• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- MyGash
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan Curlies.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Is goed^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    'Oké is goed! Ik ben in 10 minuten bij je!' antwoorde hij en hij had het gesprek weg geklikt.Ik stak mijn gsm weer in mijn broekzak en zag dat ik thuis was aangekomen.Ik ging naar binnen en liet Hatchi los waarna ik mijn jas een de kapstok ging en naar de woonkamer ging waar ik me in de zetel plofte en even tv keek.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:19 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O-U-T-F-I-T
    Ik kijk Charabella aan en frons. 'Dat zeg ik niet, ik zeg helemaal niet dat je het niet goed doet.' mompel ik dan ook en kijk haar nog steeds strak aan, waar kwam dit nou zo plots vandaan... ?? Ik zucht even en als ze dan weer verder praat wordt mijn blik steeds bozer, bijna woedend. Wat denk ze wel niet, dat zomaar zo te zeggen en ze zegt alles ook nog zo dood serieus, ze weet niks van mijn verleden en waarom ik dit doe, dus wat maakt haar het recht hebben dit zo te zeggen?! 'Ja, ik weet het al lang, jouw reden en moet ik eerlijk zijn, ik vind je reden maar belabberd!' sis ik dan woedend. 'Misschien vlucht ik er inderdaad wel voor weg, schaam ik me ervoor, maar jij, ja jij, weet niet hoe het is om al je geliefden en familie kwijt te raken voor je ogen. En zeg niet dat je het wel doet, want jij hebt het aan jezelf te danken, jij hebt ervoor gekozen ze uit te moorden, ik niet, ik had geen keus, misschien zat ik hier wel helemaal niet meer, ik ben op het nippertje aan mijn eigen dood ontsnapt.' sis ik dan en ben echt woedend en mijn handen zijn gebald in vuisten. Als ze dan ook nog over Narnia en toekomst kijken begint word ik alleen maar nog bozer en bijt mijn kaken strak op elkaar. 'Jij bent nog wel de oudste hier, zou je ook niet zeggen.' mompel ik dan en ga staan en kijk haar nog eens met een woedende blik strak aan. 'Geloof maar in je eigen sprookjes Charabella, maar dit is de echte wereld en die is harder dan je denkt. Maar daar kom je nog wel achter.' sis ik dan en loop dan met grote passen het restaurant uit, pak bij de uitgang vlug mijn spullen en jas en loop weg en een traan loopt langs mijn wang, ik zag weer alles voor me, de dood van mijn ouders, familie, vrienden, iedereen van wie ik hou voor mijn ogen, dit is de reden waarom ik er nooit over wil praten, het doet nog steeds veel pijn, maar hoe kon Charabella, hoe kon ze dit doen, zeggen, ze zal zeker nog lang niet van me af zijn, hier zou ik nog op terug komen. Ik veeg dan vlug mijn tranen weg en loop stug door de koude straatjes van Londen en zucht.

    [Niet heel goed maarja...]

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 13:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charabella Aidenn Borges

    Mijn lippen legde ik zacht op elkaar en mijn wenkbrauwen vormden zich iets naar onder. Ik keek naar beneden en legde netjes mijn handen op elkaar en vlocht mijn vingers in elkaar. 'Heb ik wat verkeerd gedaan?' fluisterde ik met neergeslagen ogen. 'Kan je dan van iemand houden?' vroeg ik pril, nieuwsgierig. Mijn mooi gekleurden lippen vormden een kleine "oh" toen ik erover nadacht. 'Hield jij ooit van iemand, Alice?' bleef ik doorvragen, meteen over mijn gevoel heen. Een gemeende glimlach verscheen er op mijn gezicht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    Ik snoof diep de buitengeur op, ik was dol op buiten zijn. Alleen doordat we aardig bekend waren, ging het steeds moeilijker om onherkend te blijven. Dit keer had ik mijn hoofd diep weggestoken in mijn capuchon. Gelukkig was het wandelingetje naar Zayn's huis niet zo ver. Al snel stond ik voor de deur en belde aan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Charabella weet echt niet wat ze fout gedaan heeft hè? XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alice Mc.Florence
    Scar was uitgevlogen tegen Char en was dan boos wegelopen ,waardoor de sfeer nu weg was.Char had niet over haar woorden nagedacht,want het was best wel dom wat ze daarnet zei.'Kan je dan van iemand houden?'vroeg ze pril.En ik keek even naar mijn schoot.'Hield jij ooit van iemand, Alice?' vroeg ze dan,waardoor ik opkeek."Ik hield van mijn broers."mompelde ik dan.Mijn hongergevoel verdween eingelijk een beetje."En jij?"vroeg ik haar dan.

    Zayn Malik
    Niet veel later hoorde ik de deurbel gaan.Ik stond op en slenterde naar de voordeur ,waar ik opendeed en glimlachte naar Liam."Hey,kom binnen!"zeg ik blij en laat hem dan binnen,als hij binnen was deed ik de deur weer toe."Wil je wat te drinken?"vroeg ik hem dan.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 13:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joanne Mikayla Brights
    Ik beet op mijn lip en bekeek weer snel de lijst. Een beetje onhandig pakte ik mijn telefoon en tikte 'MI6' in bij mijn zoekapparaat. ''HES , ZJW , NJH , LJP en LWT..'' Dacht ik hardop na. Hun initialen komen me ergens bekend voor. Ik klikte op de HES en er kwam allemaal informatie binnen. ''Oh. Die boyband..'' mompelde ik. Ik lachte het uit. Hoe kunnen zij geheime agenten worden?! Nooit. Dit wordt gewoon té makkelijk , voor mijn gevoel. Kom op , ze zingen en ze zijn idioot. Meer kan ik niet krijgen , althans - het zou wel een goeie grap zijn als ze iemand konden vermoorden. ''Maar die Harry ziet er niet verkeerd uit..'' mompelde ik. Het kon me niet meer schelen dat er allemaal mensen op straat liepen en er een kans was dat ze me raar aankeken. Ik botste tegen iemand op en ik keek op van van mijn mobiel. ''Scarlett?'' Ik fronste mijn wenkbrauwen , toen pas zag ik haar tranen. ''Wat in hemelsnaam is er gebeurd?!'' riep ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [N'ahh]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O-U-T-F-I-T
    Ik loop nog stug door en bots dan tegen iemand op en val bijna op de grond. 'Kijk uit je doppen idi-' val ik al uit, maar zie dan Joanna staan en zegt en word meteen weer wat rustiger. 'Sorry, ik wist niet dat jij het was.' mompel ik dan en ga weer recht staan en kijk haar aan. Als ze dan vraagt, meer roept wat er is gebeurt zucht ik even en sla even mijn ogen neer en kijk dan weer op en kijk haar aan. 'Charabella was weer bezig.' mompel ik dan en schud even mijn hoofd. 'Bitch..' mompel ik dan zacht, ik was nog steeds niet helemaal rustig en nog boos op haar. 'Maar goed, waar was jij mee bezig?' mompel ik dan en kijk haar aan en glimlach even zwakjes, ik moest gewoon even ergens anders aan denken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charabella Aidenn Borges

    'Nee. Mijn ouders waren eerder tieners toen ik geboren werd en mijn broer was een eikel' fluisterde ik. 'Daarom ben ik gaan moorden. Ik haat jongens, ze respecteren niemand' siste ik door mijn tanden. 'Die camera's nemen alles op. Ik ben weg' mompelde ik en ik hield een ober aan. 'Sorry mevrouw, we hebben nog een afspraak. Mag ik de rekening voor het voorgerecht?' vroeg ik met een glimlach. Ze knikte en bracht de rekening. Ik legde het geld naar en wenkte Alice om weg te gaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Joanne Mikayla Brights
    Ik keek haar schuin aan. ''Een moordplan. Het was mijn vader's plan. Maar nu hij er niet meer is..'' Ik sloeg mijn ogen neer. ''Maar ja , eumh.. De Britse geheime dienst. One Direction en Louise Mackenzie.'' somde ik op. ''Als het lukt ontvoeren we ze en vermoorden ze. Het is niet zo simpel. Het is de geheime dienst.'' zei ik neutraal. ''Als je mij wilt helpen , graag.'' Ik glimlachte zwakjes. Het bracht herinneringen van mijn vader op , die ik niet wilde. Ik beet hard op mijn lip en keek Scarlett aan. Er was ook iets met haar aan de hand , maar het was beter dat ik dat niet ging vragen. God , hoe kan ik zo zwak zijn door de dood van mijn vader?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ben even weg, reageer straks!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alice Mc.Florence
    'Nee. Mijn ouders waren eerder tieners toen ik geboren werd en mijn broer was een eikel' antwoorde ze.'Daarom ben ik gaan moorden. Ik haat jongens, ze respecteren niemand' zei ze.Ik wilde zeggen dat dat niet waar was,maar ik hield mijn mond maar.Mijn broers waren er niet meer,en ik maakte liever geen ruzie.'Die camera's nemen alles op. Ik ben weg' zei ze waarna ze op stond,ik keek haar na en zag dat ze een ober aan hield en er wat tegen zei,daarna wenkte ze me.Ik nam nog een slok water en besloot dan haar te volgen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Curlies schreef:
    Joanne Mikayla Brights
    Ik keek haar schuin aan. ''Een moordplan. Het was mijn vader's plan. Maar nu hij er niet meer is..'' Ik sloeg mijn ogen neer. ''Maar ja , eumh.. De Britse geheime dienst. One Direction en Louise Mackenzie.'' somde ik op. ''Als het lukt ontvoeren we ze en vermoorden ze. Het is niet zo simpel. Het is de geheime dienst.'' zei ik neutraal. ''Als je mij wilt helpen , graag.'' Ik glimlachte zwakjes. Het bracht herinneringen van mijn vader op , die ik niet wilde. Ik beet hard op mijn lip en keek Scarlett aan. Er was ook iets met haar aan de hand , maar het was beter dat ik dat niet ging vragen. God , hoe kan ik zo zwak zijn door de dood van mijn vader?


    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    O-U-T-F-I-T
    Ik knik. 'Klinkt goed.' mompel ik dan en kijk haar ook even schuin aan als ze haar plan uitlegd. Ik grinnik even. 'Bedoel je die boyband "One Direction"?' vraag ik dan en grinnik even. 'Een boyband bij de geheime dienst, dat gaat nog wat worden.' zeg ik dan en schiet even kort in de lach. 'But I'm in.' zeg ik dan als ik uitgelachen ben. Mijn voornemen was dan ook de hele geheime dienst uitmoorden, zij hebben dingen van mij afgepakt, nu pak ik dingen van hun af. 'Misschien onderschat ik ze inderdaad, dit gaat nog een hele opdracht worden, maar we gaan dit doen en goed.' zeg ik dan en een strijdvaardige blik is in mijn ogen te zien. Het bracht volgensmij net zoals bij Joanne herinneringen op, bij mij van mijn familie, vrienden, nog steeds staat het vast gegraveerd in mijn gedachten, hun dood recht voor mijn ogen. Ik schud even kort mijn hoofd, probeerdend de gedachten weg te laten gaan, maar zonder baat, het blijft zich herhalen in mijn gedachten, over en over en ik bijt nu net zoals Joanne ook hard op mijn lip. Dit soort momenten liet me zwak voelen, maar ik moet doorgaan en het zal lukken! 'Joanne, misschien is het beter dit nog tussen ons te houden en eerst het hele plan uit te werken en dan pas de anderen er bij te betrekken.' mompel ik dan twijfelend en kijk haar aan. 'Gaat het ook met jouw?' mompel ik dan toch twijfelend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp