• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lillith Aurora Kings - Fee.
    Lachend keek hij naar me terwijl hij zijn boeken pakte en zijn tas klaar legde op zijn bank. Daarna liet hij zich naast me op het bed zakken. Ik veerde wat omhoog en begon te lachen. Het vrolijke, kinderlijke geluid vulde de kamer. 'Weet ik, ik houd ook van mijn bed,' zei hij. Ik grijnsde naar hem. Hij sloot zijn ogen en ik zag hoe zijn mondhoeken omhoog krulden. Ik staarde naar zijn gezicht. Hij was enorm aantrekkelijk, dat wist de hele school. Ik zag vaak genoeg meisjes naar hem en Eli kijken, ik kreeg zelf ook altijd jaloerse blikken toegeworpen van die meisjes. Kyle opende zijn ogen weer en ik keek hem aan. Hij maakte de opmerking dat het er verkeert uit zou zien als er nu iemand binnen zou lopen en lachend gaf ik hem een klein duwtje tegen zijn gespierde borstkas. 'Ach, nou en,' zei ik. 'Er komt toch niemand binnenlopen.' Mijn ogen vonden de zijne weer en gefascineerd door de diepte ervan bleef ik hem aankijken.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lily Sharp

    'Sinds gisteren avond is alles een waas geworden,' zei Eli. 'Wow, wow,' viel ik hem in de rede. 'Oké. Even tussendoor, heb je nu vrij?' Ik trok hem zachtjes richting twee stoelen die langs de kant stonden en we gingen daarop zitten. 'Ik kan je wel helpen. Denk ik. Als je wilt, dus heb je nu vrij?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [reageer morgen pas weer. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ook, ga nu slapen. Slaap lekker iedereen (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kyle Logan Booth || Room

    Ik kijk haar grijnzend aan als ik haar vrolijke lach hoor. Ik bijt op mijn lip als ze me een duwtje tegen mijn borstkas duwt. Ik lach en duw haar om en ga grijnzend boven haar zitten. 'Je weet wel dat je zwakker bent dan mij he, klein elfje,' grijns ik plagend. Ik blijf vrolijk op haar zitten en gooi mijn boeken die nog op mijn bed lagen op de grond. Ik kijk even mijn kamer rond en grijns tevreden. Het was een mengeling tussen modern en oud. Mijn kamer was wit met lichtblauw en veel licht hout. Zo was mijn bed ook, witte kussens, lichtblauwe deken en bed van hetzelfde hout. Mijn bureau was ook van dat hout. Het was een lichte en fijne kamer. Ik kijk naar Lillith en stap dan van haar af. Ik laat me weer vallen op mijn bed en kijk naar het plafond. Ik kijk haar langzaam aan en merk dat ze mij ook aankijkt. Haar ogen haken zich in de mijne en ze blijft er naar kijken. Ik kijk terug. Na een tijdje bijt ik op mijn lip. 'Waar kijk je naar,' vraag ik haar maar. Zouden mijn ogen weer veranderd zijn?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 22:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    Grijnzend keek Kyle me aan toen hij mijn lach hoorde. Hij beet op zijn lip zodra ik hem duwtje gaf. Lachend duwde hij me om en kwam grijnzend boven me hangen, waardoor ik hem met grote ogen aankeek. Ik voelde hoe mijn hartslag net wat harder dan normaal begon te kloppen, zeker toen hij zei dat ik zwakker dan hem was. Het was waar, ik was lang niet zo sterk dan hij, en daarbij, als ik mijn magie tegen hem zou gebruiken, zou hij die van hem twee keer zo hard terugsturen. Ik wist ook wel dat het maar plagend bedoeld was, maar het kwam onverwacht. Toch bleef ik hem grijzend aankijken. Hij was behoorlijk zwaar maar ik zeurde niet en vrolijk bleef hij op me zitten. De boeken die nog op zijn bed lagen gooide hij eraf. Tevreden keek hij zijn kamer rond. 'Weetje, dit zou er pas verkeerd uitzien als er iemand binnen kwam,' lachte ik zacht. Hij keek me aan en stapte toen van me af. Hij liet zich weer naast me op het bed vallen en keek naar het plafond. Ook ik keek ernaar, volgde de structuur van de verf. Toen ik hem in zijn ogen keek, gefascineerd door de diepte ervan, zag ik hoe ook hij me aankeek. Na een tijdje leek het alsof hij er ongemakkelijk van werd en beet hij op zijn lip. 'Waar kijk je naar?' vroeg hij toen. Een speels glimlachje speelde rond mijn lippen. 'Dat je mooie ogen had wist ik al,' fluisterde ik. 'Maar dat ze zo diep waren had ik nooit gedacht. Het is alsof ik erin gezogen wordt.' Ik knipperde een paar keer en scheurde toen mijn blik van zijn ogen af. Ik keek er al lang naar, het begon nu ook een beetje ongemakkelijk voor mij te worden. Mijn ogen gleden weer naar het plafond en ik tilde een hand op. Uit de vingertop van mijn wijsvinger kwamen allemaal glitters, net zo blauw als zijn kamer. Met mijn vingers bewoog ik de glitters, waardoor ze fonkelden in het licht. Het gaf een grappig gevoel en het was leuk om te doen. De glitters kwamen steeds dichter bij elkaar en vormden uiteindelijk een mooie lichtblauwe roos. Ik ving hem op en liet mijn vingers over de zijdezachte blaadjes glijden, waarna ik eraan rook. Ik vond het nog altijd een raar idee dat ik levensechte dingen kon maken, maar veel verder dan bloemen was ik nog niet gekomen. Nu groeiden er niet zomaar lichtblauwe rozen buiten, die moeste nog geverfd worden, als je deze buiten zou planten zouden er wel allemaal blauwe uitgroeien. Ik kon ze in elke kleur die je maar kon bedenken maken.

    [Welke kleur ogen heeft Kyle btw? Het staat niet bij zijn rol..]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kyle Logan Booth || Room

    Ik lach luid. 'Nou en? Laat ze maar denken,' grijns ik en kijk naar het plafond. Dan kijk ik weer naar Lillith en grinnik evne. 'Dank je,' zeg ik zacht en kijk haar aan. 'Diepte? Het enige bijzondere is dat mijn ogen drie kleuren kunnen hebben. Normaal blauw, zoals nu. Als ik de drang voel om iemands bloed te besturen goudbruin en als ik iemand pijn doe fel rood.' Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. Verbaasd kijk ik toe hoe Lillith een blauwe roos maakt. Ik pak hem voorzichtig uit haar hand en bekijk hem. Als laatste ruik ik eraan, hij rook echt heerlijk. 'Hij past bij mijn kamer,' merk ik op. Ik kijk naar Lillith en ga recht op zitten. 'Heb je er problemen mee als ik hem op mijn kamer bewaar? Heb ik nog een beetje leuke versiering,' lach ik. 'Ik kan jouw ook wel ophangen, maar ik denk dat een roos wat fijner is voor jouw,' lach ik en kijk haar grijnzend aan. Gefascineerd kijk ik naar de roos en sta op. 'Heeft hij ook echt water nodig,' vraag ik haar en bijt op mijn lip. Ik pak een vaas en zet daar de roos in. Ik zie dat het weer eens regent en houd de vaas naar buiten. Zo, hij vulde zich nu wel.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 21:45 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    'Nou en? Laat ze maar denken,' lachte hij luid en keek weer naar het plafond. Hij grinnikte even om mijn compliment en keek weer naar me. Ik hield de roos nog steeds tussen een paar vingers en draaide zachtjes rond. 'Diepte? Het enige bijzondere is dat mij ogen drie kleuren kunnen hebben. Normaal blauw, zoals nu. Als ik de drang voel om iemands bloed te besturen goudbruin en als ik iemand pijn doe fel rood.' Ik knikte zacht terwijl hij me aankeek en zijn schouders ophaalde. Een verbaasde blik was er op zijn gezicht verschenen toen hij toekeek terwijl ik de roos maakte en voorzichtig pakte hij hem van me over. Hij bekeek het grondig en rook er toen aan. Mijn rozen roken op de een of andere manier beter dan echte rozen, ze gingen ook nooit dood, als ze voldoende water kregen tenminste. 'Hij past bij mijn kamer,' merkte hij op en ik grinnikte kort. 'Dat klopt, dat is ook precies de reden dat ik hem blauw gemaakt heb,' vertelde ik hem. Hij ging rechtop zitten. 'Heb je er problemen mee als ik hem op mijn kamer bewaar? Heb ik nog een beetje leuke versiering,' lachte hij en ik lachte terug. 'Natuurlijk mag dat!' Ook ik ging rechtop zitten en haalde een hand door mijn haar, zodat het weer goed in model viel. 'Ik kan jou ook wel ophangen, maar ik denk dat een roos wat fijner is voor je,' lachte hij en ik schoot in de lach. 'Ja, doe dat maar, ik denk niet dat ik het fijn vind om als muurdecoratie gebruikt te worden,' grijnsde ik terug. Gefascineerd keek hij weer naar de roos en stond op. 'Heeft hij ook echt water nodig?' vroeg hij en beet op zijn lip. Wist hij dat ik dat aantrekkelijk vond en deed hij het daarom zo vaak of deed hij dat echt onbewust? Ik knikte. 'Ja, zolang je hem voldoende water geeft gaat hij ook nooit dood, het voordeel van magische rozen,' zei ik en keek hoe hij een vaas pakte en de roos erin zette. Zijn blik gleed naar buiten en toen hij naar het raam toe liep, viel ook mij op dat het weer eens regende. Hard begon ik te lachen toen hij de vaas naar buiten hield, zodat die zich met water kon vullen. 'Raar kind,' lachte ik en liep ook naar hem toe. Hij had net zo goed de vaas even onder de kraan kunnen houden, maar nee, meneer wilde de vaas op een andere manier vullen. Ik hield mijn hand een stukje naar buiten en een waterdruppel viel op mijn hand, waanra ik mijn hand meteen weer naar binnen trok. 'Wil je nog een feeën trucje zien?' vroeg ik hem grijnzend, met een vrolijke twinkeling in mijn turkooizen ogen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kyle Logan Booth || Room

    'Dus de roos was altijd al voor mij bedoeld,' grijns ik en kijk haar aan. Ik doe ven een rare wenkbrauwwiebel en grinnik even. ik houd nog steeds de vaas naar binnen, maar erg snel gaat het niet. 'Hoezo raar? Ik doe gewoon aan recyclen,' grijns ik en kijk haar aan. Ik grijns en zet de vaas in de vensterbank. 'Weet je toevallig een leuk spreukje dat er water in de vaas terecht komt, bespaard mij weer wat lopen,' grijns ik vrolijk en kijk Lillith aan. Ik draai even een rondje om mijn kamer is goed te bekijken en ren dan naar mijn bed. met een duik kom ik er op neer en blijf op mijn rug liggen. Ik sluit mijn ogen en trek even mijn kleren recht. Mijn broek was wat afgezakt en aangezien ik hem al laag droeg, kan ik hem beter wat op trekken, dus doe ik dat ook. Ik open mijn ogen weer en ga recht op zitten. Ik kijk naar Lillith die nog bij het raam staat. 'Ik ben blij dat ik je ken Lil,' grijns ik en kijk haar met een lachje aan. 'Dat ben ik overigens met bijna iedereen, maar ik wil gewoon dat je het weeet.' Ik kijk haar aan met een oprechte blik in mijn ogen. Dan spring ik weer op en loop naar de vaas toe. 'Dus... Wil je er water in toveren?' Ik kijk haar smekend aan. 'Dan krijg je een kusje,' lach ik en trek een pruillip.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 22:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    Grijnzend knikte ik toen hij zei dat de roos altijd al voor hem bedoeld was. Hij deed een rare wenkbrauwwiebel en terwijl hij grinnikte lachte ik zacht. 'Grapjas,' lachte ik en keek naar de vaas met de roos erin, waar nog nauwelijks wat water in zat. 'Hoezo raar? Ik doe gewoon aan recyclen,' ging hij verder en keek me aan. Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe hij de vaas op de vensterbank zette. 'Weet je toevallig een leuk spreukje dat er water in de vaas terecht komt, bespaard mij weer wat lopen,' grijnsde hij vrolijk en keek me weer aan. Dus hij was lui, raar en een grapjas? Ik grinnikte zacht om de gedachte en knikte bedenkelijk. 'Daar heb ik wel wat voor,' antwoordde ik en keek hoe hij richting zijn bed rende en erop dook Hij sloot zijn ogen en trok zijn broek op, die een stuk verder afgezakt was dan dat de bedoeling was. Niet veel later opende hij zijn ogen weer en ging rechtop zitten. Hij keek me weer aan. 'Ik ben blij dat ik je ken Lil,' grijnsde hij en er verscheen een glimlach op mijn gezicht. 'Dat ben ik overigens met bijna iedereen, maar ik wil gewoon dat je het weet.' Zijn ogen hadden een oprechte glans over zich. Hij sprong op en liep naar de vaas toe. 'Dus... Wil je er water in toveren?' Smekend keek hij me aan. 'Dan krijg je een kusje,' lachte hij en trok een pruillip. Zachtjes lachte ik en raakte met mijn vinger zijn pruillip aan. 'Noooooou,' begon ik met een plagend stemmetje, waarna ik opkeek naar zijn blauwe ogen. 'Vooruit dan, omdat je zo zielig kijkt.' Ik draaide me om naar de vaas en alweer schoten er glitters uit mijn vingers, die door het raam naar buiten vlogen en een soort doorzichtig kommetje maakten, gemaakt van glitters, wat water opving. Het binnen no time volle kommetje zweefde terug naar binnen en schonk het water over naar de vaas. Zodra al het water overgegoten was verdwenen de glitters en triomfantelijk keek ik Kyle even aan, waarna ik mijn ketting met feeënstof vastpakte. Hij was nu bijna leeg, alleen het stof van mijn moeder zat er nog in. 'Hij is nu wel bijna leeg, en de dag is nog maar net begonnen,' mompelde ik, waarna ik een pruillip naar Kyle trok. 'Jouw schuld,' bromde ik nep-verdrietig naar hem. 'Nu wil ik wel een heeeeeeeeeele grote beloning,' ging ik verder met een kinderstemmetje.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kyle Logan Booth || Room

    Ineens voel ik een tikje op mijn pruillip en hoor haar plagende stemmetje. Ik kijk haar nog zieliger aan en grijns triomfantelijk als ze instemd. Ik kijk haar aan en kijk weer verbaasd en gefascineerd toe. Ik zie hoe het water in de vaas wordt gegoten. Ze pakt haar ketting vast en kijk ernaar. Ik kijk haar aan en nu trekt zij een pruillip. Daar kan ik al helemaal niet tegen. 'En wat voor een beloning wil jij dan Lil?' Ik pak de vaas en zet die op mijn bureau neer. Ik draai me terug naar haar toe en til haar op. Grijnzend gooi ik haar op het bed en neem haar in een houdgreep. 'Ik had je een kus beloofd,' zeg ik lachend en druk een kus op haar wang, maar meer richting haar lippen. Ik kan er niks aandoen dat mijn blik even naar haar mooie lippen schiet. 'En dan krijg je nog 1 extra,' zeg ik en druk er eentje op haar voorhoofd. Ik laat haar los en ga van haar af. 'Alsjeblieft.' Ik stap van het bed af en kijk tevreden naar de roos. 'Maar krijg je elke dag nieuw stof dan,' vraag ik haar en houd mijn hoofd schuin.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 22:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    Zijn gezicht werd nog zieliger net voordat ik toestemde, wat ik wel grappig vond. Hij was echt schattig als hij zielig keek. Weer stond zijn blik verbaast toen ik mijn magie uitoefende, wat een grijns op mijn gezicht veroorzaakte. 'En wat voor een beloning wil jij dan Lil?' Hij pakte de vaas vast en zette die op zijn bureau neer. Hij draaide zich terug naar me om en tilde me op. Met een klein hoog gilletje sloeg ik mijn armen rond zijn nek en begon te lachen. Met een grijns op zijn gezicht gooide hij me op het bed en nam me in de houdgreep. Lachend begon ik te spartelen, waarna twee doffe bonken klonken. Mijn schoenen waren van mijn voeten gegleden. 'Ik had je een kus beloofd,' zei hij lachend en drukte een kus op mijn wang. Ik was me er bewust van dat hij meer richting mijn lippen geplaatst was, maar dacht er verder niets achter. Kyle geloofde niet in liefde, toch? Ik zag hoe zijn ogen even richting mij lippen schoten en ik glimlachte naar hem. 'En dan krijg je er nog 1 extra,' zei hij en drukte er een op mijn voorhoofd. Opnieuw keek ik hem glimlachend aan. 'Alsjeblieft,' zie hij. Ik wrong me uit zijn greep, waarna ik hem met zijn rug in de dekens drukte, voordat hij op kon staan, en dit keer bovenop hem ging zitten. Triomfantelijk lachte ik naar hem. 'Dank je wel lieve Kyle,' zei ik weer, het kinderstemmetje weer opzettend. Hij vroeg of ik elke dag nieuw stof kreeg en ik schudde mijn hoofd. 'Nee, dat moet ik zelf aftappen. Ik zal je straks laten zien hoe dat gaat,' zei ik en liet mijn ogen over zijn gezicht glijden. Zij haar zat door de war, evenals het mijne, maar ik gaf er vrij weinig om. Ook mijn ogen bleven even hangen bij zijn goedgevormde lippen, waarna ik op de mijne beet.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kyle Logan Booth || Room

    Ik kijk naar Lillith en glimlach als ze me bedankt. Dan ineens duwt ze me om. Ik bekijk haar goed en lach even. 'Ik kan je gemakkelijk van me afkeijgen,' grinnik ik en houd mijn hoofd schuin. Dan kijk ik haar aan. 'Aftappen?' Ik lach even. 'Dat klinkt grappig. Ik wil het graag zien.' Ik grijns even. Dan zie ik hoe ze me bekijkt en uiteindelijk naar mijn lippen. Uiteindelijk bijt ze op haar eigen lip. Het zag er ongelofelijk sexy uit, maar ik voelde er niet echt iets bij. Of ik duwde het weg. 'Lillith,' zeg ik zacht: ik duw haar van me af en sta op. 'Ik wil niet dat je zo naar me kijkt. Je weet hoe ik over liefde denk en als ik je ooit zoen of iets anders, zal dat niet zijn uit liefde. Misschien voel ik iets voor je omdat jezo'n goede vtiendin bent, maar ik wordt niet verliefd Lillith. Ik wil je die pijn niet aandoen, dus doe het niet. Kijk niet zo naar me en ga ook niet iets voor me voelen. Ik waarschuw je gewoon alvast.' Ik kijk haar aan en zet dan nog een stap achteruit. 'Laten we Lily en Eli zoeken.' Ik pak in mijn tas en hijs de over mijn schouder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    'Ik kan je gemakkelijk van me afkrijgen,' grinnikte hij en hield zijn hoofd schuin. Lachend knikte ik. 'Aftappen?' Hij lachte even. 'Dat klinkt grappig. Ik wil het graag zien.' Ik glimlachte terug naar hem zodra ik op mijn lip had gebeten. 'Lillith,' zei hij zacht. Zijn stem bevatte stiekem veel meer emotie dan dat hij waarschijnlijk gewild had. Het leek alsof hij iets wegduwde, maar ik was niet zeker van wat. Hij duwde me van zich af en stond op. Ook ik ging rechtop zitten. 'Ik wil niet dat je zo naar me kijkt. Je weet hoe ik denk over liefde en als ik je ooit zoen of iets anders, zal dat niet zijn uit liefde. Misschien voel ik iets voor je omdat je zo'n goede vriendin bent, maar ik word int verliefd Lillith. Ik wil je die pijn niet aandoen, dus doe het niet. Kijk niet zo naar me en ga ook niet iets voor me voelen. Ik waarschuw je gewoon alvast.' Hij keek me aan en zette nog een stap achteruit. 'Laten we Lily en Eli zoeken.' Hij pakte zijn tas en hees die over zijn schouder. Ik zuchtte zacht. 'Dat weet ik, en het was ook helemaal niet mijn bedoeling, maar je moet een ding over liefde weten. Het komt onverwacht en er zit geen keuze aan verbonden. Het overkomt iedereen, zelfs mensen zoals jij.' Ik stond op van het bed. 'Goed plan, maar ik wil eerst even mijn stof bijvullen, je weet maar nooit of ik het nodig heb.' In plaats van mijn schoenen aan te trekken ging ik wat van hem af staan, zodat ik genoeg ruimte had. Ik sloot mijn ogen en voelde mijn voeten van de grond komen. Een seconde later hing ik in de lucht, volledig getransformeerd. Ik opende mijn ogen weer en keek Kyle glimlachend aan. De effecten van een fee zien was niet zomaar niets. Iedereen die een fee recht in de ogen aankeek, zoals ik nu met Kyle deed, kreeg een warm gevoel van binnen, een gelukkig gevoel. Er kwam zelfs een vleugje liefde voorbij. Ik wist dit, maar had er niets van gezegd, wetend dat hij me tegengehouden had met transformeren. 'Luister, ik voer geen trucje met je uit,' zei ik vlug tegen hem, voordat hij weer boos werd of zoiets dergelijks. 'Dit zijn bij effecten van de transformatie, ik had het je moeten vertellen.' Ik zuchtte even kort bij het horen van mijn stem, die weer een aantal octaven hoger geworden was. Daarna pakte ik voorzichtig een van mijn vleugels vast om een rits van glitters op de grond te zien vallen. Ik schudde een paar keer op en neer met beide mijn vleugels, waarna er een hoopje feeënstof op de grond verscheen. Daarna vloog ik voorzichtig achteruit, om vervolgens de stof in mijn buisje te toveren. Mijn jurk was dit keer fuchsia roze gekleurd, evenals mijn ogen, die altijd met de kleur van mijn jurk mee veranderde. Mijn haren waren veel langer geworden en goudkleurig. Dat was het grootste wat veranderd was aan me, als je mijn stem mee telde. Mijn voeten raakten de grond weer en ik keek op naar hem, waarna ik weer glimlachte. Hopelijk reageerde hij goed.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nyan schreef:
    Wolf Dumont
    Er kwam een glimlachje tevoorschijn op haar lippen en ik glimlachte licht terug.
    "Wat hebben wij straks ook al weer ?" vroeg Blossom nadat ze haar chocmelk opgedronken had.
    Ik dacht even na,ik hat het gisteren nog eens bekeken.
    We zaten in M3B,dus we hadden nu,..."Magie denk ik."zeg ik nog steeds nadenkend of het wel juist was.Na een tijdje was het mijn definitieve antwoord.
    Voor 1 of andere reden had ik geen zin om naar de lessen te gaan en om de andere klasgenoten tegen te komen,sommige waren gemeen.
    Ik nam mijn blackberrie en mijn oortjes en stak er dan 1 in ,zodat ik wat muziek hoorde en ook nog kon luisteren naar Blossom.Dankziij de muziek hoorde ik de andere mensen bijna niet meer,want ik kreeg wat hoofdpijn van hun.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH