• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    [Okay (:]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    'Dan gaan we eten zoeken, goed? Ik heb ook best wel honger, eigenlijk.' Ik maakte me los uit Louis' omhelzing en kreeg het gelijk een stuk kouder, deze kamer was opzich al vrij koud. Ik liet me van de piano afglijden en keek even naar Louis, die er zo heel sexy bij lag. Ik raapte al zijn kleding op, gooide die in zijn richting, en vervolgens pakte ik mijn eigen kleding op. Ik trok mijn boxer aan, gevold door mijn broek en t-shirt. Ik begon zachtjes een liedje te neuriën, terwijl Louis achter me nog steeds niet gedaan had. Ik liep richting de deur, en plaatste mijn hand op de klink, duwde 'm omlaag, maar er kwam geen beweging in. Ik fronste mijn wenkbrauwen, rammelde aan het slot, maar er zat echt geen beweging in. Bang draaide ik mijn lichaam terug om en keek naar Louis. 'Ik ben bang dat je nog even op je eten moet wachten... Ik krijg de deur niet open.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik volgende Harry zijn voorbeeld en kleden me snel aan. Ik trok mijn shirt net over mijn hoofd toen Harry zei dat hij de deur niet meer openkreeg. "Kom op Haz, niet zo flauw." Grinnikten ik terwijl ik naar hem toe liep en hem met mijn kont een zetje gaf. Ik sloot mijn hand om de deurklink die opvallend koud aanvoelden, net als deze kamer en ik kreeg er geen beweging in. Met groten ogen draaiden ik mijn hoofd naar Harry toe. "Ze hebben ons opgesloten." Piepte ik zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis kleedde zich aan, kwam naar me toe gelopen, en gaf me een zetje. Ook hij probeerde de deur open te maken, maar er kwam net als bij mij geen beweging in. Ik schudde mijn hoofd. 'Ze weten niet dat wij hier zijn, Lou, hoe kunnen ze ons dan opsluiten?' Een rilling liep over mijn ruggengraat heen, waarna ik nog een keer probeerde om de deur te openen, maar tevergeefs, het lukte niet. 'Nou, dat word wachten dan...' Met een klein zuchtje liet ik mezelf langs de muur naar beneden zakken. Ik wreef met mijn handen over mijn armen heen. 'Lou, ik heb het koud...' Mompelde ik zachtjes. Deze kamer leek wel een ijscel, waar ze koude dingen in bewaarde voor een supermarkt. Straks kwamen we nooit meer uit deze kamer, die gedachte beangstigde me nog best wel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xSunshineee schreef:
    [Slaapt iedereen toevallig? xp]


    (Ik sliep ook niet, maar het is 5 December hè, dus ik was gourmetten met gezin en daarna pakjes uitpakken ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik sliep ook niet, maar het is 5 December hè, dus ik was gourmetten met gezin en daarna pakjes uitpakken ^^)


    [Ohja, in Nederland is het al Sinterklaas]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Harry begon over het feit dat ze ons niet opgesloten konden hebben en ik trok mijn wenkbrauwen even op. "Ja, dan zijn het de kaboutertjes vast geweest." Zei ik sarcastisch. Harry ging tegen te muur zitten en klaagden over de kou, waar ik hem geen ongelijk in kon geven. Het leek hier wel met de seconden kouder te worden. Kwaad schopten ik tegen de deur aan. "Laat ons eruit!" Gilden ik eenmalig waarna ik me naast Louis liet zakken en hem dicht tegen me aandrukten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mag ik jullie komen redden? Ik wil ook nog eens schrijven haha]


    16 - 09 - '17

    [van mij wel. ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Lou, rustig, met kwaad zijn help je ook niemand...' Ik keek Louis even aan en voelde zijn armen daarna om me heen. Ik glimlachte en sloeg mijn armen om zijn middel, nestelde me heel dicht tegen hem aan, en gelijk had ik het al een stuk warmer. 'Zou het lang duren voordat iemand ons hier gaat vinden? Het lijkt wel of het hier met de minuut kouder word...' Een rilling liep opnieuw over mijn rug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik mocht dan misschien een volwassen jongen zijn, hier kon ik toch wel heel slecht tegen en ik verstopten mijn gezicht in Harry zijn nek. "Ik hoop snel." Mompelden ik in zijn nek terwijl ik zijn lichaamsgeur weer opsnoof. Hij rook echt heel lekker. Ik draaiden mezelf op Haar zijn schoot en sloeg mijn armen rond zijn nek om hem vervolgens aan te kijken. "Waarom zouden ze ons opgesloten hebben?" Vroeg ik terwijl ik met mijn lippen die van hem raakten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis verstopte zijn gezicht in mijn nek. 'Ik ook,' mompelde ik zachtjes. Louis plaatste zichzelf op mijn schoot, en sloeg zijn armen rond mijn nek heen, om me vervolgens aan te kijken. Zijn lippen raakte zachtjes die van mij aan. 'Ik weet het niet... Ze vinden ons niet aardig?' Grinnikte ik zachtjes, niet dat het kon want ze kende ons amper, maar wie weet. Nu drukte ik mijn lippen stevig tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    'Ik weet het niet... Ze vinden ons niet aardig?' grinnikten Harry, maar eigenlijk vond ik het hellemaal niet zo grappig. want dat zou betekenen dat deze mensen hier vooroordelen zouden hebben, aangezien ik misschien 3 worden met ze gesproken had en ze me hellemaal niet kenden.
    Harry drukten zijn lippen nu stevig tegen die van mij aan en meteen kusten ik hem terug terwijl er een kouden windvlaag langs mijn nek raasden. er liep een rilling over mijn rug heen en eindigde de kus om te kijken of er misschien een raam open stond. maar er waren hier geen ramen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Maar dat zal het vast niet zijn,' zei ik er nog snel achteraan, toen ik merkte hoe ver Louis in gedachten was, en hij daar dus wel over aan het nadenken was. Dat was ook wel weer iets doms geweest van mij. Louis zoende me zachtjes terug, en net op het moment dat ik mijn tong over zijn onderlip wou laten strijken, trok hij zich terug. Vragend keek ik hem aan, maar Louis keek langs me heen, naar achteren, met gefronste wenkbrauwen keek ik over mijn schouder maar zag helemaal niets, vervolgens wendde ik me weer tot Louis. 'Wat was er?'

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 15:37 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    'Wat was er?' vroeg Harry en ik draaide mijn hoofd weer naar hem om. ''Ik voelden wint, maar er is hier hellemaal geen raam.'' legden ik hem uit, terwijl ik de kamer nog eens bekeek. ''Hazza, hoe kan dat?'' piepten ik terwijl ik iets dichter tegen hem aankroop. Ik was soms echt een bangerik. mijn hoofd verstopten ik weer in Louis zijn nek terwijl ik de windvlagen die langs mijn rug kwamen probeerden te negeren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''