• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik was moe, doodop zelfs. De hele nacht had ik naar een reden gezocht, het wezen was ook niet uit mijn hoofd verdwenen, maar ik had er niks over gelezen of gehoord. Misschien had ik het me gewoon in gebeeld in verwarring. Ik bedoel, alles was ook raar... Dat Eli me zoende, begreep ik ook niet. Dat mijn stem weg is, dat begrijp ik ook niet. Ik zucht diep en werp een blik op mijn rooster. Ik strijk even mijn jurkje glad en bekijk even mijn outfit in de spiegel. Prima. Mijn bruine haren vallen over mijn schouders en mijn bruine ogen staren vermoeid terug. Ik probeer weer wat te zeggen, maar er komt niks uit mijn mond. Ik smijt mijn borstel tegen het glas en gooi mijn kamerdeur met een klap dicht. Tranen staan mijn ogen. Ten eerste omdat ik niet weet hoe ik tegen Eli moet doen en waarom hij me zoende en ten tweede omdat ik niks meer kon zeggen, in de war was en me gewoon eenzaam voelde. Ik kijk weer op het blaadje en bijt op mijn lip. Waar moet ik in hemelsnaam heen? Iemand aanspreken kan ik ook niet. Mijn stem is weg.... Ik reik met mijn hand naar mijn keel en zucht diep. Hoe ging ik dit volhouden?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 23:45 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wolf Dumont
    Met tegenzin doe ik langzaam mijn ogen open als ik het bekende deuntje hoor,dat was mijnn gsm die ik ook gebruikte als wekker.
    Ik doe vermoeid het wekkertje af en rek me even uit.
    Ik ga dan mijn bed uit en zoek mijn kleren en ga daarna naar de badkamer,waar ik me opfris en dan mijn kleren aandie.
    Als ik vind dat mijn haar goed zit,ga ik de badkamer uit en ga dan naar beneden mijn kamer uit,die er weer rommelig uitzag ookal heb ik er nog maar 1 dag ingeslapen.Ik loop met de menigte mee naar de eetzaal,ik had nog wat tijd voor de lessen gingen beginnen ,dus kon ik nog goed ontbijten.
    Ik vroeg me af of Blossom er al was,we hadden gisteren nog wat rond het schoolplein gewandeld.
    Ik steek mijn handen in de zakken van mijn hoodie en ga dan de eetzaal binnen.
    Ik liet mijn blik over de zaal glijden en algauw blijft mijn zicht op 1 iemand gericht een licht glimlachje verschijnt op mijn gezicht en ik loop naar haar toe,Blossom haar vleugels vielen op ,wat best nog handig was om haar te vinden.
    "Hoi,goed geslapen?"vroeg ik haar dan met een licht glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nickolas Anderson
    Een vochtig iets drukt tegen mijn wang ezn lachzaam open ik mijn ogen,Polar zat met zijn snuit tegen me te duwen als teken dat ik wakker moest worden,nu pas hoor ik ook het schelle gepiep van mijn wekker.Ik had er vast doorheen geslapen.
    Ik aai hem even over zijn bol en ga dan mijn bed uit.Het doet wel vreemd,hier op deze school,ik kende niet echt iemand hier behalve Polar dan.
    Ik friste me op en deed snel mijn kleren aan en deed dan nog mijn beanie over mijn hoofd.
    Het ging vast wel weer druk zijn ,maar Polar ging deze keer zelf lopen.
    Ik had me duidelijk overslapen en kwam als 1 van de laatste de kantine binnen en er was weeral geen plaats.

    (Wie wil er Nickolas ontmoeten? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Blossom Niënna Jones

    Ik kon Wolf nog nergens bekennen dus ging ik richting het ontbijt buffet wat gelukkig open was.
    Mijn maag knorde hevig toen ik het alleen al zag, laat staan rook.
    Met water in mijn mond liep ik tussen de rijen eten door, de geuren schoven mijn neusgaten binnen en deed me twijfelen tussen een aantal dingen.
    Uiteindelijk is mijn bord rijk gevuld met een soort van door mij geïmproviseerd Engels ontbijt ; een toast met scrabbled egg en bacon en een beker chocolademelk met slagroom en suiker om wakker mee te worden, heerlijk.
    Misschien zag het eruit dat ik veel eet, maar in het tehuis waar ik anders leef kregen we nooit zo'n uitgebreid ontbijt, daar mochten we blij zijn met een broodje belegd met ham en/ of kaas en een glas melk en dat was het.
    Net toen ik terug kwam lopen uit de eetgedeelte keek ik om me heen om ergens te kunnen gaan zitten.
    "Hoi, goed geslapen ?"
    Zo voorzichtig mogelijk maar toch snel draaide ik me om.
    Daar stond Wolf met een glimlach waardoor ik zelf ook moest glimlachen.
    "Kon beter, maar toch nog wel lekker, jij dan ?"
    Er was wel een moment geweest waarbij ik met een schok wakker werd aan een nachtmerrie, maar dat was niet van groot belang, er was in ieder geval geen gevallen engel bij komen kijken.


    Credendo Vides

    [Lillith en Eli zijn vrij (: Ik zal waarschijnlijk dit weekend niet veel posten, ga een weekend weg (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    [Lillith en Eli zijn vrij (: Ik zal waarschijnlijk dit weekend niet veel posten, ga een weekend weg (: ]


    Ik ga ook weekend weg haha x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wolf Dumont
    Ze draaide zich snel om en glimlachte toen ze me zach."Kon beter, maar toch nog wel lekker, jij dan ?"zei ze.
    "Ik heb best goed geslapen,maar ik mis het uitslapen wel."zeg ik dan en zie dan dat ze al een plateau met eten had.
    "Ik ga even wat te eten gaan halen,ik ben zo terug ."zeg ik dan met een licht glimlachje en ga naar de keuken,het rook hier ook altijd zo lekker.
    Blossom was vast al een plekje gaan zoeken terwijl ik hier nu zat.
    Ik nam een plateau en vulde die dan met pannekoeken , een kop chocolade melk en nog een reep chocolade.S'ochtends at ik niet zo veel,dus hield ik het beperkt tot deze dingen.Aangezien de zaal vol zit en ik Blossom nergens vond,maakte ik een dwaallichtje die ik alleen kon zien en die luide me dan naar haar toe. Als ik haar naderde verdween het lichtje weer en ging ik naar haar toe.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ben weer thuis, iemand voor Lillith of Eli? Ze lopen samen door de gang.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (ik kan Nick op hen afsturen is dat goed? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ben er ook weer (: Iemand voor Rosalie of Kyle? Ze lopen door de gang. Rosalie kan niet praten en is de weg kwijt en Kyle heeft geen zin in de eerste schooldag. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Lillith naar Kyle en Eli naar Rosalie en Nick?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Is goed (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga ook wel naar Rosalie en Eli.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Gezellig, ik ga nu wat posten met Kyle]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kyle Logan Booth

    Zodra de wekker gaat en ik mijn ogen open knipper voel ik dat ik chagrijnig ben. Bloedchagrijnig. Mopperend sta ik op en neem een douche. Als ik van het heerlijke warme water afscheid moet nemen word ik nog chagrijniger. Eenmaal aangekleed en wel sta ik op en gooi mijn slaapkamerdeur met een klap achter me dicht. De gedachte aan mijn ouders maakte me woedend en de gedachte aan gister. De gedachte aan lessen maakte me ook niet bepaald vrolijk en ik had honger. Ik zucht diep en loop rustig door de gangen. Het doet me moeite mensen niet kermend op de grond laten vallen van de pijn. Gewoon even mijn woeden af reageren, maar dat zou gemeen en onterecht zijn. Ach wat zal het ook? Ik ben gemeen en respectloos. Ik kijk iemand aan en zie hoe ze het volgende moment al haar boeken uit haar hand laat vallen. Ik grinnik er toch even om, maar die lach is snel weer weg. Het begint te vervelen om mensen pijn te doen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 22:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne