• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Oké. Is goed.]

    Lily Sharp
    Ik ademde nog een keer diep in en liep toen weer terug naar binnen. Mijn voeten brachten me terug naar wie ik net geweest was, Eli. Beschaamd draaide ik me om, maar ik meende dat Eli me gezien had en ik draaide me weer terug om. 'Eli,' fluisterde ik zachtjes. 'Moment,' fluisterde ik weer toen mijn gedachten plots naar Rosalie getrokken werd. Ik weet niet precies wat het. Ik greep Eli bij zijn arm en liep de halve school door waar ik Rosalie zag staan op de trap. 'Rosalie!' riep ik, maar toen realiseerde ik me weer dat Rosalie niet meer kon praten. Ik pakte een snoepje wat verzachtend voor de keel was en gaf haar dat. 'Sorry Eli,' zei ik. 'Ik kreeg plotseling een zeer sterk signaal binnen. Vooruit, nu kunnen jullie praten, ik kan wel als mond voor Rosalie fungeren. Ook al kan ik geen gedachten lezen, ik kan toch best de goede richting op praten.'

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 19:04 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [kunnen jullie anders zorgen dat ze Rosalie de trap io zien lopen ofzo? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Veranderd. Viola.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ga nu reageren met Kyle, met Rosalie wacht ik tot er is gereageerd met Eli (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kyle Logan Booth

    Niet veel later komt ook Lillith lachend de bibliotheek uit gelopen, met de vrouw achter zich.
    'Vandaag wil ik jullie niet meer in de bibliotheek zien,' snauwt ze.
    'Maar mevrouw, dat vind ik dus ook echt niet jammer.' Ik lach luid en zie haar woedende gezicht. Ik pak Lillith haar pols en trek haar vlug weg. Ik grinnik en wil mijn tas pakken. Ik vloek luid. 'Mijn tas is nog bij de bieb,'zucht ik'. 'Wacht hier of ga mee,' zeg ik haar en loop al terug. Hoe meer we richting de bieb lopen, hoe meer ik James Bond na begin tee doen. Uiteindelijk sluip ik de bieb in en zie de tafel met mijn tas al. Vlug sprint ik erheen.
    'Kyle,' hoor ik iemand streng en boos zeggen. Ik negeer de stem en loop al fluitend de bieb weer uit. 'Negeer me niet,' hoor ik dan nog bozer. Vlug sprint ik weg, richting Lillith. Geen James Bond dus voor mij... Ik lach even en kijk om. De vrouw was afgehaakt en schreeuwde me alleen na. Vlug loop ik naar Lillith en trek haar weg, totdat we het geschreeuw niet meer kunnen horen.
    'Aangezien we niet naar de bieb kunnen, wat moeten we nu doen,' vraag ik haar en kijk Lillith vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hallo? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    'Vandaag wil ik jullie niet meer in de bibliotheek zien,' snauwde de vrouw en ik moest nog meer moeite doen mijn lach binnen te houden.
    'Aye aye miss!' zei ik en maakte het handgebaar erbij.
    'Maar mevrouw, dat vind ik dus echt niet jammer,' hoorde ik Kyle zeggen en hij lachte luid toen hij haar woedende gezicht zag. Ik voelde hoe hij mijn pols greep en me vlug weg trok, waarna hij luid vloekte. Hij was zijn tas vergeten.
    'Mijn tas ligt nog in de bieb,' zuchtte hij. Ik knikte lachend. 'Wacht hier of ga mee,' zei hij en liep alvast terug. Lachend volgde ik en kon mijn lach niet meer tegen houden toen hij ook nog een mislukte James Bond poging deed. Hij kwam richting mij gesprint, de vrouw boos achter hem aan. Het arme oude vrouwtje kon alleen de jongen niet bijhouden en haakte al snel af. Vlug trok Kyle me weg, zodat we haar geschreeuw niet meer hoefden te horen.
    'Aangezien we niet naar de bieb kunnen, wat moeten we nu doen?' vroeg hij en keek me vragend aan.
    Ik haalde mijn schouders op.
    'Wel, we kunnen even langs mijn kamer gaan, ik ben volgens mij een boek vergeten,' antwoordde ik toen en keek in mijn tas.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Blossom Niënna Jones

    "Is goed, dan kan niemand die plekken innemen."
    Met een vernieuwde glimlach op mijn gezicht pakte ik zijn hand aan, even niets anders liever willen dan afleiding van de gehele situatie van net.
    Zachtjes trok ik hem achter me aan mijn kamer uit, waarna ik de deur achter me op slot deed voor het geval de dief eerder zo binnen was gekomen.
    Even beet ik toch weer op mijn lip, door de gehele situatie was ik één ding vergeten te doen ; naar aanwijzingen of sporen zoeken van de dader.
    Even schudde ik lichtjes met mijn hoofd waardoor mijn haar heen en weer zwiert.
    Dat kon later ook nog wel, voor nu was het belangrijk dat ik me op iets anders focuste en mijn lessen zou volgen.
    Met de hand van Wolf warm in de mijne begon ik de gang in te lopen, niet zeker wetend of hij eigenlijk wel wou dat we hier zo hand in hand liepen.
    Mijn ogen keken dan ook al snel vanuit mijn ooghoeken even stiekem naar hem, maar daar kon ik niets uit opmaken.
    En als hij het niets vond zou het wel laten merken, toch ?
    "Waar hebben we eigenlijk les ? Ik weet nog wel dat de lokalen vaak verschillen per semester en jaar."


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Blossom glimlachte en nam mijn hand vast ,waarna ze me zachtjes achter haar meetrok.
    Ze sloot haar kamer deur nog ,voordat we de gang opgingen.
    Haar hand in de mijne voelde best raar aan op een goede manier. Ik weet ook dat ze het puur vriendschappelijk bedoeld.
    Ze schudde lichtjes haar hoofd ,waardoor ik haar even vragend aankijk,maar algauw weet ik dat het iets met daarnet te maken had.
    "Waar hebben we eigenlijk les ? Ik weet nog wel dat de lokalen vaak verschillen per semester en jaar." vroeg Blossom me dan en ik haalde mijn gsm uit.
    Ik had het lessenrooster erop gezet ,zodat ik het niet zou verheten."In lokaal ..."begon ik ,maar ik was zo slim geweest de lokaalen er niet bij te zettenn."Oh ,dan op een andere manier." ik stak mijn gsm weer weg en maakte een dwaallichtje ,het zou ons voor een groot deel de weg wijzen.
    "kom."zeg ik dan ,waarna ik haar zachtjes meetrek.
    We passeren een paar gangen en dan verdwijnt het lichtje weer dat wil zeggen dat in deze gang het lokaal moet zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik regaaer zo met Kyle, Iris kan jij dan reageren met Eli? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ik regaaer zo met Kyle, Iris kan jij dan reageren met Eli? ]


    [Yup, doe ik (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kyle Logan Booth

    Ik knik nog met een grote grijns op mijn gezicht. Vrolijk til ik haar op en loop met haar de trappen op. Ik duw haar slaapkamer deur open enleg haar voorzichtig neer op haar bed. 'Goed welk boek,' vraag ik dan en kijk haar even ana. Ik loop naar haar boekenkast en bekijk alles. Ik bijt op mijn lip en bekijk haar kamer even. Ik grinnik zachtjes en kijk haar even aan. 'Leuke, gezellige kamer,' lach ik en grijns even. Dan ga ik naast haar op het bed liggen en kijk even naar het plafond. Langzaam kijk ik haar aan. Ineens heb ik de behoefte om haar aan te raken. Ik weet niet waar het vandaan kwam en waarom. Ik zet mijn handen naast haar hoofd en kijk haar recht aan. Dan druk ik mijn lippen op de hare en strijk met mijn tong over haar onderlip voor toestemming. Waar het ineens vandaan kwam, wsit ik niet, maar de drang was sterker dan ook. Ik wilde Lillith zoenen, laten lachen, in haar mooie ogen kijken en waarom... Ik wist het niet. Ik haal langzaam mijn lippen weer van de hare en kijk haar even aan. 'Sorry, dat had ik...' Ik ga van haar af en kijk haar even verbaasd aan. 'Oké vergeet dat,' mompel ik en spring van het bed. Vlug loop ik weer naar de boekenkast en bekijk de boeken zogenaamd geïnteresseerd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    Kyle knikte met een grote grijns op zijn gezicht en lachend keek ik terug. Vrolijk tilde hij me op, wat een hoog klein gilletje uit mijn mond veroorzaakte en ik weer begon te lachen terwijl hij met mij in zijn armen de trappen op liep. Hij duwde mijn slaapkamerdeur open en legde me voorzichtig neer op het bed.
    'Goed, welk boek?' vroeg hij en keek me even aan. Hij liep naar de boekenkast en bekeek alles. Rustig bleef ik liggen en keek naar zijn rug. Door zijn shirt heen waren zijn spieren goed te zien en zwijgend keek ik ernaar.
    Bijtend op zijn lip bekeek hij mijn kamer en grinnikte even, voor hij me weer aankeek. 'Leuke, gezellige kamer,' lachte hij. Ik grijnsde terug. Hij kwam bij me op het bed liggen en keek naar het plafond. Ik bleef hem zwijgend aankijken en langzaam keek hij terug. Hij kwam boven me hangen en zette zijn handen naast mijn hoofd. Hij keek me recht aan en de glimlach op mijn gezicht verzwakte wat. De uitdrukking in mijn ogen ging van speels naar nieuwsgierig. Wat was hij van plan?
    Ineens drukte hij zijn warme, zachte lippen op de mijne en uit automatisme sloot ik mijn ogen. Voorzichtig kuste ik hem terug en voelde zijn tong over mijn onderlip strijken voor toestemming. Maar nog voor ik mijn mond kon openen had hij langzaam zijn lippen weer van de mijne afgehaald en keek hij me aan. 'Sorry, dat had ik...' Hij ging van me af en leek zelf nog verbaasder te zijn dan ik. Waar kwam dat ineens vandaan? Ik had daarnet iets in zijn ogen zien veranderen, maar ik kon er geen vinger op leggen. Vond hij mij net zo leuk als ik hem leuk vond? Ik had het nooit eerder echt opgemerkt, maar ik vond Kyle al een tijdje leuk. Het voelde anders dan bij de meeste jongens waar ik een crush op gehad had. Was het dit keer anders? Anders omdat Kyle niet in liefde geloofde, of was het een ander soort verliefdheid? Hij sprong van het bed en liep haastig terug naar de boekenkast waar hij ineens heel erg geïnteresseerd naar de boeken leek te kijken. Langzaam kwam ik overeind. Was dit zojuist echt gebeurt? Voorzichtig voelde ik aan mijn lippen, die nog na gloeiden van de kus. Daarna verscheen er een zwakke glimlach op mijn gezicht. Kyle had me gekust... Hij had me echt gekust! Ook ik stond op van het bed en nadat ik mijn jurkje rechtgetrokken had kwam ik naast hem staan. Met een twinkeling in mijn ogen keek ik even naar hem, voor ik een lesboek uit de kast pakte en die op mijn bureau legde. Daarna kwam ik terug naast hem staan. 'Dat was eh...' mompelde ik zachtjes, ook naar de boeken kijkend. 'Wow,' fluisterde ik bij de herinnering van net. Ik keek van de boeken op naar zijn gezicht, zijn uitdrukking analyserend. Ik voelde de twinkeling nog in mijn ogen en mijn wangen gloeiden zachtjes, waardoor ik wist dat ze roze gekleurd waren.

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik Lily opnieuw naar me toe komen lopen, maar ze leek te twijfelen. Ze draaide zich om, wilde weglopen, maar kwam toen toch weer naar me toe. 'Eli,' fluisterde ze zachtjes. 'Moment,' zei ze toen. Fronsend keek ik haar aan. Wat was het af en toe ook een raar kind. Zachtjes grinnikend schudde ik mijn ogen en keek weer naar de vloer. Tot ze me ineens aan mijn arm mee trok. 'Waar gaan we naartoe?' vroeg ik verbaast, dat ze nog zo snel kon zijn. Ze trok me zowat de halve school door, tot we Rosalie op een trap zagen staan. Meteen voelde ik me weer ongemakkelijk door wat ik gisterenavond gedaan had. 'Rosalie!' Hoorde ik Lily roepen. We liepen naar haar toe en ik zag hoe Lily haar een keel verzachtend snoepje toereikte. Zou ze daardoor weer kunnen praten? 'Sorry Eli,' zei Lily, waardoor ik van Rosalie's gezicht opkeek naar het roodharige meisje.
    'Ik kreeg plotseling een zeer sterk signaal binnen. Vooruit, nu kunnen jullie praten, ik kan wel als mond voor Rosalie fungeren. Ook al kan ik geen gedachten lezen, ik kan toch best de goede richting op praten.' Meteen voelde ik mijn wangen wat branden, waarschijnlijk waren ze nu lichtroze gekleurd. 'Ik eh...' stamelde ik. Dit was ongelooflijk gênant, ik wist niet wat ik moest zeggen. 'Sorry dat gisterenavond je ongemakkelijk heeft laten voelen, ik eh... Ik wist niet wat ik deed,' besloot ik toen tegen Rosalie te zeggen, terwijl mijn ogen de hare vonden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kyle Logan Booth

    Ik voel hoe ze naast me komt staan, maar ik kijk niet op of om bij wat ze doet. Ik kijk strak voor me uit. Als ik haar woorden hoor, kijk ik haar gelijk aan. Ik slik moeilijk als ik haar twinkelende ogen zie, haar zachroze wangen... Het maakt haar schattig en het laat mij schuldig voelen. 'Lillith,' breng ik zachtjes uit. Ik kijk haar aan en schud met mijn hoofd. 'Ik weet niet waarom ik dat deed...' Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. 'Zeg me dat je niks voor me voelt.' Ik pak haar pols vast. 'Ik wil je niet pijn doen Lillith, echt niet.' Ik kijk haar aan en bijt mijn kaken op elkaar. 'Ik wordt niet verliefd en ook niet op jouw. Misschien wil je die uitzondering zijn, maar...' ik kijk haar aan. 'Hoop er niet voor. Het betekende niks voor mij, ik wilde je alleen....' Ik zwijg en kijk weg. 'Ik weet niet, il wilde je zoenen, maar ik heb geen verliefde gevoelens voor je.' Ik kijk Lillith aan en lege mijn hand in haar nek. 'Alsjeblieft.... Waarom heb je roze wangen en twinkelen je ogen zo,' graag ik zacht. Ik had al zo'n gevoel, maar ik wilde het niet geloven. Ik laat Lillith los en zet een stap achteruit. Ik had het nooit moeten doen. Het was zo stom. Ik ging Lillith zoveel pijn doen... Ik knijp mijn ogen dicht en zucht diep. Wat had ik gedaan?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk van Eli naar Lily en weer terug. Ik schud enkel met mijn hoofd. Alles ging mis. Een eenzame traan rolt over mijn wang. Ik kijk weg. Ik mocht niet huilen, mijn tranen hoorde zeldzaam te zijn, ik hoorde niet laf te zijn... Zeemeerminnen toonde geen angst. Ik slik moeizaam en zet een stap achteruit. Ik kijk naar Eli en schud met mijn hoofd. 'Dat is het niet,' probeer ik te zeggen. Mijn lippen bewegen wel, maar mijn stem doet het niet. Ik laat me tegen de muur aanzakken en laat me op de grond vallen. Ik sluit mijn ogen en voel meer tranen stromen. Alles hier is klote... Ik trek mijn knieën op en zucht diep. Ik wil mijn stem terug, ik wil praten, ik wil mijn moeder, ik wil er niet uitgestuurd worden op mijn eerste schooldag... Ik wil deze hele dag ongedaan maken. Ik wil dat wezen vergeten, ik wil die angst vergeten. Ik sta weer op en kijk ze beiden aan. Mijn blik haakt zich recht in die van Lily. Laat me met rust Mijn gedachte probeer ik fel te laten klinken, een soort van... Nou ja weet ik veel. Ik draai me om en ren de trappen op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne