• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    Villique schreef:
    Als ze dat doet eh, wat ziet jouw toekomst er dan geweldig uit ;p

    Mijn toekomst is geweldig :Y) Ik heb Nikki *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Mijn toekomst is geweldig :Y) Ik heb Nikki *O*
    Ik niemand ><
    Maar ik ben op jacht ^^


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oromis schreef:
    Nouhou! Door jullie zegt ze dat ze het misschien doet en kijkt me vet uitdagend aan D: Kill me please!

    Now you can go prepare yourself, honey..


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Now you can go prepare yourself, honey..


    Ik laat het wel over me heen komen (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yay! Ik hou zoveel van dit soort topics!

    Mijn topics dus :)

    En om gelijk maar een vraag te stellen,

    Is het raar dat ik aan het begin van de seks moeite heb met me te ontspannen of hebben meer mensen hier last van? (hoewel het de laatste tijd beter wel beter gaat, maar toch)


    You oughta know

    chasinghoran schreef:
    Yay! Ik hou zoveel van dit soort topics!

    Mijn topics dus :)

    En om gelijk maar een vraag te stellen,

    Is het raar dat ik aan het begin van de seks moeite heb met me te ontspannen of hebben meer mensen hier last van? (hoewel het de laatste tijd beter wel beter gaat, maar toch)

    Gewoon even rustig in en uitademen en je lichaam even volledig laten ontspannen, dus geen spieren aanspannen enzo. En misschien het voorspel wat langer maken? Als mijn vriend te snel gaat, geef ik dat altijd even aan en weet hij precies wat hij moet doen. ;D


    ars moriendi

    Ohai, interesse hiero! Ik ben Nancy's sub, en m'n vriendje's baas, ohyus. Ik heb altijd leuke seks huzzah.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Gewoon even rustig in en uitademen en je lichaam even volledig laten ontspannen, dus geen spieren aanspannen enzo. En misschien het voorspel wat langer maken? Als mijn vriend te snel gaat, geef ik dat altijd even aan en weet hij precies wat hij moet doen. ;D


    Naja, het is zegmaar zo dat het wel lukt als we bezig zijn, maar het erin gaan is gewoon gevoelig, niet eens echt pijn, maar gevoelig. Beetje vaag omschreven, maar ik hoop dat het duidelijk is zo..


    You oughta know

    chasinghoran schreef:
    (...)

    Naja, het is zegmaar zo dat het wel lukt als we bezig zijn, maar het erin gaan is gewoon gevoelig, niet eens echt pijn, maar gevoelig. Beetje vaag omschreven, maar ik hoop dat het duidelijk is zo..


    Heb ik ook wel eens ja. Probeer goed uit te ademen terwijl het erin gaat, dan zouden je spieren iets meer moeten ontspannen. En zoals eerder gezegd, voorspel helpt!


    You are beautiful, you are love.

    Ik adviseer jullie Durex Play-O te gebruiken. Dat is glijmiddel die lichtjes tintelt als je het op je poes smeert. Gaat het gelijk een stuk makkelijker, ook voorspel en shizzle. Het is niet awkward om te halen of zo. It's a treat.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    Ik adviseer jullie Durex Play-O te gebruiken. Dat is glijmiddel die lichtjes tintelt als je het op je poes smeert. Gaat het gelijk een stuk makkelijker, ook voorspel en shizzle. Het is niet awkward om te halen of zo. It's a treat.

    Is dat good stuff ja? Want ik heb juist gelezen dat mensen het niet prettig vinden. Brandt dat niet? :'O


    ars moriendi

    SICKENING schreef:
    Ik adviseer jullie Durex Play-O te gebruiken. Dat is glijmiddel die lichtjes tintelt als je het op je poes smeert. Gaat het gelijk een stuk makkelijker, ook voorspel en shizzle. Het is niet awkward om te halen of zo. It's a treat.


    Dat spul hebben wij normaal gesproken niet echt nodig, maar misschien wel leuk om eens uit te proberen. 8D Hm, als ik het op mijn kerstlijstje schrijf, zou mijn oma dan een hartaanval krijgen?
    Oh trouwens, vlekt dat niet op de lakens?


    Your make-up is terrible

    Okee, thanks mensen, ik zal het proberen, resultaat volgt vast wel xD
    Geen nieuws is goed nieuws, denk ik.
    Hoe dan ook, m'n vriend weet dat ik moeite heb met t ontspannen aan 't begin, dus houdt hij er ook rekening mee, daar ben ik wel blij mee :)


    You oughta know

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Is dat good stuff ja? Want ik heb juist gelezen dat mensen het niet prettig vinden. Brandt dat niet? :'O
    Sommige meiden vinden die tinteling inderdaad irritant, maardat hebben ze het waarschijnlijk in overmaat op hun poenie gesmeerd. De grootte van een erwt is precies genoeg. Van je clit naar je opening smeren, misschien nog een beetje extra voor je opening als je pijn hhebt bij seks.

    @Assassin: Hahaha, als je meer info over speeltjes en kinky stuff wil, kun je dat vragen. XD Maar die Play-O vlekt niet, nee.

    Oh, en het gaat lang mee! Ik doe al meer dan een half jaar met mijn flesje. Is ook fojn voor masturbatie by the way. Ok.

    (en iedereen vond me altijd zo seksloos 8D)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 21:23 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    (...) Sommige meiden vinden die tinteling inderdaad irritant, maardat hebben ze het waarschijnlijk in overmaat op hun poenie gesmeerd. De grootte van een erwt is precies genoeg. Van je clit naar je opening smeren, misschien nog een beetje extra voor je opening als je pijn hhebt bij seks.

    @Assassin: Hahaha, als je meer info over speeltjes en kinky stuff wil, kun je dat vragen. XD Maar die Play-O vlekt niet, nee.

    (en iedereen vond me altijd zo seksloos 8D)


    Meheh, speeltjes heb ik genoeg eigenlijk. 8D Eens voor meer dan 70 euro tegelijk besteld aan allerlei spul.


    Your make-up is terrible