• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    'Nee, ik ben niet boos Lillith,' zei hij uiteindelijk en toen ik opkeek zag ik hoe hij me aankeek. 'Dat kan ik niet. Ik wil ook niet boos op je zijn, maar je moet je zin niet zo doordrijven. Ik ben wie ik ben en als je dat niet gelooft moet je maar geduld hebben tot het tegendeel bewezen is.' Hij keek me opnieuw aan. Zijn hand gleed uit mijn greep en hij sloeg zijn armen om me heen. Een klein glimlachje speelde rond mijn lippen en ik legde mijn hoofd weer tegen zijn borst aan.
    'Niet huilen,' fluisterde hij en trok me dicht tegen zich aan. Hij had dus wel de opkomende tranen gezien.
    Ook ik sloeg mijn armen om hem heen en knipperde nog een paar keer om de tranen weg te krijgen. 'Ik weet nu in ieder geval dat je niet perfect bent,' zei hij. Heel zacht grinnikte ik. 'Dacht je dat wel dan? Niemand is perfect,' fluisterde ik terug. Ik voelde hoe hij een kus op mijn kruin drukte en glimlachend sloot ik mijn ogen even. Even bleven we staan, waarna ik hem opnieuw diep hoorde zuchten. Langzaam liet mijn me los. 'Niet huilen,' fluisterde hij weer en mijn turkooizen ogen vonden zijn blauwe. Ik knikte zacht en beet op mijn lip terwijl hij zacht glimlachte. Toen leek hij pas zijn boekentas op te merken.
    'O, je hebt mijn boekentas.' Hij keek me even dankbaar aan en nam hem van me over. Vervolgens liepen we verder, zoekend naar onze vrienden.
    Onder het lopen dacht ik aan vanmorgen, hoe moe ik geweest was toen ik mijn kamer verliet, wat een plezier ik en Kyle hadden gehad, hoe we zelfs ruzie kregen en hoe we er nu voor stonden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Met wie kan ik een conversatie beginnen, dus dwz, wie is er nog vrij?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Kyle?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [ik reageer nu even 1 keer, maar morgen ven ik er waarschijnlijk de hele sag niet en zaterdag in de namiddah pas. Heb druk weekend (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kyle Logan Booth

    Na een tijdje geknuffeld laten we beiden los. Even bestudeer ik Lillith haar mooie, maar wel apparte kleur ogen en druk dan vlug een kus op haar voorhoofd. Ik grijns evrn en geef haar een zacht tikje tegen haar neus.
    'Ik haat het om ruzie met je te hebben,' glimlacj ik en kijk haar aan. Dan loop ik vrolijk door de gangen. Nou ja vrolijk... Opgelucht dat Lillith en ik het weer bij hadden gelegd.
    Ook de verwarrende gevoelens waren een stuk minder. Ik wist beter hoe ik ermee om moest gaan en ik weet dat het gewoon een illusie was, dat door Lillith haar transformatie kwam. Het gevoel kwam niet van mij. Zij zond het naar me uit. Simpele verklaring en ik was ervan overtuigd dat het zo zat. Uiteindelijk loop ik de bibliotheek in en plof neer op een stoel. Ik zucht diep en kijk even om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is prima hoor, ik moet zaterdag de hele dag werken, dus kan pas 's avonds reageren. Ik hoop wel dat je een leuk weekend krijgt (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [vast wel. Heb er veel zin in. Waarschijnlijk slaapcik vrijdag haast niet maar ja (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha, nu word ik nieuwsgierig! Wat ga je doen? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [ik ga vrijdag naar de film, daarna logeren en ik neem een stuk of 3, 4 films mee om te kijken... Dus (; haha en zaterdag ga ik met dezelfde vriendin shoppenc(: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Tof, kom jij dan naar 'mij'?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Even mijn topics. :3


    help

    { Wauw, ik was dit hele topic vergeten! OMG, het spijt me zo :( !!!! Ik heb even snel een beginnetje bedacht, ik hoop dat het goed is!!! }

    Lyna Tynged ~ Mage

    Ik kreunde. Wat was er gebeurd? Ik keek om me heen. Ik zat in een kamer, maar ik zag haast niets. Ik had echt knallende koppijn. Mijn hand ging naar mijn hoofd. Ik kon even, van dichtbij, mijn tatouage zien. Ik glimlachte. Een triskelion, natuurlijk. Ookwel triskele. Druïdesymbool. Kijk, dat wist ik dan nog wel. Maar waar ik was... Nope, kwam niet in mijn gedachten op.
    Ik probeerde de kamer rond te kijken, maar ik zag niets. Ik mompelde een simpele bezwering en mijn ogen lichtten op. Nu kon ik de kamer goed zien, mede dankzij mijn magie en de Galon die ik had gecreërd. Dat was een magische bol van licht, en bij iedereen van mijn soort - tenminste, zo zei ik dat altijd - was de kleur anders. Bij mij was hij voornamelijk paars.
    Waar was ik?


    I will keep watch.

    Blossom Niënna Jones

    Ik voelde een omslag in Wolf en hij maakte zijn hand los van de zijne.
    Er was iets, er was iets wat totaal niet goed aanvoelde.
    Niet veel later stond hij ook op en beende de ruimte uit, zonder ook nog maar naar de andere mensen te kijken of te reageren.
    Wat moest ik nu doen ? Achter hem aangaan of hem even laten berusten ?
    Want één ding weet ik zeker, ik had soms ook wel van die momenten dat ik niemand om me heen wou hebben, maar dan ook echt niets of niemand.
    Even beet ik op mijn lip, nog steeds in dubio.
    Uiteindelijk hakte ik een knoop door en liep toch maar de gang op, ik kon altijd even bij hem gaan peilen.
    Maar net toen ik bij gang naar de slaap verblijven aankwam moest ik me vastgrijpen aan de deurpost door een hevige pijn die zich door mijn hoofd verspreidde.
    Tranen gleden van mijn ogen naar mijn kin terwijl ik naar boven rende en daarbij per ongeluk iemand zowat in het gezicht gezicht met mijn vleugels die ik gespreid had en klaar maakte om iets te gaan doen wat je aan kon zien als iets tussen zweven en vliegen in zodat ik nog sneller op mijn kamer zou zijn.
    Met een harde windvlaag smeet ik mijn deur open en in één rechte lijn stormde ik op mijn bureau af waar ik mijn potje met pillen al snel vond.
    met een plop kwam het dekseltje los en ik kantelde het geheel leeg op mijn hand.
    Nee, dit kan niet, dat is echt niet mogelijk, Ik had er nog genoeg gister ! Het waren er minstens dertig.
    Maar nu... nu had ik er nog maar 2.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 20:48 ]


    Credendo Vides

    Wolf Dumont
    Door de stilte hier kon ik mezelf horen ademhalen ,wat me op een vreemde manier kalmeerde.
    Ik had nochsteeds zin om mij kussen de verscheuren ,want ik had mijn nagels er al ingepriemd,maar zo langzamerhand verdween het agressie gevoel weer ,waardoor ik het kussen loslaat en ga liggen.
    Volgens mij was het knopje weer naar normaal gedraait ,want ik kreeg het wat warmer dan daarnet.
    Om één of andere reden ,wil ik terug keren naar Blossom ,want ze is me blijkbaar niet achterna gegaan ,wat ik best fijn vind ,want anders had ik verschillende woorden naar haar toe geslingerd die ik niet meende.
    Ik sta moeizaam op en slof de gang weer op. Het jochie die ik daarnet omver geduwt had ,liep als een speer weg ,maar het boeide me niet zo veel.
    De muziek ,van mijn gsm nog steeds en mijn ene oor en het geroesemoes van de mensen in het ander.
    Misschien was Blossom wel ergens anders naartoe ,dus halisuneerde ik een dwaallichtje die me dicht bij de plek van Blossom zou leiden . Uiteindelijk na het lichtje gevolgt te hebben ,hoor ik een deur met een klap dichtvallen . Iets zei me dat ik daar naartoe moest.
    Ik klopte voorzichtig op die deur en kuchtte zachtjes."Blossom ,zit je hier?"vroeg ik toen ,hopend dat ik wel de juiste kamer had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    Hoe kon dit ?
    Hoe kon het opeens dat bijna al mijn pillen weg waren ?
    Bijna in paniek liet ik me op mijn bed zakken en haalde wanhopig een hand door mijn haar waarna ik mijn hoofd erop liet rusten.
    Waar kon ik nu aan pillen komen ? Het was niet zo dat ze nou eenmaal voor het oprapen liggen, je kon ze alleen in bepaalde kringen krijgen, wat betekende dat ik wel zowat van het schoolterrein moest om ze te halen, no way dat ik school zou laten weten wat er precies met me aan de hand is, ook al hadden ze dat waarschijnlijk al in grote lijnen gehoord.
    "Blossom, zit je hier ?"
    Wolf, Wolf stond aan de andere kant van mijn kamerdeur.
    "K...Kom maar binnen." Nu pas merkte ik hoe zwak en paniekerig mijn stem klonk.


    Credendo Vides