• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    "en, al iets beter?" vroeg Harry grijnzend toen hij mijn broek had uitgetrokken. Piepten even en schudden mijn hoofd. "er zit nog iets in de weg." jammerde ik, doelend op mijn boxer. Het zat al wel een stuk beter als daarnet maar was nogsteeds niet ideaal. Daarbij wilde ik gewoon verlost worden van mijn erectie. Ik sloeg mijn rechter been over Louis zijn schouder heen en wreef met mijn voet over zijn rug Terwijl ik hem smekend aankeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Lol, jullie zijn wel lekker bezig hè :') )

    Fayre Matthews

    Ik zag in het dansende licht van de kaarsen, dat Mary op haar lip beet. 'Euh , een ene .. Kayla? Ik weet het niet zeker.' De naam kwam mij al net zo bekend voor als het gelaat van het meisje in de spiegel. Ik probeerde mij te herinneren waar ik haar van kende, maar het enige wat ik kreeg, was een naar gevoel. Alsof ik mij helemaal niet op mijn gemak voelde. Ik kende het gevoel maar al te goed en verstootte het snel.
    De deur van de volgende kamer wat ook open en ik ging opzoek naar de lichtschakelaar. Ik vond hem onder een dikke laag spinnenrag. Met een vies gezicht veegde ik het spul eraf en legde mijn hand op de schakelaar. 'Op hoop van zegen,' mompelde ik, voor ik het licht aandeed.


    Happy Birthday my Potter!

    Aubrey Lynn Wiltshere

    "Brie, ga mee!" Ik keek even op naar Maddie maar veel tijd om iets te zeggen had ik niet want ze pakten mijn arm beet en trok me mee, opzoek naar een keuken. Ik keek even omlaag naar mijn buik die ook aardig aan het rommelen was, even plaatsten ik mijn andere hand erop. "Nu je het zegt, ik heb ook best wel honger ja" ik grinnikte zachtjes, en keek even de keuken rond. Ook hier was alles stoffig en vies. Wat een verassing. Ahum, niet dus. Ik zuchtte terwijl ik een kastje openden, maar er niets anders in zat dan een spinnenweb in de hoek. "Wauw, het is hier zo vies dat er zelfs geen spin in het web zit" mompelde ik.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Harry Styles.
    'Omdat je het zo lief vraagt,' mompelde ik zachtjes, waarna ik in een ruk zijn boxer naar beneden trok. Zijn erectie kwam, uiteraard, fier overeind te staan. Na alles waar ik hem mee ''gepeinigd'' had, was dit dus vrij logisch. Ik glimlachte even bij het aanzicht, en drukte zacht mijn lippen tegen zijn eikel aan, om hem daarna weer aan te kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maddison Masey Mash

    Ik zie hoe Brie een kastje opent. "Wauw, het is hier zo vies dat er zelfs geen spin in het web zit" Omg, hoe erg is het hier wel niet? Ik kan die spin wel geloven hoor! Zuchtend loop ik naar de koelkast in een hoekje. Ik open deze en een geur van rottende dingen komt eruit. "Bah, omg!" roep ik en sluit de koelkast meteen. Alle restjes van eten dat er in lag waren helemaal beschimmeld, zo groen als ik weet niet wat, bah! "Okay ... moeten we nu honger lijden?"


    16 - 09 - '17

    Louis william Tomlinson
    Ik slaakte een zucht van opluchting, toen ook mijn boxer uitging. Harry drukten zachtjes zijn lippen op mijn eikel en ik beet op mijn lip. Ik keek nog even in Harry zijn ogen waarna ik die van mij even genietend sloot. Mijn rechterhand streelden nogsteeds door zijn krullen terwijl ik met mijn andere hand, mijn nagels in het hout zetten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Olivia Greenwald

    Zuchtend en een beetje boos sloot ik het keukenkastje waarna ik even naar mijn maag keek en mijn hand erop plaatsten. Al sinds vanochtend had ik al niets meer gegeten, en dít liet mijn maag dan ook maar met plezier horen. "Bah, omg!" Ik draaide mijn hoofd naar rechts en zag hoe Maddie de koelkast net zo snel weer sloot als dat ze hem open had gedaan. En dan nogwel met een vies gezicht. "Ook zeker niets eetbaars zo te horen." ik zucht en doe een stap naar achteren terwijl ik even rondkijk in de keuken. "Okay ... moeten we nu honger lijden?" Ik kijk Maddie aan en knik. "Ik ben bang van wel...Maar kunnen we niet boodschappen doen, ofzo?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Harry Styles.
    Genietend sloot Louis zijn ogen, terwijl zijn handen nog steeds door mijn krullen streelde. Zijn nagels pinden hij vast in het hout van de piano, wat me even liet glimlachen om te zien. Het was sowieso al een geweldige aanblik om te zien hoe gek je iemand kon krijgen, nu lag hij hier zo machteloos onder mij. Ik schudde even mijn hoofd, voordat ik met mijn lippen zijn erectie omsloot, ik likte nog een keer over het topje heen, en nam hem vervolgens helemaal in mijn mond. Langzaam bewoog ik mijn hoofd op en neer, zette af en toe mijn tanden in, en kneep zachtjes met mijn handen in zijn ballen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    TheSeasons schreef:
    Olivia Greenwald

    Zuchtend en een beetje boos sloot ik het keukenkastje waarna ik even naar mijn maag keek en mijn hand erop plaatsten. Al sinds vanochtend had ik al niets meer gegeten, en dít liet mijn maag dan ook maar met plezier horen. "Bah, omg!" Ik draaide mijn hoofd naar rechts en zag hoe Maddie de koelkast net zo snel weer sloot als dat ze hem open had gedaan. En dan nogwel met een vies gezicht. "Ook zeker niets eetbaars zo te horen." ik zucht en doe een stap naar achteren terwijl ik even rondkijk in de keuken. "Okay ... moeten we nu honger lijden?" Ik kijk Maddie aan en knik. "Ik ben bang van wel...Maar kunnen we niet boodschappen doen, ofzo?"


    [Olivia? Is het niet Aubrey? xp]

    Maddison Masey Mash

    "Ik ben bang van wel...Maar kunnen we niet boodschappen doen, ofzo?" Als ze dat zegt denk ik even na en knik dan. "Dat kunnen we ja, maar ik heb geen geld bij me omdat mij werd meegedeeld dat ik alleen kleding moest meenemen en de rest gewoon aanwezig zou zijn, dus hoe ga je dan boodschappen doen?" Ik zucht en schud mijn hoofd. "Of ... misschien kunnen we de rest ook even vragen of zij geen geld hebben? En anders moeten we een oplossing vinden."


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Harry maakten me echt gek. Hij ja eindelijk zijn lippen om mijn erectie gesloten en ging zachtjes heen en weer terwijl zijn tanden soms zachtjes in mijn vel zetten en hij mijn ballen masseerden. Zachten kreunen verlieten achter elkaar mijn mond. Ik had genietend mijn ogen gesloten en mijn hoofd in mijn nek gelegd. Mijn rechterbeen had ik weer over Harry zijn schouder geslagen en mijn nagels krasten in het houd. Dit was geweldig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Hoe meer of hoe harder Louis kreunde maakte mij om nog sneller te gaan, het was een goed gevoel dat je iemand zo erg kon laten genieten, het wond mij zelfs alweer een beetje op. Louis sloeg zijn rechterbeen weer over mijn schouder heen, waardoor zijn kleine vriend nog wat verder in mijn mond kwam. Zachtjes liet ik mijn tanden er helemaal overheen schrapen, om vervolgens van boven naar beneden te likken, en plaatste er daarna weer gewoon mijn lippen omheen. Mijn handen maakte ik los van zijn ballen, en die liet ik langzaam omhoog glijden, zachtjes nam ik zijn tepels tussen mijn vingers en draaide er even aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aubrey Lynn Wiltshere

    "Dat kunnen we ja, maar ik heb geen geld bij me omdat mij werd meegedeeld dat ik alleen kleding moest meenemen en de rest gewoon aanwezig zou zijn, dus hoe ga je dan boodschappen doen?" Ik bijt bedenkelijk in mijn onderlip terwijl ik langzaam knik. "Dat is waar. En ze hebben mooi gelogen ook, er is hier helemaal geen ene flikker aanwezig." ik zuchte geïrriteerd terwijl ik nog even in de andere kastjes keek. Maar ook daar, was niets. Wat wilden ze hier nou mee bereiken, hé? Ons laten verhongeren? Ons gek maken? Nou, dat ging mooi NIET lukken. "Of ... misschien kunnen we de rest ook even vragen of zij geen geld hebben? En anders moeten we een oplossing vinden." "Misschien wel ja, dat is eigenlijk nog niet zo'n heel slecht idee. Kom, dan gaan we het vragen" ik pakte Maddie haar pols beet en trok haar weer mee.


    [Whoops, ik raak in de war met een andere RPG, 't is inderdaad Aubrey xd]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:50 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mary-Lia Liberty Carter
    ''Op hoop van zegen.'' herhaalde ik haar. Mijn wijs-en middelvingers kruisten zich en ik sloot eventjes mijn ogen. Eventjes wachtte ik , totdat er iets knipperde. Ik opende mijn ogen en tot mijn verbazing deed het licht het..
    ''Yeeey!'' schreeuwde ik als een klein kind. Ik beet even op mijn lip , op de hoop dat deze het nog langer zou volhouden dan die vorige.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    Mijn ademhaling was behoorlijk versneld net als het tempo van Harry. Mijn rug was gehold en ik kreunde onverstaanbaren worden toen Harry zijn tanden langs mijn gehele lengten te halen gevolgd door zijn tong. Zijn handen gingen een we naar mijn tepels waarna hij deze even draaiden. "Hazza." Murmelde ik terwijl ik mijn been strakker rond zijn schouder sloeg. Het langen wachten zorgden ervoor dat ik nu al bijna bij mijn hoogtepunt was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Met een klein plopje verliet zijn erectie mijn mond, waarna ik grijnzend Louis aankeek. 'Hm, ja?' Mijn nagels klemden ik zacht rond het vel vlak bij zijn tepels. Een paar seconde bleef ik Louis aankijken, voordat ik weer verder ging waar ik daarvoor mee bezig was. Het leek me zo geweldig om hem dadelijk mijn naam te horen schreeuwen als hij klaar ging komen, alleen dit kleine gemompel van net klonk al zo goed in mijn oren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you