• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Lang en gelukkig kan best :Y) maar het was een voorbeeld ghehe. Een slecht voorbeeld ^^ maar mooi dat je van mijn lap tekst inspiratie hebt gekregen. Ik krijg altijd inspiratie wanneer ik moet slapen, dat krijgt zowat ieder mens. En dat komt, denk ik, doordat je dan nergens anders meer mee bezig bent. Dat je gedachten dan echt rusten. Et voilá in plaats van dat je dan gaat slapen pak je, in mijn geval mijn mobiel voor een notitie, telkens iets om je ideeën op te slaan en wordt het later en later voordat je gaat slapen ^^

    Okay, die had ik al voelen aankomen dat het duidelijk zou zijn :') maar goed. Aangezien het meerdere betekenissen heeft, de titel, kan je bijvoorbeeld ook O EM GIE.

    Je weet wel. In het leven heb je motto's. Zoals FISH maar dan anders.

    In dit verhaal is er 1 motto. Alledrie hebben ze hetzelfde motto, alleen het betekent voor alledrie wat anders c:

    De O em gie was trouwens dat ik gewoon een idee kreeg >_<

    Hm. Ieder verhaal is anders dus ieder verhaal heeft wat anders nodig.. Voor mij moet er iets om over te denken in zitten. Dat het je ergens over laat nadenken waar je eerder nog niet over had nagedacht. En dan bedoel ik niet dat je in het verhaal zegt; blablabla? Blablabla? Blablabla?
    No. Just no. Ik bedoel dan niet dat je filosofisch gaat doen, maar dat er ergens in het verhaal een onderwerpje voorbij komt waar je een andere kant van laat zien dan dat de meeste mensen kennen en dat je, doordat de lezer het dan ineens vanaf een andere kant leest zonder echt vragen te lezen, zichzelf gaat afvragen wat diegene nou weet over het onderwerp. Dat diegene er echt over gaat nadenken.

    Als je snapt wat ik bedoel >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, idddd.. Inspi voordat ik ga slapen.. Probleem is alleen dat ik geen notitie ding op mijn mobiel kan vinden en dus alles opsla in concepten bij mijn smsjes. Nie echt heel erg handig, dus drm heb ik ook altijd een schrijfblok met pen in de buurt liggen (:

    en HOLY SHIT je bent echt geweldig in het geven van inspi Jaimes! I swear!
    Altijd als ik aan mijn moeder of zusje vraag wat er dan moet gebeuren of wat ze leuk vinden antwoorden ze iets waar ik nooit iets mee kan, en jij weet gewoon BOEM precies hoe je moet omschrijven wat je wil en PRECIES hoe je mij daar inspi mee geeft! BOEM!

    Oke ja, ik snap idd wat je bedoelt en ik kan er zeker wat mee.. Alleen die motto's kloppen niet helemaal ;D
    Ze hebben wel alledrie een soort van motto, maar dat "blinded" krijgt pas later in het verhaal voor alledrie een betekenis. Ghehehe.

    Nog meer tips/inspi/ideeën?? YEAY]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Jaimes schreef:
    Sam Jason Night
    Ik hoor een zachte 'Huh' en ik verdraai me weer een beetje en maak een zacht geluidje.
    'Jij,' mompel ik, 'verandert. Goed.'
    Het zijn allemaal korte woordjes, omdat ik niet meer fut heb om te zeggen.
    'Sexy... Lief... Knap... Geil...'
    Mijn stem is zacht, hees en slaperig. Ik weet echt niet wat ik zeg.

    Nala
    Ik haalde met een scheve grijns mijn wenkbrauwen op. Grinnikend schudde ik mijn hoofd.
    "Als jij het zegt schat." grijnsde ik zachtjes. "Als jij het zegt..."
    Geil... eigenlijk wel te verwachten bij een jongen. Maar het was goed dat hij me zo zag.... Min of meer. Hij moest toch wel een beetje opgewonden worden. Das toch normaal in een relatie. En het feit dat hij Lief en knap ook zegt, bewijst dat hij het niet op de seks alleen gemund heeft. Niet dat ik dat ooit gedacht had, maar goed...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ikbwn bijna thuis dus dan reageer ik op Nala en op Nowi c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario
    "Het komt goed, gewoon blijven klimmen, nog even..." Ik hielp haar over het laatste stukje omheining, zodat ze nu aan de andere kant hing. Shti, als we eenaam daar waren, zouden we nog te traag zijn...
    Ik keek angstig om me heen en zag wat snowboards tegen de muur van een huisje staan. Ik dacht niet meer na en sprong van de omheining af om de planken te gaan halen.
    "Ik kom eraan, Charly. Als je op de grond staat begin je alvast te rennen!" riep ik ondertussen achterom.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik hoor haar nog wat zeggen en het klinkt als iets van 'als ik het zeg'.
    'Hm, dat. Hoor. Je. Toch.' Mompel ik.
    Ik trek haar weer dichter naar me toe en rol op mijn andere zij, gewoon met haar in mijn armen.
    Misschien is het lopen toch inspannender dan ik gedacht had, en de seks.
    'Lieve Nala,' mompel ik dan weer. 'Lieve Na'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik glimlachte en schrok een beetje, toen hij zich op zijn andere zij draaide en mij gewoon mee trok. Ik grinnikte weer zachtjes en legde mijn hoofd op zijn schouder.
    "Mijn Sam." mompelde ik zacht en drukte een kus op zijn kaaklijn. "Ik hou van je."
    Hij was zo schattig als hij sliep...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik ga weer met mijn hand zachtjes naar de plek als ik iets op mijn kaak voel. Ik heb weer niet door dat het gewoon Nala is en ik ga met mijn hand het 'object' af, gewoon heel Nala haar lichaam met mijn hand.
    Als ik wakker zou zijn en weten wat ik nu doe dan weet ik dat het weer zo ver is. Eens in de zoveel tijd ben ik half wakker half slaap en dan wil ik ook nog weleens gaan slaapwandelen. Verschrikkelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Hij ging met zijn hand naar zijn kaak en begon toen mijn lichaam af te gaan met zijn hand.
    Ik fronste mijn voorhoofd, maar grijnsde er wel bij.
    "Wat doe je?" vroeg ik zacht grinnikend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Eh lemmethink. Ik ben nu echt in halve slaap modus, niet zo goed geslapen vannacht :') ik droomde over een verschrikkelijke jongen die verschrikkelijk verschrikkelijk is. Snap je? :')

    Ik kan sneller typen dan schrijven, en ik heb een iPhone dus is het handig. Ik kan duizenden notities doen ^^ ghehehe. Tegenwoordig is ook bijna alles wat ik op Q doe via mijn mobiel. Ik heb er gelukkig een handigheid in :3 sowieso wel met elektronica. Ik wil later misschien wel iets met ICT doen als baan ^^ maar goed. Om niet van het onderwerp af te dwalen.

    Ik ben blij dat ik je inspiratie geef c: ik zie het als een compliment dat ik je inspiratie kan geven. Dat is ook iets op mijn bucketlist, mensen inspireren c: ik was even bang dat je er helemaal niets aan had, aan mijn ideeën maar dat gelukkig wel >_< lang leven veel boeken lezen! Whoopwhoop!

    En je hoeft de dingen die ik zeg niet persé te gebruiken hoor c:

    En tips.. Eh... Let goed op spelling :Y) ik ben daar tegenwoordig heel erg op ingecalculeerd en voor mij is een verhaal echt minder als ik al kleine spellingsfouten of grammaticale fouten zie :') ghehehe. Een beetje erg geworden >_<

    En wat mij altijd wel helpt bij het schrijven is het nummer of eigenlijk pianostuk van Einaudi Ludovico, Fly. Zo'n mooi stuk en het heeft ook een aanzwellend iets waardoor je schrijven ook sneller gaat en kabam en alles c:

    En ideeën... Ehm... Thsjaa, het is jouw verhaal :Y) ik weet niet hoe het gaat lopen en dergelijke >_< dus atm niet c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Mijn hand zakt langzaam meer af en gaat over haar rondingen, hoewel ik niet doorheb dat het rondingen zijn. In mijn droom voelt het alsof ik over bergen heen ga.
    'Voelen,' antwoord ik zachtjes op haar vraag wat ik doe. 'Goed... voelen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik beet op mijn lip, zodat ik niet te hard zou beginnen lachen en hij wakker zou worden.
    "Dat zie ik ja." grijnsde ik en legde mijn hand op de zijne, net toen hij op mijn borst lag. "En bevalt het je nog wat ook?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik voel iets op mijn hand waardoor die stil blijft liggen op de plaats waar die nu ligt. Ik maak een zacht geluidje als ik iets doorkrijg van bevallen. Een kindje?
    'Nee, geen kindje,' mompel ik vaag. 'Bergen.'
    Dit is het punt waarop niets meer logica heeft. Mijn vingers bewegen zachtjes over de plek waar ze nu liggen en onbewust streel ik Nala haar borst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Kindje? Hoe kwam hij daar nou weer bij?
    oh, tuurlijk! Het bevallen. Ik had gevraagd of het hem beviel. En bergen?
    Zag hij mijn borsten als bergen? Hij streelde zacht mijn borst en ik beet op mijn lip.
    "Het zijn dan toch maar kleine bergen..." mompelde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Kleine bergen?
    'Hm nee, zachte.. Zachte bergen,' mompel ik. Het voelt fijn aan, wat ik doe, dus ik ga er mee door. Een klein glimlachje speelt om mijn lippen.
    'Heerlijk zacht.'
    Ik ga weer iets verliggen en mijn ene arm ligt nog steeds om haar middel en mijn hand gaat ongemerkt richting haar kont.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.