• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Kun je ook eens met Eli reageren?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Doe ik morgen middag meteen, I promise! Heb het vandaag echt super druk gehad!
    School tot 16:10, daarna een uur rijles, eten, dan naar theorieles tot half 10 en daarna nog leren en daarbij ben ik vandaag ook nog jarig (:
    Maar ga nu slapen (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nyan schreef:
    (...)


    { I'm so Sorry !!!!}

    Blossom Niënna Jones

    "Magie denk ik."
    Mooi, ik hield wel van dat vak, al hoewel het ligt eraan waar het over gaat, maar in hoeverre we het nu gehad hebben is het één van mijn favoriete vakken.
    Even zuchtte ik zachtjes, ik heb nu tenminste iemand om mee te praten in de les, maar hoe zou de rest reageren als ze me zien ?
    Waren sommigen nu nog steeds bang voor me ? Of vermeden ze me om andere redenen ?
    Misschien is dit het jaar waarin ik er achter komt.
    Ik verschoof mijn ogen weer naar Wolf, ik had nu tenminste een vriend, iemand die ik in zeer korte tijd was gaan vertrouwen.
    Iemand die me misschien wel van mijn nachtmerries af kan helpen, maar als ik hem dus moet geloven kan het ook fout gaan, maar daar zou ik liever niet aan willen denken.
    Wolf haalde zijn BB tevoorschijn en deed een oordopje in, waarschijnlijk om alle lawaai van de overgebleven eerste en tweedejaars, waar ik me ook aan begon te ergeren.
    Met mijn ogen dicht zocht ik even in mijn geest rond en vond daar een schild, die ik als een bubbel van me af wierp waarmee ik Wolf ook bij in trok, hopelijk had hij er nu ook minder last van, alle geluiden van buitenaf werden gedempt.
    Maar er bleef een soort van schaduw over hem heen hangen, dus strekte ik mijn hand uit en pakte zijn hand vast. "Is er iets ?"

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 20:57 ]


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Ik bleef wat naar mijn gsm scherm staren ,tot plots de geluiden om ons heen bijna weg waren,het was best vreemd.
    Een warme hand die mijn ijskoude hand vasthield deed me van het schermpje opkijken. Het was Blossom die mijn hand vastnam.
    "Is er iets ?" vroeg ze en ik liet de vraag tot me doordringen
    Ja er was iets ja,ik had het plots koud,had geen zin in de les en had hoofdpijn en wilde haar zeker niet teleurstellen.
    "Ik heb gewoon wat hoofdpijn."mompel ik.Hoe kon ze zien dat er iets met me was?
    "Waarom vraag je dat?"vraag ik haar dan.Ik was nieuwsgierig naar haar uitleg.
    "Oh en hoe komt het dat het geluid wat gedempt is?"vroeg ik er nog achterna en keek haar dan vragend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Patholoog schreef:
    Lily Sharp

    'Sinds gisteren avond is alles een waas geworden,' zei Eli. 'Wow, wow,' viel ik hem in de rede. 'Oké. Even tussendoor, heb je nu vrij?' Ik trok hem zachtjes richting twee stoelen die langs de kant stonden en we gingen daarop zitten. 'Ik kan je wel helpen. Denk ik. Als je wilt, dus heb je nu vrij?'


    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    'Wow, wow,' viel ze me in de reden. Fronsend keek ik op naar haar gezicht. 'Oké. Even tussendoor, heb je nu vrij?' Ik knikte en zacht trok ze me richting twee stoelen die langs de kant stonden. We gingen erop zitten en meteen leunde ik wat onderuit. Een luide zucht verliet mijn mond en ik wreef even door mijn haar, die toch al warrig door elkaar stond. 'Ik kan je wel helpen. Denk ik. Als je wilt, dus heb je nu vrij?' Weer knikte ik, en keek haar aan. 'Zou je me kunnen helpen? Ik weet echt niet meer wat ik vind of hiervan moet denken,' mompelde ik en liet mijn hoofd heel even in mijn handen zakken, waarna ik mijn handen op mijn schoot liet vallen en richting haar keek. Mijn zwarte kleine rugzak had ik naast mijn stoel laten vallen. Een sarcastisch lachje speelde rond mijn lippen en ik grinnikte kort. 'Wat ben ik toch een zielig persoon,' lachte ik.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Blossom Niënna Jones

    Zijn hand was ijskoud, hoe zou dat komen ?
    De kou kroop even van zijn hand door mijn arm heen, alsof ik het in me opnam zonder dat ik er erg in had, dus stuurde ik was meer warmte van het vuur binnenin mij om het te compenseren.
    "Ik heb gewoon wat hoofdpijn." Maar ik kon aan hem zien dat er meer aan de hand was, er IS duidelijk meer aan de hand.
    Zag hij terug op zijn besluit om me te helpen ? Niet dat het dat kwalijk zou nemen, het klonk allemaal ook gevaarlijk en ik wou niet het gevoel hebben dat ik hem ergens in heb gedwongen wat hij eigenlijk niet wou.
    "Waarom vraag je dat ?" Zijn woorden lieten me even opschrikken uit mijn gedachten.
    Wat moest ik antwoorden ?
    Uiteindelijk besloot ik maar 100% eerlijk te zijn, maar er kwam al een andere vraag erachteraan.
    "Oh e hoe komt het dat het geluid wat gedempt is ?" Waardoor ik even moest glimlachen, maar die vervaagde al snel weer.
    "Je kreeg een soort schaduw over je heen, ik weet niet precies wat het was, maar het zag er heel donker en deprimerend." Even zuchtte ik terwijl ik eraan terugdacht.
    "En wat het geluid betreft, je was niet de enigste met hoofdpijn, dus heb ik even een soort van schild opgeworpen dat het grootste gedeelte van geluid tegenhoud, zo heb je minder last van de buitenwereld."
    En het was tevens een trucje waar ik enorm veel van hou, zeker in lessen als veel klasgenoten weer eens andere dingen aan het doen waren dan daadwerkelijk de les inhoud.


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Mijn hand kreeg plots een brandend gevoel,alsof hij in een pot kokend water kwam te zitten,dus ik maakte mijn hand voorzichtig los uit de hare.
    "Je kreeg een soort schaduw over je heen, ik weet niet precies wat het was, maar het zag er heel donker en deprimerend."legde ze uit en ik knikte zachtjes.
    "En wat het geluid betreft, je was niet de enigste met hoofdpijn, dus heb ik even een soort van schild opgeworpen dat het grootste gedeelte van geluid tegenhoud, zo heb je minder last van de buitenwereld."legde ze dan uit. "Oh.Echt?" het lonk erg handig.
    Ik keek even rond en kreeg lichtjes door dat sommige mesnen naar me staarden,misschien is Blossom niet de enige die de duidere gloed om me heen zach.
    En het knopje was omgedraaid,ik moest hier nu zo snel mogelijk weg ,voor ik ging uitschieten naar de mensen.
    Ik stond op en beende de eetzaal weg,volgens mij ging Blossom me wel achterna komen,maar dat zou ze beter niet doen.
    Ik zocht naar mijn kamer en ik duwde een eerste jaarde dat in de weg stond aan de kant.
    Als ik mijn kamer tegen kom ,ga ik erin en sluit hem ,zodat niemand binnen kon en daarna plof ik me op mijn bed ,waar ik me dan in een bolletje verschuil,hopend dat het rap gedaan is,zodat ik weer het knopje naar de goedekant kan omdraaien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Pebble schreef:
    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    'Ik kan je gemakkelijk van me afkrijgen,' grinnikte hij en hield zijn hoofd schuin. Lachend knikte ik. 'Aftappen?' Hij lachte even. 'Dat klinkt grappig. Ik wil het graag zien.' Ik glimlachte terug naar hem zodra ik op mijn lip had gebeten. 'Lillith,' zei hij zacht. Zijn stem bevatte stiekem veel meer emotie dan dat hij waarschijnlijk gewild had. Het leek alsof hij iets wegduwde, maar ik was niet zeker van wat. Hij duwde me van zich af en stond op. Ook ik ging rechtop zitten. 'Ik wil niet dat je zo naar me kijkt. Je weet hoe ik denk over liefde en als ik je ooit zoen of iets anders, zal dat niet zijn uit liefde. Misschien voel ik iets voor je omdat je zo'n goede vriendin bent, maar ik word int verliefd Lillith. Ik wil je die pijn niet aandoen, dus doe het niet. Kijk niet zo naar me en ga ook niet iets voor me voelen. Ik waarschuw je gewoon alvast.' Hij keek me aan en zette nog een stap achteruit. 'Laten we Lily en Eli zoeken.' Hij pakte zijn tas en hees die over zijn schouder. Ik zuchtte zacht. 'Dat weet ik, en het was ook helemaal niet mijn bedoeling, maar je moet een ding over liefde weten. Het komt onverwacht en er zit geen keuze aan verbonden. Het overkomt iedereen, zelfs mensen zoals jij.' Ik stond op van het bed. 'Goed plan, maar ik wil eerst even mijn stof bijvullen, je weet maar nooit of ik het nodig heb.' In plaats van mijn schoenen aan te trekken ging ik wat van hem af staan, zodat ik genoeg ruimte had. Ik sloot mijn ogen en voelde mijn voeten van de grond komen. Een seconde later hing ik in de lucht, volledig getransformeerd. Ik opende mijn ogen weer en keek Kyle glimlachend aan. De effecten van een fee zien was niet zomaar niets. Iedereen die een fee recht in de ogen aankeek, zoals ik nu met Kyle deed, kreeg een warm gevoel van binnen, een gelukkig gevoel. Er kwam zelfs een vleugje liefde voorbij. Ik wist dit, maar had er niets van gezegd, wetend dat hij me tegengehouden had met transformeren. 'Luister, ik voer geen trucje met je uit,' zei ik vlug tegen hem, voordat hij weer boos werd of zoiets dergelijks. 'Dit zijn bij effecten van de transformatie, ik had het je moeten vertellen.' Ik zuchtte even kort bij het horen van mijn stem, die weer een aantal octaven hoger geworden was. Daarna pakte ik voorzichtig een van mijn vleugels vast om een rits van glitters op de grond te zien vallen. Ik schudde een paar keer op en neer met beide mijn vleugels, waarna er een hoopje feeënstof op de grond verscheen. Daarna vloog ik voorzichtig achteruit, om vervolgens de stof in mijn buisje te toveren. Mijn jurk was dit keer fuchsia roze gekleurd, evenals mijn ogen, die altijd met de kleur van mijn jurk mee veranderde. Mijn haren waren veel langer geworden en goudkleurig. Dat was het grootste wat veranderd was aan me, als je mijn stem mee telde. Mijn voeten raakten de grond weer en ik keek op naar hem, waarna ik weer glimlachte. Hopelijk reageerde hij goed.


    Kyle Logan Booth || Room

    Ik kijk haar aan met een beetje een kwade blik. 'Je weet niks van mij Lillith, je weet niks van mijn gevoelings, je weet niks over hoe ik liefde ervaar. Ik heb het nog nooit meegemaakt, dat jouw soort nou met iedereen verliefd wordt...' Ik kijk haar aan. ik kon er gewoon niet tegen.... Echt niet gewoon... Ik knik instemmend en bijt op mijn lip. Mijn woeden verdween toen ze transformeerde. Ik voelde me het tegenover gestelde. Een warm gevoel ging door me heen, alsof ik ineens volmaakt gelukkig was. En dat was ik niet. Ik kijk nog steeds gefascineerd naar Lillith. Mijn blik kon ik niet los maken. Ik bijt hard op mijn lip. 'Wat doe je met me,' vraag ik zacht en schor. Ik kijk haar vragend aan. Dan kijk ik toe hoe ze haar stof regelt en bijt op mijn. Ik luister naar haar uitleg en zucht. 'Ja dat had je,' zeg ik, maar boos kon ik niet zijn, ook al wilde ik het wel. Ik lach, ondanks alles, even om haar hogere stem en kijk haar aan. Ik zie hoe stof naar beenden dwarrelt. Ik snap er niks van... Ze was echt... Betoverend... Alles aan haar maakte me dat ik faschinerend naar haar keek, dat ik mezelf goed voelde.... Ineens staat ze weer voor me, normaal. Ik schudt verward mijn hoofd en bijt hard op mijn lip. 'Lillith,' zeg ik zacht. Ik kijk haar aan. Ik open mijn mond, maar er komt niks over mijn lippen. ik schud enkel mijn hoofd en draai me om. Vlug loop ik de kamer uit. Ja, ik was behoorlijk van slag door dit allemaal...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Reageer zo, ga me eerst klaar maken om naar bed te gaan (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    Verward keek ik hem na toen hij vlug de kamer uitgesneld was. De uitdrukkig op zijn gezicht was verward geweest, alsof hij van slag was. Wat had ik nu weer gedaan? Stom, Lillith, stom! Natuurlijk gedroeg hij zich zo, de jongen keerde zich volledig van het gevoel dat ik hem had laten voelen af! Met een luide zucht liet ik me op zijn bed zakken, om vervolgens mijn schoenen aan te trekken. Ik greep nog net zijn boekentas mee voor ik zijn deur achter me sloot. 'Kyle?' Riep ik, zoekend naar hem. Ik liep de gang uit, mijn gevoel achterna. Waar zou hij uithangen? Ik wilde mijn excuses aanbieden, ik was zo stom geweest. Veel te hard had ik doorgedreund over liefde, ik had het hem verdomme laten voelen! Dat was wat ik wilde, niet? Dat hij lief zou hebben. Dat was het toch? Of wilde ik dat hij mij lief zou hebben?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lily Sharp - Helderziende.

    'Wat ben ik toch een zielig persoon,' lachte Eli. Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Ben je gek? Iedereen heeft hier wel eens mee te maken. Goed, ik ga je nu vertellen wat ik weet over jou en Rosalie. Is dat goed?' Ik keek Eli even aan, maar vervolgde mijn verhaal terwijl ik ondertussen probeerde door te dringen in zijn ziel. 'Jij en Rosalie delen een band die sterker is dan de band die wij delen of die je deelt met eenieder hier.' Ik sloot mijn ogen. 'Er is iets tussen jullie gebeurd. Ik weet niet wat en ik wil het niet weten, maar er is duidelijk iets aan de hand tussen jullie twee. Wat weerhoud je ervan om een goed gesprek te voeren over wat er tussen jullie gebeurd is? Jullie hebben er duidelijk nog niet over gesproken. Rosalie is nu te ver weg, maar net kon ik zien dat ze ook een verwarring heeft, en een traumatische ervaring, kan dat kloppen?' Ik opende mijn ogen en voelde hoe ze blauw waren geworden. 'Sorry,' mompelde ik. 'Mijn ogen worden altijd blauw als ik me moet inspannen op die manier.' Ik pakte Eli's hand, wreef er even over. 'Ik wil me nergens mee bemoeien, maar er is iets tussen jullie wat opgelost moet worden, en dat kan door praten. Dat is wat ik je aanraad en Rosalie dadelijk ook ga doen.' Ik klopte bemoedigend op Eli's knie. 'Het komt wel goed,' zei ik en glimlachte kleintjes.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kyle Logan Booth || Bloed besturen en pijn laten voelen

    Met grote stappen been ik door de gangen. Mijn hoofd is een ge-explodeerde bom vol gevoelens. Gevoelens die me totaal verwarde. De gevoelens die me Lillith had laten voelen.. ik had ze niet willen voelen! Nooit! Alleen lijkt het net alsof ik ze nu niet meer los kan laten, alsof die gevoelens me in hun greep hebben. Verward schud ik mijn hoofd. Ik kijk op als ik hard mijn naam hoor. Verward kijk ik om me heen. Even later zie ik het bekende uiterlijk van Lillith. Ik haal diep adem ne blijf dan stil staan. Ze was een vriendin van me. Gewoon een goede vriendin, daar moest ik op wachten. Zodra ze naast me staat loop ik verder, op zoek naar Eli en Lily. Ik zucht diep en probeer de chaos in mijn hoofd weer rustig te krijgen. Iets dat knap lastig is.
    'Beloof me dat nooit meer aan te doen,' verbreek ik de stilte en kijk Lillith aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    'Ben je gek? Iedereen heeft hier wel eens mee te maken. Goed, ik ga je nu vertellen wat ik weet over jou en Rosalie. Is dat goed?' Ze keek me even aan en ik knikte zacht. Sommige mensen keken ons heel even vlug aan terwijl ze langs liepen, maar liepen vlug verder toen ze in de gaten kregen dat ik hun doorhad. Het zag er eerlijk gezegd ook raar uit, Lily staarde me nogal aan terwijl ze in mijn ziel probeerde te kijken.
    'Jij en Rosalie delen een band die sterker is dan dat de band die wij delen of die je deelt met ieder ander hier.' Ze sloot haar ogen om nog dieper te kijken.
    Het was een raar gevoel, ik kon niet goed precies beschrijven hoe, maar je voelde hoe ze door je ziel zocht.
    'Er is iets tussen jullie gebeurd. Ik weet niet wat en ik wil het niet weten, maar er is duidelijk iets aan de hand tussen jullie twee. Wat weerhoud je ervan om een goed gesprek te voeren over wat er tussen jullie gebeurd is? Jullie hebben er duidelijk nog niet over gesproken. Rosalie is nu te ver weg, maar net kon ik zien dat ze ook een verwarring heeft, en een traumatische ervaring, kan dat kloppen?' Ze opende haar ogen weer en ik zag hoe haar ogen blauw waren geworden. 'Sorry,' verontschuldigde ze zich. 'Mijn ogen worden altijd blauw als ik me inspan op deze manier.' Weer knikte ik. Het verbaasde me niet dat ze gelijk had. Ze pakte mijn hand en wreef er even over. Ik keek er even naar en trok mijn hand toen er voorzichtig onder uit, waarna ik even voelde of mijn haar nog goed zat.
    'Ik wil me nergens mee bemoeien, maar er is iets tussen jullie wat opgelost moet worden, en dat kan door praten. Dat is wat ik je aanraad en Rosalie dadelijk ook ga doen.' Ik knikte. Ik vond het echt fijn dat ze me wilde hebben, ik zat namelijk even helemaal vast.
    'Het komt wel goed,' zei ze toen en glimlachte kleintjes, waardoor ook ik even mijn mondhoeken optrok.
    'Dank je wel Lily, ik vind het echt fijn dat je me wilt helpen,' zei ik, en zakte nog wat verder onderuit.

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    Kyle kwam in mijn gezichtsveld en ik liep naar hem toe, zijn reactie peilend. Ik kon gewoon voelen dat hij ermee zat, de gevoelens die ik hem net had laten voelen. Alsof hij ze niet los kon laten. Samen lopen we verder, op zoek naar Lily en Eli. Ik hoorde hoe hij diep zuchtte. Al die tijd keek ik vanuit mijn ooghoeken naar hem omhoog. 'Beloof me dat nooit meer aan te doen,' zei hij toen, de stilte verbrekend.
    De meeste kinderen zaten al in hun les of waren nog in de kantine. Zacht knikte ik en pakte zijn hand vast, waar ik in kneep.
    'Ik beloof het, sorry Kyle,' zei ik kleintjes, mijn stem spatte van de spijt.
    'Ben je boos?' vroeg ik toen, ik wilde zijn grote, warme hand eigenlijk niet los laten.
    Mijn grote turkooizen ogen keken op naar zijn gezicht en even prikten ze tegen de tranen. Ik wilde niet bij hem huilen, dus knipperde snel weg.
    Ik was ook zo ontzettend stom, eerst ging ik met hem in discussie over iets waar hij totaal zelf over moest beslissen, vervolgens drong ik mijn zin door en nu ging ik ook nog bijna in zijn bijzijn huilen!
    Mijn blik verplaatste zich naar de vloer, waardoor er een lok van mijn goudblonde haar voor mijn gezicht viel.
    Een korte zucht rolde over mijn lippen. Ik wilde gewoon dat hij gelukkig was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lily Sharp

    'Dank je wel Lily, ik vind het echt fijn dat je me wilt helpen,' zei Eli. Ik stond op. 'Het is graag gedaan,' antwoordde ik. 'Ik ga naar buiten, even een frisse neus halen voordat we beginnen met de les.' Ik hees mijn tas over mijn schouder heen, zwaaide even naar Eli en liep toen naar buiten, waar ik diep in en uit ademde. Zoiets maakte me altijd heel moe en duizelig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kyle Logan Booth || Bloed besturen en pijn laten voelen


    Ik kijk naar haar en bijt hard op mijn lip. Ik hoorde de spijt in haar stem. Ik kijk recht voor me uit en klem mijn kaken op elkaar. Wat moest ik hiermee? Ik wilde boos zijn, maar hoe kon ik boos zijn op Lillith? Het kon niet, het was onmogelijk.... Haar hand voelde ik de mijne omsluiten en een zacht kneepje voelde ik daarna.
    'Nee ik ben niet boos Lillith,' zeg ik uiteindelijk en kijk haar aan. 'Dat kan ik niet. Ik wil ook niet boos op je zijn, maar je moet je zin niet zo doordrijven. Ik ben wie ik ben en als je dat niet geloofd moet je maar geduld hebben tot het tegendeel bewezen is.' Ik kijk haar aan en zie dat tranen in haar ogen staan. Ik laat haar hand los en sla mijn armen om haar heen. 'Niet huilen,' fluister ik tegen haar kruin aan en trek haar dicht tegen me aan. 'Ik weet nu in iedergeval dat je niet perfect bent,' zeg ik en glimlach even. Ik druk een kus op haar kruin en sluit voor enkele seconde mijn ogen. Wat was ik aan het doen? Normaal knuffelde ik nooit, normaal deelde ik nooit zomaar kusjes uit. Zelfs geen aanmoedigend kneepje of wat dan ook en nu.... Ineens keer deed ik het de hele dag door! Normaal had ik nooit de moeite om boos te zijn en nu leek het haast wel onmogelijk! Ik zucht weer diep en laat Lillith langzaam los. 'Niet huilen,'fluister ik weer. Ik kijk haar aan en glimlach zwakjes. 'O je hebt mijn boekentas.' Ik kijk haar even dankbaar aan en neem hem dan over. Vervolgens loop ik weer verder. Waar naar toe weet ik niet. Eli zoeken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne