• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    {hij is vrij net als Hazza}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [oeh ehm.... dan ga ik toch voor hazza als het mag.... want ik speel Li en Ni al in andere. Maar is het goed dat ik vanaf mrogen reageer want ik ben echt dodop. Ow en zou iemand zo lief willen zijn een een samenvatting willen sturen?????]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    { ik maak die samenvatting wel even voor je, stuur ik hem vie PB oke?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Slaapt everyone?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (klopt het dat ik kan inspringe dat ie naar een danszaal gaat?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Hij is er nu al, dus spring er lekker bij!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (jeej als het niet klopt of wat graag even zeggen)

    HarryStyles.

    Ik loop weer naar de grootte zaal en doe even de o zo beroemde haar flip. Ze hadden het gek gevonden dat ik eerst ging douche maar ik moest er toch goed uitzien voor se meisjes of jiet soms. Glimlachend lloop ik weer naar binnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Bedankt voor het nat maken, Harry." Lach ik. Maar dat krijg je er ook van als dé Harry Styles zijn haar-flip doet terwijl hij net gedoucht heeft! "Dus, sorry. Nog een keer. Ik had niet zo moeten reageren... Is alles nu oké?" Ik kijk Safeer van onder mijn wimpers aan, hopelijk is alles goed...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lynn Addams
    En daar was de laatkomer.
    Hij deed een haar-flip waardoor Ness nat werd en ik grinnik lichtjes. Nu ze er allemaal waren konden we vast wel aan het echte werk beginnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Safeer Lara McClark

    Ik lette niet op Ness en hoorde niet wat ze zei, vanwege dat ik en Zayn druk aan het praten waren. 'Maar kom op, dat zou toch gaaf zijn?' zeurde ik. 'Nee, dat is zonde van je haar!' dramde hij door. 'Puhh!' ik zat mijn tong naar hem uit, waarbij hij me optilde. 'Zet me neer!' gilde ik lachend. Zayn rende met me rond en maakte af en toe een sprongetje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    "Euhh.. Safeer en Zayn, Ness probeert iets te zeggen." Ik til Safeer uit Zayn 's armen 's zet haar neer, beter is deze ruzie snel voorbij!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [lol ik was half aan het slapen, neeh wiskunde is a bitch. moet zo wle 2 uur dansen dus dan ben ik er niet.

    Harry Edward Styles
    Ik grijns even naar Ness, ze zag er echt niet verkeerd uit.
    "dus wat gaan we doen?" vraag ik en kijk rond.
    Schijnbaar moesten ze ons leren dansen. Zayn en dansen...... dan vielen er doden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Weetje, ik kom wel even hellemaal opnieuw! Jullie kennen mij niet, géén van jullie. Ook de meisjes niet!" Ik pak mijn tas en ren naar buiten. Ik ga voor de deur staan en haal diep adem. Ik loop naar binnen en loop richting de zaal. "Hoi, ik ben Ness Candler. Ik ben een leerling van Ailleen en kom jullie, One Direction, helpen!" Ik knik even en wend me dan naar de meiden. "Ness. aangenaam. Ik hoor voortaan, volgens mij, bij jullie groep." Ik glimlach en zwaai. "Is dat beter?" Vraag ik nu op mijn eigen manier.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    'Hazza!' Blij spring ik op de krullenbol af. 'We gaan dansen,' grinnik ik daarna, al wat minder wild. Harry was er wel aardig in. Zelf kon ik er niet zoveel van, gaf mij maar een gitaar dan kwam het goed. Veel dansen hoefden dan ook niet. Maar ja, nu gingen deze meiden ons het dus leren.
    'Hai Ness,' grinnik om de rare actie van het meisje.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    {Loop je nu achter of ligt het aan mij?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'