• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 5 regels.
    - Als je een hele tijd niet reageert zonder reden wordt je uit het RPG gezet.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes: VOL
    - Kalika Avren Campbell - Kali, Lika - 17 - vader vertegenwoordigd een hoge functie binnen het paleis - Assassin
    - Rosalie Elizabeth Flow - Rose - 17 - bediende - Coockies
    - Bella Lily Cruz - Lily - 18 - prinses - Clonmel
    - Rachelle Cliff - Rae, Rachel - 17 - jonkvrouwe - jaimyhoi
    - Ayelle Ivy Stern - Ay , Ive, Elle - 19 - dochter van eigenaresse van het bordeel - DreamerN

    Jongens: VOL
    - Bo Cruz - Prins Cruz - 20 - prins - TheseWords
    - Sam Coleman - Sammie - 19 - winkel in het dorp - CallYouOut
    - Rowan James - Ro/Row - 19 - ridder - SateGoddess
    - Larenko - lare - 10 - zoon van smid - 0o7
    - Leon James Bowes - 20 - ridder - Kairi


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Ciara (Mila Marylin) Dubois - Mila Marylin - 18 - oude prinses - TheseWords
    - Severina Opal Hawthorne - opal - 18 - nieuwe koning verantwoordelijk voor dood moeder - Hidan/Tortura
    - Dahlia Farrah Bellafonte - Dee - 17 - moeder vermoord bij intreden nieuwe koning - Neiva
    - Summer Yesenia West - Yesenia - 20 - woonde op boerderij, waar haar ouders zijn vermoord door 'vreemde' mannen, toen deze mannen voor een tweede keer kwamen is ze het bos in gevlucht - CallYouOut
    - Maya Rosalie More - May, Maya of Rose - 18 - weggelopen van huis - HurtedHeart

    Jongens:
    - Azaiah Gaspar - Zeke - 19 - komt uit rijke familie die de koningin bleef steunen - Assassin
    - Will Edward Smith - Willy, Will, Eddie - 18 - Vader was ridder van koningin, ouders dood gegaan bij intreding koning, zusje gevlucht - Coockies
    - Nathaniel Carter (gebruikt achternaam Verselli) - Nate - 18 - weggelopen van het kasteel toen ouders de nieuwe koning steunden - Lexus
    - Alexo Damon Braxton - Alex - 17 - zijn moeder en zijn oudere broer zijn voor zijn ogen vermoord door soldaten van de nieuwe koning - Lizor
    - Miles Seth Carter - Seth - 20 - ging op zoek naar zijn broertje - Hidan/Tortura
    - Dante Batelle - 19 - door de koning beschuldigd van een moord op een ridder - RabidKiller


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 9:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Moet er echt zo moeilijk gedaan worden over die paar dagen?

    Maar goed, dan zal ik het hele verleden maar veranderen want het is niet logisch dat ze pas na een paar maanden vlucht als ze weet dat haar moeder dood is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neiva schreef:
    Moet er echt zo moeilijk gedaan worden over die paar dagen?

    Maar goed, dan zal ik het hele verleden maar veranderen want het is niet logisch dat ze pas na een paar maanden vlucht als ze weet dat haar moeder dood is.


    Lees je GB maar even

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 0:01 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Sorry?
    Volgens mij ben ik jou in het RPG aan het houden terwijl ik je er eigenlijk allang uit had moeten gooien volgens de regels?
    Dan is het wel ten minste logisch dat ik eisen aan mijn RPG stel...


    Mag ik vragen waarom je mij er allang uit had moeten gooien?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neiva schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waarom je mij er allang uit had moeten gooien?


    Aangezien je over de 24 uur heen zat.
    Regels zijn regels, maar lees je GB maar even

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 0:00 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Miles Seth Carter
    Bijnaam: Seth, hoewel het niet veel voor hem uitmaakt.
    Leeftijd: Twintig.
    Karakter: Miles en zijn jongere broertje, Nathaniel zijn elkaars tegenpolen. Hij wil graag reizen, staat open voor nieuwe mensen en wilt graag goede dingen in mensen zien, terwijl Miles niet van reizen houdt, totaal niet open staat voor andere mensen en alleen maar negatieve dingen ziet. Miles is echter wel een nuchter persoon, wat hij dan wel gelijk heeft met Nathaniel.
    Hij is tegen elk persoon eerlijk, zelf als dit betekend dat het grof is voor de andere persoon en diegene misschien wel gekwetst is hierdoor. Het maakt hem eerlijk gezegd niet veel uit en gaat door met zijn eigen leven, waardoor hij een arrogante uitstraling krijgt op dat moment. Hij neemt het leven maar al te serieus en is gemakkelijk geïrriteerd, zeker door mensen die hij niet mag. Hoewel hij wel naar mensen kan luisteren, dit moeten wel dierbaren zijn, en hij zal echt alles voor hen doen.
    De oudere broer kan nogal een control freak zijn, wil alles op zijn eigen manier en wanneer iemand hem tegen spreekt of iets ook maar in die richting, krijg je de wind al van voor. Ondanks dat hij erg gesloten en gemakkelijk boos te maken is, geeft hij erg veel om zijn familie, zijn jongere broertje en zal hij ook anders met hem omgaan dan met anderen.
    Uiterlijk: Miles is een echte man en vind dat die een licht stoppelbaardje moet hebben, te allen tijden, aangezien hij anders vind dat hij een babyface heeft. Mannen moeten nu eenmaal een stoppelbaardje hebben, of iets in die richting, vind hij. Misschien is het ook wel gewoonweg iets van luiheid. Hij heeft donkere wenkbrauwen en chocoladebruine ogen.
    Om zijn iets vollere lippen dan elk andere man staat vaak een grijns, welke hij dan ook gebruikt bij vrouwen. Daarom is hij vaak een ladiesman, wat hij niet erg vind. Miles heeft een sterke kaak, rechte neus en donker haar die hij steevast in de hoogte werkt. Zijn lengte is ongeveer 1,85cm en hij draagt gemakkelijke kledij.
    In tegenstelling tot zijn jongere broertje, Nate, heeft Miles wel een dunne gestalte, maar toch kun je duidelijke spieren zien. Ook dit vindt hij dat echte mannen dit moet hebben, waardoor hij vroeger vaak tegen zijn broertje aan zeurde vanwege dit.


    Verleden: Over het algemeen kon hij het erg goed vinden met zijn dierbaren, maar voornamelijk nog met Nathaniel, hoewel dit er niet altijd zo naar uitzag. Zijn ouders, zoals in de biografie van Nathaniel beschreven staat, hebben altijd een belangrijke positie gehad in het koningshuis. Miles werkte hier echter niet, maar was een houthakker en hielp vaak met opknappen van huizen die het begeven hadden. Hij werkte hard, maar zag hierdoor zijn familie vaak niet.
    De tijd van de nieuwe koning kwam en hij herinnerde zich nog dat Nathaniel razend was dat hun ouders voor hem ging werken. Miles deed er niets tegen, omdat hij dacht dat het wel weer over ging, tenminste dat hoopte hij. Toen hij de volgende dag op zoek ging naar hem, was hij nergens te bevinden en was hij in paniek naar zijn ouders gegaan. Het was niet vaak dat hij de controle verliest, waardoor hij nu dus zijn hele houding had verloren. Bezorgdheid straalde gemakkelijk door hem heen, terwijl zijn ouders hetzelfde hadden. Ze gingen naar hem op zoek, maar niets hadden ze gevonden.
    Op een gegeven moment hadden ze er allemaal genoeg van en Miles, boos op zijn ouders dat ze nog altijd voor de koning werkte, ging ook weg. Hij wilde zijn broertje zoeken, want nu wist hij wat hij bedoelde… Zo kwam hij op een gegeven moment in het verboden bos terecht, ook pas na lang zoeken. Miles wil weten of zijn broertje nog leeft en zal elk deel van het land afzoeken totdat hij eindelijk bij zijn doel is gekomen.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 16:23 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom zijn er alleen maar knappe jongens hier? Haha

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 8:39 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Waarom zijn er alleen maar knappe jongens hier? Haha


    Goeie vraag haha.
    Ik heb nu al zin in het rpg ;)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Goeie vraag haha.
    Ik heb nu al zin in het rpg ;)


    Me too :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Leon James Bowes
    Bijnaam: -
    leeftijd: 20
    Karakter: Leon is een behoorlijke solist. Hij houdt niet van drukte om hem heen en dus zul je hem ook vaak niet in grote menigtes vinden. Hij probeert vooral mensen op een afstand te houden door zo arrogant en gemeen mogelijk te doen. Twee emoties die eigenlijk niet laten zien hoe hij zich werkelijk voelt. Mocht je bij zijn vriendengroepje horen, dan heb je geluk. Iedereen daarbuiten moet voor hem oppassen, aangezien hij heel erg onvoorspelbaar is. Zijn enige doel in het leven: De koning dienen. Sinds zijn familie op brute wijze om het leven is gekomen, stelt Leon zich volledig in voor zijn werk. Hij is loyaal, sterk en doet er alles voor de koning te beschermen. Hij is ook vrij slim. Daarnaast is hij een erg gesloten persoon geworden en zal ook nooit of te nimmer iets met een ander delen. Het liefst laat hij het verleden achter zich en denkt er nooit meer aan terug. Hij leeft in het nu en probeert zo goed mogelijk door te gaan. Vaak deelt hij zijn dag zo druk in, dat hij geen tijd heeft om stil te staan. Dat wil hij ook niet, aangezien hij dan vaak momenten heeft dat zijn verleden op hem afkomt. Door zijn opgekropte emoties is hij vrij opvliegend en snel boos. Hij reageert zich vaak op andere mensen af. Hij hoopt dat als hij hen pijn doet, dat zijn eigen pijn zal vervliegen. Daardoor is hij best wreed.
    Uiterlijk:


    Leon heeft kort bruin haar, heeft donkergroene ogen, en is aardig gespierd
    Plaats in/rondom het paleis: woont iets verder van het trainingsveld dan de andere ridders. Hij wil een plekje voor zichzelf en woont daarom afgezonderd van de rest. Hij staat bekend als één van de beste krachten van de koning en bekleed dus een behoorlijk hoge positie. Hij traint het liefst alleen.
    Verleden: Zijn familie is op brute wijze om het leven gekomen. Zijn ouders waren altijd voorstanders van de oude koningin. Ze hielpen haar op alle mogelijke manieren. Leon was vroeger dus veel in het paleis te vinden. Meestal speelde hij met de zoons van de bediendes en vaak werd hij meegenomen naar grote feesten. In de nacht dat het koninkrijk werd overgenomen zijn zijn ouders en zijn broers en zussen vermoord door wachters uit het paleis. Ze waren midden in de nacht binnen komen vallen. Precies op dat moment was Leon verstoppertje aan het spelen met zijn zusje, wat hem het leven heeft gered. Zijn zusje was velen malen jonger dan hij en vaak geeft hij zichzelf de schuld er nog van dat hij eigenlijk degene had moeten zijn die dood ging en niet zij. Wat Leon niet weet, is dat deze wachters al onder bevel stonden van de nieuwe koning. Hij geeft de oude koningin de schuld van de dood van zijn familie. Ondanks dat is hij niet tevreden met het overlijden van de koningin. Hij is uit op wraak, alle mensen die terug willen naar het oude regime, worden persoonlijk door hem uitgeroeid.
    Extra: Hij is erg goed in het werpen van messen en speren

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 11:52 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Hij is zooooo cute ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Je bent de achternaam vergeten ;) het is Leon James Smith


    It's never gonna happen, Guys.

    Kairi schreef:
    Je bent de achternaam vergeten ;) het is Leon James Smith


    Ik had je gemailt of je dat wou wijzigen, aangezien er al een Smith rondloopt in het RPG


    Keep your head up, keep your heart strong

    Smith is al in gebruik als achternaam....

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 11:45 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    OH dus dat is het probleem!
    Grapje! Dan heb ik niets gezegd..
    Ga al op zoek ;)


    It's never gonna happen, Guys.

    Dan maar zo! Hij is al aangepast xD
    Sorry zat niet op te letten xD


    It's never gonna happen, Guys.