• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Wolf Dumont
    "K...Kom maar binnen." Zei ze .Ik hoorde een paniekerige ondertoon in haar stem.Ik opende voorzichtig de deur en piepte naar binnen.
    Daar zat ze op haar bed.
    "Hey ,sorry van daarnet."zeg ik verontschuldigen en ik plof naast haar neer op het bed.
    Het leek wel dat er iets niet in orde was hier.
    "Blossom?Is er iets mis?" vroeg ik haar dan bezorgt.Er moet een verklaring zijn ,waaron ze zo gepanikeerd is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    "Hey, sorry van daarnet."
    Wolf kwam naast me op het bed zitten, maar alsnog merkte ik het niet echt, mijn hoofd was nog steeds aan het nadenken over hoe het had kunnen gebeuren.
    "Blossom ? Is er iets mis ?"
    Nog steeds lichtelijk in paniek opende ik mijn hand waarin de twee pillen lagen. "Ik...Ik heb nog maar twee pillen." Ik wees daarna op het lege potje naast me op het bed. "Ik... ik heb ze nodig..."
    Goh, nu klink ik voor hem waarschijnlijk als een verslaafde, maar dat boeide me niet.
    Ik wil niet in angst leven, elk moment van de dag kwetsbaar zijn voor de gevallen engel of wat me tegenwoordig ook maar lastig probeert te vallen.
    En wat ik in mijn vroegere tijd al geprobeerd heb met mijn krachten, niets haalt de effect van de pillen die ik altijd kreeg.


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Blossom opende haar hand ,waar er maar 2 pillen in lagen ,eerst begreep ik niet wat er mis was."Ik...Ik heb nog maar twee pillen." begon ze en wees daarna naar het leege potje naast heer bed."Ik... ik heb ze nodig..."
    "Zijn ze aalemaal al op?"vroeg ik lichtelijk verbaast ,maar ook bezorgd. Ze had me gisteren uitgelegt dat ze ,ze alleen gebruikte als de gevallen engel terug kwam. Gisteren heeft ze maar 1 keer zo'n aanval gehad en toen was haar potje nog vol.
    "Heb je gisteren nog een aanval gehad ofzo?"vraag ik haar dan .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    "Heb je gisteren nog een aanval gehad ofzo ?" Vroeg Wolf me, maar ik schudde mijn hoofd al.
    "Ik wou er net eentje nemen." Ik rolde de pilletjes even om in mijn hand. "Maar toen kwam ik erachter dat ze allemaal verdwenen waren, op deze twee na."
    Even beet ik op mijn lip. "Ze moeten haast wel gestolen zijn, het kan niet anders." mompelde ik wat voor me uit.
    "Misschien..."
    Maar meer kon ik niet zeggen.
    Met een gil greep ik naar mijn hoofd, een intense pijn schoot van mijn kruin naar mijn nek en van mijn nek door mijn ruggengraat heen waardoor ik als een lappenpop in elkaar zakte op mijn bed.
    Wat gebeurd er ?
    Dit had ik nog nooit meegemaakt.
    Ijskoud, alles om me heen voelde ijskoud aan.
    ik probeerde mezelf te verwarmen of te bewegen maar het lukte niet, ik kan geen kant op.
    ik voelde hoe iets langzaam op mijn bewustzijn begon te drukken, mijn eigen wil langzaam naar achter drukte.
    Was dit de andere keren ook gebeurd ?
    Mijn ogen sperden zich open toen de realisatie bij me binnen schoot, dit moest wel die gevallen engel zijn.
    met veel moeite wist ik mijn lippen te bewegen. "W....Wolf, Geef...me...een...pilletje..."


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Ze schudde haar hoofd bij mijn vraag. "Ik wou er net eentje nemen."ze ze en rolde de pilletjes in haar hand.
    "Maar toen kwam ik erachter dat ze allemaal verdwenen waren, op deze twee na." vertelde ze verder en beet toen op haar lip.
    "Ze moeten haast wel gestolen zijn, het kan niet anders." mompelde ze dan en ik keek haar even aan.
    "Misschien..." haar zin maakte ze niet af ,waardoor ik haar vragend aankeek.
    Plots uit het niets ,begon ze te gillen en greep ze naar haar hoofd. Geschrokken stond ik op.
    Wat gebeurde er ?
    "W....Wolf, Geef...me...een...pilletje..." kwam er geforseerd uit haar mond. Ik dacht dat ze de pilletjes nog in haar hand zat,maar aangezien ze plots in elkaar gezakt was ,waren de pilletjes op de grond gevallen.Ik raapte de 2 pilletjes vlug op en stak er eentje in haar mond ,want als ze nu al moeite had met praten...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Coockies schreef:
    Kyle Logan Booth

    Na een tijdje geknuffeld laten we beiden los. Even bestudeer ik Lillith haar mooie, maar wel apparte kleur ogen en druk dan vlug een kus op haar voorhoofd. Ik grijns evrn en geef haar een zacht tikje tegen haar neus.
    'Ik haat het om ruzie met je te hebben,' glimlacj ik en kijk haar aan. Dan loop ik vrolijk door de gangen. Nou ja vrolijk... Opgelucht dat Lillith en ik het weer bij hadden gelegd.
    Ook de verwarrende gevoelens waren een stuk minder. Ik wist beter hoe ik ermee om moest gaan en ik weet dat het gewoon een illusie was, dat door Lillith haar transformatie kwam. Het gevoel kwam niet van mij. Zij zond het naar me uit. Simpele verklaring en ik was ervan overtuigd dat het zo zat. Uiteindelijk loop ik de bibliotheek in en plof neer op een stoel. Ik zucht diep en kijk even om me heen.


    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    Kyle drukte een vlugge kus op mijn voorhoofd, nadat hij me losgelaten had. Hij grijnsde even zacht en gaf me een zacht tikje tegen mijn neus, waardoor ik even lachte.
    'Ik haat het om ruzie met je te hebben,' glimlachte hij en keek me aan. Ik knikte en samen liepen we door de gangen. Uiteindelijk leek hij naar de bibliotheek te lopen en ik volgde hem zwijgend. Ik ging tegenover hem zitten en hoorde hoe hij hard zuchtte, waarna hij om zich heen keek.
    Ook ik keek om me heen, er was vrijwel niemand hier. Op een paar leerlingen en de bibliotheekjuf na.
    Ook ik zuchtte zacht en boog wat voorover, zodat ik niet zo hard hoefde te fluisteren.
    'Wat doen we hier?' vroeg ik Kyle op een fluistertoon, waarna ik een hand door mijn haren haalde.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Blossom Niënna Jones

    Ik voelde nog niet hoe Wolf een pilletje in mijn mond stopte en ik beval mijn kiezen om erop te kauwen, ook al moest ik het eigenlijk doorslikken.
    Een droge en iets bittere maar ook zure smaak drong mijn mond binnen, dus zo smaakt het pilletje als je het kapot bijt.
    Dat was in ieder geval niet iets wat ik voor mijn lol zou doen.
    Met enige moeite slikte ik het verpulverde pilletje op, waarbij er soms nog een aantal brokjes over waren gebleven, maar mijn doel om het makkelijker door te slikken was gelukt.
    Het effect trad meteen in werking en ik kon weer opgelucht adem halen, maar niet voor lang, nu had ik dus nog maar één pil over.
    Verwoed keek ik om me heen, maar een opgeluchte zucht rolde al over mijn lippen heen toen ik hem heelhuids naast me zag liggen op het bed.
    Voor het eerst wende ik me weer tot Wolf, waarbij ik naar hem glimlachte. "Bedankt, ik weet niet wat er gebeurd zou zijn als je me niet geholpen had."


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Ze begon op het pilletje te kauwen ,maar ik wist niet of dat wel de bedoeling was.
    Ze slikte het door en haalde niet veel later opgelucht adem,waardoor ik ook even opgelucht adem haal.
    Ze keek even verwoed om haar heen en zuchtte toen ze me zag zitten. Ze keek me aan met een glimlachje."Bedankt, ik weet niet wat er gebeurd zou zijn als je me niet geholpen had." zei ze waardoor er ook een glimlachje op mijn gezicht verscheen.
    "Vrienden helpen elkaar."zeg ik met een glimlachje ,waarna ik opsta en me naast haar neerhurk en even met mijn hand voelde of ze geen korts had gekregen daardoor,maar haar temperatuur leek normaal.
    "Voel je ,je al wat beter?"vroeg ik haar dan bezorgd.
    Ze had nu nog maar 1 pilletje over ,die ik nog vast had.Ik nam haar hand en legde het pilletje erin.
    Als het echt gesltolen zou zijn ,zoals ze denkt ,dan zitten we met een probleem ,want er zitten hier superveel leerlingen op deze school.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    "Voel jij je al wat beter ?" vroeg Wolf bezorgd.
    Ik knikte. "Wel redelijk, alleen nog een beetje geschrokken."
    Mijn ogen gingen naar het pilletje dat nu in mijn hand lag.
    Wie was er nou zo gek om ze te stelen, wie wist er uberhaupt van af..
    Voor zover ik weet alleen een aantal docenten en Wolf, maar die zouden het nooit doen, dit weet ik zeker.
    Maar voor nieuwe pillen moest ik het schoolterrein af, anders kon ik ze niet krijgen.
    Zuchtend stond ik op, er zat niets anders op.
    "Hoeveel tijd hebben we nog voor de les begint ?" vroeg ik maar voorzichtig, eigenlijk al wel bang voor het antwoord.


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Blossom knikte als antwoord op mijn vraag."Wel redelijk, alleen nog een beetje geschrokken."
    Daarna keek ze naar het pilletje in haar hand en stond dan zuchtend op ,waardoor ik ook recht sta.
    "Hoeveel tijd hebben we nog voor de les begint ?" vroeg ze dan voorzichtig en ik beet op mijn lip ,waarna ik naar mijn gsm keek.
    Het monitortje duide aan dat het nog zo'n 30 a 20 minuten zou duren ,voordat de lessen beginnen.
    "Nog minder dan een half uur."mompel ik ,waarna ik mijn gsm weer wegsteek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyle Logan Booth

    Ik kijk grijnzend naar Lillith en haal mijn schouders op. 'Weet ik veel, ik liep hier gewoon heen, omdat ik ergens wilde zitten,' grijns ik. Ik zeg het niet op fluistertoon, wat schijnbaar dus als schreeuwen wordt gezien.
    'Kyle, fluisteren,' sist de bibliotheekjuf me toe. Onschuldig kijk ik haar aan en steek mijn handen in de lucht.
    'Sorry mevrouw, zal niet meer gebeuren,' grinnik ik. Ze kijtk me bestraffend aan. 'o shit,' roep ik. Gelijk kijkt ze nog kwader. 'Sorry,' fluister ik dan. Ze kijkt me nog even aan, maar richt zich dan weer op haar boeken. Ik rol met mijn ogen en kijk Lillith aan. Ik glimlach even.
    'Niet echt gezellig hier,' fluister ik en grinnik zachtjes. Ik bijt op mijn lip en kijk Lillit met een lach aan. Verveeld kijk ik om me heen en begin een beetje op de tafel te trommelen. Ineens word ik aan mijn kraag omhoog getrokken. Woedend kijk ik om.
    'Eruit jij,' sist de biebjuf naar me. Ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ze drukt mijn boekentas in mijn hand en duwt me de bibliotheek uit. Ik rol weer met mijn ogen en wacht tot Lillith naast me staat. Wel, dat was geslaagd... Niet dus. Ik zucht diep. Chagrijnig volk. Ik grinnik zachtjes. Normaal was ik altijd zo chagrijnig, maar nu niet. En waarom niet? Ik had echt geen idee.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk met grote ogen naar de docent en schudt wilt met mijn hoofd van nee, maar hij blijft maar schreeuwen dat ik eruit moet. Ik wil protesteren, maar hoe? Mijn stem is weg. Met tranen in mijn ogen sta ik op en slenter nar de deur. Alles was waardeloos vandaag... Alles. School, mijn stem, dat rot wezen. Het lijkt alsof er een deel van me is afgepakt. Ik loop richting de conciërge. Het is rustig. Ik loop aarzelend naar de man en kijk hem aan. Afwachtend kijkt hij me aan. Hoe moet ik het nu gaan uitleggen? Wanhopig probeer ik gebaren te doen, maar de man kijkt me alleen maar vreemd aan. Ik slik en pak pen en papier. Vlug leg ik het uit. Hij knikt en vult iets in. Ik loop weer weg. En nu? Eigenlijk had ik nergens meer zin in en besluit gewoon terug naar mijn kamer te gaan. Langzaam slenter ik naar de trappen, om daar langzaam naar boven te lopen, maar ik had geen energie meer. Ik doe er volgens mij tien minuten over om boven te komen. Zonder de deur dicht te gooien, laat ik me op mijn bed vallen. Een traan stroomt over mijn wang. Ik slik en bijt hard op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Blossom Niënna Jones

    "Nog minder dan een half uur." mompelde Wolf en ik beet even op mijn lip waarna ik mijn blik naar buiten plaatste.
    Dat zou ik echt niet halen, de geschatte duur van de heenreis was al ongeveer een kwartier, dan zou ik nooit op tijd terug zijn voor de les begon.
    Tenzij... maar daarvoor paste ik direct.
    De mogelijkheid om te spijbelen, maar dat was echt uit den boze op de eerste dag van een nieuw jaar .
    Dus zou ik het na school kunnen doen, hopelijk waren we vroeg vrij vandaag.
    Hopelijk redde ik het tot die tijd, een ziektebriefje halen was ook geen optie en als de engel of wat dan ook toch weer tot me doordrong... geen idee wat er dan zou gebeuren.
    Voo nu zette ik een glimlach op en wende me weer tot Wolf.
    "Zullen we maar alvast richting het lokaal gaan ? Dan kunnen we de mooie plekken achterin bij het raam bezetten."

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 21:54 ]


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Blossom beet even op haar lip en was aan het na denken.
    Ze wilde vast achter nieuwe pillen gaan.
    Ze glimlachte weer en wende haar aandacht weer op mij."Zullen we maar alvast richting het lokaal gaan ? Dan kunnen we de mooie plekken achterin bij het raam bezetten." vroeg Blossom en ik glimlachte licht en knikte dan.
    Ik hield van bij het raam zitten. Als de lessen te saai waren keek ik naar de natuur buiten ,die veel meer leven uitstraalt dan het muffe leslokaal.
    "Is goed ,dan kan niemand die plekken innemen."zeg ik bevestigend en sta dan op en steek mijn hand naar haar uit om haar overeind te helpen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    Grijnzend keek Kyle me aan en haalde zijn schouders op. 'Weet ik veel, ik liep hier gewoon heen, omdat ik ergens wilde zitten,' grijnsde hij, totaal niet zacht. Ik gniffelde kort, zeker toen de bibliotheekjuf hem toesiste dat hij moest fluisteren. Hij zond haar een onschuldige blik en stak zijn handen in de lucht.
    'Sorry mevrouw, zal niet meer gebeuren,' grinnikte hij, opnieuw weer niet stil. Geamuseerd bekeek ik het tafereel, hoe hij de vrouw alleen maar kwader maakte en eruit werd gezet. Bijtend op mijn lip om niet heel hard in lachen uit te basten bleef ik zitten, maar kon het niet meer inhouden toen hij met opgetrokken wenkbrauwen naar de vrouw keek en net een klein kind leek, toen hij de deur uit geduwd werd. Het mollige vrouwtje greep ook mij bij mijn bovenarm en ik kon nog net mijn tas mee grissen, voor ook ik, hard lachend en wel, ook de bibliotheek uit werd gezet. Tranen stonden in mijn ogen van het lachen en ik moest naar mijn buik grijpen door de kramp die het harde lachen veroorzaakte. 'Dat was echt geniaal,' zei ik toen ik eenmaal uitgelachen was, waarbij ik me aan Kyle vast moest houden om niet om te vallen. Ik wreef de tranen uit mijn ogen en knipperde een paar keer, terwijl ik nog even uitlach.


    [Eli is a free man. Come and talk to him :3 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel