• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    [Is het een leuk idee als ik Demi Lovato ook doe. Is misschien leuk voor Niall ^^]

    Olivia Greenwald

    Ik volgde Louis even die richting Liam renden in een hoop hem te kalmeren. Ik was er even versteld van geweest, nog nooit had ik iemand zo boos gezien. Ik keek Niall even aan en kwam naast hem staan. "Denk je dat het weer goed komt met hem?" vroeg ik terwijl ik nog even naar Liam en louis keek en toen Niall aankeek en mijn hoofd een beetje kantelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Jahoor (: LOL, arme Liam, hij heeft niemand meer XD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Ik kon geen woord uitbrengen. De felle pijn in mijn hand negeerde ik en ik keek naar Louis. 'Wat?' mompelde ik hees, nogsteeds met een gezicht vol tranen. Ik waardeerde het zo erg dat mijn vrienden me wilden helpen. Maar op dit moment kon het me niks schelen. Wetend dat vroeg of laat toch Niall of Louis me mee naar binnen bracht, liep ik zelf al. Ik keek naar iedereen die op de bank zat of ergens anders stond. Allemaal waren ze vrolijk aan het praten, wat me steeds meer pijn deed. Wetend dat mijn ogen helemaal rood waren en dat voorlopig nog steeds zullen zijn vanwege de tranen, bleef ik staan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik keek even opzij naar Olivia die naast mij was komen staan. Toen ik weer vooruit keek naar Louis en Liam. "Ja, hij heeft alleen tijd nodig. In zo'n situatie is dat logisch. Hij heeft het zwaar." zei ik vol medelijden. Maar wat ik zei was waar, het was inderdaad zwaar om Liam zo te zien. Dan ook nog denkend dat niet alleen wij, maar de rest van de wereld dit ook nog zou weten door dit programma. Plus dat het via Twitter razendsnel zou gaan. Ik zuchtte even, hopelijk kwam het goed.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Louis William Tomlinson

    Ik sla een arm rond Liam zijn schouders en loop met hem naar binnen. 'Kom.' Ik loop met hem mee naar boven. Daar zet ik hem op de bank en pak toystorie 1, 2 en 3. Daar werd hij altijd blij van. 'Je hoeft verder nergens over te praten.. Maar als je dat wel wilt luister ik. ' Ik zet de tv aan en start de film.

    Olivia Greenwald

    "Ja, hij heeft alleen tijd nodig. In zo'n situatie is dat logisch. Hij heeft het zwaar." zei Niall vol medelijde. Ik knikte begrijpend. Dat kon ik me goed voorstellen, de meeste mensen willen alleen zijn als ze ontzettend boos zijn. Maar wat ik nog het ergste vind, is dat dít als een lopend vuurtje de hele wereld rond gaat vanwege de camera's. Iets waarvan ik nogsteeds niet wist waar ze zaten, iets dat me lichtelijk irrteerden aangezien ik ze op dit moment het liefst uit zou willen zetten. Ik zuchtte zachtjes terwijl ik zie hoe de twee naar binnen lopen. "Ik begrijp het wel, en hij heeft inderdaad tijd nodig om weer tot rust te komen"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    'Woody!' Mompel ik tegelijk met de stemmen. Ik kende de tekst uit mijn hoofd, maar was verder toch maar stil en keek naar het scherm. Normaal zou ik enthousiast met een bak popcorn gaan kijken maar dit keer keek ik letterlijk doods uit mijn ogen. Danielle pakte lachend mijn hand vast en keek met me naar Toy story. Net op het leuke stukje sloeg ze expres haar handen voor mijn ogen. 'Nou! Nu heb ik het gemist!' Jammerde ik als een klein kind. 'Ik maak het wel goed' lachte Danielle en ze drukte een kus op mijn mond. Een grijns sierde mijn lippen. Dat moment bleef me achtervolgen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 21:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    "Ik begrijp het wel, en hij heeft inderdaad tijd nodig om weer tot rust te komen" mompelde Olivia, zo te horen uit medelijden. Ik kon alleen maar even knikken. Nu hadden we even een gespannen sfeertje. Louis had Liam meegenomen naar binnen, waarschijnlijk naar de rest, terwijl Olivia en ik nog buiten stonden. Ik in mijn zwembroek en zij met doorweekte kleren. Iets moest het ijs breken. Komop Niall, stap over je angst heen, maak de sfeer vrolijk. Zo ging dat in mijn hoofd, het werkte volgens mij nooit. Maar goed, dat maakte niets uit. Ik haalde diep adem en vroeg de domste vraag die er was. "Zullen we weer zwemmen?" vroeg ik, toen ik voelde dat mijn wangen alweer begonnen te kleuren. Shit.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    Het was een tijdje stil en je kon de vogeltjes horen fluite, ik haalde even een hand door mijn natte haar waarna ik zachtjes zuchtte. Net toen ik mijn lippen van elkaar af wou halen om weer wat te zeggen was Niall me voor. "Zullen we weer zwemmen?" Ik giechelde zachtjes om de licht rode kleur op zijn wangen, waarna ik even in mijn onderlip beet en knikte. "Klinkt wel goed, misschien dat dat een beetje voor afleiding zorgt" een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht waarna ik Niall zijn hand beet pakten en hem mee het water introk. Een rilling ging over mijn rug toen ik weer boven was waarna ik even klappertande voor een moment. "Koud!"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan

    Een warme gevoel pakte mijn hand en sloot zich door mijn lichaam. Ik werd meegetrokken richting het zwembad, wat ik pas later zag. Het water plensde door mijn lichaam alle kanten op. "Koud!" zei Olivia en je zag dat ze een beetje trilde. Ik grinnikte eventjes. Vervolgens knikte ik ten teken dat ik het met haar eens was. "Althans is het wel een mooi zwembad." merkte ik nu pas op. Nu pas keek ik goed om me heen en zag dat het er best goed uitzag. Het was modern ingericht wat het ook weer stijlvol maakte. Het was niet verkeerde. Ik begon te spetteren met water richting Olivia en nu pas had ik er plezier in.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    "Althans is het wel een mooi zwembad." Ik grinnikte zachtjes om Niall zijn opmerking en keek ook even rond. "Dat is het inderdaad." zei ik een beetje bewonderend. Dit hele huis was mooi, dus eigenlijk was het dan ook wel van zelfsprekend dat het zwembad dat was. Maar ik had er inderdaad ook nog niet zo heel erg na gekeken. Spetterend water viel tegen mijn wang aan waarna ik het even weg veegde met mijn vinger, maar toen pas door had dat het Niall was die met water aan het spettere was. Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht terwijl ik hem aankeek. "Reken maar dat je die terug krijgt!" Ik zwom wat dichter naar hem toe terwijl ik het water zijn kant opspetterden en er voor zorgden dat ik zo min mogelijk geraakt werd door het water.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan

    "Reken maar dat je die terug krijgt!" gilde ze toen ze merkte dat ik aan het spetteren was, toen begon de lol pas. Ook zij begon terug te spetteren en ik kon het niet laten om het ook terug te doen. Dat was precies wat ik deed, ik begon ook weer te spetteren. Het maakte me niet uit of het ook in mijn gezicht kwam, want dat kreeg ik toch wel. Dus of het nou van mezelf kwam, maakte voor mij ook niets meer uit. Vrolijk begon ik door te spetteren, even vergeten dat Liam een probleem had. Dat kwam zometeen weer, nu had ik eventjes lol. Ik begon me lichaam door het water te verplaatsen, wat meer richting haar toe. Zodat ik haar nog beter kon raken met het spetteren.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    Een kleine lach en giechel verliet mijn mond terwijl ik mijn gezicht naar de zijkant gericht hield. Maar eigenlijk was dat voor niets, er kwam toch wel water tegen aan en mijn make-up was toch waterproof. En zo kon ik Niall niet in de gaten houden en zou hij winnen, iets waarvan ik niet wou dat het ging gebeuren. Ik lachte zachtjes terwijl ik in een rondje om hem heen liep en mijn handen wat wilder door het water bewoog en de spetters des te meer in zijn gezicht terecht kwamen. "Dank maar niet dat ik je ga laten winnen." zei ik toen ik hem aankeek, waarna ik even knipperde omdat er een dikke druppel op mijn oog viel en zich tussen mijn wimpers frutte. Heel fijn. Ahum, niet. Ik speterde wat harder en toen ik achter hem was sprong ik op zijn rug en sloeg mijn armen om hem heen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    'Danielle houdt niet van me. Ik ben een slecht vriendje' bleef ik herhalen. Ik wilde de komende maanden op mijn bed het liefst zitten huilen. Ik wilde niet naar beneden maar ik wilde ook niet boven blijven. Ik had de neiging om het huis uit te rennen en naar Danielle te rennen, gewoon omdat dat pijn deed. Van mezelf moest ik boeten. Boeten omdat ik de grootste klootzak ooit ben die zijn hele relatie binnen een dag heeft verprutst.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."