• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [@Coockies, ik weet niet of je alles leest, maar misschien dat je dit even wel moet lezen ofzo? Hierin heb ik iets geschreven over meerminnen.]

    Lily Sharp

    'Eli, hi,' zei ik toen hij weer verscheen. 'Fijn van je dat je Rosalie naar het klaslokaal wil brengen. Het is waarschijnlijk tijdelijk, haar "handicap". Ik vermoed dat haar stembanden tijd nodig hebben om te genezen. Ik heb eens gelezen dat je als meermin je mensenwonden sneller kunt laten genezen. Maar als je als meermin wonden op loopt, duurt het een hele tijd om ze weer als mens te laten herstellen. Ik weet dus absoluut niet of het waar is of niet.' Ik zweeg even en keek Eli aan. Een vreemd licht scheen in zijn ogen leek het wel. 'Eli,' begon ik. 'Wat is er tussen jullie gebeurd?' Ik schudde mijn hoofd en keek naar de grond. 'Nee nee, laat maar, ik wil het absoluut niet weten. Damn.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ik lees alles (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [ik lees alles (: ]


    [Tof, en klopt het? Of schreef ik iets fouts, dan zet ik het in de volgende wel recht.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Coockies schreef:
    Kyle Logan Booth

    'Nee we hoeven ng niet naar de les,' zucht ik en kijk Lillith aan. Ze kijkt om zich heen en kijkt mij dan uiteindelijk aan. Ik zucht en kijk haar aan. 'Lil stop er over,' zeg ik zacht. 'Ik wil het niet voelen Lillith. De liefde past niet bij me.' Ik kijk haar aan en zucht weer is . Ineens voel ik hoe ze haar armen om me heen doet en haar hoofd tegen mijn borst legt. Ik sluit na even ook mijn armen om haar heen en streel met mijn hand door haar blonde haren. 'Ik ben niet boos op je Lillith. Ik kan niet boos Zij op zo'n lief schattig meisje, ik word gewoon snel boos. Ik bedoel....' Ik haal mijn shouders op e houd haar nog steeds vast. Ik leg mijn kin op haar kruin te rusten en sluit mijn ogen. 'Sorry,' fluister ik zacht en haast onhoorbaarz


    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    Hij vertelde me dat we nog niet naar de les hoefden. Wat een drama had ik er weer van gemaakt. Na even sloeg ook hij zijn armen om me heen. Ik voelde hoe hij met zijn vingers door mijn blonde haar streelde. Genietend sloot ik mijn ogen. Ik vond het fijn als mensen door mijn haren streelden. 'Ik ben niet boos op je Lillith. Ik kan niet boos zijn op zo'n lief schattig meisje, ik word gewoon snel boos. Ik bedoel..' Ik voelde hoe hij zijn schouders ophaalde. Een kleine glimlach speelde rond mijn lippen. Hij bleef me vasthouden en liet zijn hoofd op mijn kruin rusten. 'Sorry,' mompelde hij bijna onhoorbaar. Ik hield van de knuffels van Kyle. Hij was groter dan ik, veel groter, en had grote armen en handen. Ik voelde me veilig bij hem, hoewel dat best wel raar was. Maar Kyle zou me nooit iets opzettelijk aandoen, Kyle was lief. Nog steeds met gesloten ogen snoof ik zijn heerlijke parfum op en veroerde me niet. Het kon me geen barst schelen dat we midden in de gang stonden te knuffelen.

    [Reactie met Eli komt morgen. Welterusten (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [ik reaheer ook morgen pas ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Blossom Niënna Jones

    Opgewekt keek ik hem aan en keek hoe hij zijn eten doorslikte voor hij weer antwoordde.
    "Ik weet wel niet of..." Maar hij slikte zijn woorden weer in, waardoor ik doorkreeg dat hij iets verzweeg.
    Snel nam ik nog een hapje van mijn eten zodat ik hem de tijd schonk die hij nodig had om zijn gedachten op een rijtje te krijgen.
    Mijn ogen gleden daarbij even door de ruimte heen, vele leerlingen waren zelf ook druk aan het eten, aan het praten en lachen.
    En zoals altijd kwam het meeste lawaai van de eerstejaars.
    Ik ben benieuwd naar hoe het hen vergaat tijdens de lessen, dan piepen ze wel anders.
    Mijn ogen schoten weer terug naar Wolf toen ik hem hoorde dat hij adem naar binnenzoog voor hij weer wat ging zeggen.
    "Wel weet je nog dat ik gisteren vertelde dat ik 2 kanten had ?"
    Natuurlijk weet ik dat nog, mijn geheugen was geen totale zeef en zoals hij zelf ook nog zei; het was gisteren.
    "Ik moet je nog vertellen dat ik nog iets anders kon, namelijk ik kan mensen erge nachtmerries geven."
    Natuurlijk schokte dit nieuws me even, maar om de één of andere reden zette ik me eroverheen, iedereen heeft wel iets slechts in zich en misschien met de juiste hulp kon hij geholpen worden, als hij dat zou willen.
    Even schoot de rare gedachte door mijn hoofd dat Wolf misschien iets met mijn nachtmerrie te maken kon hebben, maar die schudde ik al snel van me af.
    Wolf voelt veel te vertrouwd aan voor het gevoel dat ik bij mijn nachtmerrie heb, ook al ken ik hem nog maar echt sinds gister.
    "Ik kan je misschien helpen, maar het zou kunnen zijn dat ik het erger zal maken." Waarna hij omlaag keek naar zijn vingers.
    Verschillende gedachten schoten door mijn hoofd heen, elkaar overwegend op een onzichtbare weegschaal tot ik uiteindelijk de knoop door had gehakt.
    "Oké, vanavond, kom naar mijn kamer na de lessen en na het avondeten." snel veegde ik een aantal losse haren uit mijn gezicht voor ik hem met een bemoedigende glimlach aankeek. "Vanavond proberen we het, het komt vast goed."
    Mijn hoofd zakte al snel naar beneden waardoor ik naar het tafelblad keek. "ik vertrouw erop." mompelde ik nog zacht, niet wetend of het echt verstaanbaar is of niet.


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Ze leek even geschokt,maar herselde zich snel weer.Ik keek haar van onder mijn wimpers aan en ik zag dat ze aan het nadenken was.
    "Oké, vanavond, kom naar mijn kamer na de lessen en na het avondeten." zei ze en veegde een paar losse haren uit haar gezicht en keek me daarna met een bemeodigend glimlachje aankeek. Ik keek haar licht verbaasd aan,ze wilde het echt doen.
    "Vanavond proberen we het, het komt vast goed."zei ze en keek dan naar het tafelblad. en mompelde iets zacht wat leek op 'ik vertouw erop'.
    "Ik beloof het je dat ik mijn best zal doen je hiermee te helpen."beloof ik haar.
    Ik moest wel,het kon me mischien ook helpen met het trainen van mijn krachten.
    Ik zag verschillende eerste en tweede graads mensen de eetzaal vertrekken wat vast betekende dat voor hun de eerste lesuuren gingen beginnen,wij moesten nog een uur wachten.
    Ol drink het laatste restje chocolade melk op en ook eet ik nog was van mijn pannenkoek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyle Logan Booth

    Ik sta een tijdje met Lillith in een knuffel en heb mijn ogen inmiddels gesloten. Haar hoofd tegen mijn borstkas voelt fijn aan. Eigenlijk had ik nog nooit zo innig met iemand in een knuffel gestaan en daarom vond ik het nu dan ook wel tijd om los te laten. Langzaam laat ik mijn armen van haar afvallen en kijk haar aan met een kleine glimlach. Ik weet even niks te zeggen dus haal ik maar een hand door mijn haren. 'Ehm,' breng ik uit en kijk haar aan. 'Dus waar gaan we onze tijd nu aanverspillen,' vraag ik haar. Ik wist echt niks om te zeggen. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik de knuffel niet fijn vond, maar niemand hoefde te weten dat ik de knuffel fijn vond. Sterker nog, ik had nog nooit zo'n echte knuffel van een meisje gehad, ook niet van een jongen natuurlijk. Die knuffelen niet op die manier. Met meisjes knuffelen hoort gewoon, een jongensknuffe is gewoon anders. Ik had net zo'n beschermend gevoel ofzoiets... Alsof ik Lillith moest beschermen. Ik kijk haar langzaam aan en glimlach even. Ja, ik moest haar beschermen, vanaf nu zou ik die taak op me nemen. Ik pak haar hand vast en trek haar achter me aan. 'Ik moet nog even naar mijn kamer, een paar spullen pakken. Wil je mee?' Ik kijk haar vragend aan, eigenlijk trok ik haar al achter me aan, maar dat negeerde ik. Ik glimlach even en loop naar de trappen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 22:13 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik reageer morgen pas weer, ga nu slapen. Moet er morgen extreem vroeg uit.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [okeej slaaplekker ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    Steeds meer genoot ik van de knuffel met Kyle, tot hij langzaam zijn armen van me af liet vallen. Hij keek me aan met een kleine glimlach en ik glimlachte terug. Hij haalde zijn hand door zijn haren. 'Ehm,' bracht ik uit en keek hem aan. 'Dus waar gaan we onze tijd nu aan verspillen?' vroeg hij me, waardoor ik zacht lachte. Langzaam keek hij me aan en glimlachte even. Ook mijn mondhoeken krulden weer omhoog en verbaast keek ik naar hem toen hij mijn hand vastpakte en me achter zich aantrok. 'Ik moet nog even naar mijn kamer, een paar spullen pakken. Wil je mee?' Vragend keek ik me aan en lachend knikte ik. 'Oké, nu je me toch meetrekt.' Ik volgde hem naar zijn kamer, en zodra de deur open ging liep ik de kamer binnen. Ik was hier al wel ooit geweest, maar toch gaf het nu een andere sfeer. Ik wist niet waarom, dus negeerde ik het gevoel. Ik liep naar zijn bed en liet me er achterover op vallen. 'God, ik hou van je bed,' zuchtte ik en sloot mijn ogen. Het bed was lekker zacht en groot, nog groter dan dat mijn bed was.

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    'Eli, hi,' zei ze toen ik weer bij haar kwam. 'Fijn van je dat je Rosalie naar het klaslokaal wilde brengen. Het is waarschijnlijk tijdelijk, haar "handicap". Ik vermoed dat haar stembanden tijd nodig hebben om te genezen. Ik heb eens gelezen dat je als meermin je mensenwonden sneller kunt laten genezen. Maar als je als meermin wonden op loopt, duurt het een hele tijd om ze weer als mens te laten herstellen. Ik weet dus absoluut niet of het waar is of niet.' Ze zweeg even, keek me aan en ik knikte. Ik bleef stil, ik wist immers niet wat ik tegen Lily moest zeggen. Ik wist ook totaal niet wat ik voelde, het was enorm frustrerend. Voelde ik iets voor Rosalie? Of was het alleen de bloeddorst geweest? Het was niet de eerste keer geweest dat ik vers uit de ader gedronken had bij een mens, maar Rosalie was geen mens. Of niet half, tenminste. 'Eli,' begon Lily toen, mij uit mijn gedachte wekkend. 'Wat is er tussen jullie gebeurd?' Ze schudde haar hoofd en keek naar de grond, terwijl ik haar met een mond vol tanden aankeek. Als ik zelf al geen idee had wat er gebeurd was, hoe moest ik dat dan tegen Lily zeggen? Wilde ik het überhaupt wel vertellen? 'Nee, nee, laat maar, ik wil het absoluut niet weten. Damn.' Ik zei niets, zuchtte alleen even zacht. 'Ik... Ik heb geen idee wat er aan de hand is.' Mijn donkere ogen vonden de haren, keken er hulpeloos in. 'Sinds gisterenavond is alles een waas geworden.'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik reageer morgen. Of zondag.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Blossom Niënna Jones
    "Ik beloof het je dat ik mijn best zal doen je hiermee te helpen."
    Door deze woorden kwam er een glimlach op mijn lippen, ik heb het goed getroffen met Wolf als vriend, ook al had hij net zijn duistere kant verteld.
    Maar daar waardeer ik hem voor, dat hij ook zijn lief en leed met mij deelt.
    Wolf dronk en at diens laatste eten op en voordat ik zelf ook maar mijn bord en beker leegdronk gleden mijn ogen nog naar een groepje eerste en tweedejaars, waardoor ik een lachje nog maar net in kon houden terwijl ik toekeek hoe ze al grapjes makend en lachend de gangen inliepen op weg naar hun aller eerste les hier op deze school.
    Ik ben echt benieuwd hoe ze vanavond aan het avondeten zouden verschijnen.
    "Wat hebben wij straks ook al weer ?" Vroeg ik Wolf nadat ik mijn Chocolademelk op had gedronken.
    Door de nachtmerrie heb ik niet echt de tijd gehad om mijn rooster uitvoerig te bestuderen en mijn boeken haal ik straks wel op, dan kon ik direct een beschermende pil nemen.


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Er kwam een glimlachje tevoorschijn op haar lippen en ik glimlachte licht terug.
    "Wat hebben wij straks ook al weer ?" vroeg Blossom nadat ze haar chocmelk opgedronken had.
    Ik dacht even na,ik hat het gisteren nog eens bekeken.
    We zaten in M3B,dus we hadden nu,..."Magie denk ik."zeg ik nog steeds nadenkend of het wel juist was.Na een tijdje was het mijn definitieve antwoord.
    Voor 1 of andere reden had ik geen zin om naar de lessen te gaan en om de andere klasgenoten tegen te komen,sommige waren gemeen.
    Ik nam mijn blackberrie en mijn oortjes en stak er dan 1 in ,zodat ik wat muziek hoorde en ook nog kon luisteren naar Blossom.Dankziij de muziek hoorde ik de andere mensen bijna niet meer,want ik kreeg wat hoofdpijn van hun.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyle Logan Booth

    Ik grijns even en pak mijn tas met boeken. Ik lach om Lillith en kijk haar vrolijk aan. Mijn tas met boeken zet ik klaar op de bank. Ze lag op mijn bed en ik kon er niks aandoen dat ik haar uitvoerig bekeek. Ik grijns even en richt me dan weer op iets anders. Dan ga ik naast Lillith liggen, wat makkelijk kan dankzij het grote bed. 'Ik weet het, ik houd ook van mijn bed,' lach ik en kijk even opzij naar Lillith. Ik grijns naar haar en sluit dan mijn ogen. Mijn gehoor focust zich op Lillith haar ademhaling. Automatisch krullen mijn mondhoeken zich omhoog. 'Als nu iemand binnen komt, dan ziet dit er vast anders uit dan het is,' grinnik ik en open mijn ogen weer. Ik kijk naar Lillith en grijns even. Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan. Ja, ze was knap. Ik grinnik om mijn gedachte. Alleen wist ik al dat ze knap was...

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 16:04 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne