• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    Olivia Greenwald

    'Fijn, nu heb ik tenminste iemand om mee te praten' ik glimlachte terwijl ik de lege beker weg gooiden en de lepel in de vaatwasser deed. "Je kan altijd met me praten." zei ik met een glimlachje terwijl ik de klep van de vaatwasser sloot. Het was fijn om met Liam te praten, hij straalde een bepaald soort rust uit die ik wel even kon gebruiken. Ik grinnikte zachtjes. "Weet je, ik heb werkelijk geen idee...Maar wie weet, ik denk dat we dan maar opzoek moeten gaan anar een piano." ik grinnikte waarna ik zijn pols beetpakten en hem mee trok.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    Vrolijk lachend rende ik met Olivia mee en ik trok me uit haar greep en pakte nu haar pols vast, keek haar even met een grijns aan en trok haar mee naar boven, waar ik een piano zag. 'Eindelijk!' zuchtte ik en ik ging erachter zitten. Mijn vingers legde ik op de toetsen en gelijk begon ik het begin van Little Things te spelen. 'Your hand fits in mine like it's made just for me, but bear this mind it was meant to be. And i'm joining up the dots with the freckles on your cheeks.
    And it all makes sense to me. I know you've never loved the crinkles by your eyes, when you smile, you've never loved your stomach or your thighs.
    The dimples in your back at the bottom of your spine. But i'll love them endlessly. I won't let this little things slip out of my mouth. But if i do, it's you, oh it's you, they add up to. I'm in love with you and all these little things' zong ik met een glimlach, terwijl mijn vingers over de toetsen gleden. Bij muziek voelde ik me goed.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 11:43 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    Ik lachte zachtjes toen Liam me begon mee te trekken terwijl ik achter hem aan hobbelden. Ik pakte een tweede kruk en ging naast hem zitten terwijl ik luisterden naar zijn stem en toekeek naar zijn vingers die over de toesten gleden. Ik sloot mijn ogen terwijl ik even luisterden en ze daarna weer openden. "Ik kan helemaal niets van piano spelen." mompelde ik zachtjes, niet wetend of ik wel kon praten aangezien ik niet wist of hij al klaar was met spelen. "je kan goed spelen." zei ik met een glimlachje.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    'Bedankt' zei ik gemeend. De klanken veranderden nu in Skyscraper van Demi Lovato. Ik vond het een mooi liedje, maar zong er niets bij. 'Het geeft niet, ik ben ook niet echt goed. Ik vind het gewoon fijn om te doen, netzoals gitaar spelen' legde ik zacht uit. Bij Olivia voelde ik me vrij, wat een raar gevoel was. Ze deed me aan vroeger denken, aan die tijd dat ik ontdekte dat ik wilde zingen. 'Zing jij ook?' vroeg ik nieuwsgierig aan haar. Een lach verliet mijn mond aan de gedachte dat Harry nu vast weer Penelope of een ander meisje aan het versieren was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Logan Wade Lerman

    Nadat ik een stukje ontbijtkoek had gegeten, besloot ik wat drinken voor mezelf te pakken. Ik keek in alle kastjes, zoekend naar de glazen. Precies in het laatste kastje dat ik opendeed, stonden de glazen en ik pakte er voorzichtig één. Liam en Olivia waren in gesprek over lepels, wat ik eigenlijk een best raar onderwerp vond, maar als zij het interessant vonden. Wie was ik om ze tegen te houden? Binnen een paar seconden renden ze samen de keuken uit, richting de trap en ik grinnikte even om het aanblik. Ik schonk cola in het glas en nam gulzig een aantal slokken. Ik zag Penelope en een andere jongen van One Direction ongemakkelijk bij elkaar staan. Ik dronk mijn glas cola leeg en voegde me bij het tweetal, dat in de woonkamer stond.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 12:32 ]


    Geen reclame, please.

    Olivia Greenwald

    "Geen dank." zei ik terug met een glimlachje, terwijl ik even zachtjes mee neurieden met Skyscraper. Een liedje dat me altijd om een bepaalde reden raakte in mijn hart, geen idee waarom eigenlijk, maar het was gewoon mooi. 'Het geeft niet, ik ben ook niet echt goed. Ik vind het gewoon fijn om te doen, netzoals gitaar spelen' Ik grinnikte zachtjes waarna ik hem aankeek. "Niet goed? Dat was anders hartstikke goed hoor, dan heb je mij nog nooit horen spelen want ik kan er niets van." Ik grinnikte zachtjes toen ik even terug dacht aan het moment dat mijn moeder me probeerden te leren hoe piano spelen moest. 'Zing jij ook?' Mijn rechter wenkbrauw schoot omhoog. "Ik en zingen!? Nee dat gaat niet gebeuren, dan springen straks alle ramen uitelkaar ofzo." ik grinnikte zachtjes terwijl ik even bloosden. "Maar om eerlijk te zijn, heb ik eigenlijk nog nooit écht gezongen."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    'Nou en. Als je je bij zingen goed voelt, moet je gewoon zingen. Ookal zing je vals, ookal zing je net als een tweede Lady Gaga' grijnsde ik. 'Ik ken nog een liedje helemaal Die zul jij vast ook wel kennen. Als je de tekst kent, moet je gewoon meezingen. Het moet, om uit ervaring weet ik hoe fijn het is om te zingen' grinnikte ik. Ik begon Beautiful te spelen en keek afwachtend naar Olivia. Ik weet het, nu lijkt het net alsof ik alleen maar van rustige muziek hou, maar ik hield van dit liedje. Christina Aguilera wilde gewoon iedereen het laten horen, wat haar gelukt was. 'En de hoge noten kun je ook gewoon normaal zingen, als je wilt' glimlachte ik nog even snel.

    [Als je het liedje niet kent, kun je er op klikken en hem luisteren (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackezie Lou Arretez
    Ik kreunde ellendig bij het slepen van mijn o zo zware koffer. Snel smijt ik het deur open en kijk rond het huis. Het was wel oké. Niet echt luxe , maar het kon er wel mee door. Ik dumpte mijn koffer in de hal en liep door naar de woonkamer. Al snel trof ik daar drie mensen. Twee jongens en een meisje. "Hey. Ik ben Mackenzie." Glimlachte ik. Oh God , die jongens waren nou niet bepaald verkeerd , eigenlijk. Ik grinnikte even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Kun je boven gewoon naar beneden kijken? Zou wel gaaf zijn. Maar ik bedoel, dat er een open trap is en dan boven een soort binnen-balkon is xd. Je begrijpt me wel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    'Nou en. Als je je bij zingen goed voelt, moet je gewoon zingen. Ookal zing je vals, ookal zing je net als een tweede Lady Gaga' ik lachte zachtjes en knikte langzaam. "Vooruit dan, ik zing wel mee. Maar ik ben niet verandwoordelijk voro gehoor schade" een kleine grijns verscheen op mijn gezicht waarna ik een grinnikten, en luisterde naar de eerste tonen. En op dit moment wou ik dat ik het liedje niet kenden, want ik kende het wel degelijk wat dus betekende dat ik mee moest gaan zingen. Ik zuchtte zachtjes en beet even op mijn onderlip, waarna ik mijn lippen van elkaar afhaalden en begon. Every day is so wonderful. And suddenly, it's hard to breathe. Now and then, I get insecure. From all the pain, I'm so ashamed. I am beautiful no matter what they say. Words can't bring me down. I am beautiful in every single way. Yes, words can't bring me down.So don't you bring me down today


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Zingt ze goed? o_o. Ik weet niet wat ik moet typen XD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Uhm....Jupp ^^ xd]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Kaykay!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Je hebt een prachtige stem' fluisterde ik met een glimlachje toen ik naar Olivia keek. 'Je moet er wat mee doen. Als we hieruit zijn, dan ga ik ervoor zorgen dat je ook gehoord wordt' lachte ik. 'Nee geintje, ik kan je geen platencontract aanbieden maar ik meen het. Je hebt een fantastische stem en daar moet je wat mee doen, je moet gewoon opzoek gaan. En ik weet het dat je aan deze woorden niks hebt, maar ik zeg het alleen maar' grinnikte ik. Ondertussen was ik gestopt met piano spelen en zuchtte bij de gedachten dat we nog een half jaar moesten voordat Olivia zich kon laten horen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    'Nee geintje, ik kan je geen platencontract aanbieden maar ik meen het. Je hebt een fantastische stem en daar moet je wat mee doen, je moet gewoon opzoek gaan. En ik weet het dat je aan deze woorden niks hebt, maar ik zeg het alleen maar' ik grinnikte zachtjes terwijl ik wist dat er blosjes op mijn wangen zaten. "Vind je?" vroeg ik even toen ik hem aankeek. Eigenlijk had ik er nooit zo bij stil gestaan, meestal zong ik alleen onder de douch en dat was het. Ik glimlachte even terwijl ik even naar de piano keek en toen weer naar Liam.


    The expert in anything, was once a beginner.