• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 5 regels.
    - Als je een hele tijd niet reageert zonder reden wordt je uit het RPG gezet.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes: VOL
    - Kalika Avren Campbell - Kali, Lika - 17 - vader vertegenwoordigd een hoge functie binnen het paleis - Assassin
    - Rosalie Elizabeth Flow - Rose - 17 - bediende - Coockies
    - Bella Lily Cruz - Lily - 18 - prinses - Clonmel
    - Rachelle Cliff - Rae, Rachel - 17 - jonkvrouwe - jaimyhoi
    - Ayelle Ivy Stern - Ay , Ive, Elle - 19 - dochter van eigenaresse van het bordeel - DreamerN

    Jongens: VOL
    - Bo Cruz - Prins Cruz - 20 - prins - TheseWords
    - Sam Coleman - Sammie - 19 - winkel in het dorp - CallYouOut
    - Rowan James - Ro/Row - 19 - ridder - SateGoddess
    - Larenko - lare - 10 - zoon van smid - 0o7
    - Leon James Bowes - 20 - ridder - Kairi


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Ciara (Mila Marylin) Dubois - Mila Marylin - 18 - oude prinses - TheseWords
    - Severina Opal Hawthorne - opal - 18 - nieuwe koning verantwoordelijk voor dood moeder - Hidan/Tortura
    - Dahlia Farrah Bellafonte - Dee - 17 - moeder vermoord bij intreden nieuwe koning - Neiva
    - Summer Yesenia West - Yesenia - 20 - woonde op boerderij, waar haar ouders zijn vermoord door 'vreemde' mannen, toen deze mannen voor een tweede keer kwamen is ze het bos in gevlucht - CallYouOut
    - Maya Rosalie More - May, Maya of Rose - 18 - weggelopen van huis - HurtedHeart

    Jongens:
    - Azaiah Gaspar - Zeke - 19 - komt uit rijke familie die de koningin bleef steunen - Assassin
    - Will Edward Smith - Willy, Will, Eddie - 18 - Vader was ridder van koningin, ouders dood gegaan bij intreding koning, zusje gevlucht - Coockies
    - Nathaniel Carter (gebruikt achternaam Verselli) - Nate - 18 - weggelopen van het kasteel toen ouders de nieuwe koning steunden - Lexus
    - Alexo Damon Braxton - Alex - 17 - zijn moeder en zijn oudere broer zijn voor zijn ogen vermoord door soldaten van de nieuwe koning - Lizor
    - Miles Seth Carter - Seth - 20 - ging op zoek naar zijn broertje - Hidan/Tortura
    - Dante Batelle - 19 - door de koning beschuldigd van een moord op een ridder - RabidKiller


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 9:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    jaimyhoi schreef:
    Jess, was mijn rol nog helemaal goed? ^^ ik heb haar werk/plaats weer eens aangepast, moet er nog wat extra's bij dat stukje?


    Btw. Ik heb echt zin in dit rpg! ^^


    Hij is goed hoor Jaims

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 22:21 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Oké, haha. Gelukkig maar.
    Ik heb liever dat nieuwe mensen de kans krijgen om nog mee te doen, als dit niet gebeurt mag jij een extra rol, good?

    Dat snap ik maar al te goed. :].
    Okay, just let me know.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Dat snap ik maar al te goed. :].
    Okay, just let me know.


    I will


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lizor schreef:
    Naam: Alexo Damon Braxton
    Bijnaam: Alex
    Leeftijd: 17
    Karakter: Alex gedraagt hard en grof en hij doet alsof hij nergens om geeft, maar hij geeft wel degelijk ergens om. Hij is helemaal ingesteld op wraak op de koning.
    Uiterlijk:


    Alex heeft een gespierd lichaam, mos groene heldere ogen. Een vrolijke en aanstekelijke glimlach, die helaas maar heel erg zelden op zijn gezicht verschijnt. Hij heeft blonde/lichtbruine warrige haren. Hij is ongeveer 1.80 en erg atletisch. Wat dus ook te zien is aan zijn lichaam.
    Verleden: Toen Alex tien was zijn zijn vader, zijn moeder en zijn oudere broer voor zijn ogen vermoord door soldaten van de nieuwe koning. Sinds dien haat hij de koning door en door en traint hij om de koning een dag van zijn troon te stoten en het leven van zijn familie op te eisen. Hij woont alleen door de moord op zijn ouders en laat ook niemand bij hem in de buurt.
    Extra

    Plaatje aangepast, heeft iemand die al? :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)


    Whooh Lies! He's hot!


    Keep your head up, keep your heart strong

    O God, ik ken hem echt ergens van, maar kan mijn vinger er niet op leggen. Darn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    TheseWords schreef:
    (...)

    Whooh Lies! He's hot!

    Jaa vond ik ook al x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    shit, mijn internet flipte hem steeds en mijn rollen zijn verlopen, balen


    Remember to be ridiculous.

    Mag ik een meisje uit het verboden bos reserveren? Als die nog vrij is c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    .

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 23:01 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Neiva schreef:
    Naam: Dahlia Farrah Bellafonte
    Bijnaam: "Dee"
    Leeftijd: 17
    Karakter: Er staat altijd wel een lach op Dahlia's gezicht, hoewel die een groot deel van de tijd gefaked is. Dat is niet omdat ze nep is, maar omdat ze niet wil dat mensen zien hoe ze zich echt voelt.
    Dahlia heeft momenten waarop ze erg veel energie heeft. Die raakt ze niet kwijt door veel actieve dingen te doen, maar meer door érg veel te praten. Ze praat over de meest vreemde en onzinnige dingen maar iets waar je haar niet over zal horen praten is over zichzelf. Dit is om, wat al eerder gezegd is, ze niet wilt dat mensen weten hoe ze zich voelt, maar ook omdat niet wilt dat mensen veel over haar weten. Hoewel ze het niet laat blijken vindt ze het lastig mensen te vertrouwen. Er zijn maar een paar mensen die ze écht vertrouwt.
    Ze heeft echter ook momenten waarop ze niet vooruit te branden is. Je moet een behoorlijke overtuigingskracht hebben wil je haar dan iets laten doen, vaak moet je haar dan ook eigenhandig uit bed sleuren.
    Iets wat je niet tegen Dahlia moet zeggen is dat iets onmogelijk is of dat ze iets niet kan. Dan zal ze proberen te bewijzen dat ze het wel kan, ook al weet ze van zichzelf dat ze het eigenlijk niet kan.
    Uiterlijk:


    Dee is niet zo lang, namelijk maar 1.63 meter. In haar donkerbruine lokken zit een lichte slag en vallen net tot over haar borsten. Meestal heeft ze haar haar gewoon loshangen gewoon omdat dat het makkelijkst. Haar lokken zitten meestal wat warrig, al helemaal als ze net geslapen heeft. Haar ogen hebben een stormgrijze kleur, en in de iris zijn wat donkerblauwe vlekjes te vinden. Die kan je echter alleen zien als je dichtbij genoeg staat. . Haar volle lippen hebben een zachtroze tint. Op haar linkeronderarm heeft ze een litteken, die heeft ze gekregen door een hondenbeet toen ze klein was.
    Verleden: Dee is niet zo lang, namelijk maar 1.63 meter. In haar donkerbruine lokken zit een lichte slag en vallen net tot over haar borsten. Meestal heeft ze haar haar gewoon loshangen gewoon omdat dat het makkelijkst. Haar lokken zitten meestal wat warrig, al helemaal als ze net geslapen heeft. Haar ogen hebben een stormgrijze kleur, en in de iris zijn wat donkerblauwe vlekjes te vinden. Die kan je echter alleen zien als je dichtbij genoeg staat. . Haar volle lippen hebben een zachtroze tint. Op haar linkeronderarm heeft ze een litteken, die heeft ze gekregen door een hondenbeet toen ze klein was.
    Verleden: Dahlia's moeder was de kleedster van de koningin. Toen Cassia klein was ging ze vaak met haar moeder mee, omdat er niet was om op haar te passen aangezien ze enig kind is, en haar grootouders al dood waren. Er waren nog altijd de buren, maar daar durfde Dahlia's moeder Dahlia niet aan toe vertrouwen. Dahlia was de laatste dierbare de ze nog had.
    Op een dag, toen ze nog maar net een paar weken twaalf was, besloot haar moeder haar naar een vriendin te brengen omdat Dahlia ziek was. Daar had Dahlia erg veel geluk mee, aangezien de koning besloten had het veiliger zou zijn om de mensen van de koningin ook te vermoorden. Toen haar moeder 's avonds nog steeds niet had opgehaald begon Dahlia vermoedens te krijgen over wat er gebeurd kon zijn, maar ze besloot eerst toch maar gewoon te wachtem, misschien was haar moeder wel gewoon wat verlaat of was ze onderweg naar huis een bekende tegengekomen. Een paar dagen later hoorde ze de verhalen die door het dorp gingen, over dat de koningin vermoord zou zijn en besloot de vriendin van haar moeder dat ze Dahlia bij haar zal laten onderduiken, na een paar maanden begon het echter steeds lastiger voor haar te worden haar te verbergen en zette ze Dahlia op straat. Omdat Dahlia nergens ander heen kon besloot ze het bos in te vluchten.
    Extra: x


    Zo goed?

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 23:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neiva schreef:
    (...)

    Zo goed?


    Zoals je kan lezen als je de rollen van de anderen ook een beetje bij houdt, zie je dat Mila als eerste het dorp in is gegaan, met Azaiah, pas een stuk later kwamen er ook andere mensen bij


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Zoals je kan lezen als je de rollen van de anderen ook een beetje bij houdt, zie je dat Mila als eerste het dorp in is gegaan, met Azaiah, pas een stuk later kwamen er ook andere mensen bij


    Wel, ik heb niet gezegd dat ze als eerste het bos inging maar goed, ik pas het wel wat aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aangepast, nu wel goed?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neiva schreef:
    Aangepast, nu wel goed?


    Ik bedoel dat ze eerst een paar maanden alleen waren, over een paar dagen kom ik echt niet moeilijk doen...

    Dus ik denk eerlijk gezegd dat je beter even iets anders kan verzinnen, maar ik ga nu slapen.
    Ik hoop echt voor je dat je morgen iets verzonnen hebt, anders kan je helaas niet meer mee doen. Iets wat erg jammer kan zijn.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 23:50 ]


    Keep your head up, keep your heart strong