• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    Liam James Payne

    Ik legde mijn mobiel maar op de tafel en keek naar Penelope die erbij was komen zitten. 'Laat de film beginnen' mompelde ik met een scheve glimlach. Ik glimlachte naar Penelope en mijn blik gleed naar de chips die rondging. 'He, en ik krijg niks?' pruilde ik. 'Niet eerlijk' mompelde ik erna en ik pakte een andere zak. 'Dan maar zo' grinnikte ik en ik stopte een chipje in mijn mond. Om de zoute smaak een beetje weg te spoelen, nam ik een slokje van mijn cola. Ineens dacht ik aan alcohol. Zouden ze hier alcohol in de koelkast hebben gezet? Niet dat ik dronk, gedeeltelijk dat ik niet zo'n alcoholfan was, maar ook omdat ik maar een nier had.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall J. Horan

    Er werd alweer een zak chips voor mijn neus gehouden door Olivia. "Ik beloof om hem nu niet weg te trekken. Erenwoord" zei ze grinnikend. Dat liet ik me geen tweede keer zeggen en pakte de chipszak af om vervolgens een handje te pakken en hem weer terug te geven. "Van net, krijg je nog wel terug." zei ik grijnzend. Nu kwam Penelope de woonkamer in, haar had ik net nog aan tafel ontmoet. Wauw, ik weet haar naam nog. Goed. Eenmaal liep ik naar de televisie om vervolgens de dvd erin te gooien en weer op de bank te ploffen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    "Van net, krijg je nog wel terug." zei hij grijnzend. Ik rolde even met mijn ogen terwijl ik een chipje in mijn mond stopte en zachtjes grinnikten. "We zullen wel zien" zei ik plagend. Penelope kwam de woonkamer in, en ik glimlachte even naar haar. Niall stond op terwijl hij naar de televisie liep en de dvd in de dvdspeler deed waarna hij vervolgens weer terug plofte op de bank. Ergens vroeg ik me af hoe dit half jaar zou gaan lopen, of er ruzies zouden ontstaan net zoals in zo'n realitie serie. Eigenlijk zou dat wel voorspelbaar zijn, aangezien we met zijn 12en dag in en dag uit opgescheept zitten met elkaar. Maar dat was iets waar ik me nu nog niet druk om ging maken.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Penelope Charlotte Stone.

    Toen ik net zat zag ik hoe Niall en Liam beiden even naar me keken, en ik voelde mijn wangen weer zacht kleuren, maar probeerde het tegen te houden. Ik glimlachte even terug naar Liam, die naar mij glimlachte. Ik mocht hem nu al, hij was echt zoals ik me voorgesteld had dat hij was. Hij was echt een hele aardige, gevoelige jongen en luisterde volgens mij echt naar wat anderen te zeggen hadden. Ik trok mijn benen op en keek naar het beeldscherm van de tv, waar zich nu reclames voor andere films te zien waren. Stiekem schoten mijn ogen even naar Harry, maar vlug weer terug naar het tv-scherm, stel je voor dat hij zag dat ik naar hem keek!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik ben gewoon zo blij omdat mijn laptop binnen is. Morgen schrijf ik wat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackezie Lou Arretez
    Ik hoorde Liam iets roepen voor een film. Want immers was ik al naar boven gelopen en een beetje verder gewerkt aan mijn verhaal. Niet echt een serieus verhaal dat ik wilde publiceren , anders had ik een andere verhaallijn nodig. Het ging namelijk over een meisje dat tijdens haar jeugd werd mishandeld door haar ouders en verliefd werd op een jongen. Het is dan zes jaar later en het meisje was weggelopen en heeft een baan. Dan , op een dag komt ze de jongen weer tegen en verandert alles.
    Ik storm weer naar beneden en zoek alle keukenkastjes af voor een flesje wijn. Als ik die eindelijk vind zet ik het aan mijn lippen en drink er een beetje van. Op mijn gemakje loop ik naar de woonkamer waar ik verscheidene mensen zie zitten. Ondere andere Liam , Niall en Harry. Maar die kende ik gewoon van One Direction. Ik plof neer op een aparte zetel en kijk de mensen aan. "Ik ben Mackenzie , trouwens."

    (Ik geloof dat ie langer is dan verwacht /: maar ik kan niet slapen ghehe.. )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (wie wilt gezellig doen met Lou :3. )

    Liam James Payne

    Ik had werkelijk geen idee of de film al begonnen was, omdat ik alleen maar in mijn gedachten zat. Ik moest even zuchten vanwege het feit dat Zayn er nog niet was. Het wekte zorgen in me op, het wekte mijn vaderlijke kant op. Dalijk was er iets met hem gebeurd, iets ergs. Snel keek ik op. 'Heeft iemand Zayn gezien? Ik maak me nogal zorgen om hem. Misschien is er iets met hem gebeurd' vroeg ik, mijn gedachten hard op zeggend. Er kwamen rimpeltjes van het denken tussen mijn wenkbrauwen en ik zocht in mijn gedachten of hij niet iets gezegd had over dat ie een dag later ofzo zou komen. Niks gevonden liet ik mijn hoofd naar achter vallen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik wil Zayn wel spelen, ik vul hem dalijk in.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Penelope Charlotte Stone.
    Zacht schudde ik mijn hoofd toen Liam vroeg of iemand wist waar Zayn was. Hij was de hele dag nog niet hier geweest, en daarbij, ik had hem nog nooit ontmoet, dus had geen idee waar hij uit kon hangen. Thuis, misschien? Ik voelde mijn telefoon trillen in mijn broekzak en toen ik mijn witte Iphone 4S erbij pakte, zag ik dat ik een smsje had van mijn moeder. You're doing great sweetie! x Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht, waarna ik een Thanks, mum! x terug typte en mijn telefoonhoesje bekeek. Ik had er lang naar gezocht, maar het was echt een leuk hoesje. Uiteindelijk had ik hem gekocht bij de Marc Jacobs winkel. Hij was duur geweest, maar ach. Ik deed er ook lang mee, aangezien mijn vorige hoesje kapot was en ik deze om mijn telefoon liet zitten tot hij versleten zou zijn. Of ik een nieuwe telefoon zou komen. Ik legde mij telefoon naast me op de armleuning van de stoel en keek weer naar het tv scherm.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Realist schreef:
    (wie wilt gezellig doen met Lou :3. )


    [Hazza of course.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Wie wilt met Mackenzie praten?..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Waar is Hazes dan? :3

    [Nog steeds in de woonkamer volgens mij, lol.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Curlies schreef:
    [Wie wilt met Mackenzie praten?..]


    [Penelope kan wel, ik moet alleen eerst even eten (: Ze zit in de woonkamer in een stoel. ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel