• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 5 regels.
    - Als je een hele tijd niet reageert zonder reden wordt je uit het RPG gezet.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes: VOL
    - Kalika Avren Campbell - Kali, Lika - 17 - vader vertegenwoordigd een hoge functie binnen het paleis - Assassin
    - Rosalie Elizabeth Flow - Rose - 17 - bediende - Coockies
    - Bella Lily Cruz - Lily - 18 - prinses - Clonmel
    - Rachelle Cliff - Rae, Rachel - 17 - jonkvrouwe - jaimyhoi
    - Ayelle Ivy Stern - Ay , Ive, Elle - 19 - dochter van eigenaresse van het bordeel - DreamerN

    Jongens: VOL
    - Bo Cruz - Prins Cruz - 20 - prins - TheseWords
    - Sam Coleman - Sammie - 19 - winkel in het dorp - CallYouOut
    - Rowan James - Ro/Row - 19 - ridder - SateGoddess
    - Larenko - lare - 10 - zoon van smid - 0o7
    - Leon James Bowes - 20 - ridder - Kairi


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Ciara (Mila Marylin) Dubois - Mila Marylin - 18 - oude prinses - TheseWords
    - Severina Opal Hawthorne - opal - 18 - nieuwe koning verantwoordelijk voor dood moeder - Hidan/Tortura
    - Dahlia Farrah Bellafonte - Dee - 17 - moeder vermoord bij intreden nieuwe koning - Neiva
    - Summer Yesenia West - Yesenia - 20 - woonde op boerderij, waar haar ouders zijn vermoord door 'vreemde' mannen, toen deze mannen voor een tweede keer kwamen is ze het bos in gevlucht - CallYouOut
    - Maya Rosalie More - May, Maya of Rose - 18 - weggelopen van huis - HurtedHeart

    Jongens:
    - Azaiah Gaspar - Zeke - 19 - komt uit rijke familie die de koningin bleef steunen - Assassin
    - Will Edward Smith - Willy, Will, Eddie - 18 - Vader was ridder van koningin, ouders dood gegaan bij intreding koning, zusje gevlucht - Coockies
    - Nathaniel Carter (gebruikt achternaam Verselli) - Nate - 18 - weggelopen van het kasteel toen ouders de nieuwe koning steunden - Lexus
    - Alexo Damon Braxton - Alex - 17 - zijn moeder en zijn oudere broer zijn voor zijn ogen vermoord door soldaten van de nieuwe koning - Lizor
    - Miles Seth Carter - Seth - 20 - ging op zoek naar zijn broertje - Hidan/Tortura
    - Dante Batelle - 19 - door de koning beschuldigd van een moord op een ridder - RabidKiller


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 9:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Er zijn een paar rollen vrij gekomen in het bos


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Er zijn een paar rollen vrij gekomen in het bos


    Huh, maar Neiva had daar toch ook een rol voor?


    Your make-up is terrible

    Oké, mijn vierentwintig uur zijn blijkbaar sneller om dan 24 uur duurt >.<

    Zou ik mijn rol opnieuw kunnen reserveren want ik heb vandaag nog niet echt tijd gehad om er mee bezig te gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neiva schreef:
    Oké, mijn vierentwintig uur zijn blijkbaar sneller om dan 24 uur duurt >.<

    Zou ik mijn rol opnieuw kunnen reserveren want ik heb vandaag nog niet echt tijd gehad om er mee bezig te gaan.


    Je 24 uur zijn om gegaan toen 24 uur afgelopen waren, gister was ik namelijk voor deze tijd al van de pc af.
    Maar je mag het opnieuw reserveren, als je het nu tenminste wel in gaat vullen binnen de tijd


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik wil nog wel een zusje voor Lexus aan maken.
    Er staat bij haar personage dat het mag, ik weet niet of het van jou kan. Anders heb ik namelijk al wel een idee. [':


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik wil nog wel een zusje voor Lexus aan maken.
    Er staat bij haar personage dat het mag, ik weet niet of het van jou kan. Anders heb ik namelijk al wel een idee. [':


    Ik heb liever niet dat iemand twee meisjes rollen aanmaakt.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ik heb liever niet dat iemand twee meisjes rollen aanmaakt.

    Dat kan ik snappen. Dat vind ik ook namelijk.
    Het was het proberen waard though. :Y) Misschien later een man, die kan ik wel goed spelen tenminste.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Dat kan ik snappen. Dat vind ik ook namelijk.
    Het was het proberen waard though. :Y) Misschien later een man, die kan ik wel goed spelen tenminste.


    Kan je vrouwen niet goed spelen dan?
    Mag ik dan vragen waarom je een vrouw gereserveerd en ingevuld hebt?


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Je 24 uur zijn om gegaan toen 24 uur afgelopen waren, gister was ik namelijk voor deze tijd al van de pc af.
    Maar je mag het opnieuw reserveren, als je het nu tenminste wel in gaat vullen binnen de tijd


    Waarom staat die van HurtedHeart er dan wel tussen, terwijl die hem veel eerder reserveerde?


    Your make-up is terrible

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Lizor, Fransisco is al als uiterlijk gebruikt ^^

    Oeps sorry ik zoek wel even een ander plaatje ;D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom staat die van HurtedHeart er dan wel tussen, terwijl die hem veel eerder reserveerde?


    Zij heeft haar rol volledig ingevuld, alleen iets in haar rol gezet wat ik vroeg of ze het aan wou passen.
    Aangezien ze dus wel op tijd was en dit van mijn kant komt, heb ik haar opnieuw 24 uur gegeven.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Kan je vrouwen niet goed spelen dan?
    Mag ik dan vragen waarom je een vrouw gereserveerd en ingevuld hebt?

    Nee, zo bedoel ik het niet. Misunderstanding hier.
    Ik bedoelde dat ik ook goed een man kan spelen, want sommige zeuren dat ze geen mannen kunnen spelen, tenzij het echt niet zo moeilijk is.
    Daarom probeer ik er dus ook meer mee te zeggen dat ik anders ook wel een man speel. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Nee, zo bedoel ik het niet. Misunderstanding hier.
    Ik bedoelde dat ik ook goed een man kan spelen, want sommige zeuren dat ze geen mannen kunnen spelen, tenzij het echt niet zo moeilijk is.
    Daarom probeer ik er dus ook meer mee te zeggen dat ik anders ook wel een man speel. :'].


    Oké, haha. Gelukkig maar.
    Ik heb liever dat nieuwe mensen de kans krijgen om nog mee te doen, als dit niet gebeurt mag jij een extra rol, good?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jess, was mijn rol nog helemaal goed? ^^ ik heb haar werk/plaats weer eens aangepast, moet er nog wat extra's bij dat stukje?


    Btw. Ik heb echt zin in dit rpg! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheseWords schreef:
    (...)

    Je 24 uur zijn om gegaan toen 24 uur afgelopen waren, gister was ik namelijk voor deze tijd al van de pc af.
    Maar je mag het opnieuw reserveren, als je het nu tenminste wel in gaat vullen binnen de tijd


    Ik ben al bezig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered