• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahahaa poor you! ^^
    Succes nog c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nog een half uurtje *O*
    Hoe kan ik zo met Bentley reageren?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik kijk My life as Liz ^^

    En hoe moet ik dat nou weten :Y) jij bent hier de jongen :P en als je wilt kan ik er nog wel wat aan schrijven als je wilt :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, doe maar, dan heb ik weer iets te lezen straks ;p]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    jaimyhoi schreef:
    16+ uit solidariteit zet ik het erbij :')
    Noralie Anderson

    Even ben ik een moment onzeker, maar dat verdwijnt als ik zijn blik naar beneden voel glijden en hij niet lacht of raar kijkt.
    Zijn handen omvatten mijn borsten en ik bijt op mijn lip. Het voelt goed, geweldig. Eigenlijk zijn er geen woorden voor. Ondanks dat ik dit soort dingen al eerder heb gevoeld is het niet iets waar ik gewend aan kan raken.
    Hij fluistert in mijn oor dat ik echt prachtig ben. Ik bloos licht.
    'Dank j-' begin ik dan maar mijn adem stokt in mijn keel als hij eerst een kusje op mijn tepel drukt en er daarna in bijt.
    Ik kreun zachtjes en mijn tepels worden hard. Ik kijk naar Bentley en wacht even af. Maar al snel dan druk ik gewoon kusjes in zijn nek en mijn handen strelen zijn rug.
    Ik kan zelf ook wel wat initiatief nemen toch? Ik ga dan een beetje plagerig met mijn nagels over zijn rug. Ik vind zelf dat dat ook wel kan en mag.
    Ik bijt dan weer zachtjes in zijn nek, daarstraks vond hij dat ook fijn. Denk ik tenminste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Had even geen tijd om te reageren, ik heb om twee uur ook nog rijles..
    Zou ik een zuster laten aankloppen die hem eten komt brengen? Hahaha]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Eh ja is goed hoor ^^ en hopelijk is je rijles goed gegaan c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heahtrow

    Ik moest grinniken toen ze bloosde en hoe ze zachtjes kreunde.
    Al snel volgden er kusjes in mijn nek en voelde ik haar handen op mijn rug.
    Ze beet zachtjes in mijn nek, waarna ik gromde.
    Ik drukte een kus op haar slaap.
    Opeens hoorde ik geklop op de deur.
    'Zuster, is het veilig als ik binnen kom?', hoorde ik de stem van een zuster.
    Ietwat geschrokken keek ik Noralie aan.
    'Kleedt je aan', fluisterde ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ja, iedereen leeft gelukkig nog! 21 januari mag ik afrijden! (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij gromt nadat ik in zijn nek gebeten heeft en ik lach zachtjes.
    Dan komt er ineens een geluid binnengedrongen en ik merk dat het geklop is op de deur.
    Een stem volgt en het blijkt een zuster te zijn. Mijn hart klopt snel en voor een ogenblik kijken Bentley en ik elkaar geschrokken aan.
    Ik herstel me snel en doe wat Bentley zegt.
    Ik pak vliegensvlug mijn bh en doordat ik op slag zenuwachtig ben pruts ik ermee.
    Mijn blik gaat even naar Bentley en dan weer naar mijn bh. Het lukt me en dan zoek ik mijn shirt.
    Even kijk ik radeloos om me heen maar zie dan dat die gevallen is van de grond. Ik ga van het bed af snel en struikel bijna.
    Het shirt gris ik van de grond en trek die aan. Ik haal een hand door mijn haar en ga dan zitten in een stoel die een meter van Bentley's bed af staat.
    Er staan lichte blosjes op mijn wangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Nadat Noralie al haar kleren weer aan had, op haar blousje na, maar die hing keurig over een stoel, en ik me weer goed in bed had genesteld en mijn been weer hoog hield, opende ik de deur met behulp van het apparaatje.
    'Binnen', zei ik en na een paar seconden opende een zuster de deur.
    Ik wenkte haar en ze liep naar binnen met een dienblad eten in haar handen.
    'Ontbijt', glimlachte ze en zette het dienblad op mijn schoot.
    'Dankjewel', zei ik.
    'Ik kom zo weer terug, even controleren', zei ze en ze verliet de kamer.
    Ik keek Noralie aan.
    'Wil jij deze?', vroeg ik en reikte haar een bruin broodje aan.
    Ik haar bruin brood.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Bentley ligt weer netjes in bed en niet veel later komt er een zuster met eten.
    Ik ruik de geur en glimlach vriendelijk naar de zuster. Niets aan de hand, niets gebeurd.
    Kuch kuch.
    Ze zegt tegen Bentley dat ze zo nog terug komt voor een controle en ik knik. Dan weten we dat gelukkig.
    Ik voel Bentley's blik en richt mijn ogen op hem. Hij houdt me een bruin broodje voor.
    'Hm, waarom ook niet, voedsel sla ik nooit af,' grinnik ik. 'Tenzij ik ziek ben of écht geen honger heb.'
    Ik pak het broodje aan en knabbel er dan aan. Zolang Bentley maar niet kijkt hoe ik eet, daar kan ik nooit zo goed tegen als mensen dat doen.
    'Houdt je niet van bruin brood?' vraag ik glimlachend na een hap genomen te hebben en nadat mijn mond leeg is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ze nam het broodje aan en ze begon eraan te knabbelen.
    'You eat like a hamster', grinnikte ik.
    'Houdt je niet van bruin brood?', vroeg ze me nadat ze haar mond leeg had.
    Ik schudde mijn hoofd en nam een hapje van het witte bolletje wat op het dienblad lag.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Langzaam word ik rood als Bentley zegt dat ik eet als een hamster.
    'En bedankt,' mompel ik dan. Ik kan nogal spastisch worden als mensen gaan kijken terwijl ik eet.
    Oke, niet spastisch maar ongemakkelijk.
    Bentley schudt dan zijn hoofd op mijn vraag.
    'Je weet toch dat bruin brood heel gezond voor je is?' zeg ik ietwat plagerig tegen hem met een knipoog.
    Dat met die zuster zojuist was maar ternauwernood goed gegaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Dat was een grapje, lieverd', grinnikte ik.
    'En ja, dat weet ik. Maar stop nou met dat gezeur, je lijkt mijn moeder wel', grapte ik en ik nam nog een grote hap van mijn witte bolletje.
    Best aardig dat die zusters toch nog aan mij denken, maar had ze niet wat later kunnen kopen? Het ging nog maar net goed, en een gevoel van opluchting ging door mij heen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf