• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik grijnsde om de kus die ze me gaf voordat ze uit mijn handen glipte door onderwater te gaan zwemmen. Slimme zet, Jade... Slim. Ik zette een pruillip op en zwom uiteindelijk een stuk langzamer achter haar aan, waarna ik een rondje om haar heen zwom en weer naar de overkant waadde. Uiteindelijk hees ik mezelf uit het water en ging aan de rand van het zwembad met mijn voeten in het water in de brandende zon liggen. Het was dit jaar verschrikkelijk warm in Engeland, perfect voor mij om een kleurtje te krijgen en perfect voor een lange tijd in een zomerhuis met z'n allen. Ik had nu al zin in de komende dagen... Of weken.
    Ik sloot mijn ogen tegen de zon en bedacht mezelf even dat ik eigenlijk zonnebrand moest opsmeren, maar daar had ik nu geen behoefte aan. Zo snel verbrandde je ook weer niet...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Serena Yasmina González.

    Ik glimlachte bij zijn woorden en knikte, waarna ik meteen mijn lijst van vragen op hem afvuurde. Zayn wist precies welk type ik was, dus dit was hopelijk vrij normaal voor hem.
    "Waar gaan precies heen? Wat was er nou misgegaan met die boeking en waarom staat Zayn Malik voor me en wist ik daar nooit iets van?" vroeg ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok en hem vragend aankeek.
    Ja, ik was vrij temperamentvol. Spaans bloed is gewoon erg volhard af en toe... Ik kon er niets aan doen dat ik wilde weten waar ik aan toe was.
    Ik glimlachte geruststellend als teken dat ik niet kwaad op hem was. Ik was niet snel kwaad op Zayn, dat lukte me gewoon niet. Maar om hier nu de Zayn Malik voor je neus te hebben staan is niet niks. Hij was knap, dat zeker. En zijn karakter was ook hartstikke goed, tenzij hij daarover gelogen zou moeten hebben... Maar Zayn loog toch niet?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jade Maysilee Bright
    Hij zwom op me af en daarna op me heen om in de zond te gaan liggen ik stapte er aan de andere kant uit en liep naar het schuurtje waar ik zo een opblaasbed uit pak en ik in het water pleur om er zelf in te lopen en eop te gaan liggen. Door water om jenden word je twee keer zo snel bruin. Ik glimlach even en laat een gelukzalige zucht klinken. Het was zo lekker warm op dit moment en het leek of ik zo in slaap kon vallen en ik sloot mijn ogen om te luisteren naar de vogels en de wind. Ik voel hoe ik slaperig word en in slaap val. Ik let niet meer op mijn omgeving en mijn ogen definitief sluit en in een dromerige slaap val.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kon alleen maar lachen na de vurige ondervraging van Serena en had hem ergens wel verwacht. Ik kenden haar nu lang genoeg om te weten hoe ze ongeveer in elkaar stak. "We gaan naar een zomerhuisje een eindje rijden van hier. De andere jongens zullen hier ook zijn samen met degenen waar ze mee schrijven net als wij. En Zayn Malik staat voor je omdat je daar mee afgesproken hebt. Ik heb nooit gelogen over wie ik ben, ik heb allen nooit gezegd ik De Zayn ben." Ik legde de nadruk op de, de n liet het verhaal van de boeking nog even achterwegen. Bang dat Serena boos zou worden. "Oké, en dat van die boeking was misschien niet echt waar. De paparazzi was achter alles gekomen en we moesten eerder vertrekken om de media voor te zijn." Gaf ik uiteindelijk toch toe. "Niet boos zijn. Ik wist gewoon even niet zo snel hoe ik je hier anders zo snel moest krijgen. " Ik keek haar schuldbewust aan en beet even op mijn lip.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek Zayn eventjes verontwaardigd aan. Ik was gekwetst dat hij had gelogen en aan de ene kant maakte het me inderdaad een beetje boos, maar ik wilde niet nu al een scene schoppen... Ik was niet naar Engeland gekomen om ruzie te zoeken met Zayn.
    "Je had me ook gewoon kunnen vertellen wie je was, zo had je niet hoeven te liegen." zei ik, waarna ik mijn lippen op elkaar perste om niet kwaad te worden. Weet je hoe moeilijk dat voor mij kon zijn?!
    Ik keek naar de grond en zuchtte even. "Maar goed... Het is dat ik hier ben voor plezier en ik een vergevingsgezinde bui heb." zei ik uiteindelijk, waarna ik met een lichte glimlach opkeek en Zayn's hand vastpakte.
    "Kunnen we dan nu gaan?" vroeg ik, waarna ik mijn koffer wat steviger vastpakte en een donkerbruine haarlok uit mijn gezicht blies. Ik was gelukkig niet verwend, ook al wist ik nu niet wat ik zou kunnen verwachten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik snapte de reactie van Serena echt wel, maar ze moest weten waarom ik niet had verteld wie ik 'echt' was. "ik was gewoon bang dat als je wist wie ik was, je alleen maar contact er me zou houden om mijn bekendheid of omdat je Mischien een gekke fan zou zijn ofzo en niet om wie ik echt ben." probeerde ik uit te legen waarna ik haar hand aanam en snel een kus op haar wang drukte. "toch ben ik heel blij dat je er nu bent." glimlachte ik oprecht en nam haar mee naar de uitgang, waar de taxi al stond te wachten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    Ik luisterde naar zijn uitleg en knikte uiteindelijk begrijpend. Goed, daar had hij een punt. En ik was niet de oneerlijkste... Ik kon heus wel accepteren dat Zayn zijn reden goed genoeg was, ik was niet onredelijk.
    "Dan kan ik het wel begrijpen. Maar wees gerust, ik ben niet zo'n type dat om je aandacht gaat kwijlen. Ik ben trouwens ook nooit fan geweest, maar dat staat hier los van." zei ik.
    Ik en fan van One Direction? Nee. Ik had niks tegen hun muziek, maar het was ook niet bepaald mijn stijl. Maar goed, smaken verschillen nou eenmaal.
    Ik grinnikte nadat hij me een kus op mijn wang gaf en glimlachte. "Gelukkig maar."
    Eenmaal bij de taxi zette ik mijn koffer achterin en zette me neer met Zayn op de achterbank, waarna ik uit het raam keek. Engeland was kouder als Spanje, maar gelukkig viel het dit jaar mee aangezien het een hete zomer was. Het uitzicht was ook anders.
    "Ik had trouwens niet verwacht dat je zo knap was, Zayn." zei ik grijnzend, waarna ik hem weer aankeek en mijn blik eens over hem heen liet glijden. Ja, zeker weten knap.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Kan je ook met Hazza reageren?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lamebrain schreef:
    [weermee komt Rozalie naar Louis dan? Want dan kan ik hem daar heen laten gaan ;o]


    ( Ik ben er weer en zal even reageren..en laat Roza anders wel met de trein komen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HurtedHeart schreef:
    [Kan je ook met Hazza reageren?]


    (Ik was aan het nadenken hoe ik nu moest reageren, aangezien Jade in slaap was gevallen en ik het makkelijker vond om even te wachten totdat er meerdere mensen waren. Maar ik zal iets proberen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Ik was aan het nadenken hoe ik nu moest reageren, aangezien Jade in slaap was gevallen en ik het makkelijker vond om even te wachten totdat er meerdere mensen waren. Maar ik zal iets proberen.)

    [Anders besluiptvharry haar in het water om haar te laten schrikken ofzoiets :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles.

    Na een kleine tien minuten ging ik weer rechtop zitten en keek ik toe hoe Jade vredig sliep op het bedje, waardoor ik heel stilletjes naar de andere kant van het zwembad liep en een kommetje van mijn handen maakten. Ik schepte een handvol water uit het zwembad en liet het water over Jade's buik druppelen, voordat ik heel voorzichtig op het bedje klom door mijn benen aan beide kanten van haar lichaam te plaatsen. Nu hing ik boven haar en liet ik wat water uit mijn krullen druppelen, voordat ik met een grijns ging zitten op haar benen. Ik lette wel erop dat ik haar geen pijn zou doen.
    "Jade, wakker worden." zei ik zacht, waarna ik haar plagend in haar zij prikte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jade Maysilee Bright
    Ik voelde iets kouds op mijn buik waardoor ik naar beneden keek en ik chocolade zag. Ik liep met mijn moeder door een rare wereld met suikerspin wolken en chocolade regen. Ik voel het ook op mijn gezicht, maar dan hoor ik een stem. 'Jade wakker worden.' Hoor ik dd bekende stem zeggen. Dan voel ik iets in mijn zij en sper ik mijn ogen wijd open. Ik begin te spartelen en probeer weg te kronkelen. Ik schater het uit. 'H-h-harry.' Zeg ik lachend. 'S-st-to-hop.' Ga ik verder ik duw hem tegen zijn borstkast. 'St-sto-hop ik doe alles.' Zeg ik yerwijl ik begin te huilen van het lachen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    Mijn blik ging af en toe naar Delilah en glimlachte. De stilte die er op dit moment hing was niet ongemakkelijk en hoefde voor mij ook niet gelijk verbroken te worden. Ik was wel heel erg blij dat ze hier was en had leren kennen. Na een minuut of vijf kwamen we aan bij het zomerhuisje en parkeerde ik de auto. Nadat Delilah was uitgestapt, stapte ik zelf ook en mijn blik ging de omgeving rond. Ik sloeg mijn armen om haar heen toen ze me knuffelde.
    'Het is graag gedaan' zei ik zacht en keek haar weer met een glimlach aan. 'Dan gaan we eerst rondkijken en om eerlijk te zijn ben je niet de enige die nieuwsgierig is' zei ik ook lachend en liep met haar mee. Ik beet op mijn lip en stopte met lopen. 'Liliah ik moet je nog wat vertellen en ik heb liever dat je het van mij te horen krijg dan van iemand anders' zei ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik keek hem nieuwsgierig aan terwijl ik hem terug meetrok naar de achterkant van het huisje, of iets in die aard. "Zeg het maar, ik kan het wel aan" zei ik grijnzend, "Of, nou ja, tenzij je een moordenaar bent en je hier bent om me te vermoorden, dat kan ik waarschijnlijk niet aan". Ik bleek uit te komen bij een zwembad waardoor ik even rondkeek en zag dat een jongen op een meisje zat. Omygod, dat klonk verkeerd.
    Een gil verliet mijn mond waarna ik een hand voor Niall zijn ogen sloeg.
    "Oh God, trauma !" riep ik terwijl ik me omdraaide en ervoor zorgde dat mijn hand Niall's gezicht niet verliet. Ja wat ? Ik had echt niet de behoefte om dat te zien hoor !