuten bij je!' antwoordde ik daarom en klikte het gesprek weg. Ik zocht mijn spullen bijeen: sleutels, ID, vals ID, m'n oortje met het hoofdkantoor voor noodgevallen, mijn wapen en als laatst mijn telefoon. Ik stopte het allemaal in een zwarte rugzak die ik op mijn rug hees. Ik stapte naar buiten, opweg naar huize Malik.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Mweh , Joanne heeft nog steeds niets te doen D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Mweh , Joanne heeft nog steeds niets te doen D: ]


    [Ik ga nu reageren op Charabella en ik kan zeggen dat Scar niet al te blij is met haar reactie dus ik denk dat ik Scar boos laat weglopen, dan kunnen Joanne en Scat meeten! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp