• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    Liam James Payne

    'Ik ga even mijn spullen uitpakken. En ja, dat vind ik, inderdaad' glimlachte ik naar haar. Ik stond op en schonk nog een blik aan de piano. Het was een felzwarte vleugel, wat erg mooi was. Ik lachte nog even naar Olivia en liep toen naar de slaapkamer, waar ik mijn koffers uitpakte. Mijn laptop legde ik op mijn bed, kleren hing ik in de kast, alle spullen die ik nodig had voor de badkamer legde ik naast mijn koffers neer en voordat ik nog veel meer uitpakte, ging ik op mijn bed zitten en dacht na over hoelang het zou duren voordat mijn haar weer helemaal aangegroeid was. Niet dat ik het weer lang wilde hebben, iniedergeval nu nog niet, maar ik liet het nu gewoon lang groeien. Misschien zou ik wel weer gewoon mijn haar krullen als het lang was, dat was nogsteeds mijn favoriete kapsel. Ik pakte mijn spullen die naast de koffers lagen en liep naar de badkamer, waar ik alles neerzette zodat niemand er last van zou hebben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nathaniel Henry Beaufort
    Aarzelend legde ik mijn hand op de deurklink van het huis waar ik voor een halfjaar in zou wonen. Ik zuchtte bij de gedachte dat ik zometeen met allemaal vreemde mensen zou moeten converseren, iets waar ik niet bepaald goed in was, en dan ook te bedenken dat er overal camera's zouden zijn die alles 24/7 opnamen.. Ik schraapte mijn keel en schudde zachtjes mijn hoofd. Nee. Ik was hier voor mezelf, om mijn eigen 'schrijfkunsten' te verbeteren en wie weet, misschien waren de anderen wel heel aardig? Met die gedachte opende ik de deur en liet mijn gitaar en -- toch wat kleine -- koffer tegen de muur van de hal rusten. Aan de andere koffers hier te zien waren er al mensen. Ik liep naar een ruimte die de woonkamer moest zijn en keek snel rond. Mijn ogen troffen vier andere mensen aan en ik liep hun richting op. ''Hey, ik ben Nathaniel.'' glimlachte ik en beet daarna zachtjes op mijn onderlip.

    Olivia Greenwald

    'Ik ga even mijn spullen uitpakken. En ja, dat vind ik, inderdaad' ik grinnikte zachtjes. "Is goed, en bedankt." Ik glimlachte even naar hem en draaide me weer om toen hij de kamer uitwas terwijl ik een rondje draaiden op het piano krukje, terwijl ik even rond de kamer blikten. Dit was duidelijk een van de kamers die bestemd was voor de songwriters, aangezien er instrumenten stonden. Ik haalde even een hand door mijn haren, en sloeg een zucht. Spullen uitpakken he? Dat klonk nog niet zo als een slecht idee, anders moest ik het allemaal vanavond doen. Ik stond op van het krukje en verliet de kamer waarna ik de deur achter me sloot, de trap af liep. Maar eerst, de keuken. Van dat ijs had ik een droge mond gekregen, ik opende de koelkast en pakte een fles cola waarna ik een glas inschonk,


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    Ik liep naar beneden en wilde doorlopen naar het zwembad in de tuin, maar werd tegengehouden omdat er in eens een nieuwe jongen was. 'Hi! Ik ben Liam Payne' lachte ik opgewekt naar hem. Het was best heet en ik wilde gaan zwemmen, dus had ik alleen een zwembroek aan. 'Aaaaawhh, nu moet ik alleen gaan zwemmen' pruilde ik toen ik rondkeek. Ik haalde maar mijn schouders op en liep naar buiten, waar ik gelijk in het zwembad dook. Het voelde goed om weer eens te zwemmen. Omdat het zwembad best groot was, en ik verder niks te doen had, begon ik naar de overkant baantjes te zwemmen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    Ik zette de fles terug in de koelkast waarna ik het glas pakten en een slok nam van mijn cola. Ik leunde even een beetje tegen het aanrecht aan en keek even naar buiten en grinnikte toen ik Liam zag zwemmen. Mijn hoofd schoot even richting de woonkamer waar ik weer gepraat hoorden, ik stak mijn hoofd rond het hoekje van de keuken naar de woonkamer waarna ik zag hoe er een nieuwe jongen was binnen gekomen. Ik glimlachte klein en liep de woonkamer in. "Olivia" stelde ik mezelf voor.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik had een aantal dingen gestuurd en uiteindelijk is dit het resultaat, ik weet nog niet zeker of het helemaal goed is maar dit is het zwembad, de tuin dus



    Dit de badkamer



    Dit de woonkamer



    En dit de keuken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nathaniel Henry Beaufort
    Net toen ik plaats wou nemen op één van de stoelen in de kamer, kwam een meisje binnengelopen die ik nog niet kende. Ik glimlachte toen ze zich voorstelde als Olivia. Wel een mooie naam. ''Nathaniel.'' zei ik en stak mijn hand naar haar uit. ''Hoe bevalt het huis je tot nu toe?'' De spontaniteit waarmee ik de vraag stelde verraste me. Ik was namelijk niet echt een prater, laat staan iemand die zomaar even gesprekjes zou proberen aan te knopen met vreemden. Ach, als ik echt voor zo'n lange tijd met deze mensen zou moeten wonen, zou ik me er maar overheen moeten zetten.

    Olivia Greenwald

    Ik nam zijn hand aan en schudde deze, waarn aik met een klein plofje plaats nam in een stoel en hem aankeek. ''Hoe bevalt het huis je tot nu toe?'' ik grinnikte zachtjes om zijn spontaniteit terwijl ik even zachtjes in mijn onderlip beet en knikte. "Het bevalt prima, ik heb er geen probleem mee dat ik hier een half jaar door moet brengen." ik grinnikte zachtjes terwijl ik een slok van mijn cola nam, waarna ik met beide van mijn benen over de leuning van de stoel legden. "Hoe bevalt het jou?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    Ik bleef doorgaan. Het was goed voor mijn conditie en het was goed voor mijn lichaam. Na nog een paar keer, klom ik eruit. Van het zwemmen had ik dorst gekregen, dus droogde ik me af en liep naar binnen. 'Cola..' mompelde ik toen ik in de koelkast zocht naar de fles. Ik pakte de fles eruit, schonk het in een glas en zette de fles terug. Het glas tilde ik op en ik liet mijn blik nog een keer rond de kamer glijden. 'Hazz, wil jij even roepen als de anderen er zijn?' vroeg ik hem en zonder het antwoord af te wachten, liep ik weer naar buiten. Snel dronk ik het glas half leeg, zette het op de grond en dook weer in het water. Dit keer bleef ik gewoon tegen de rand aanleunen, kijkend naar de zon die nogsteeds fel scheen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:12 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik lachte zachtjes om haar antwoord en mijn ogen flitsten even langs de ruimte. Van wat ik tot nu had gezien, was dit huis zeker wel een plek waar ook ik een halfjaar zou kunnen doorbrengen zonder enige problemen. Ik zakte onderuit in de stoel en keek haar bedenkelijk aan. Tja, hoe beviel het me tot nu toe? ''Hmm. Ik vind het tot nu toe wel leuk, maar ik zit een beetje te wachten op het échte begin. Ik kan niet wachten tot ik met mijn gitaar en een pen aan de slag kan gaan.'' bekende ik. ''Wat voor een schrijver ben jij eigenlijk?'' vroeg ik oprecht geïnteresseerd.

    Edward Kye Rodriquez

    Ik stapte het huis binnen en bracht mijn koffers naar boven zonder ook maar iemand een blik te gunnen. Daarna liep ik naar beneden en keek ik uit het raam waar Liam Payne zwom. Harry Styles was er ook, maar Liam trok mijn aandacht. Hij stond in het water naar de zon te kijken en een glas cola stond achter hem. Ik moest toegeven dat ik best jaloers was. Hij was een goede zanger, was knap en nog goed gespierd ook. Toen ik naar de anderen keek, knikte ik snel met een emotieloze blik. 'Ik ben Edward' zei ik.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:58 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Olivia Greenwald

    Ik keek even naar de cola in mijn glas en tikte zachtjes met mijn nagels tegen de zijkant. ''Hmm. Ik vind het tot nu toe wel leuk, maar ik zit een beetje te wachten op het échte begin. Ik kan niet wachten tot ik met mijn gitaar en een pen aan de slag kan gaan.'' Ik grinnikte zachtjes en knikte langzaam. "Ik ook, ik vraag me eigenlijk af wanneer we gaan beginnen." En ook vroeg ik me af of ik mijn writersblock weg zou kunnen krijgen, aangezien dat dát mijn voornaamste doel was. Ik keek Nathaniel even aan met een kleine glimlach. "Eigenlijk verschild het, ik schrijf eigenlijk gewoon wat me uitkomt. Maar meestal houd ik me bezig met drama, romantiek, en thrillers." Ik kantelde mijn hoofd wat naar rechts.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Eerlijk gezegt wacht ik tot de andere 1D leden komen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Logan Wade Lerman

    Ik luisterde naar het gesprek dat gaande was tussen Olivia en Nathaniel. "Eigenlijk verschild het, ik schrijf eigenlijk gewoon wat me uitkomt. Maar meestal houd ik me bezig met drama, romantiek, en thrillers," vertelde Olivia. "Dus je schrijft boeken?" vroeg ik haar. Ik ging op een bank zitten, maar ik zat niet heel erg comfortabel. Waar zouden die anderen blijven? Ik had medelijden met de kijkers van de livestream, we waren nu echt heel saai bezig en ik denk dat dit niet zo snel zou veranderen. Sowieso zou het waarschijnlijk niet heel interessant worden. Twaalf mensen die probeerde hun writersblock kwijt te raken of die niet genoeg gemotiveerd zijn om achter elkaar door te schrijven aan hun liedjes of script. In die laatste categorie nam ik deel. Als ik een stuk af zou hebben, gunde ik mezelf altijd een pauze en een paar uur later kwam ik er dan achter dat ik bezig was met schrijven. Ik wilde nu echt even gemotiveerd worden en dit script zo snel mogelijk af hebben.


    Geen reclame, please.

    [oke sorry voor late shit. ik wist niet dat we al bezig waren. o-o]

    Niall Horan

    Het was saai, althans dat vond ik nu. Ik keek een beetje in de rondte, maar bemoeide me overigens niet zo heel veel met de mensen die er nu waren. Af en toe bekeek ik de mensen, maar verder dan dat kwam ik ook niet. Er lag een schrift op mijn schoot, waar niets instond. Achteraf moest er wat inkomen, maar ach. Wie was ik. Ik tikkelde met mijn vingers op mijn been, zo vormde ik wat inspiratie voor mijn gitaar. En soms werkte het heel goed en nu werkte het flut flut flut en flut. Ik bestond op te staan en maar eens wat te drinken te gaan halen. Ik wendde mijn blik nog even gauw naar iedereen en besloot door te lopen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 17:11 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh