• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lily Sharp - M3A.

    Het eerste uur had ik vrij, wat vrij fijn was. Voor toverdranken moest ik ontzettend veel voorbereiden, tenminste, de eerste keer. Ik moest al mijn boeken, ketels, ingrediënten, benodigdheden etc opzoeken, organiseren en weer terug inpakken. Het was gewoon een rotklus, maar eerst ging ik ontbijten. Ik stap de gang op en merkte dat er naast mij op de kamer iets niet goed was. Het voelde niet goed. Ik klopte voorzichtig op Rosalie's deur en wachtte op antwoord.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Rosalie is in de gang en verdwaald en haar stem kwijt (: , als je dat nog niet wist]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:52 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oh ja, goed dat je dat even zegt (:
    Ik ga nu reageren met Lillith, kan je Rosalie richting Eli sturen?
    Patholoog, je docentenrol is trouwens goedgekeurd, ik was haar alleen vergeten erbij te zetten, dat zal ik zo doen (:]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [@Coockies, oops.
    @Pebble, thanks, lol. Hierin komt Eli voor, fwi, ik dacht, zeg het maar even..]

    Lily Sharp

    Wacht, mijn gevoel verdween en dook ergens anders op. Mijn benen droegen mij ergens naar de andere kant van de school, ergens waar we nog niet geweest waren dit schooljaar. Ik sloot mijn ogen om mijn gevoel te versterken, toen ik tegen iemand op botste. Ik opende mijn ogen weer en zag Eli staan.
    'Eli, wat doe jij hier? Wat doet Rosalie hier, of is die niet hier?' Er zaten ontzettend veel vragen in mijn hoofd, maar die kon ik niet allemaal in een keer op hem afvuren.. Hij zou ze bovendien ook niet weten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Doelloos kijk ik rond. Dit was zo hopeloos. Inens zie ik een bekend gezicht.
    'Eli,' gil ik, maar ik was even vergeten dat mijn stem wrg is. Ik bijt hard op mijn lip en zigzag tussen de mensen door. Als ik voor Eli sta glimlach ik even en besef dan wat er gister is gebeurd. Even kijk ik ongemakkelik weg, maar besluit dat dan gewoon te negeren. Het betekende vast niks voor hem. Ik pak mijn mobiel. Ben mijn stem kwijt. Weet niet waar ik heen moet. Help? ik houd het scherm voor Eli zijn neus en kijk hem smekend aan. Ik slik even en haal na een tujdje mijn mobiel weer uit zijn gezicht. Ik wacht op antwoord en denk ondertussen na. Hoe kreeg ik mijn stem terug? Het was zo raar.... Nog nooit heb ik zo hard gegilt, nog nooit heb ik zo'n wezen gezien... Kwam het omdat ik gewoon verward was? Ik slik weer moeizaam en probeer mijn focus op Eli te leggen. Dan kijk ik naar Lily en zwaai even naar haar. Wacht! Zij kon me helpen! Ik pak mijn mobieltje weer. Kan jij me helpen met mijn stem terug krijgen?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 22:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Oké sorry sorry sorry, ik heb een tijd niet gereageerd omdat ik het nogal druk had en ook een aantal privé redenen, ik ben van plan nu weer te reageren :) dus iemand voor Brooke? x ]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    5Boys1Dream schreef:
    [ Oké sorry sorry sorry, ik heb een tijd niet gereageerd omdat ik het nogal druk had en ook een aantal privé redenen, ik ben van plan nu weer te reageren :) dus iemand voor Brooke? x ]


    (Anders kan ik Nick naar Brooke sturen ,zal mischien handiger zijn)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (Anders kan ik Nick naar Brooke sturen ,zal mischien handiger zijn)

    [ Ja is goed (:]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    [iris, zo heet je toch @Pebble? Kan je ook nog reageren met Eli (: pleaze (: haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nickolas Anderson
    Ik had vlug wat eten naar binnen geprobt en liep door de gangen,de lessen gingen zo beginnen en ik wilde niet akward te laat komen op mijn eerste echte schooldag. Polar liep voor me ,hij wist blijkbaar beter dan mij waar ik het lokaal kon vinden.
    Zonder echt op te letten bots ik tegen een meisje aan met blond haar. "Oh ,sorry,echt waar."zeg ik verontschuldigend.Ik was niet echt wakker vandaag.
    Polar was al terug gekeerd en stond naast me nu.
    Ik keek even naar het meisje ,ze zach er niet veel ouder uit dan mij,mischien zaten we wel indezelfde klas.
    (Btw Nick is nieuw in de school ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lillith Aurora Kings. - Fee. - Room. -bathroom.
    Toen ik zag hoe Rosalie en Lily op Eli afgelopen kwamen, lachte ik zacht, begroette hun en liep toen door. Die jongen had ook altijd meisjes om hem heen hangen, of dat nou vrienden van hem waren of aanbidders. Hij zag er anders uit deze morgen, waarschijnlijk had hij bloed gehad gisteren. Ik hing mijn tas even beter over mijn schouder en zag toen Kyle aan komen lopen. Zijn gezicht stond op onweer en ik wist dat ik hem eigenlijk niet moest storen, maar ik kon het niet laten. Ik ging naast hem lopen. 'Goedemorgen,' zei ik met een glimlach, in de hoop hem een beetje op te vrolijken. Ik wilde niet dat hij zijn gave ook op mij zou gebruiken. 'Verschrikkelijk hè, die maandagochtenden?' vroeg ik verder, proberend een gesprek aan te knopen. Ik kende Kyle al wat langer, maar was nooit echt heel goed bevriend met hem geweest. Best jammer, hij leek me wel echt aardig. Volgens mij ging hij af en toe wel om met Eli, maar daar was ik niet zeker van.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Coockies schreef:
    [iris, zo heet je toch @Pebble? Kan je ook nog reageren met Eli (: pleaze (: haha ]


    [Yup, zo heet ik (: Je mag me zo wel noemen hoor, is vaak handiger dan mijn username (:
    Ik zal dat wel even in bed doen, via mijn mobiel. Ga me eerst even klaar maken voor bed.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lily Sharp

    'Kan jij me helpen met mijn stem terug te krijgen?' lees ik op het scherm wat Rosalie voor me houd. 'Ben je je stem kwijt?' Ik slik even. Hoe zou ik haar kunnen helpen. 'Wat heb je gedaan? Mag ik dat weten?' vraag ik haar, hopend dat ze het zou zeggen. Als ik wist waar het vandaan kwam, zou ik haar ook kunnen helpen, tenminste, dat hoopte ik. 'Wacht, ik zie het!' Het schoot me opeens te binnen. 'Ik denk dat je het moet laten rusten, tenminste, als het komt door wat ik denk dat het is, zeg jij het maar voor de zekerheid even. Hoi Eli,' dat laatst plakte ik er nog even achteraan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kyle Logan Booth

    Ik kijk chagrijnig op als ik een vrolijke stem hoor. Arg gezelschap.. Ik kijk recht in het vrolijke gezicht van Lillith. 'Hoi Lil,' begroet ik haar. Ik doe mijn best iets vrolijker te klinken, maar het was lastig. Lillith noemde ik Lil, Lily noem ik Ly en Eli noem ik gewoon Eli. Al die namen... Vermoeiend was het, maar ach beter dan alleen... 'Ach er is zoveel klote.' Ik haal mijj schouders op. 'De maandag is nog niet eens het probleem. Het zit hem meer in het probleem hier gedumpt te worden en het vroege opstaan.' Ik kijk Lillith aan. 'Maar ja. Hoe gaat het? Fijne vakantie gehad,' vraag ik haar uit vriendelijkheid en omdat ik vrienden nodig heb.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brooke Lisa Collins.

    Na het eten ben ik maar meteen op weg gegaan richting de lokalen want in wegen onthouden ben ik niet. Ik loop verstrooid door de gangen. Ik zit helemaal in mijn eigen wereld als er iemand tegen me aan botst. 'Oh ,sorry,echt waar." Ik draai me om en zie een schattige en knappe jongen.'Ehm.. geef niet.'Mompel ik. 'Ik ben Brooke by the way.'Ik steek me hand uit om me voor te stellen. Hij ziet er leuk uit en hij lijkt net zo oud, misschien iets jonger.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 22:46 ]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself